Βελτιωση Punto 8v 1242cc μοντελο 2004

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μαρ 20, 2006 1:30 pm

και τοτε μπορεις αλλα..χρειαζεσαι πολλα περισσοτερα χρηματα...!για τιμες δεν ξερω..1.500 το λιγοτερο +500 περασμα..Κατα την γνωμη μου δεν ειναι τοσο απλο..


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
super-punt
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 22, 2006 2:47 pm
Τοποθεσία: TRAILS MOFO!

Δημοσίευση από super-punt » Δευ Μαρ 20, 2006 4:01 pm

εγω ως κατοχος του ταπεινου 1242 8v νομιζω οτι η καλυτερη λυση ειναι τροπετο απο sporting η hgt..
παιρνεισ κατευθειαν πολλα παραπανω αλογα κ προσωπικα πιστευω οτι ειναι καλυτερα απ το να σκαλισεις τα παντα για να βελτιωσεις τον 60αρη

κ αν δεν κανω λαθος το βελτιωμενο αυτοκινητο - κ ειδικα το turbo -θελει παραπανω προσοχη



παντως του maxristou απ οτι καταλαβαινω εχει γινει πολυ γρηγορο

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Δευ Μαρ 20, 2006 4:47 pm

To τροπέτο από hgt είναι η καλύτερη λύση και αν σκεφτεί κανεις οτι τα "περαστικά" είναι γύρω στα 1500 ευρω ασχετα με τον τύπο του μοτερ τότε συμφέρει να δώσεις κατι παραπάνω στην αρχή και να βαλεις το hgt από το να βάλεις το 1.2 16v. Οπως και τουρμπίνα, αν δεν είσαι κολημενος καλύτερα και πάλι τροπέτο από hgt. Για να δουλέψει ΣΩΣΤΑ, αξιόπιστα και να μην βγάζει προβλήματα η μετάδοση, το τελικό κοστος ξεπερνάει χαλαρα την τοποθέτηση τροπέτου από hgt.
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
tsioufff
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2304
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm

Δημοσίευση από tsioufff » Δευ Μαρ 20, 2006 9:35 pm

και το τροπετο σε τι τιμη περιπου θα το βρω? ξερει κανεις?

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τρί Μαρ 21, 2006 9:03 am

Sonicboom έγραψε:To τροπέτο από hgt είναι η καλύτερη λύση και αν σκεφτεί κανεις οτι τα "περαστικά" είναι γύρω στα 1500 ευρω ασχετα με τον τύπο του μοτερ τότε συμφέρει να δώσεις κατι παραπάνω στην αρχή και να βαλεις το hgt από το να βάλεις το 1.2 16v. Οπως και τουρμπίνα, αν δεν είσαι κολημενος καλύτερα και πάλι τροπέτο από hgt. Για να δουλέψει ΣΩΣΤΑ, αξιόπιστα και να μην βγάζει προβλήματα η μετάδοση, το τελικό κοστος ξεπερνάει χαλαρα την τοποθέτηση τροπέτου από hgt.

Εγω πιστευω οτι θα του ρθει ειτε βαλει HGT ειτε το κανει turbo θα του ρθει μια η αλλη το τελικο κοστος :wink: .Φυσικα εαν βρει ``καλο`` μοτε απο hgt και ``καλο`` μαστορα θα του ειναι πιο αξιόπιστο.

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Τρί Μαρ 21, 2006 10:32 am

Αν υπολογίσεις τις φθορές που σίγουρα θα έχουν το σασμαν και το δισκο-πλατο τότε πάει πολύ η ιστορία...και απο τη μια μιλαμε για εργοστασιακά πράγματα και απο την άλλη για μετατροπή. Οπως κι αν έχει σε περιπτωση που το τουρμπίσεις είσαι συνεχως στο τρεξιμο και την αγωνια αν δεν παει κατι καλα και παθεις ζημιά. Ενω με τροπετο απο hgt εχεις κατα πολύ το κεφάλι σου ήσυχο.
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τρί Μαρ 21, 2006 12:22 pm

Sonicboom έγραψε:Αν υπολογίσεις τις φθορές που σίγουρα θα έχουν το σασμαν και το δισκο-πλατο τότε πάει πολύ η ιστορία...και απο τη μια μιλαμε για εργοστασιακά πράγματα και απο την άλλη για μετατροπή. Οπως κι αν έχει σε περιπτωση που το τουρμπίσεις είσαι συνεχως στο τρεξιμο και την αγωνια αν δεν παει κατι καλα και παθεις ζημιά. Ενω με τροπετο απο hgt εχεις κατα πολύ το κεφάλι σου ήσυχο.

Οι φθορες σαφως θα ειναι μεγαλυτερες,αλλα παιζει ρολο και κατα ποσο πολυ και ο οδηγος θελει να κανει και ``συντηρηση``.Εαν το ανοιγει καθε φορα ``σπαζοντας`` την πρωτη ακομα και σε αλλα αυτοκινητα υπαρχει φθορα.Εγω προσωπικα γνωριζεις πως αυτο το ανχος δεν το χω και τοσο πλεον,παρολο που παιζω τωρα τελευταια και παραπανω πιεση.Φυσικα απ την αλλη γερα να ναι τα αυτοκινητα μας και να μην παθει κανενος καμμια ζημια.Οταν μπλεκεις σε μια μετατροπη ειτε ειναι να το κανεις turbo ειτε βαλεις αλλο μοτερ ειναι σχετικα και στα δυο ρισκο.Διοτι και το hgt δεν ξερεις τι ``ιστορικο`` εχει τραβηξει,και γιατι εγινε τελικα τρομπετο....

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Μαρ 21, 2006 1:07 pm

mporeis na to deis to istoriko tou eukola.
symfwnw oti oti kai apo ta 2 na apofasisei kaneis tote prepei na psaxtei (lusis doja to 8eo yparxoune) k na dei ti 8elei na exei san overall apotelesma.
To kostos mia KALIS turbo metatropis tou paei mia h alli me tropeto apo HGT kai apodosi sta 145 aloga.
Apo tin alli to ena einai Turbo kai to allo N/A . ekei epilegeis.
apo ekei k pera to systima metadosis tou HGT symperilamvanomenon ta parelkomena pou akoune sto onoma diskos plato , imiajonia imimpara sazman (vasiko...) einai polu poio gera gia to moter tou HGT opote pote kaneis den 8a antimetwpisei provlima.

exw HGT me 50.000km swsta kai eulavika syntirimeno k prosegmeno se ola tou k anoija symplekti stis 50k.
o diskos itane se apsogi katastasi. To rouleman eixe dialu8ei k to plato xarakti apo to rouleman k to stravwpatima , alla to HGT se volta ektos apo ligo 8oruvo to rouleman allaze taxytites kanonikotato , k sta xeria kapoiou pou den to jerei 8a elege ejeroumenou tou hxou oti douleuei k aposympleki swsta...
k dwja to 8eo exei kanei ta apisteuta liwsimata apo stasi ktl ktl....
peite mou...
turbo 1.2 antexei 50k o diskos tou ?? to sazman tou ?? ola ??
auto einai pou 8elw na tonisw , oti prepei na tsekaroume ta panta se mia veltiosi.
Episis to arnitiko me to HGT einai oti exei poio megalo kostos syntirisis , to opoio san syntirisi kai oxi zimies erxetai na einai to polu mia h alli me to Turbo 12ari k isws se kapoies faseis na einai kai poio f8ino to turbisma....(an ginei swsta).

Episis den symfwnw me to "ama liwneis synexeia prwtes..." sto mono pou lew ok einai , vasis mixanis diskos...alla oxi symvivasmos gia to moter.....
ena veltiomeno , h akoma kai mama moter prepei na einai an8ektiko sta liwsimata !!!
diladi ti na leei ama ka8e 5 fanaria prepei na kaneis coularisma na kruwsoune ta pistonia sou giati eisai psila se noumera 8erm. kausaerion ?
kapoioi sumvivazontai me auto kapoioi alloi oxi....

Telos gia na min parejigi8ei h oli para8esi mou dioti apla i8ela na tonisw oti ola exoune ta yper k ta kata tous....k esy k MONO esy prepei na ta krineis...
an eixa 1242cc 8v , 8a to turbiza.....90% kai 10% 8a eperna tropeto HGT
An i8ela na exw allo amaji k me to ligotero xrono pou xreiazetai na asxoloume mazi tou 8a evaza 90% tropeto HGT kai 10% turbo.

OLA einai 8ema epilogon.
filika...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Μαρ 21, 2006 1:15 pm

episis na pw oti to 1242cc 8v einai to kata koron moter pou koumponoune oi Centades k to turbizoune k me "kales" piesis k antapejelxetai apsoga...
episis oti zimia kai na kaneis , px na arpajeis pistoni , times apo mplok 1242cc ,metaxeiro paizoune apo 300e
Punto HGT SC Evo

giorgis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 3:58 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από giorgis » Τρί Μαρ 21, 2006 3:47 pm

Απλά να συμπληρώσω επειδή -λόγο σεντο- το ξέρω το μοτέρ από την σειρά 1242 μόνο το 75αρι λέει για τουρμπισμα (όχι τα 55 - 60) λόγο διαφορετικών μετάλλων στροφάλου (75 ενισχυμένα) και το oil injection που έχει μονό το 75 / 1242-8Β.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Μαρ 21, 2006 4:18 pm

;-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Τρί Μαρ 21, 2006 4:52 pm

Αλλο cento κι αλλο punto... Το μεγαλυτερο βαρος του punto επιρεαζει αρνητικά την αντοχη της μεταδοσης σε τετοιου ειδους μετατροπες.
Πάντως Χρήστο δεν νομιζω οτι θα τουρμπισεις ενα αυτοκινητο για να το κοιτας μονο. Το λιωσιμο του θα το φαει στα σιγουρα και το γεγονός είναι ότι το μοτερ απο hgt και τα περιφερειακά του εχουν μεγαλύτερη αντοχη απο αυτα του 1.2 8v ή 16v οταν παίζουν στα ιδια αλογα. Μιλάμε για 130-140 αλογα και πάνω απο 20 κιλα ροπης (για την περιπτωση turbo 1.2). Μετα απο περιπου 100000 χιλιομετρα με την τουρμπινα, 2 σασμαν και 3 σετ δισκο-πλατο, την μειωμένη αντοχή στην εγγυώμαι! ...και μετα τα 50000 χιλιομετρα σταματησα να το ζοριζω πολυ. Επίσης με αυτά τα νουμερα ιππων και ροπης και αν θες το μοτερακι σου να κρατησει δεν παίζεις με την συντηρηση (λαδια, βαλβολινες , ιμαντες κλπ). Ολα πρεπει να γινονται κατα πολύ πιο νωρις με το αναλογο κοστος.
Πραγματικά οποιος θελει να βαλει τουρμπινα θα πρεπει να σκεφτει πολυ σοβαρα τα παραπανω έξοδα γιατι πιθανοτατα θα τα βρει μπροστά του.
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Μαρ 22, 2006 9:41 am

egw 8a symfwnisw me ton sonic..
an k den to krivw oti me to sygkekrimeno montelo an to eixa yparxei polu megali pi8anotita na to turbiza......
den eimai arnitikos se kati tetoio , apla opws eipa k poio panw prepei na to dei kapoios ligo poio diaxronika,....

pantos oti turbo 8a einai polu paixnidiariko 8a einai :-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Τετ Μαρ 22, 2006 10:43 am

Και γω συμφωνω με τον sonic μιας και ειχα εμπειρια αναλογη απο 1100 τουρμπατο.Στην αρχη ολα καλα,μετα αρχισα απο δισκο-πλατω,τα φρενα τα κανα φιλερ,το σασμαν το ξεφτυλισα κλπ κλπ.Η βελτιωση πρεπει να εχει γνωμονα κυριως την αξιοπιστια.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Μαρ 22, 2006 12:11 pm

ektos an to exeis mono gia paixnidi k exeis k allo gia tin douleia sou k tis metakiniseis sou k den se enoxlei ama px doulepsei merikes meres k meta to valeis mesa gia mazemata ktl ktl k ola me to analogo vi8isma tou xeriou stin tsepi sou.....

Ean exeis ena amaji prepei na mporeis na ta sundiaseis ola se mia karotsa......dustixos..
Punto HGT SC Evo

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”