mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Με 42χλστ (46 εξωτερικη ) λαιμο πεταλουδας το 1.2 ,εσυ τι λες? Για να σου δωσω να καταλαβεις στην σκουπα που φοραω αρχικα εβαλα 55 εσωτερικη διαμετρο(το 1.4 εχει μεγαλυτερη πεταλουδα +4mm).Μονο τελικη ειδα μεγαλυτερη ,αλλα στα γεμισματα ηταν σκετη απογοητευση.Τωρα εχω 50χλστ και ειμαι μια χαρα (χωρις να βλεπω την τελικη του 55αρι σωληνα).
Μηπως το twister ηταν για 65αρα πεταλουδα απο 20V..?
Μηπως το twister ηταν για 65αρα πεταλουδα απο 20V..?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Εγω λεω...................καλα καθετε στο παταρι.
Για το απο που περισσεψε...................
Για το απο που περισσεψε...................
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Εαν το οποιοδηποτε φιλτρο δεν τραβαει ζεστο αερα, δεν εχεις μειωση αποδοσης.
Το βαρελακι της simota δεν τραβαει πολυ παραπανω αερα, αλλωστε ειναι περιπου ιδιο σε ογκο με το εργοστασιακο φιλτροκουτι. Απλα υποτιθεται οτι τροφοδοτει πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη πιεση χαμηλοτερης θερμοκρασιας αερα. Δεν ειναι υπερβολικο.
Εχω το βαρελακι της simota σε Punto MK2 8v, κανενα προβλημα μεχρι τωρα.
Μη περιμενεις να μεταμορφωθει το αμαξι, αλλα εχω την εντυπωση πως εγινε λιγο πιο αμεσο στο γκαζι.
Αντιθετα, με φιλτροχοανη Green, ειχα παρατηρησει μια νοχελικοτητα οταν το αμαξι ζεσταινοταν.
Κοιτα πως το τοποθετησα εγω:
Φυσικα, εκοψα τη σωληνα και την τοποθετησα μπροστα στη μετωπη, πισω απο εναν αεραγωγο ωστε να τροφοδοτειται με δροσερο αερα αμεσα.
Το βαρελακι της simota δεν τραβαει πολυ παραπανω αερα, αλλωστε ειναι περιπου ιδιο σε ογκο με το εργοστασιακο φιλτροκουτι. Απλα υποτιθεται οτι τροφοδοτει πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη πιεση χαμηλοτερης θερμοκρασιας αερα. Δεν ειναι υπερβολικο.
Εχω το βαρελακι της simota σε Punto MK2 8v, κανενα προβλημα μεχρι τωρα.
Μη περιμενεις να μεταμορφωθει το αμαξι, αλλα εχω την εντυπωση πως εγινε λιγο πιο αμεσο στο γκαζι.
Αντιθετα, με φιλτροχοανη Green, ειχα παρατηρησει μια νοχελικοτητα οταν το αμαξι ζεσταινοταν.
Κοιτα πως το τοποθετησα εγω:
Φυσικα, εκοψα τη σωληνα και την τοποθετησα μπροστα στη μετωπη, πισω απο εναν αεραγωγο ωστε να τροφοδοτειται με δροσερο αερα αμεσα.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Η green εχει ενα μεγαλο σφαλμα.Το καλυμμα της ειναι μεταλλικο.(ο λογος που το εβγαλα απο το αλλο αμαξι και εβαλα carbon BMC).Τωρα η σκεψη ηταν να το βαλω στο Καναρινι μιας την εχω και μπορω να την στερεωσω σε "κρυο" σημειο και να της δωσω και κρυο αερα ευκολα.Ακριβως οπως περασες και εσυ την σωληνα.saxon_747 έγραψε:Εαν το οποιοδηποτε φιλτρο δεν τραβαει ζεστο αερα, δεν εχεις μειωση αποδοσης..................
Αντιθετα, με φιλτροχοανη Green, ειχα παρατηρησει μια νοχελικοτητα οταν το αμαξι ζεσταινοταν..............
Φυσικα, εκοψα τη σωληνα και την τοποθετησα μπροστα στη μετωπη, πισω απο εναν αεραγωγο ωστε να τροφοδοτειται με δροσερο αερα αμεσα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Ρε 'συ, εχω την εντυπωση πως η πεταλουδα του 1.2 εχει 60χλστ εξωτερικη διαμετρο.P.A.D.R.C έγραψε:Με 42χλστ (46 εξωτερικη ) λαιμο πεταλουδας το 1.2 ,εσυ τι λες? Για να σου δωσω να καταλαβεις στην σκουπα που φοραω αρχικα εβαλα 55 εσωτερικη διαμετρο(το 1.4 εχει μεγαλυτερη πεταλουδα +4mm).Μονο τελικη ειδα μεγαλυτερη ,αλλα στα γεμισματα ηταν σκετη απογοητευση.Τωρα εχω 50χλστ και ειμαι μια χαρα (χωρις να βλεπω την τελικη του 55αρι σωληνα).
Μηπως το twister ηταν για 65αρα πεταλουδα απο 20V..?
Αφου δοκιμασα να βαλω αυτη κατευθειαν πανω στη πεταλουδα παλαιοτερα, και εφαρμοσε "κουτι".
Η πλακα ειναι πως πριν κανα μηνα που εβαλα το βαρελακι μετρησα τη διαμετρο για να αγορασω γωνια σιλικονης και δε θυμαμαι σιγουρα...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Το συζητουσαμε και την αλλη φορα.Εσυ ομως εχεις 1.2 8V και νομιζω πως εχει μεγαλυτερη διαμετρο απο τα 16V .Ουτως η αλλως δεν εχω λογο να σας πω ψεμματα για τα 16V..
Φιλε Μπαμπη δες και αυτο :
τελειο δεν το θεωρω λογο της κλισης(ατιμοι ηλεκτρονικη) αλλα σιγουρα δειχνει αρκετα τον δρομο της σωστης εισροης αερα.
Φιλε Μπαμπη δες και αυτο :
τελειο δεν το θεωρω λογο της κλισης(ατιμοι ηλεκτρονικη) αλλα σιγουρα δειχνει αρκετα τον δρομο της σωστης εισροης αερα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- grtpuntakias
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 286
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 09, 2008 12:12 pm
- Τοποθεσία: AIGIO
- Επικοινωνία:
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
η πεταλουδα στα 8ν εχει μεγαλυτερη διαμετρο απ οτι εχουν τα 16ν???
http://www.gvrteam.gr
GRT Racetech
GRT Racetech
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Λοιπον.Κατεβηκα και το μετρησα.Ο Κωσταντινος εχει δικιο.60αρα δεν την λες.45 με το ζορι ναι.
Οποτε εχουμε και λεμε.Μια Green με 70αρα εσωτερικη εξοδο,1 χοανη BMC με 60 εσωτερικη και 1 πανελ ελευθερας μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.Τι βαζουμε?
Οποτε εχουμε και λεμε.Μια Green με 70αρα εσωτερικη εξοδο,1 χοανη BMC με 60 εσωτερικη και 1 πανελ ελευθερας μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.Τι βαζουμε?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Ρε παιδια, ειμαι σχεδον σιγουρος πως η δικια μου εχει εξ. διαμετρο 60χλστ...
Μηπως οντως τα ντιζατα 8v εχουν αλη πεταλουδα?
Τελοσπαντων.
Στην εικονα που παρεθεσε ο PADRC φαινεται ο πιο ιδανικος τροπος τοποθετησης για βαρελακι, αφου οσο γνωριζω δεν μπορει να τοποθετηθει πανω απο την μηχανη
1. Πανελ
2. BMC
3. Green
Για τις χοανες, πρεπει να βρεις τροπο να τις τροφοδοτησεις με κρυο αερα.
Μηπως οντως τα ντιζατα 8v εχουν αλη πεταλουδα?
Τελοσπαντων.
Στην εικονα που παρεθεσε ο PADRC φαινεται ο πιο ιδανικος τροπος τοποθετησης για βαρελακι, αφου οσο γνωριζω δεν μπορει να τοποθετηθει πανω απο την μηχανη
Προσωπικη αποψη:Gazofonix έγραψε:Μια Green με 70αρα εσωτερικη εξοδο,1 χοανη BMC με 60 εσωτερικη και 1 πανελ ελευθερας μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.Τι βαζουμε?
1. Πανελ
2. BMC
3. Green
Για τις χοανες, πρεπει να βρεις τροπο να τις τροφοδοτησεις με κρυο αερα.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Βασικα αν βρεις σωληνα-κολλαρο διαστολης σε ~50 μπορεις να δοκιμασεις ακομα και την Green..Το πανελ ειναι η τελευταια λυση αναγκης ουτως η αλλως, οποτε προσωπικα θα το παιδευα με το BMC
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Saxon η τροφοδοσια κρυου αερα ειναι το ευκολο.Ισως την τοποθετησω χαμηλα ολη την χοανη.Πχ κατω απο την μπαταρια.Χρονο θα βρουμε,εξαρτηματα εχουμε............η νεκροψια θα δειξει.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Οι κωδικοι στο eper για την πεταλουδα του 1.2 ειναι
Κωδικος______Τροποποιηση_________Επαναδ. σκελετος___
46526286_______C4433_____________ _71787526 71787528
46781326_______D4433____________________________________
δε μπορεσα να βρω αλλα στοιχεια, μαλλον θα τη ξαναμετρησω...
Κωδικος______Τροποποιηση_________Επαναδ. σκελετος___
46526286_______C4433_____________ _71787526 71787528
46781326_______D4433____________________________________
δε μπορεσα να βρω αλλα στοιχεια, μαλλον θα τη ξαναμετρησω...
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Μην αγχωνεσε και μην ξεβιδωσεις τιποτα.Δευτερα θα σου εχω απαντηση,Εχω προχειρο ενα "χτυπημενο" μοτερ απο 8V με την εισαγωγη του.Παντος το αν ειναι μεγαλυτερη η πεταλουδα δεν ειναι απιθανο.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Θα μετρησω τη διαμετρο απο το εργοστασιακο φιλτροκουτι που εχω κρατησει στην αποθηκηGazofonix έγραψε:Μην αγχωνεσε και μην ξεβιδωσεις τιποτα.Δευτερα θα σου εχω απαντηση,Εχω προχειρο ενα "χτυπημενο" μοτερ απο 8V με την εισαγωγη του.Παντος το αν ειναι μεγαλυτερη η πεταλουδα δεν ειναι απιθανο.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?
Με λιγη φαντασια γινεται και V8 american muscle το 8V
Και βεβαια ειναι το ιδανικο για να φτιαξει καποιος σκουπα σαν του αγωνιστικου
σε αντιθεση με ολα τα αλλα μοντελα που εχουν την πεταλουδα στο πλαι!!!
Οσο για την διαμετρο,μπορειτε επισης να αναλογιστειτε πως το 8v δουλευει στα 3.5bar ενω το 1.2 16v στα 3bar .
Και βεβαια ειναι το ιδανικο για να φτιαξει καποιος σκουπα σαν του αγωνιστικου
σε αντιθεση με ολα τα αλλα μοντελα που εχουν την πεταλουδα στο πλαι!!!
Οσο για την διαμετρο,μπορειτε επισης να αναλογιστειτε πως το 8v δουλευει στα 3.5bar ενω το 1.2 16v στα 3bar .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)