Μπουζί - Μπουζοκαλώδια σε mk2 HGT
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 18, 2005 1:40 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Εγω ξερω οτι καθε κατασκευαστης δινει την δικη του τιμη για το σφιξιμο με το ροποκλειδο..αλλο που δεν το γραφει το βιβλιο μας..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- L.R.C.
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1806
- Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
- Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...
κάθε κατασκευαστής δίνει την δική του τιμή για το σφίξιμο με το ροποκλειδο, όπως και δικές του τιμές για σφίξιμο με το χέρι...
Αυτό που έγραψα είναι για Denso...
Τα NGK που μου δείχνεις λένε:
1) Όσο μπορείς με το χέρι
2) Αν η έδρα του μπουζί είναι κωνική, σφίγγεις 1/16 της στροφής
Αν η έδρα του μπουζί είναι επίπεδη, σφίγγεις 1/2 με 2/3 της στροφής
Αυτό που έγραψα είναι για Denso...
Τα NGK που μου δείχνεις λένε:
1) Όσο μπορείς με το χέρι
2) Αν η έδρα του μπουζί είναι κωνική, σφίγγεις 1/16 της στροφής
Αν η έδρα του μπουζί είναι επίπεδη, σφίγγεις 1/2 με 2/3 της στροφής
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916
Punto GT2 in progress...
Punto GT2 in progress...
-
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 18, 2005 1:40 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
M@l@κιες της Fiat..Kαι το λεω αυτο γιατι ετυχε και ειδα το manual απο ενα suzuki vitara..και μου εκανε εντυπωση..!Ρωτα στο συνεργειο σου!ασχετο,αν θες ρωτα και για τις ροδες..το ιδιο ισχυει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- thanasis134
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Δευ Απρ 11, 2005 1:17 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Πέτρο τελικά είδες διαφορά με τα ιριδίου?Εγω είχα δει μεγάλη διαφορά αλλά τα φοβάμαι σε αξιοπιστία...skinboy έγραψε:akrivos etsi...
pantos poio a8oruvo mou fanike k emena to prwi k estrwse poio grigora relanti ktl...
alla auto to kanei opws kai na exei me kainourgia mpouzi...
vevaia k ta dika mou pou evgala eixane ligotero apo 7000km...ara itane sxetika kala akoma...
kai se kali katastasi afaire8ikane !!!
8a deijei...
Fiat Stilo 1.8 3d Dynamic Facelift - 17'' Wheels - Side Spoilers
Το προηγούμενο αυτοκινητό μου ήταν Ιταλικό!
Το αυτοκίνητο που έχω τώρα είναι και αυτό Ιταλικό!
Για το επομενό μου δεν χρειάζεται συζήτηση...
Το προηγούμενο αυτοκινητό μου ήταν Ιταλικό!
Το αυτοκίνητο που έχω τώρα είναι και αυτό Ιταλικό!
Για το επομενό μου δεν χρειάζεται συζήτηση...
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Πρεπει να ειναι λιγο ποιο καλα και ποιο ανθεκτικα...
το σιγουρο ειναι το ποιο ανθεκτικα
Βεβαια δεν ειναι για οσα χιλιομετρα λενε..
πχ
τα μαμα του HGT ειναι οκ για 10.000κμ
εεε
αυτα για 15.000κμ
ποιο πολυ δεν αφινω μπουζι ποτε στο αμαξι....
τωρα αν εχουνε διαφορα η οχι δεν μπορω να το πω με σιγουρια γιατι ειπαμε οτι και καινουργια να βαλεις βλεπεις αλλη λειτουργια...
τωρα αμα βγαλεις τα μαμα σου που τα εχεις πανω καμια 20.000κμ οτι και να βαλεις (και μαμα παλι) θα δεις διαφορα , ποσο μαλλον αν βαλεις ιριδιου.
προβλημα δεν ειχα ποτε και σε τιποτα
αξιοπιστα δειχνουνε (περιπου 6000κμ εχω κανει) αλλα δεν ξερω αμα τα βγαλω τι θα βαλω μετα.
βασικο ειναι οτι εχουνε μια ακιδα (οση και τα μαμα μας) διοτι στα πρωτα HGT εχουνε 2ακιδα μαμα μπουζι και εκει καλο ειναι να μην μειωνεις τον αριθμο ακιδων ασκοπα.
παντος συγκριτικα με Denso και NGK τωρα...
αν ξαναβαλω ιριδιου θα βαλω NGK μετα, τωρα οσον αφορα την ψηχροτητα ισως ενα νουμερο ποιο ψυχρα (μαλλον θα πρεπει κιολας).
Ο λογος ειναι καθαρα μαρκας μιας και τα Ιταλικα δουλευουνε μια χαρα με τα NGK και μαμα εμενα τα ειχε τα NGK τα απλα k γουσταρω ποιο πολυ την μαρκα...
αλλα...
αλλαγη στις 10.000κμ οτι και να ειναι το μπουζι.
καλυτερα καινουργιο παρα καλο και παλιο....
το σιγουρο ειναι το ποιο ανθεκτικα
Βεβαια δεν ειναι για οσα χιλιομετρα λενε..
πχ
τα μαμα του HGT ειναι οκ για 10.000κμ
εεε
αυτα για 15.000κμ
ποιο πολυ δεν αφινω μπουζι ποτε στο αμαξι....
τωρα αν εχουνε διαφορα η οχι δεν μπορω να το πω με σιγουρια γιατι ειπαμε οτι και καινουργια να βαλεις βλεπεις αλλη λειτουργια...
τωρα αμα βγαλεις τα μαμα σου που τα εχεις πανω καμια 20.000κμ οτι και να βαλεις (και μαμα παλι) θα δεις διαφορα , ποσο μαλλον αν βαλεις ιριδιου.
προβλημα δεν ειχα ποτε και σε τιποτα
αξιοπιστα δειχνουνε (περιπου 6000κμ εχω κανει) αλλα δεν ξερω αμα τα βγαλω τι θα βαλω μετα.
βασικο ειναι οτι εχουνε μια ακιδα (οση και τα μαμα μας) διοτι στα πρωτα HGT εχουνε 2ακιδα μαμα μπουζι και εκει καλο ειναι να μην μειωνεις τον αριθμο ακιδων ασκοπα.
παντος συγκριτικα με Denso και NGK τωρα...
αν ξαναβαλω ιριδιου θα βαλω NGK μετα, τωρα οσον αφορα την ψηχροτητα ισως ενα νουμερο ποιο ψυχρα (μαλλον θα πρεπει κιολας).
Ο λογος ειναι καθαρα μαρκας μιας και τα Ιταλικα δουλευουνε μια χαρα με τα NGK και μαμα εμενα τα ειχε τα NGK τα απλα k γουσταρω ποιο πολυ την μαρκα...
αλλα...
αλλαγη στις 10.000κμ οτι και να ειναι το μπουζι.
καλυτερα καινουργιο παρα καλο και παλιο....
Punto HGT SC Evo
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
10.000χλμ με τα ngk τα μαμα?εγω βγαζω τουλαχιστον 20,000χλμ για να μην πω 30,000χλμ με τα μαμα μπουζι και βγαινουν παντα σε πολυ καλη κατασταση!ειναι πολυ καλα μπουζι της μανας του!και να χαιρεστε που η fiat βαζει μια κορυφαια μαρκα στα μπουζι γιατι αλλες εταιρεις οπως η renault βαζουν αγνωστου προελευσεως μπουζι που γραφουν απλα πανω renault!οσο για τα ακιδια αυτα καλυτερα!τωρα αν αντι για μονοακιδο μπουζι βαλεις μπουζι με δυο ακιδες δεν θα εχεις διαφορα καμια!για το εκανα το λεω!οσο για την ngk σαν εταιρεια για μπουζι αν δεν θεωρηται η καλυτερη ειναι απο τις καλυτερες στο χωρο!και η ngk και η denso ειναι η ιδια εταιρια καθως η ngk ειναι θυγατρικη της denso!
- ACCENTWIZARD
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 23, 2006 7:40 pm
H δικη μου αποψη ειναι να μην τα πολυσκαλιζουμε αυτα.Τοση φασαρια για 1-2 αλογα? Και αν..... Η αποψη μου τι λεει? Για να παραχθει περισσοτερο εργο απο τον κινητηρα θελει περισσοτερη θερμοκρασια. Σωστα? Θα αντεξει το μοτερ στο συνολο του? Αξιοπιστια θα εχει η θα λιωσει κανα πιστονι? Και εστω οτι τα βαλαμε θα ριχνετε κολωνες σε impreza?Το πιθανοτερο ειναι να μην υπαρχει καμια διαφορα αντιληπτη απο τον οδηγο.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
απο 2ακιδο να βαλεις μονοακιδο εννοω εγω....spartiatis έγραψε:10.000χλμ με τα ngk τα μαμα?εγω βγαζω τουλαχιστον 20,000χλμ για να μην πω 30,000χλμ με τα μαμα μπουζι και βγαινουν παντα σε πολυ καλη κατασταση!ειναι πολυ καλα μπουζι της μανας του!και να χαιρεστε που η fiat βαζει μια κορυφαια μαρκα στα μπουζι γιατι αλλες εταιρεις οπως η renault βαζουν αγνωστου προελευσεως μπουζι που γραφουν απλα πανω renault!οσο για τα ακιδια αυτα καλυτερα!τωρα αν αντι για μονοακιδο μπουζι βαλεις μπουζι με δυο ακιδες δεν θα εχεις διαφορα καμια!για το εκανα το λεω!οσο για την ngk σαν εταιρεια για μπουζι αν δεν θεωρηται η καλυτερη ειναι απο τις καλυτερες στο χωρο!και η ngk και η denso ειναι η ιδια εταιρια καθως η ngk ειναι θυγατρικη της denso!
και αναφερομουνα σε HGT euro2 - euro3 spec.
Εκει δεν αξιζει με την καμια να γινει αλλαγη απο το μαμα του μπουζι σε Ιριδιου , μιας και το μαμα του μπουζι ειναι NGK 2ακιδο κιολας και πολυ καλο.
οπως επισης αυτο που λεω απλα οσο ποιο περιγραφικα μπορω ειναι οτι δεν αξιζει να αλλαξεις μπουζι.
επισης και εμενα τα μπουζι δεν ειναι διαλυμενα αλλα ταλαιπωρημενα και ΠΟΤΕ σε αμαξι μου δεν τα αφηνα ανω των 15.000κμ
θεωρω αδιανοητο να αφηνεις μπουζι , και μιλαω για τα ιριδιου στο αμαξι σου 30 και 40.000κμ
καλυτερα να βαζεις τα μαμα στα φιατ ειδικα που σχεδον σε ολα τα μοντελα της δινει NGK που πραγματικα ειναι πολυ καλο μπουζακι και απλα να τα αλλαζεις στο μισο χρονικο διαστημα...
ειναι πολυ μικρο το κοστος και κριμα να μην τα εχεις φρεσκα, ολα αυτα ειναι οι μικρες λεπτομεριες που κανουνε την διαφορα μακροχρονια....
ο λογος που θα προτυμησω NGK ειναι καθαρα θεμα μαρκας και οχι γιατι τα θεωρω ποιο καλα απο τα Denso καθως επισης και ξερω οτι ειναι αναμυγμενες οι εταιρειες αυτες.
Punto HGT SC Evo
- PUNTiasa
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2006 10:18 am
- Τοποθεσία: ΕΔΩ
Προσωπικά η μόνη διαφορά που είδα απο αλλαγές μπουζί (ψυχρά ή άλλη μάρκα ίδιου τύπου) ήταν προς το χειρότερο. Κάποια μου έκαναν διακοπές και άλλα βραχυκύκλωσαν απο κατάλοιπα (τετράκιδα). Με τα μαμά όλα άψογα. Σημαντική αλλαγή είδα μόνο με αλλαγή ανάφλεξης που μπόρεσα να αυξήσω λίγο το διάκενο στα μπουζί και να έχω μακρύτερη σπίθα.
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Επειδή ψάχνω το θέμα μπουζοκαλώδια κτλ καθώς και μπουζί για το αμάξι μου (mk2b 1.2 16) ρωτάω.Αξίζει να αλλάξω μπουζοκαλώδια και να βάλω μπουζί καλύτερα(αν και τα μαμά μια χαρά μου φαίνονται)? Έχω κοιτάξει magregor, split fire και beru poewrcables
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ