Βελτιωση Punto 8v 1242cc μοντελο 2004
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- vdsracing
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm
Μόλις μπούν τα φρένα απο GT που εχω παραγγείλει για το δικό μου 8v στα σχέδια εσω αλλαγή μοτέρ και κούμπωμα του 1242 16v το οποίο αποτι εχω δεί μπαίνει σχεδόν plug-n-play.
Το ερώτημα είναι.Πόσο βρίσκει κανείς ενα τέτοιο μοτέρ συν τα ηλεκτρικά του?σασμάν εχω καλό,δεν το αλλάζω.Και πόσο μπορώ να πουλήσω το μοτέρ που εχω τώρα το οποίο είναι σε τέλεια κατάσταση?Αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει.
Το ερώτημα είναι.Πόσο βρίσκει κανείς ενα τέτοιο μοτέρ συν τα ηλεκτρικά του?σασμάν εχω καλό,δεν το αλλάζω.Και πόσο μπορώ να πουλήσω το μοτέρ που εχω τώρα το οποίο είναι σε τέλεια κατάσταση?Αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει.
-Βαγγέλης-
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
vdsracing έγραψε:Μόλις μπούν τα φρένα απο GT που εχω παραγγείλει για το δικό μου 8v στα σχέδια εσω αλλαγή μοτέρ και κούμπωμα του 1242 16v το οποίο αποτι εχω δεί μπαίνει σχεδόν plug-n-play.
Το ερώτημα είναι.Πόσο βρίσκει κανείς ενα τέτοιο μοτέρ συν τα ηλεκτρικά του?σασμάν εχω καλό,δεν το αλλάζω.Και πόσο μπορώ να πουλήσω το μοτέρ που εχω τώρα το οποίο είναι σε τέλεια κατάσταση?Αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει.
Καλησπερα
Εγω προσωπικα στην δικια σου θεση εαν το μοτερ σου ειναι σε τελέια κατασταση δεν θα το αλλαζα για να παω μαμα απο 60αλογα στα 8οαλογα.Αυτο φυσικα ειναι δικο σου θεμα και συ αποφασιζεις.Παντως το μοτερ πιστευω οτι πανω απο 350euro δεν προκειται να βρεις να το πουλησεις.
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
Θα συμφωνησω με το χρηστο. μετα απο λιγο καιρο θα θελεις παλι κατι παραπανω και τα 80 αλογα θα σου φαινονται λιγα. και γιατι να βαλεις φρενα απο GT για 80 αλογα? εκτος αν εχεις σκοπο μετα να πειραξεις το 16v. εγω παντως θα φτιαξω το μοτερακι μου οπως ο Χρηστος, θα βαλω και φρενακια, αλλα θα υπαρχει λογος που θα τα βαλω... το tsoufffff.... χε χε χε. Xρηστο ανυπομονω....
- vdsracing
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm
Τα φρένα θα τα αλλάξω ετσι και αλλιώς μιας και τα μαμά φρένα όποτε ανεβάζω ρυθμούς υπερθερμαίνονται και δεν λειτουργούν.
Όσον αφορά την προτίμησή μου στην αλλαγή μοτέρ είναι για τους εξής λόγους.
1.Το αμάξι δεν είναι δικό μου αλλά της οικογένειας και πρέπει να παραμείνει low profile.
2.Θα παραμείνει αξιόπιστο και οικονομικό(κατανάλωση)
3.Προτιμώ τις στροφές από τις ευθείες και δεν με ενδιαφέρει ενα όπλο στα φανάρια.Το αμάξι εχει ήδη ελατήρια-αναρτήσεις-ζαντολάστιχα σωστά,θα αποκτήσει φρένα και μετά το μόνο που λείπει είναι η δύναμη για μια σφαιρική και σωστή βελτίωση.
4.Το μοτέρ θα βελτιωθεί με το κλασσικό φ-π-ε όπου στο ελαφρύ σασί μου(870κιλά)θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.Εχω ήδη κοντό σασμάν που ταιριάζει καλύτερα σε 16v αμάξι που δουλεύει σε υψηλές στροφές το μοτέρ.
Αυτή είναι η λογική μου,δεκτό κάθε σχόλιο.Επίσης αν ξέρει κανείς που παίζουν οι τιμές για μοτέρ-ηλεκτρικά 16v ας μας πεί....
Όσον αφορά την προτίμησή μου στην αλλαγή μοτέρ είναι για τους εξής λόγους.
1.Το αμάξι δεν είναι δικό μου αλλά της οικογένειας και πρέπει να παραμείνει low profile.
2.Θα παραμείνει αξιόπιστο και οικονομικό(κατανάλωση)
3.Προτιμώ τις στροφές από τις ευθείες και δεν με ενδιαφέρει ενα όπλο στα φανάρια.Το αμάξι εχει ήδη ελατήρια-αναρτήσεις-ζαντολάστιχα σωστά,θα αποκτήσει φρένα και μετά το μόνο που λείπει είναι η δύναμη για μια σφαιρική και σωστή βελτίωση.
4.Το μοτέρ θα βελτιωθεί με το κλασσικό φ-π-ε όπου στο ελαφρύ σασί μου(870κιλά)θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.Εχω ήδη κοντό σασμάν που ταιριάζει καλύτερα σε 16v αμάξι που δουλεύει σε υψηλές στροφές το μοτέρ.
Αυτή είναι η λογική μου,δεκτό κάθε σχόλιο.Επίσης αν ξέρει κανείς που παίζουν οι τιμές για μοτέρ-ηλεκτρικά 16v ας μας πεί....
-Βαγγέλης-
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
ο καθενας ζηταει παντα κατι διαφορετικο. εμενα το αμαξι ειναι δικο μου και θελω οντως,οπως ειπες, να γινει ενα μικρο οπλο στα φαναρια. ωστοσο και οι στροφες ειναι κατι που με τρελενουν, μαρεσουν παρα πολυ, αλλα οι ελληνικοι δρομοι ειναι το πολυ για μια ευθεια, οι περισσοτερες στροφες εχουν αναποδη κλιση και ειναι επικινδυνες και για το πιο καλα στημενο αμαξι. για στροφες θα προτειμουσα να παω σε μια πιστα. ομως θα πω κι εγω,οπως πολλοι εχουν πει εδω μεσα, οτι το κρατος δεν εχει φροντισει να υπαρχουν πιστες,αν οχι πολλες εστω μια καλη, η οποια να ειναι στην αθηνα και να μη πρεπει να πας ολοκληρο ταξιδι. μεχρι να φτασεις εχεις ξενερωσει. ευχομαι να φτιαξεις οπως θελεις το puntaki σου αλλα μια συμβουλη. προσεχε τις στροφες, ποτε δεν ξερεις τι κρυβουν στο τελος της, απο robocop μεχρι τη μαμα με το παιδι που περνανε απεναντι, γιαυτο προσεχε.
Φιλικα παντα,
Παναγιωτης. (την τεταρτη θα παω στη συναντηση, ελπιζω να τα πουμε απο κοντα)
Φιλικα παντα,
Παναγιωτης. (την τεταρτη θα παω στη συναντηση, ελπιζω να τα πουμε απο κοντα)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κι εγώ το ίδιο...Μπορώ να πω πάντως ότι με το 8β μας μπορούμε να κινηθούμε αρκετά γρήγορα (για τα δεδομένα μας) στις στροφές, τόσο ώστε να μην υστερούμε ιδιαίτερα σε σχέση με τα 16β...Οι αλλάγές 2α - 3η σε κλειστές στροφές είναι αρκετά 'πορωτικές' και το αμάξι αρπάζει αρκετά καλά στις χαμηλές στροφές...3.Προτιμώ τις στροφές από τις ευθείες και δεν με ενδιαφέρει ενα όπλο στα φανάρια.Το αμάξι εχει ήδη ελατήρια-αναρτήσεις-ζαντολάστιχα σωστά,θα αποκτήσει φρένα και μετά το μόνο που λείπει είναι η δύναμη για μια σφαιρική και σωστή βελτίωση.
Συνεπώς 16β κατά τη γνώμη μου θέλουμε για μεγάλες ευθείες ούτως ώστε το ταξίδι να είναι πιο ξεκούραστο και για εμάς και για το αυτοκίνητο...
Αν παλι κινούμαστε περισσότερο μέσα στην πόλη δεν πιστέυω ότι αξίζει τέτοια μετατροπή π΄ρωτον λόγω κατανάλωσης και δεύτερον λόγω του ότι 'στο φανάρι' δεν υπάρχει και χαωτική διαφορά στην επιτάχυνση με τα 16β...
Και από μένα είχε παντως περάσει η ίδια ιδέα, αλλά μετά από συζήτηση με φίλο μηχανικό δε μου το σύστησε γιατί , όπως είπε, δεν μπορεί να είναι σίγουρος 100% για την κατάσταση του μοτέρ που θα μου βάλει + το ότι το μόνο ουσιαστικό κέρδος που θα δώ είναι σε μεγάλο ταξίδι.
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βέβαια, δεν προσπαθώ να σου επιβάλω τίποτα. Περιμένω να ακούσω εξελίξεις πάντως για κοστος κλπ όταν ρωτήσεις!
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
σημερα εμαθα το κοστος τις ολης μετατροπης που θελω να κανω, (τουρμπινα κ.τ.λ). και ρωτω τωρα αν ξερει κανεις, θα βγει το καινουργιο punto (grande punto) σε εκδοση GT? αν ναι ποτε, ποσο θα κανει? κυβικα? αλογα? αν δεν ειναι πολυ ακριβο ισως πουλησω το 8v να παρω εκεινο και να τουρμπισω εκεινο........ tsioufffff. δε ξερω, πολλα περνανε απο το μυαλο μου, ακομα και να εβαζα μοτερ απο το coupe με τα 2000cc. αλλα μετα πως θα το δηλωσω? κι αν δε το δηλωσω τι συνεπειες εχω αν με πια σουν? δε ξερω τι να κανω ΓΙΑΥΤΟ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΜΑΞΙ. ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ. εγω το δικο μου το πηρα βιαστικα και λογω χαμηλου budget και τωρα μετανιωνω που δεν πηρα εστω το sporting. εχω ξενερωσει. ολες οι μεταρτοπες που εχω σκεφτει να κανω πανε πολυ ακριβα. και γιατι να δωσω 6000 να το κανω τουρμπο οταν πωλειτε ολο το ΜΚ1 γυρω στα 4000. η ακομα καλυτερα και φτηνοτερα ,μπορω να παρω ενα uno turbo με 2000!!!!!!! αντε και 1000-1500 ενα γερο service και ειναι μια χαρα. θα τρελαθωωωωωωωω, θελω tsiouff και δε ξερω τι να κανω....
λοιπον παω να την πεσω για υπνο μπας και δω στο ονειρο μου οτι εχω το HGT με μια Τ28......
καληνυχτα...
tsioufffffffffff
λοιπον παω να την πεσω για υπνο μπας και δω στο ονειρο μου οτι εχω το HGT με μια Τ28......
καληνυχτα...
tsioufffffffffff
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
Oταν εννοεις το mk1 εννοεις τα ατμοσφαιρικα.Ενα ατμοσφαιρκο μκ1 δεν βγαινει πανω απο 85αλογα.Να μου πεις οτι απο 60αλογα πας σε 85αλογα δηλαδη +30αλογα παραπανω.Σε ικανοποιει???.Οσο αφορα για turbo uno ειναι μια καλη ιδεα,αλλα το θεμα ειναι πως πεφτεις χρονολογικα και με το μκ1 και ειδικα με το uno turbo.Mιλαω παντα σε συγκριση με το δικο σου που ειναι χρονολογικα πολυ καινουργιο.Εαν παντω θες ενα uno turbo σε καλη κατασταση εχω ενα κατα νου και μπορει να στο δωσει στα 1700euro.Οσο αφορα το coupe ειναι μια καλη λυση,αλλα πως θα το δηλωσεις??,μην ξεχνας πως ειναι 5κυλινδρο και 220αλογα περιπου σε κανα μηνα απο κατω παντα θα δεις στους θόλους να ανοιγει σιγα σιγα....Απλα να ξερεις δυστυχως πως η καθε βελτιωση τετοια,δυστυχως στοιχιζει και ειναι επιλογη του καθενος καλε μου φιλε.pka έγραψε:σημερα εμαθα το κοστος τις ολης μετατροπης που θελω να κανω, (τουρμπινα κ.τ.λ). και ρωτω τωρα αν ξερει κανεις, θα βγει το καινουργιο punto (grande punto) σε εκδοση GT? αν ναι ποτε, ποσο θα κανει? κυβικα? αλογα? αν δεν ειναι πολυ ακριβο ισως πουλησω το 8v να παρω εκεινο και να τουρμπισω εκεινο........ tsioufffff. δε ξερω, πολλα περνανε απο το μυαλο μου, ακομα και να εβαζα μοτερ απο το coupe με τα 2000cc. αλλα μετα πως θα το δηλωσω? κι αν δε το δηλωσω τι συνεπειες εχω αν με πια σουν? δε ξερω τι να κανω ΓΙΑΥΤΟ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΜΑΞΙ. ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ. εγω το δικο μου το πηρα βιαστικα και λογω χαμηλου budget και τωρα μετανιωνω που δεν πηρα εστω το sporting. εχω ξενερωσει. ολες οι μεταρτοπες που εχω σκεφτει να κανω πανε πολυ ακριβα. και γιατι να δωσω 6000 να το κανω τουρμπο οταν πωλειτε ολο το ΜΚ1 γυρω στα 4000. η ακομα καλυτερα και φτηνοτερα ,μπορω να παρω ενα uno turbo με 2000!!!!!!! αντε και 1000-1500 ενα γερο service και ειναι μια χαρα. θα τρελαθωωωωωωωω, θελω tsiouff και δε ξερω τι να κανω....
λοιπον παω να την πεσω για υπνο μπας και δω στο ονειρο μου οτι εχω το HGT με μια Τ28......
καληνυχτα...
tsioufffffffffff
- vdsracing
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm
Υπάρχουν και 4κύλινδρα coupe αλλά ακόμα και αυτό είναι αρκετά δύσκολο να μπεί οχι ομως ακατόρθωτο.
Εγω θα συμβούλευα τον pka να σκεφτεί τι ακριβώς θέλει απο το αυτοκίνητό του,να σκεφτεί τι λύσεις εχει και να πράξει ανάλογα.Εαν βελτιώσει το αμάξι που εχει δεν θα τον φτάνουν ούτε οι αναρτήσεις ούτε τα φρένα μετά.Πρώτα στήνουμε ενα αμάξι και μετά το δυναμώνουμε,τουλάχιστον ετσι πιστεύω εγω.
Η λύση του να πουλήσει αυτό που εχει και να πάρει ενα GT είναι καλή ομως είναι διατεθιμένος να το κάνει.?Τα πάντα εξαρτώνται απο εκείνον.
Εγω θα συμβούλευα τον pka να σκεφτεί τι ακριβώς θέλει απο το αυτοκίνητό του,να σκεφτεί τι λύσεις εχει και να πράξει ανάλογα.Εαν βελτιώσει το αμάξι που εχει δεν θα τον φτάνουν ούτε οι αναρτήσεις ούτε τα φρένα μετά.Πρώτα στήνουμε ενα αμάξι και μετά το δυναμώνουμε,τουλάχιστον ετσι πιστεύω εγω.
Η λύση του να πουλήσει αυτό που εχει και να πάρει ενα GT είναι καλή ομως είναι διατεθιμένος να το κάνει.?Τα πάντα εξαρτώνται απο εκείνον.
-Βαγγέλης-
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
Συμφωνω με κοψε-ραψε μπαινει,πραγμα που εγω δεν θα το κανα στο δικο μου.Οσο αφορα για gt καλυτερα να το παρει απο γνωστο.Το θεμα ομως ειναι οτι χρονολογικα πεφτει.Δεν ξερω καλυτερα να αποφασισει μονο εκεινος για το τι θελει και οχι εμεις.vdsracing έγραψε:Υπάρχουν και 4κύλινδρα coupe αλλά ακόμα και αυτό είναι αρκετά δύσκολο να μπεί οχι ομως ακατόρθωτο.
Εγω θα συμβούλευα τον pka να σκεφτεί τι ακριβώς θέλει απο το αυτοκίνητό του,να σκεφτεί τι λύσεις εχει και να πράξει ανάλογα.Εαν βελτιώσει το αμάξι που εχει δεν θα τον φτάνουν ούτε οι αναρτήσεις ούτε τα φρένα μετά.Πρώτα στήνουμε ενα αμάξι και μετά το δυναμώνουμε,τουλάχιστον ετσι πιστεύω εγω.
Η λύση του να πουλήσει αυτό που εχει και να πάρει ενα GT είναι καλή ομως είναι διατεθιμένος να το κάνει.?Τα πάντα εξαρτώνται απο εκείνον.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία: