ΘΕΛΩ TURBO ΓΙΑ ΜΚ2Β ΤΩΡΑ!
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
11.0:1 και 0.75bar σημαίνει ενεργή συμπίεση κοντά στο 14.0:1. Λογικά ο knock sensor βαράει υπερωρίες για να κρατήσει τα πειράκια εντός ελέγχου και δίνει πολύ αργοπορεία στον σπινθήρα. Με χαμήλωμα της συμπίεσης και σωστή χαρτογράφηση των αβάνς, όχι μόνο θα δουλεύει με λιγότερη θερμική καταπόνηση, αλλά θα βγάλει και περισσότερα άλογα στην ίδια πίεση. Και θα κάνει και οικονομία γιατί θα ρίχνει λιγότερο καύσιμο...
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Με προλαβες....Asteris έγραψε:11.0:1 και 0.75bar σημαίνει ενεργή συμπίεση κοντά στο 14.0:1. Λογικά ο knock sensor βαράει υπερωρίες για να κρατήσει τα πειράκια εντός ελέγχου και δίνει πολύ αργοπορεία στον σπινθήρα. Με χαμήλωμα της συμπίεσης και σωστή χαρτογράφηση των αβάνς, όχι μόνο θα δουλεύει με λιγότερη θερμική καταπόνηση, αλλά θα βγάλει και περισσότερα άλογα στην ίδια πίεση. Και θα κάνει και οικονομία γιατί θα ρίχνει λιγότερο καύσιμο...
Γι αυτο και ειπα οτι θελει προσοχη....
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Το 0,4-0,5 ειναι οτι πιο ανοδινο για το μοτερ,αλλα οταν το συνθθισεις βα δω τι θα κανεις....grhgorhsptol έγραψε:Εγώ πάντως θα το είχα στα 0,4 με 0,5 σταθερά.Τα ψιλοφοβάμε αυτά τα πράματα,όχι λόγω αλόγων και γκαζιού αλλά λόγω μηχανής και σασμάν...τα φοβάμαι πολύ.
Τι να κάνουμε βγήκα ευαισθητούλης!!!
Στα 0,4 με 0,5 πάλι μια μια χαρά θα ράβει!!!
:):):):):):):):):):):)
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Θες καναδυό μοίρες αργοπορεία για κάθε 0.1bar, οπότε αν φύγεις πάνω από 10-12 μοίρες, αρχίζει ο χορός των πειρακείων. Μπορείς να πετύχεις αργοπορεία και με πλουσιότερο μίγμα, που είναι και το συνηθισμένο σε setup με έξτρα εγκεφαλάκι, αντί για να πειράξεις τον μαμά εγκέφαλο, αλλά είναι ημίμετρο, οπότε και δεν ενδύκνειται όταν οι πιέσεις ανεβαίνουν...
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
- Asteris
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ένα πυρόμετρο θα έδειχνε αν οι θερμοκρασίες των κυλίνδρων είναι σε ασφαλή επίπεδα ή παίζουν κοντά στο όριο για αστοχία υλικού. Το ότι έβγαλε σήμερα ένα τελίκιασμα δεν σημαίνει ότι θα το κάνει και αύριο και μεθαύριο...grhgorhsptol έγραψε:Σε περίπτωση που θελήσω να το ανεβάσω ΤΑ άλογα θα βάλω κι άλλα πράγματα στο μοτέρ (πιστόνια,μπιέλες κτλ κτλ).Θα έλεγα "αν και δεν το νομίζω" αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Ας κάνω αυτά που λέω πρώτα και μετά βλέπουμε.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς...
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
- puntomk3
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 395
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 06, 2004 12:37 am
- Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ