Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
panos2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
Τοποθεσία: xalandri

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από panos2 » Παρ Αύγ 13, 2010 12:03 pm

παιδια το ramair εχει διαφορα με αλλα φιλτρα?οπως καταλαβατε ειμαι ασχετος τελειως.



Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Vicepresident » Παρ Αύγ 13, 2010 6:17 pm

panos2 έγραψε:παιδια το ramair εχει διαφορα με αλλα φιλτρα?οπως καταλαβατε ειμαι ασχετος τελειως.
Το αντικειμενο στο οποιο αναφερεσαι δεν ειναι φιλτρο αερα αλλα "οδηγος ροης αερα"
Το τοποθετεις οταν θελεις να "οδηγησεις" τον αερα που χρειαζεται το αυτοκινητο στο φιλτροκουτι
η στην εκαστοτε εισαγωγη αερα.
(παραδειγμα)
Κατω απο το αριστερο φαναρι ενος mk2 υπαρχει μια "πλαστικη σωληνα"
,πλακε θα την ελεγα,
που οδηγει τον κρυο αερα στο φιλτροκουτι.
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Αύγ 17, 2010 7:28 am

ram-air = Vicepresident .

Στο θεμα του φιλτρου αναθυμιασεων ,μην σκας δεν τιθεται θεμα ουτε να γεμισεις λαδια ουτε να βουλωσει .Αν δεν θες να το αλλαζεις ,του ριχνεις ενα πλυσιμο οταν καθαριζεις και την φιλτροχοανη της σκουπας.

Στο θεμα της στηριξης ,καλυτερα να χρησιμοποιησετε flexties (κοινως δεματικα) και "χαλαρη" ενωση των σωληνωσεων γιατι διαφορετικα υπαρχει κινδυνος να σπασει ο λαιμος της ή ακομα και το κουφαρι.Επιπλεον ενδεικνυται η χρηση λαστιχου (σαν της πορτας πχ) στα σημεια επαφης.

φιλτρο αεροπορικου τυπου ποιο ονομαζεται?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Zattara
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2010 8:08 pm

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Zattara » Κυρ Αύγ 22, 2010 5:38 pm

Παιδια γεια σας......

Πριν κανα 5αρι μηνες αγορασα ενα punto sporting 1.4 16v 2003. Αμεσως το πηγα για ενα μικρο servise λαδια φιλτρα κλπ μετα απο μια δυο βδομαδες ενα μικρο θορυβο(κροταλισμα) στις χαμηλες στροφες. το πηγα σε 2-3 μηχανικου γνωστους μου για να παρω γνωμες και ολοι μου ειπαν το ιδιο πραγμα....... τα μεταλλα της μπιελας ή του στροφαλλου ειναι.

Αυτος που το αγορασα δεν αναλαμβανε την ευθυνη και πηρα την αποφαση να το ανοιξω και να το φτιαξω με δικα μου εξοδα. εφτιασα μεχρι τα εμβολα τα οποια αλλαξα κιωλας... το ενα ηταν λιγο χαλαρο....ολα τα αλλα μεσα στη μηχανη ηταν οκ. εφτασε ενα χιλιαρικο η ολη δουλεια και τωρα μου καιει πολυ λαδι....

Μαλλον καποιο ελλατηριο δεν εχει κατσει καλα και περναει το λαδι....ετσι μου ειπε ο μηχανικος ο οποιος το εφτιαξε ευτυχως θα το αναλαβει χωρις επιπλεον χρηματα...

Βαζω αυτο το ποστ εδω γιατι σκεφτομαι να βελτιωσω...... παντα για ατμοσφαιρα μιλαω....θα ηθελα τη γνωμη σας για αυτο... αν αξιζει να ασχοληθω με το συγκεκριμενο μοτερ ή ψαξω για κανα αλλο? επισης θα ηθελα να πειτε πανω κατ τι περιπου θα στοιχισει το ολο θεμα.

Υ.Γ. σορρυ αν το ποστ ειναι λιγο μεγαλο αλλα ηθελα να βαλω ολο το ιστιρικο του αυτοκινητου για να μην εχω αλλα μετα.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Αύγ 22, 2010 6:02 pm

Οι βελτιωσεις που μπορεις να κανεις στο μοτερακι σου ειναι πολλες.
Αλλα το πρωτο που θα σε παρακαλεσω να κανεις ειναι να περασεις μια βολτα απο http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=4 να μας πεις 2-3 λογια για σενα.Μετα συζηταμε οτι θελεις. 8)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Zattara
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2010 8:08 pm

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Zattara » Κυρ Αύγ 22, 2010 6:12 pm

βασικα για αρχη θα ηθελα να ανεβασω αλογακια......μπορειτε να μου πειτε 2-3 πραγματα για να μπω και εγω στο νοημα.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Αύγ 22, 2010 6:27 pm

Λοιπον.Για να κανεις το "βελος" -ακομα στα τοξα και στις φαρετρες ειστε,αμα λεω εγω- σφαιρα εν αρχη..........το βαφεις κιτρινο.........Τουλαχιστον 10 αλογακια. :mrgreen: :lol: :lol:

Περαν του αστειου ομως.Το ερωτημα ειναι ποσα λ7 μπορεις και θελεις να διαθεσεις.Μπορεις να βαλεις μια σκουπα εισαγωγης ή μια χοανη,μια ποιο ελευθερη εξατμιση μαζι με τον καταλυτη ενα προγραμματακι και να σταματησεις καπου εκει.Δεν θα παρεις τοσα αλογα αλλα θα ζωντανεψεις αυτα που εχεις μιας και λογο euro ειναι φιμωμενα.Μετα πας αλλου.Ολα τα προηγουμενα + πιο αγριους εκκεντροφορους,υπερκυβισμο μοτερ μιας και θα το ξαναανοιξεις,ριξιμο συμπιεσης και τουρμπισμα.Υπαρχουν πολλα.Σιγουρα δεν βαζεις το 18αρι απανω και σιγουρα πρεπει να ξερεις και να μας πεις τι ακριβως θελεις και περιπου το κοστος που μπορεις να αντεξεις. :wink: PDT_Armataz_01_01
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Αύγ 22, 2010 6:35 pm

Το τουρμισμα ειναι οτι πιο χαζο αν κυνηγας αλογα σε αυτο το αμαξι. Μια σκουπα για αρχη (ειναι και φθηνη) και μετα εξατμιση(χταποδι καταλυτης & καζανακια ή καζανακι αν θελεις βαβουρα) .Μετα το προγραμμα και σιγουρα θα νιωσεις πλυ καλυτερα .Μετα αν θελεις μπαινεις στο 2ο σταδιο που κατ'εμε αξιζει μονο ελαφρια ροϊκη εξελιξη χωρις πλανισμα και αγριοτεροι εκκεντροφοροι .Οτιδηποτε αλλο ξεφευγει σε χρηματα ,καθιστα σχετικα δυσχρηστο το αμαξι και βεβαιως κανει πολουσιοτερο τον βενζινα.

Μεχρι να στρωσει ο κινητηρας σου και να βεβαιωθεις πως δουλευει ρολοι μην βιαστεις παντως.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Zattara
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2010 8:08 pm

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Zattara » Κυρ Αύγ 22, 2010 6:39 pm

Gazofonix έγραψε:Λοιπον.Για να κανεις το "βελος" -ακομα στα τοξα και στις φαρετρες ειστε,αμα λεω εγω- σφαιρα εν αρχη..........το βαφεις κιτρινο.........Τουλαχιστον 10 αλογακια. :mrgreen: :lol: :lol:

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Τουρμπισμα δεν θελω...... βασικα αν δεν κανω λαθος το αμαξι ειναι 90-95 αλογα. βασικα μεχρι 1000€ για αρχη. ας πουμε για μια σκουπα εισαγωγης ή μια χοανη,μια ποιο ελευθερη εξατμιση μαζι με τον καταλυτη και ενα προγραμματακι. μεχρι εδω φτανουν αυτα που εχω σαν αρχικο ποσο?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Αύγ 22, 2010 6:55 pm

Οχι ,χρειαζεσαι και λιγα ακομη ,εκτος και αν πετυχεις μτχ κομματια .
Το αμαξι στον στροφαλο ειναι 102-103 αλογα .Αληθεια ποσα χλμ εχει ο κινητηρας σου?

Για απλη χοανη απλως ξεχνα μιας και ειναι πεταμενα λεφτα.Σκουπα μπορεις να βρεις universal απο φθηνα (70-80 ευρω) και με λιγο κοψε-ραψε να κατσει μια χαρα .Βεβαιως η τιμη μπορει να ανεβει και μερικες φθανουν να κοστιζουν 200+ ευρω.

καλη περιπτωση για αυτο τον κινητηρα ειναι το χταποδι της SS(SuperSprint) αλλα ειναι λιγο ακριβο - (450+ ευρω).Εναλλακτικα πας σε χειροποιητο και επαφυεσαι στην δουλεια του εξατμισα .Καταλυτης αλλα 250 ευρω και μεσαιο-τελικο γυρω στο 400αρι(?) .Τελος μενει το προγραμμα που ο Φωτης(hammersword) κανει προσφορα στην Πατρα ,ενω στο εμποριο εχει γυρω στα 300-350 ευρω.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Zattara
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2010 8:08 pm

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Zattara » Κυρ Αύγ 22, 2010 7:06 pm

το αμαξι ειναι στα 95,000χλμ περιπου. πατρα μενω. βασικα δεν θελω να σκουζει πολυ.... δεν ειμαι και πολυ του θορυβου....μου αρκει να εχει καλη αποδοση.

αυτο που δεν καταλαβα ειναι το "Το αμαξι στον στροφαλο ειναι 102-103 αλογα" εννοεις οτι απο μαμα ειναι 102-103 αλογα?

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Αύγ 22, 2010 7:11 pm

Οι τιμες ειναι περιπου αυτες που λεει και ο P.A.D.R.C.Φυσικα μπορεις να βαλεις μη επωνυμα καζανακια εξατμισης οποτε γλυτωνεις κανα 300αρι,το χταποδι καλο ειναι να μπει της S.S. και ο καταλυτης να μην ειναι Κινεζος.Τωρα για το χιλιαρικο που λες......ισως και κατι παραπανω.Καλυτερα να κανεις λιιιιιγη υπομονη και να το φτιαξεις σωστα παρα να κανεις βιαστικες κινησεις και να εχεις αλλα.


Αυτο που σου λεει για τα αλογα ειναι η αποδοση του μοτερ.Στον στροφαλο εχει περιπου 103.Στον τροχο λογο απωλειων τριβης κλπ φτανουν τα 92-95.Οσο για τον θορυβο εινια κατι που δεν γλυτωνεις αν θελεις αποδοση.Για να καταλαβεις μονο το μεσσαιο καζανακι που εχουμε ειναι........σαν τελικο απο νταλικα. :lol:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Αύγ 22, 2010 7:13 pm

Ναι τα 95 ονομαστικα ειναι ~102 πραγματικα αλλα παντα μετρημενα στον στροφαλο.Στους τροχους φθανουν αρκετα λιγοτερα αφου υπαρχουν απωλειες(τριβες) στο συστημα μεταδοσης .

Μια ελευθερη εξατμιση με οσο το δυνατον ελαφροτερα και μικροτερα καζανακια δυστυχως εχει θορυβο.Βεβαιως οταν καποιος πληρωνει μαλλον ειναι ευκολο να λυθει σε μεγαλο βαθμο αυτο ,αλλα θα εχεις το μειονεκτημα του βαρους των "αθορυβων" αλλα ελευθερων καζανιων.
Απο την αλλη πλευρα η σκουπα απο την 1η στιγμη θα σε κανει να θελεις να το πατας :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Zattara
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2010 8:08 pm

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Zattara » Κυρ Αύγ 22, 2010 7:33 pm

Για αυτο ρωταω... 1ον για να ενημερωθω και να παρω μια ιδεα... και 2ον για να μην κανω καμια βλακεια.

εχω ακουσει οτι μια εξατμιση μονοκομματη χωρις ενδιαμεσα και ενωσεις αποδιδει περισσοτερα αλογα... ισχυει κατι τετοιο? ή κατι αλλο....αν δεν βαζαμε καθολου εξατμιση και το αφηναμε ελευθερο μονο με ενα φιλτρο θα ειχε διαφορα?

σορρυ αν αυτα που ρωταω ειναι βλακειες αλλα ρωταω για να μαθω καποια πραγματα.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ατμοσφαιρική βελτίωση για punto sporting mk2b

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Αύγ 22, 2010 7:59 pm

Εξατμιση αδεια ολη σε στελνει.....αυτοφορο για ηχορυπανση.Αλογα δεν κερδιζεις ετσι.Απλα ζωντανευεις αυτα που εχεις
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”