mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το τι ειναι προτιμότερο να βάλω στο αμαξι μου (μκ2 8v). Φιλτρο ελευθέρας στο φιλτροκούτι ή φιλτροχοάνη?Ποια τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του καθενός?Τι μαρκα να προτιμήσω?
Υ.Γ Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να αλλάξει ο ήχος του κινητήρα.
Υ.Γ Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να αλλάξει ο ήχος του κινητήρα.
- gerginio
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 11:31 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
- kostas x 69
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2628
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
- Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
- Επικοινωνία:
elefthero filtro mes to fitrokouti me tripes k eksw pniketes
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Απο την στιγμη που θα βαλεις φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι σου δεν προκειται να χασεις καθολου.μαλλον θα κερδισεις(κατι ελαχιστο) χωρις να ειναι και πολυ εμφανες αυτο.Παντως σιγουρα το μοτερακι σου θα αναπνεει καλυτερα και μαλιστα χωρις θορυβο!
Αν βαλεις φιλτροχοανη θα εχεις καποιο θορυβο(εξαρταται απο την φιλτροχοανη) αλλα υπαρχει περιπτωση να εχεις πολυ παραπανω αερα απο οσο χρειαζεσαι με αποτελεσμα μετα απο καποια χλμ το αμαξι να κοβει ρυθμο σε σχεση με τωρα.Βεβαιως θα πρεπει να προσεξεις τι χοανη θα επιλεξεις και να μην παρεις καποια για μεγαλυτερο κινητηρα γιατι τοτε θα εχεις πολυ περισσοτερο αερα απο οσο χρειαζεσαι.
Αν βαλεις φιλτροχοανη θα εχεις καποιο θορυβο(εξαρταται απο την φιλτροχοανη) αλλα υπαρχει περιπτωση να εχεις πολυ παραπανω αερα απο οσο χρειαζεσαι με αποτελεσμα μετα απο καποια χλμ το αμαξι να κοβει ρυθμο σε σχεση με τωρα.Βεβαιως θα πρεπει να προσεξεις τι χοανη θα επιλεξεις και να μην παρεις καποια για μεγαλυτερο κινητηρα γιατι τοτε θα εχεις πολυ περισσοτερο αερα απο οσο χρειαζεσαι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Απο το 95αρι ποθ εχω ασχοληθει λιγο παραπανω ενα φιλτρο γαζας στο φιλτροκουτι ειναι καλυτερο απο'οτι ενα ελευεθρο φιλτρο.Φανηκε και στο δρομο σε κατι φιλικες που ειχμα κανει..Αλλα δεν εχεις ηχο..!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
P.A.D.R.C έγραψε:Απο την στιγμη που θα βαλεις φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι σου δεν προκειται να χασεις καθολου.μαλλον θα κερδισεις(κατι ελαχιστο) χωρις να ειναι και πολυ εμφανες αυτο.Παντως σιγουρα το μοτερακι σου θα αναπνεει καλυτερα και μαλιστα χωρις θορυβο!
Αν βαλεις φιλτροχοανη θα εχεις καποιο θορυβο(εξαρταται απο την φιλτροχοανη) αλλα υπαρχει περιπτωση να εχεις πολυ παραπανω αερα απο οσο χρειαζεσαι με αποτελεσμα μετα απο καποια χλμ το αμαξι να κοβει ρυθμο σε σχεση με τωρα.Βεβαιως θα πρεπει να προσεξεις τι χοανη θα επιλεξεις και να μην παρεις καποια για μεγαλυτερο κινητηρα γιατι τοτε θα εχεις πολυ περισσοτερο αερα απο οσο χρειαζεσαι.
Συμφωνω απολυτος.Το καλυτερο που χεις να κανεις για 8v,ειναι να βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρο κατα προτιμηση δικιας μου της K&N,μεσα στο φιτλροκουτι.Οσο αφορα για φιλτροχοανες,βαρελακια και σκουπες,εαν δεν εχεις κανει καποια δυνατή μετατροπη,για μενα δεν χρειαζεται.Θα χεις ωραιο ηχο αλλα σαν αποτελεσμα θα στο ``πνιγει``,ο αερας το μοτερ.Εγω μιλαω παντα για το 8v που μου ειπες.Για παραδειγμα κατι τετοιο δεν ισχυει σε ενα gt.