Βελτιωση Punto 8v 1242cc μοντελο 2004

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τετ Μαρ 22, 2006 7:56 pm

giorgis έγραψε:Απλά να συμπληρώσω επειδή -λόγο σεντο- το ξέρω το μοτέρ από την σειρά 1242 μόνο το 75αρι λέει για τουρμπισμα (όχι τα 55 - 60) λόγο διαφορετικών μετάλλων στροφάλου (75 ενισχυμένα) και το oil injection που έχει μονό το 75 / 1242-8Β.

Οσο αφορα για το oil injection,εαν εχεις κανει τετοια ``μοντιφα``,τοτε δεν το υπολογιζεις στο μυαλο σου για καποιο σοβαρο ποσό που πρεπει να δωσεις,οσο αφορα την αγορα και την τοποθετηση του.Εαν το 60αρι δεν λεει για τουρπισμα ασε με να το γνωριζω εγω που το χω κανει κιολας.Εχεις μπει καθολου στο δικο μου και δεν σου αρεσε μηπως???.



Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τετ Μαρ 22, 2006 8:06 pm

Sonicboom έγραψε:Αλλο cento κι αλλο punto... Το μεγαλυτερο βαρος του punto επιρεαζει αρνητικά την αντοχη της μεταδοσης σε τετοιου ειδους μετατροπες.
Πάντως Χρήστο δεν νομιζω οτι θα τουρμπισεις ενα αυτοκινητο για να το κοιτας μονο. Το λιωσιμο του θα το φαει στα σιγουρα και το γεγονός είναι ότι το μοτερ απο hgt και τα περιφερειακά του εχουν μεγαλύτερη αντοχη απο αυτα του 1.2 8v ή 16v οταν παίζουν στα ιδια αλογα. Μιλάμε για 130-140 αλογα και πάνω απο 20 κιλα ροπης (για την περιπτωση turbo 1.2). Μετα απο περιπου 100000 χιλιομετρα με την τουρμπινα, 2 σασμαν και 3 σετ δισκο-πλατο, την μειωμένη αντοχή στην εγγυώμαι! ...και μετα τα 50000 χιλιομετρα σταματησα να το ζοριζω πολυ. Επίσης με αυτά τα νουμερα ιππων και ροπης και αν θες το μοτερακι σου να κρατησει δεν παίζεις με την συντηρηση (λαδια, βαλβολινες , ιμαντες κλπ). Ολα πρεπει να γινονται κατα πολύ πιο νωρις με το αναλογο κοστος.
Πραγματικά οποιος θελει να βαλει τουρμπινα θα πρεπει να σκεφτει πολυ σοβαρα τα παραπανω έξοδα γιατι πιθανοτατα θα τα βρει μπροστά του.
Το ξερεις πως το αυτοκινητο μου δεν το χω να το κοιταω.Αλλωστε εχεις δει πως το ανοιγω αρκετες φορες.Δεν αντιλεγω οσο αφορα για τις φθορες οπως,δισκο πλατο,και σασμαν ειναι μεγαλυτερες.Αυτο αλλωστε ειναι εν γνωση μου.To hgt εχει παραπνω ανοχες,δισκο πλατο σασμαν,διοτι ειναι 1.800cc.Εαν ομως ολα τα παρουμε αναλογικα και η M3,εχει παραπανω ανοχες απο το hgt.Εγω προσωπικα τα χα βαλει ολα σε μια ζυγαρια και τα χα υπολογισει,και το καλυτερο που χει να κανει καποιος εαν παρει μια τετοια αποφαση να το σκεφτει.Αλλωστε hgt υπαρχουν πολλα...1242cc punto mk2 8v,τουρπισμενο υπαρχει καποιο αλλο?????

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τετ Μαρ 22, 2006 8:18 pm

skinboy έγραψε:ektos an to exeis mono gia paixnidi k exeis k allo gia tin douleia sou k tis metakiniseis sou k den se enoxlei ama px doulepsei merikes meres k meta to valeis mesa gia mazemata ktl ktl k ola me to analogo vi8isma tou xeriou stin tsepi sou.....

Ean exeis ena amaji prepei na mporeis na ta sundiaseis ola se mia karotsa......dustixos..

Διαβαζω προσεκτικα αυτα τα οποια εχεις γραψει και συμφωνω μαζι σου.Το ιδιο αυτοκινητο εχω για την δουλεια μου,για τις βολτες μου και για τις κοντρες μου.Δεν εχει δουλεψει px μερικες μερες,δουλευει εδω και 1,5 χρονο περιπου,και ακομα δεν το χω βαλει το χερι βαθια στην τσεπη κριμας ε??.Αλλωστε και να παθει καποιο σοβαρο προβλημα,απλα δεν θα μπορω να ρχομαι δουλεια με το αυτοκινητο μου ή να πηγαινω βολτες.Το χερι ομως εγω προσωπικα θα το βαλω μονο για τα ανταλλακτικα και μονο.

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τετ Μαρ 22, 2006 8:22 pm

MAXRISTOS έγραψε:
Sonicboom έγραψε:Αλλο cento κι αλλο punto... Το μεγαλυτερο βαρος του punto επιρεαζει αρνητικά την αντοχη της μεταδοσης σε τετοιου ειδους μετατροπες.
Πάντως Χρήστο δεν νομιζω οτι θα τουρμπισεις ενα αυτοκινητο για να το κοιτας μονο. Το λιωσιμο του θα το φαει στα σιγουρα και το γεγονός είναι ότι το μοτερ απο hgt και τα περιφερειακά του εχουν μεγαλύτερη αντοχη απο αυτα του 1.2 8v ή 16v οταν παίζουν στα ιδια αλογα. Μιλάμε για 130-140 αλογα και πάνω απο 20 κιλα ροπης (για την περιπτωση turbo 1.2). Μετα απο περιπου 100000 χιλιομετρα με την τουρμπινα, 2 σασμαν και 3 σετ δισκο-πλατο, την μειωμένη αντοχή στην εγγυώμαι! ...και μετα τα 50000 χιλιομετρα σταματησα να το ζοριζω πολυ. Επίσης με αυτά τα νουμερα ιππων και ροπης και αν θες το μοτερακι σου να κρατησει δεν παίζεις με την συντηρηση (λαδια, βαλβολινες , ιμαντες κλπ). Ολα πρεπει να γινονται κατα πολύ πιο νωρις με το αναλογο κοστος.
Πραγματικά οποιος θελει να βαλει τουρμπινα θα πρεπει να σκεφτει πολυ σοβαρα τα παραπανω έξοδα γιατι πιθανοτατα θα τα βρει μπροστά του.
Το ξερεις πως το αυτοκινητο μου δεν το χω να το κοιταω.Αλλωστε εχεις δει πως το ανοιγω αρκετες φορες.Δεν αντιλεγω οσο αφορα για τις φθορες οπως,δισκο πλατο,και σασμαν ειναι μεγαλυτερες.Αυτο αλλωστε ειναι εν γνωση μου.To hgt εχει παραπνω ανοχες,δισκο πλατο σασμαν,διοτι ειναι 1.800cc.Εαν ομως ολα τα παρουμε αναλογικα και η M3,εχει παραπανω ανοχες απο το hgt.Εγω προσωπικα τα χα βαλει ολα σε μια ζυγαρια και τα χα υπολογισει,και το καλυτερο που χει να κανει καποιος εαν παρει μια τετοια αποφαση να το σκεφτει.Αλλωστε hgt υπαρχουν πολλα...1242cc punto mk2 8v,τουρπισμενο υπαρχει καποιο αλλο?????

και κατι που ξεχασα.οσο αφορα λαδια και μπουζι για παραδειγμα τα αλλαζω αρκετα συχνα για να κανω συντηρηση συμφωνω μαζι σου.Εαν δεν τα γνωριζα ολα αυτα θα το αφηνα μαμα και θα λεγα οτι ειμαι οκ και το κοστος της συντηρησης θα ναι και πολυ μικρο.

Άβαταρ μέλους
Banned
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 13, 2004 6:35 pm

Δημοσίευση από Banned » Τετ Μαρ 22, 2006 9:23 pm

Απ' οτι θυμαμαι ο εγκεφαλος του HGT ειναι "δυσκολος" ε? Ο εγκεφαλος του 60αριου?

Άβαταρ μέλους
ottoman
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2006 1:30 pm
Τοποθεσία: haidari city kai ...

Δημοσίευση από ottoman » Πέμ Μαρ 23, 2006 12:16 am

ποση διαφορα εχει σε φορους,ασφαλεια κτλ το 1800 απο το 1200 καθε χρονο?(ψιλοασχετο βεβαια)
και η τουρμπινα περναει καπου (στην αδεια ή καπου αλλου που να φαινεται ωστε να ''χρεωνεται'' κ αυτη στο καλο μας κρατος;)
κ τελος με την καταναλωση καυσιμου τι παιζει κ στις δυο περιπτωσεις.

αυτα,ευχαριστω!

giorgis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 3:58 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από giorgis » Πέμ Μαρ 23, 2006 10:25 am

MAXRISTOS έγραψε:
giorgis έγραψε:Απλά να συμπληρώσω επειδή -λόγο σεντο- το ξέρω το μοτέρ από την σειρά 1242 μόνο το 75αρι λέει για τουρμπισμα (όχι τα 55 - 60) λόγο διαφορετικών μετάλλων στροφάλου (75 ενισχυμένα) και το oil injection που έχει μονό το 75 / 1242-8Β.
Οσο αφορα για το oil injection,εαν εχεις κανει τετοια ``μοντιφα``,τοτε δεν το υπολογιζεις στο μυαλο σου για καποιο σοβαρο ποσό που πρεπει να δωσεις,οσο αφορα την αγορα και την τοποθετηση του.Εαν το 60αρι δεν λεει για τουρπισμα ασε με να το γνωριζω εγω που το χω κανει κιολας.Εχεις μπει καθολου στο δικο μου και δεν σου αρεσε μηπως???.
Κοίτα μάλλον τα μπερδεύεις ή δεν ξέρεις γιατί λέω, το oil injection βρίσκετε στα σπλάχνα του μοτέρ -ένα μπεκ που ψεκάζει λάδι εσωτερικά από την μεριά του βολάν - και βοηθά και στην λίπανση αλλά και στην ψύξη του κάτω μέρους του πιστονιού και βέβαια για τα μέταλλα του στροφάλου είναι μάλλον σημαντικό όποτε τι να μην υπολογίσεις μάλλον το αντίθετο…
Είμαι βέβαιος ότι το δικό σου το αμάξι είναι γαματο αλλά τη σχέση έχει αυτό; και ότι αντέχει και μπράβο -και να αντέχει για πάντα- αλλά ακριβώς το ίδιο μοτέρ με το δικό σου βγαίνει από μαμά με 15 παραπάνω άλογα και καλύτερες 'βάσεις' για τούρμπο βελτίωση.
Μην το παίρνεις προσωπικά το τοπικ είναι για fiat fire 1242.

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Δημοσίευση από vdsracing » Πέμ Μαρ 23, 2006 3:13 pm

papitsoulos έγραψε:Απ' οτι θυμαμαι ο εγκεφαλος του HGT ειναι "δυσκολος" ε? Ο εγκεφαλος του 60αριου?
Ξέρω οτι προγραμματίζεται χωρίς προβλήματα ομως παραπάνω λεπτομέρειες δεν ξέρω γιατί δεν το εχω ψάξει.Πάντως με εναν που ειχα ανοίξει με πρόγραμμα δεν έλεγε και πολλά...βέβαια παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες οπότε δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα.
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Μαρ 23, 2006 3:31 pm

MAXRISTOS έγραψε:
skinboy έγραψε:ektos an to exeis mono gia paixnidi k exeis k allo gia tin douleia sou k tis metakiniseis sou k den se enoxlei ama px doulepsei merikes meres k meta to valeis mesa gia mazemata ktl ktl k ola me to analogo vi8isma tou xeriou stin tsepi sou.....

Ean exeis ena amaji prepei na mporeis na ta sundiaseis ola se mia karotsa......dustixos..

Διαβαζω προσεκτικα αυτα τα οποια εχεις γραψει και συμφωνω μαζι σου.Το ιδιο αυτοκινητο εχω για την δουλεια μου,για τις βολτες μου και για τις κοντρες μου.Δεν εχει δουλεψει px μερικες μερες,δουλευει εδω και 1,5 χρονο περιπου,και ακομα δεν το χω βαλει το χερι βαθια στην τσεπη κριμας ε??.Αλλωστε και να παθει καποιο σοβαρο προβλημα,απλα δεν θα μπορω να ρχομαι δουλεια με το αυτοκινητο μου ή να πηγαινω βολτες.Το χερι ομως εγω προσωπικα θα το βαλω μονο για τα ανταλλακτικα και μονο.
file mou den se katalavainw giati ejaptesai...
symfwnw mazi sou k an deis eipa an to eixa 8a to turbiza k egw para na valw HGT tropeto kata 90%......
twra oson afora f8ores ktl...
kai to xeri va8ia stin tsepi auto einai eutixima k makari na pas etsi...(pou den antilegw oti 8a paei etsi...)
alla milaw genika....
gia olous pou to skeptontai...
anaferw katastasis....
kai sygkrinw vasi tou sunolou....
den syperilamvanw tin periptwsi , filos mou to ftiaxnei (giati den isxuei px gia olous)
k egw HGT exw alla den eipa me tin mia pare tropeto HGT....

Episis , den einai mono to moter pou vletionetai alla olo to amaji pisteuw...
to kostos 8a to pas loipon (apopsi mou) gia ola...(frena anartisi ktl ktl..) kati pou se ena tropeto einai panw (ektos apo ta pisw frena...) .....

den eipe kaneis oti 8a spasei to amaji sou pisteuw oute katalavainw to logo pou 8igesai (an 8igesai).

Safos k to 12ari exei ligotero kostos syntirisis apo to 18ari moter.
alla se kamia periptwsi den exei tis idies f8ores...
Opws k na to kanoune oti kai na kanoume .

kai pali lew oti ama to eixa to amaji sou , oti ekanes 8a ekana :-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Παρ Μαρ 24, 2006 9:35 am

giorgis έγραψε:
MAXRISTOS έγραψε:
giorgis έγραψε:Απλά να συμπληρώσω επειδή -λόγο σεντο- το ξέρω το μοτέρ από την σειρά 1242 μόνο το 75αρι λέει για τουρμπισμα (όχι τα 55 - 60) λόγο διαφορετικών μετάλλων στροφάλου (75 ενισχυμένα) και το oil injection που έχει μονό το 75 / 1242-8Β.
Οσο αφορα για το oil injection,εαν εχεις κανει τετοια ``μοντιφα``,τοτε δεν το υπολογιζεις στο μυαλο σου για καποιο σοβαρο ποσό που πρεπει να δωσεις,οσο αφορα την αγορα και την τοποθετηση του.Εαν το 60αρι δεν λεει για τουρπισμα ασε με να το γνωριζω εγω που το χω κανει κιολας.Εχεις μπει καθολου στο δικο μου και δεν σου αρεσε μηπως???.
Κοίτα μάλλον τα μπερδεύεις ή δεν ξέρεις γιατί λέω, το oil injection βρίσκετε στα σπλάχνα του μοτέρ -ένα μπεκ που ψεκάζει λάδι εσωτερικά από την μεριά του βολάν - και βοηθά και στην λίπανση αλλά και στην ψύξη του κάτω μέρους του πιστονιού και βέβαια για τα μέταλλα του στροφάλου είναι μάλλον σημαντικό όποτε τι να μην υπολογίσεις μάλλον το αντίθετο…
Είμαι βέβαιος ότι το δικό σου το αμάξι είναι γαματο αλλά τη σχέση έχει αυτό; και ότι αντέχει και μπράβο -και να αντέχει για πάντα- αλλά ακριβώς το ίδιο μοτέρ με το δικό σου βγαίνει από μαμά με 15 παραπάνω άλογα και καλύτερες 'βάσεις' για τούρμπο βελτίωση.
Μην το παίρνεις προσωπικά το τοπικ είναι για fiat fire 1242.


Kαλημερα

Εαν δεν ειχε πιεση στον στροφαλο θα χε κολλησει κιολας.Το δικο μου εαν δεν εχει μπεκ πως δουλευει και πως ανεβαζεις πίεση σε μια τρομπα λαδιου αφηνοντας την ίδια???
Με καλυτερες ``βάσεις`` και άλλους κωδικους κινητηρα και ``8`` χρονια παλιοτερο.
Παντως σ ευχαριστω πολυ για την ευχη σου να δουλευει παντα και να αντεχει τα παντα :wink:

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Παρ Μαρ 24, 2006 9:40 am

skinboy έγραψε:
MAXRISTOS έγραψε:
skinboy έγραψε:ektos an to exeis mono gia paixnidi k exeis k allo gia tin douleia sou k tis metakiniseis sou k den se enoxlei ama px doulepsei merikes meres k meta to valeis mesa gia mazemata ktl ktl k ola me to analogo vi8isma tou xeriou stin tsepi sou.....

Ean exeis ena amaji prepei na mporeis na ta sundiaseis ola se mia karotsa......dustixos..

Διαβαζω προσεκτικα αυτα τα οποια εχεις γραψει και συμφωνω μαζι σου.Το ιδιο αυτοκινητο εχω για την δουλεια μου,για τις βολτες μου και για τις κοντρες μου.Δεν εχει δουλεψει px μερικες μερες,δουλευει εδω και 1,5 χρονο περιπου,και ακομα δεν το χω βαλει το χερι βαθια στην τσεπη κριμας ε??.Αλλωστε και να παθει καποιο σοβαρο προβλημα,απλα δεν θα μπορω να ρχομαι δουλεια με το αυτοκινητο μου ή να πηγαινω βολτες.Το χερι ομως εγω προσωπικα θα το βαλω μονο για τα ανταλλακτικα και μονο.
file mou den se katalavainw giati ejaptesai...
symfwnw mazi sou k an deis eipa an to eixa 8a to turbiza k egw para na valw HGT tropeto kata 90%......
twra oson afora f8ores ktl...
kai to xeri va8ia stin tsepi auto einai eutixima k makari na pas etsi...(pou den antilegw oti 8a paei etsi...)
alla milaw genika....
gia olous pou to skeptontai...
anaferw katastasis....
kai sygkrinw vasi tou sunolou....
den syperilamvanw tin periptwsi , filos mou to ftiaxnei (giati den isxuei px gia olous)
k egw HGT exw alla den eipa me tin mia pare tropeto HGT....

Episis , den einai mono to moter pou vletionetai alla olo to amaji pisteuw...
to kostos 8a to pas loipon (apopsi mou) gia ola...(frena anartisi ktl ktl..) kati pou se ena tropeto einai panw (ektos apo ta pisw frena...) .....

den eipe kaneis oti 8a spasei to amaji sou pisteuw oute katalavainw to logo pou 8igesai (an 8igesai).

Safos k to 12ari exei ligotero kostos syntirisis apo to 18ari moter.
alla se kamia periptwsi den exei tis idies f8ores...
Opws k na to kanoune oti kai na kanoume .

kai pali lew oti ama to eixa to amaji sou , oti ekanes 8a ekana :-)


καλημερα φιλε μου.

Συμφωνω σε ολα αυτα που λες.Καταλαβα εγω λαθος και σου ζηταω απο δω μεσα συγγνωμη :wink: .
Μακαρι καποια στιγμη να σε δω και απο κοντα και να τα πουμε καλυτερα.Εισαι απο τα ατομα που εγω προσωπικα πιστευω πως γνωριζεις αρκετα πραγματα περι βελτιωσεων αυτοκινητου.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Μαρ 24, 2006 10:02 am

:-)
oxi gia ola ta autokinita alla gia kapoia montela omws jerw kala..
montela sta opoia exw emplaki k zisei apo konta veltioseis k leitourgia prin k meta....
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Παρ Μαρ 24, 2006 10:08 am

Η αληθεια ειναι οτι για να τουρμπισεις ενα μοτερ ειναι πολυ μεγαλη διαδικασια.Θελει ψαξιμο,κοπο,χρημα,υπομονη και πανω απ ολα εναν καλο μαστορα που να ειναι γνωστης του συγκεκριμενου μοτερ.Ακομα ομως και στην περιπτωση που ολα πανε καλα,η διαρκεια ζωης του παραμενει σαφως μικροτερη απ οτι μια αντιστοιχη εργοστασιακη μετατροπη.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Μαρ 24, 2006 10:11 am

pisteuw oti auto einai ena mia apofasi pou ypoti8ete oti prepei na pareis apo tin arxi...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Παρ Μαρ 24, 2006 10:38 am

gyubrush έγραψε:Η αληθεια ειναι οτι για να τουρμπισεις ενα μοτερ ειναι πολυ μεγαλη διαδικασια.Θελει ψαξιμο,κοπο,χρημα,υπομονη και πανω απ ολα εναν καλο μαστορα που να ειναι γνωστης του συγκεκριμενου μοτερ.Ακομα ομως και στην περιπτωση που ολα πανε καλα,η διαρκεια ζωης του παραμενει σαφως μικροτερη απ οτι μια αντιστοιχη εργοστασιακη μετατροπη.
Συμφωνω.Γι αυτο κανεις ``συντηρηση`` οσο μπορεις στα παρελκομενα συχνα και ``φρενο`` στο ποδι σου μερικες φορες :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”