ΘΕΛΩ TURBO ΓΙΑ ΜΚ2Β ΤΩΡΑ!
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- puntomk3
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 395
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 06, 2004 12:37 am
- Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Με εξτρά εγκεφαλάκι λέμε, δεν έχεις αλλάξει αβάνς, οπότε δεν πάς πάνω από 0.6-0.7 με ασφάλεια, καταπονείται το μοτέρ και ας μην του φαίνεται άμεσα. Θα το βγάλει σε βάθος χρόνου ή σε κάνα παρατετατμένο τελίκιασμα.
Για πάνω από 0.7 κάνουμε επαναπρογραμματισμό και του μαμά εγκεφάλου, ή ακόμα καλύτερα πάμε για άγραφο, για να έχουμε πλήρη έλεγχο του μοτέρ και να μην το πηγαίνουμε στο όριο χωρίς να το ξέρουμε.
Για πάνω από 0.7 κάνουμε επαναπρογραμματισμό και του μαμά εγκεφάλου, ή ακόμα καλύτερα πάμε για άγραφο, για να έχουμε πλήρη έλεγχο του μοτέρ και να μην το πηγαίνουμε στο όριο χωρίς να το ξέρουμε.
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- sp95tb
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2007 6:55 pm
- Τοποθεσία: Σπαρτη
Μαγκες επεστρεψα και δυστυχως τωρα πλεον κυκλοφορω με το cinquecento της κοπελας μου...ευτυχως οχι επειδη πηρα το μοτερ στο χερι αλλα επειδη το αφησα για να φτιαχτει η πορτα σε στυλ Mk2a και να μπει ενα πυρομετρο και ενα μεσαιο καζανακι (γιατι χωρις αυτο η φασαρια στα 120+ ειναι ανυποφορη!). Φιλε puntomk3 το 0.75 το δουλεψα για 4 μερες και καπου 700χλμ. Τωρα ομως με το 0.5 εχω ψιλοξενερωσει γιατι ενω πριν ανεβαζε κατευθειαν πιεση 0.5 και σιγα σιγα εφτανε στο 0.75, τωρα σηκωνει 0.2-0.3 και αργα αργα φτανει στο 0.5. Οποτε κατα πασα πιθανοτητα θα το βαλω στα 0.75 παλι, και θα εχω μια γενικη εποπτεια με το πυρομετρο... Φιλε Asteris επειδη παλαιοτερα το ειχα ψαξει αρκετα το θεμα, στο ΜΚ2β επαναπρογραμματισμος του μαμα εγκεφαλου δεν υφισταται. Το μονο που μπορει να ρυθμιστει ειναι το αβανς, και αυτο παλι οχι για τραγικες διαφορες σε σχεση με το μαμισιο. Α, κ επειδη σας το υποσχεθηκα αυριο θα ανεβασω την δυναμομετρηση στο 0,5bar (θα την εβαζα τωρα αλλα δεν μ'αφηνει λογω μεγεθους αρχειου, θα την σκαναρω παλι αυριο με μικροτερη αναλυση και θα την βαλω...)!
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μπορείς να δώσεις αργοπορεία και από γρανάζι εκκεντροφόρων αν δεν γίνεται αλλιώς. Θα είναι σταθερή βέβαια σε όλες τις στροφές, αλλά τουλάχιστον σε τέρμα γκάζι θα δροσίζεται λίγο παραπάνω σε σχέση με τώρα. Δούλεψε και καμιά 98άρα τώρα που θα ζεστάνει.
Το πυρόμετρο βοηθάει πολύ σε τέτοιες μετατροπές, οι θερμοκρασίες λόγω ελλιπούς ρύθμισης μπορούν πολύ εύκολα να περάσουν το όριο...
Το πυρόμετρο βοηθάει πολύ σε τέτοιες μετατροπές, οι θερμοκρασίες λόγω ελλιπούς ρύθμισης μπορούν πολύ εύκολα να περάσουν το όριο...
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
- sp95tb
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2007 6:55 pm
- Τοποθεσία: Σπαρτη
Κοιτα, θα το δουλεψω αρχικα με την πιεση στα 0.75 και σε χαλαρους ρυθμους αλλα και τσιτα και θα δω τι θερμοκρασιες ανεβαζει. Απο κει και περα, αναλογα με τ'αποτελεσματα θα δω τι θα κανω...Α, μηπως ξερει κανεις πως επισυναπτουμε αρχεια? Γιατι ακομα και 68kb που ειναι η φωτο με την δυναμομετρηση οταν παω να την επισυναψω μου λεει οτι εχω ξεπερασει το επιτρεπτο οριο μεγεθους.
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
Θα ήθελα όποιος ξέρει να μου δώσει τιμές στο περίπου για τα παρακάτω:
1)Φλάτζα για μείωση συμπίεσης
2)Έξτρα εγκεφαλάκι και 5ο μπεκ
3)Σκαστρα
4)τουρμπίνα 2άρα καινούργια ή μεταχείρω (τιμή στο περίπου)
5)ic καινούργιο ή μεταχείρω,όχι μεγάλο...για 140-150άλογα (τιμή στο περίπου)
6)Κολλάρα samco ή όποια άλλα γνωστά
7)Δίσκος συμπλέκτη που να αντέχει 140-150άλογα(valeo πχ)
Χταπόδι για να κουμπώσει η τουρμπίνα (χειροποίητο ή έτοιμο)
9)Υπόλοιπη εξάτμιση με καταλύτη για μέχρι 160-180άλογα
Με όλα τα παραπάνω μια μετατροπή turbo θα είναι αξιόπιστη αν λειτουργεί στα 0,4bar με 0,6 over?
Πόσα άλογα και ροπή θα δώσει?
(Τα έχω ξαναρωτήσει και σε άλλο topic (στο οποίο ήμουν off topic) αλλά τα ρωτάω κι εδώ για να είναι σημαζεμένα τα πράματα)
thnx!
1)Φλάτζα για μείωση συμπίεσης
2)Έξτρα εγκεφαλάκι και 5ο μπεκ
3)Σκαστρα
4)τουρμπίνα 2άρα καινούργια ή μεταχείρω (τιμή στο περίπου)
5)ic καινούργιο ή μεταχείρω,όχι μεγάλο...για 140-150άλογα (τιμή στο περίπου)
6)Κολλάρα samco ή όποια άλλα γνωστά
7)Δίσκος συμπλέκτη που να αντέχει 140-150άλογα(valeo πχ)
Χταπόδι για να κουμπώσει η τουρμπίνα (χειροποίητο ή έτοιμο)
9)Υπόλοιπη εξάτμιση με καταλύτη για μέχρι 160-180άλογα
Με όλα τα παραπάνω μια μετατροπή turbo θα είναι αξιόπιστη αν λειτουργεί στα 0,4bar με 0,6 over?
Πόσα άλογα και ροπή θα δώσει?
(Τα έχω ξαναρωτήσει και σε άλλο topic (στο οποίο ήμουν off topic) αλλά τα ρωτάω κι εδώ για να είναι σημαζεμένα τα πράματα)
thnx!
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
απο μια προσφατη μου ερευνα αγορας μιας κ ψαχνομαι κ εγω... αλλα παγωσα ομως θα σου πω τα εξης.
1)150
2)350-450
3)100-200
4)250-350
5)200
6)200
7)400
κανα 800 ολα τα υπολοιπα με πλακακι κ καταλυτη κομπλε.οποτε εισαι γυρω στα 2500+ οτι παρει ο μηχανικος για τοποθετηση. θες κ οργανακια κ φρενα σιγα σιγα. μιλαμε δλδ για ενα συνολικο κοστος απο 3000 - 5000 αναλογα τα πραγματα κ το κοπο. αυτες οι τιμες που σου ειπα ειναι με ελαφως μεταχειρισμενη τουρμπινα, σκαστρα, ιντερκουλερ. τα αλλα καινουργια. μιλας για απο 140 μεχρι 160 αλογα τροχο. αυτα μου ειχε πει φιλος κ μηχανικος(εκεινος ηθελε 3500 με ολα καινουργια για να δουλευω 0,4 κ 130-140 αλογα κ καμια 25 ροπη)
1)150
2)350-450
3)100-200
4)250-350
5)200
6)200
7)400
κανα 800 ολα τα υπολοιπα με πλακακι κ καταλυτη κομπλε.οποτε εισαι γυρω στα 2500+ οτι παρει ο μηχανικος για τοποθετηση. θες κ οργανακια κ φρενα σιγα σιγα. μιλαμε δλδ για ενα συνολικο κοστος απο 3000 - 5000 αναλογα τα πραγματα κ το κοπο. αυτες οι τιμες που σου ειπα ειναι με ελαφως μεταχειρισμενη τουρμπινα, σκαστρα, ιντερκουλερ. τα αλλα καινουργια. μιλας για απο 140 μεχρι 160 αλογα τροχο. αυτα μου ειχε πει φιλος κ μηχανικος(εκεινος ηθελε 3500 με ολα καινουργια για να δουλευω 0,4 κ 130-140 αλογα κ καμια 25 ροπη)
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
ευχαριστώ πολύ φίλε μου..!!
Έγώ για 0,4 bar θέλω να το δουλεύω με 0,6 over,γύρω στα 120-130 άλογα να πάει και περίπου 17-19kg ροπή
Για 0,4 bar χρειάζεται να μπεί εγκεφαλάκι και 5ο μπεκ?Δεν θα αρκείται με τα είδη υπάρχον μπεκ?θα στεγνώνει?
Χρειάζεται και άλλος δίσκος?(ο υπάρχον δεν θα αντέξει για κανα χρόνο?)
Έγώ για 0,4 bar θέλω να το δουλεύω με 0,6 over,γύρω στα 120-130 άλογα να πάει και περίπου 17-19kg ροπή
Για 0,4 bar χρειάζεται να μπεί εγκεφαλάκι και 5ο μπεκ?Δεν θα αρκείται με τα είδη υπάρχον μπεκ?θα στεγνώνει?
Χρειάζεται και άλλος δίσκος?(ο υπάρχον δεν θα αντέξει για κανα χρόνο?)
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
ή το ενα κανεις(οπως ειπα σε παλιοτερο ποστ) ή το αλλο.Απλως το 5ο μπεκ ειναι πιο ευκολη λυση και δουλευει.Απο την αλλη ,αν πας για προγραμμα μπορει να χρειαστεις μεγαλυτερα μπεκ.grhgorhsptol έγραψε:Προγραμματισμός του εγκεφάλου μας δεν χρειάζεται αν μπουν το 5ο μπεκ και το εγκεφαλάκι?
Αν δεν μπουν χρειάζεται?
Επισης για την ροπη ,θα ειναι πανω απο 20..Επισης δεν ειναι αναγκη να αλλαξεις κατευθειαν τον δισκο (ο οποιος εχει προβλημα στις συγκινησεις και οχι προφανως απο τον τροπο που θελεις να κινεισαι..),ic απο gt πορεις και πιο φθηνα,και οργανακια κτλ ειναι διαφορετικο..καλλιστα μπορεις να μην αλλαξεις ουτε φρενα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
Αν ,μπεί εγκεφαλάκι και 5ο μπεκ δεν θα μου βγάζει λάθη ο εγκέφαλος?(check engine κτλ)
Με 120-130άλογα πως θα είναι πάνω από 20kg η ροπή?!
Από φρένα μόνο πίσω δίσκους θέλω να βάλω και σωληνάκια υψηλής...
Τουρμπίνα και ic απο gt με ποσα λ7 μπορώ να βρώ?(σε καλή κατάσταση)
Και χταποδι με πλακάκια κτλ έτοιμο όχι χειροποίητο πόσο περίπου κάνει?
Η υπόλοιπη εξάτμιση χειροποίητη πόσο πάει περίπου?
Που είναι ο sp95tb και ο puntomk3 να με σώσουν ρε γμτ!!!!:mad:
Με 120-130άλογα πως θα είναι πάνω από 20kg η ροπή?!
Από φρένα μόνο πίσω δίσκους θέλω να βάλω και σωληνάκια υψηλής...
Τουρμπίνα και ic απο gt με ποσα λ7 μπορώ να βρώ?(σε καλή κατάσταση)
Και χταποδι με πλακάκια κτλ έτοιμο όχι χειροποίητο πόσο περίπου κάνει?
Η υπόλοιπη εξάτμιση χειροποίητη πόσο πάει περίπου?
Που είναι ο sp95tb και ο puntomk3 να με σώσουν ρε γμτ!!!!:mad: