Μπουζί - Μπουζοκαλώδια σε mk2 HGT

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Vas_Punto_HGT
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 18, 2005 1:40 pm

Δημοσίευση από Vas_Punto_HGT » Δευ Μάιος 08, 2006 8:26 am

OK. Καλά το φαντάστηκα ότι θέλουν συγκεκριμένο σφίξιμο.
Είναι σίγουρο το 1/4 του κύκλου.
Γιατί στο κουτί γράφει αυτά που φαίνονται στην φωτογραφία.
Δηλαδή αυτό σημαίνει 1/16 με το χέρι και 1/2-2/3 με το κλειδί?
Όποιος ξέρει please help!!!



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μάιος 08, 2006 11:41 am

Εγω ξερω οτι καθε κατασκευαστης δινει την δικη του τιμη για το σφιξιμο με το ροποκλειδο..αλλο που δεν το γραφει το βιβλιο μας..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Μάιος 08, 2006 12:09 pm

κάθε κατασκευαστής δίνει την δική του τιμή για το σφίξιμο με το ροποκλειδο, όπως και δικές του τιμές για σφίξιμο με το χέρι...

Αυτό που έγραψα είναι για Denso...

Τα NGK που μου δείχνεις λένε:
1) Όσο μπορείς με το χέρι
2) Αν η έδρα του μπουζί είναι κωνική, σφίγγεις 1/16 της στροφής
Αν η έδρα του μπουζί είναι επίπεδη, σφίγγεις 1/2 με 2/3 της στροφής
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Vas_Punto_HGT
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 18, 2005 1:40 pm

Δημοσίευση από Vas_Punto_HGT » Δευ Μάιος 08, 2006 12:22 pm

Thank you L.R.C. τώρα το κατάλαβα.
P.A.D.R.C έχω ψάξει και εγώ στο manual αλλά και στο Internet αλλά δεν βρήκα πουθενά κάτι για την δύναμη αυτή.

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Μάιος 08, 2006 12:24 pm

νομίζω ότι ειναι μόνο σε service manual...
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μάιος 08, 2006 12:27 pm

M@l@κιες της Fiat..Kαι το λεω αυτο γιατι ετυχε και ειδα το manual απο ενα suzuki vitara..και μου εκανε εντυπωση..!Ρωτα στο συνεργειο σου!ασχετο,αν θες ρωτα και για τις ροδες..το ιδιο ισχυει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
thanasis134
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευ Απρ 11, 2005 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από thanasis134 » Πέμ Φεβ 01, 2007 8:51 pm

skinboy έγραψε:akrivos etsi...
pantos poio a8oruvo mou fanike k emena to prwi k estrwse poio grigora relanti ktl...
alla auto to kanei opws kai na exei me kainourgia mpouzi...
vevaia k ta dika mou pou evgala eixane ligotero apo 7000km...ara itane sxetika kala akoma...
kai se kali katastasi afaire8ikane !!!

8a deijei...
Πέτρο τελικά είδες διαφορά με τα ιριδίου?Εγω είχα δει μεγάλη διαφορά αλλά τα φοβάμαι σε αξιοπιστία...
Fiat Stilo 1.8 3d Dynamic Facelift - 17'' Wheels - Side Spoilers

Το προηγούμενο αυτοκινητό μου ήταν Ιταλικό!
Το αυτοκίνητο που έχω τώρα είναι και αυτό Ιταλικό!
Για το επομενό μου δεν χρειάζεται συζήτηση...

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Φεβ 02, 2007 10:46 am

Πρεπει να ειναι λιγο ποιο καλα και ποιο ανθεκτικα...
το σιγουρο ειναι το ποιο ανθεκτικα
Βεβαια δεν ειναι για οσα χιλιομετρα λενε..
πχ
τα μαμα του HGT ειναι οκ για 10.000κμ
εεε
αυτα για 15.000κμ

ποιο πολυ δεν αφινω μπουζι ποτε στο αμαξι....

τωρα αν εχουνε διαφορα η οχι δεν μπορω να το πω με σιγουρια γιατι ειπαμε οτι και καινουργια να βαλεις βλεπεις αλλη λειτουργια...
τωρα αμα βγαλεις τα μαμα σου που τα εχεις πανω καμια 20.000κμ οτι και να βαλεις (και μαμα παλι) θα δεις διαφορα , ποσο μαλλον αν βαλεις ιριδιου.
προβλημα δεν ειχα ποτε και σε τιποτα
αξιοπιστα δειχνουνε (περιπου 6000κμ εχω κανει) αλλα δεν ξερω αμα τα βγαλω τι θα βαλω μετα.
βασικο ειναι οτι εχουνε μια ακιδα (οση και τα μαμα μας) διοτι στα πρωτα HGT εχουνε 2ακιδα μαμα μπουζι και εκει καλο ειναι να μην μειωνεις τον αριθμο ακιδων ασκοπα.

παντος συγκριτικα με Denso και NGK τωρα...
αν ξαναβαλω ιριδιου θα βαλω NGK μετα, τωρα οσον αφορα την ψηχροτητα ισως ενα νουμερο ποιο ψυχρα (μαλλον θα πρεπει κιολας).

Ο λογος ειναι καθαρα μαρκας μιας και τα Ιταλικα δουλευουνε μια χαρα με τα NGK και μαμα εμενα τα ειχε τα NGK τα απλα k γουσταρω ποιο πολυ την μαρκα...
αλλα...
αλλαγη στις 10.000κμ οτι και να ειναι το μπουζι.
καλυτερα καινουργιο παρα καλο και παλιο....;-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Παρ Φεβ 02, 2007 12:03 pm

10.000χλμ με τα ngk τα μαμα?εγω βγαζω τουλαχιστον 20,000χλμ για να μην πω 30,000χλμ με τα μαμα μπουζι και βγαινουν παντα σε πολυ καλη κατασταση!ειναι πολυ καλα μπουζι της μανας του!και να χαιρεστε που η fiat βαζει μια κορυφαια μαρκα στα μπουζι γιατι αλλες εταιρεις οπως η renault βαζουν αγνωστου προελευσεως μπουζι που γραφουν απλα πανω renault!οσο για τα ακιδια αυτα καλυτερα!τωρα αν αντι για μονοακιδο μπουζι βαλεις μπουζι με δυο ακιδες δεν θα εχεις διαφορα καμια!για το εκανα το λεω!οσο για την ngk σαν εταιρεια για μπουζι αν δεν θεωρηται η καλυτερη ειναι απο τις καλυτερες στο χωρο!και η ngk και η denso ειναι η ιδια εταιρια καθως η ngk ειναι θυγατρικη της denso!

Άβαταρ μέλους
ACCENTWIZARD
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 23, 2006 7:40 pm

Δημοσίευση από ACCENTWIZARD » Παρ Φεβ 02, 2007 12:35 pm

H δικη μου αποψη ειναι να μην τα πολυσκαλιζουμε αυτα.Τοση φασαρια για 1-2 αλογα? Και αν..... Η αποψη μου τι λεει? Για να παραχθει περισσοτερο εργο απο τον κινητηρα θελει περισσοτερη θερμοκρασια. Σωστα? Θα αντεξει το μοτερ στο συνολο του? Αξιοπιστια θα εχει η θα λιωσει κανα πιστονι? Και εστω οτι τα βαλαμε θα ριχνετε κολωνες σε impreza?Το πιθανοτερο ειναι να μην υπαρχει καμια διαφορα αντιληπτη απο τον οδηγο.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Φεβ 02, 2007 12:50 pm

spartiatis έγραψε:10.000χλμ με τα ngk τα μαμα?εγω βγαζω τουλαχιστον 20,000χλμ για να μην πω 30,000χλμ με τα μαμα μπουζι και βγαινουν παντα σε πολυ καλη κατασταση!ειναι πολυ καλα μπουζι της μανας του!και να χαιρεστε που η fiat βαζει μια κορυφαια μαρκα στα μπουζι γιατι αλλες εταιρεις οπως η renault βαζουν αγνωστου προελευσεως μπουζι που γραφουν απλα πανω renault!οσο για τα ακιδια αυτα καλυτερα!τωρα αν αντι για μονοακιδο μπουζι βαλεις μπουζι με δυο ακιδες δεν θα εχεις διαφορα καμια!για το εκανα το λεω!οσο για την ngk σαν εταιρεια για μπουζι αν δεν θεωρηται η καλυτερη ειναι απο τις καλυτερες στο χωρο!και η ngk και η denso ειναι η ιδια εταιρια καθως η ngk ειναι θυγατρικη της denso!
απο 2ακιδο να βαλεις μονοακιδο εννοω εγω....
και αναφερομουνα σε HGT euro2 - euro3 spec.
Εκει δεν αξιζει με την καμια να γινει αλλαγη απο το μαμα του μπουζι σε Ιριδιου , μιας και το μαμα του μπουζι ειναι NGK 2ακιδο κιολας και πολυ καλο.
οπως επισης αυτο που λεω απλα οσο ποιο περιγραφικα μπορω ειναι οτι δεν αξιζει να αλλαξεις μπουζι.
επισης και εμενα τα μπουζι δεν ειναι διαλυμενα αλλα ταλαιπωρημενα και ΠΟΤΕ σε αμαξι μου δεν τα αφηνα ανω των 15.000κμ
θεωρω αδιανοητο να αφηνεις μπουζι , και μιλαω για τα ιριδιου στο αμαξι σου 30 και 40.000κμ
καλυτερα να βαζεις τα μαμα στα φιατ ειδικα που σχεδον σε ολα τα μοντελα της δινει NGK που πραγματικα ειναι πολυ καλο μπουζακι και απλα να τα αλλαζεις στο μισο χρονικο διαστημα...
ειναι πολυ μικρο το κοστος και κριμα να μην τα εχεις φρεσκα, ολα αυτα ειναι οι μικρες λεπτομεριες που κανουνε την διαφορα μακροχρονια....
ο λογος που θα προτυμησω NGK ειναι καθαρα θεμα μαρκας και οχι γιατι τα θεωρω ποιο καλα απο τα Denso καθως επισης και ξερω οτι ειναι αναμυγμενες οι εταιρειες αυτες.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
PUNTiasa
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2006 10:18 am
Τοποθεσία: ΕΔΩ

Δημοσίευση από PUNTiasa » Παρ Φεβ 02, 2007 12:56 pm

Προσωπικά η μόνη διαφορά που είδα απο αλλαγές μπουζί (ψυχρά ή άλλη μάρκα ίδιου τύπου) ήταν προς το χειρότερο. Κάποια μου έκαναν διακοπές και άλλα βραχυκύκλωσαν απο κατάλοιπα (τετράκιδα). Με τα μαμά όλα άψογα. Σημαντική αλλαγή είδα μόνο με αλλαγή ανάφλεξης που μπόρεσα να αυξήσω λίγο το διάκενο στα μπουζί και να έχω μακρύτερη σπίθα.

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Παρ Φεβ 02, 2007 4:47 pm

μα δεν λεω οτι δεν συμφωνουμε skinboy απλα απορησα για το χρονικο οριο που εθεσες για την αλλαγη τους!κατα αλλα συμφωνουμε!

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Παρ Φεβ 02, 2007 10:08 pm

Επειδή ψάχνω το θέμα μπουζοκαλώδια κτλ καθώς και μπουζί για το αμάξι μου (mk2b 1.2 16) ρωτάω.Αξίζει να αλλάξω μπουζοκαλώδια και να βάλω μπουζί καλύτερα(αν και τα μαμά μια χαρά μου φαίνονται)? Έχω κοιτάξει magregor, split fire και beru poewrcables

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Σάβ Φεβ 03, 2007 1:41 am

δεν υπαρχουν καλυτερα μπουζι απο της μανας του για μαμα αμαξι!δεν θα δεις καμια διαφορα αμα τα αλλαξεις τα μπουζι και δεν βαλεις της μανας του!αντιθετως μπορει να εχεις διαφορες δυσλειτουργιες με αλλα μπουζι!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”