mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Απρ 24, 2010 5:41 pm

Με 42χλστ (46 εξωτερικη ) λαιμο πεταλουδας το 1.2 ,εσυ τι λες? Για να σου δωσω να καταλαβεις στην σκουπα που φοραω αρχικα εβαλα 55 εσωτερικη διαμετρο(το 1.4 εχει μεγαλυτερη πεταλουδα +4mm).Μονο τελικη ειδα μεγαλυτερη ,αλλα στα γεμισματα ηταν σκετη απογοητευση.Τωρα εχω 50χλστ και ειμαι μια χαρα (χωρις να βλεπω την τελικη του 55αρι σωληνα).
Μηπως το twister ηταν για 65αρα πεταλουδα απο 20V..?


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Απρ 24, 2010 5:51 pm

Εγω λεω...................καλα καθετε στο παταρι. :D :mrgreen:
Για το απο που περισσεψε................... :mrgreen:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Απρ 24, 2010 5:56 pm

Εαν το οποιοδηποτε φιλτρο δεν τραβαει ζεστο αερα, δεν εχεις μειωση αποδοσης.

Το βαρελακι της simota δεν τραβαει πολυ παραπανω αερα, αλλωστε ειναι περιπου ιδιο σε ογκο με το εργοστασιακο φιλτροκουτι. Απλα υποτιθεται οτι τροφοδοτει πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη πιεση χαμηλοτερης θερμοκρασιας αερα. Δεν ειναι υπερβολικο.

Εχω το βαρελακι της simota σε Punto MK2 8v, κανενα προβλημα μεχρι τωρα.
Μη περιμενεις να μεταμορφωθει το αμαξι, αλλα εχω την εντυπωση πως εγινε λιγο πιο αμεσο στο γκαζι.

Αντιθετα, με φιλτροχοανη Green, ειχα παρατηρησει μια νοχελικοτητα οταν το αμαξι ζεσταινοταν.

Κοιτα πως το τοποθετησα εγω:
Εικόνα
Φυσικα, εκοψα τη σωληνα και την τοποθετησα μπροστα στη μετωπη, πισω απο εναν αεραγωγο ωστε να τροφοδοτειται με δροσερο αερα αμεσα.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Απρ 24, 2010 6:02 pm

saxon_747 έγραψε:Εαν το οποιοδηποτε φιλτρο δεν τραβαει ζεστο αερα, δεν εχεις μειωση αποδοσης..................
Αντιθετα, με φιλτροχοανη Green, ειχα παρατηρησει μια νοχελικοτητα οταν το αμαξι ζεσταινοταν..............
Φυσικα, εκοψα τη σωληνα και την τοποθετησα μπροστα στη μετωπη, πισω απο εναν αεραγωγο ωστε να τροφοδοτειται με δροσερο αερα αμεσα.
Η green εχει ενα μεγαλο σφαλμα.Το καλυμμα της ειναι μεταλλικο.(ο λογος που το εβγαλα απο το αλλο αμαξι και εβαλα carbon BMC).Τωρα η σκεψη ηταν να το βαλω στο Καναρινι μιας την εχω και μπορω να την στερεωσω σε "κρυο" σημειο και να της δωσω και κρυο αερα ευκολα.Ακριβως οπως περασες και εσυ την σωληνα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Απρ 24, 2010 6:04 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Με 42χλστ (46 εξωτερικη ) λαιμο πεταλουδας το 1.2 ,εσυ τι λες? Για να σου δωσω να καταλαβεις στην σκουπα που φοραω αρχικα εβαλα 55 εσωτερικη διαμετρο(το 1.4 εχει μεγαλυτερη πεταλουδα +4mm).Μονο τελικη ειδα μεγαλυτερη ,αλλα στα γεμισματα ηταν σκετη απογοητευση.Τωρα εχω 50χλστ και ειμαι μια χαρα (χωρις να βλεπω την τελικη του 55αρι σωληνα).
Μηπως το twister ηταν για 65αρα πεταλουδα απο 20V..?
Ρε 'συ, εχω την εντυπωση πως η πεταλουδα του 1.2 εχει 60χλστ εξωτερικη διαμετρο.
Αφου δοκιμασα να βαλω αυτη κατευθειαν πανω στη πεταλουδα παλαιοτερα, και εφαρμοσε "κουτι".

Η πλακα ειναι πως πριν κανα μηνα που εβαλα το βαρελακι μετρησα τη διαμετρο για να αγορασω γωνια σιλικονης και δε θυμαμαι σιγουρα...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Απρ 24, 2010 6:23 pm

Το συζητουσαμε και την αλλη φορα.Εσυ ομως εχεις 1.2 8V και νομιζω πως εχει μεγαλυτερη διαμετρο απο τα 16V .Ουτως η αλλως δεν εχω λογο να σας πω ψεμματα για τα 16V..

Φιλε Μπαμπη δες και αυτο :
Εικόνα
Εικόνα
τελειο δεν το θεωρω λογο της κλισης(ατιμοι ηλεκτρονικη) αλλα σιγουρα δειχνει αρκετα τον δρομο της σωστης εισροης αερα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
grtpuntakias
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Τρί Σεπ 09, 2008 12:12 pm
Τοποθεσία: AIGIO
Επικοινωνία:

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από grtpuntakias » Σάβ Απρ 24, 2010 6:29 pm

η πεταλουδα στα 8ν εχει μεγαλυτερη διαμετρο απ οτι εχουν τα 16ν???

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Απρ 24, 2010 6:30 pm

Λοιπον.Κατεβηκα και το μετρησα.Ο Κωσταντινος εχει δικιο.60αρα δεν την λες.45 με το ζορι ναι.
Οποτε εχουμε και λεμε.Μια Green με 70αρα εσωτερικη εξοδο,1 χοανη BMC με 60 εσωτερικη και 1 πανελ ελευθερας μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.Τι βαζουμε? PDT_Armataz_01_02
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Απρ 24, 2010 6:40 pm

Ρε παιδια, ειμαι σχεδον σιγουρος πως η δικια μου εχει εξ. διαμετρο 60χλστ...
Μηπως οντως τα ντιζατα 8v εχουν αλη πεταλουδα?
Τελοσπαντων.

Στην εικονα που παρεθεσε ο PADRC φαινεται ο πιο ιδανικος τροπος τοποθετησης για βαρελακι, αφου οσο γνωριζω δεν μπορει να τοποθετηθει πανω απο την μηχανη
Gazofonix έγραψε:Μια Green με 70αρα εσωτερικη εξοδο,1 χοανη BMC με 60 εσωτερικη και 1 πανελ ελευθερας μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.Τι βαζουμε? PDT_Armataz_01_02
Προσωπικη αποψη:

1. Πανελ
2. BMC
3. Green

Για τις χοανες, πρεπει να βρεις τροπο να τις τροφοδοτησεις με κρυο αερα.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Απρ 24, 2010 6:43 pm

Βασικα αν βρεις σωληνα-κολλαρο διαστολης σε ~50 μπορεις να δοκιμασεις ακομα και την Green..Το πανελ ειναι η τελευταια λυση αναγκης ουτως η αλλως, οποτε προσωπικα θα το παιδευα με το BMC :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Απρ 24, 2010 6:50 pm

Saxon η τροφοδοσια κρυου αερα ειναι το ευκολο.Ισως την τοποθετησω χαμηλα ολη την χοανη.Πχ κατω απο την μπαταρια.Χρονο θα βρουμε,εξαρτηματα εχουμε............η νεκροψια θα δειξει. :D :D
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Απρ 24, 2010 7:14 pm

Οι κωδικοι στο eper για την πεταλουδα του 1.2 ειναι

Κωδικος______Τροποποιηση_________Επαναδ. σκελετος___
46526286_______C4433_____________ _71787526 71787528
46781326_______D4433____________________________________

δε μπορεσα να βρω αλλα στοιχεια, μαλλον θα τη ξαναμετρησω...

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Απρ 24, 2010 7:27 pm

Μην αγχωνεσε και μην ξεβιδωσεις τιποτα.Δευτερα θα σου εχω απαντηση,Εχω προχειρο ενα "χτυπημενο" μοτερ απο 8V με την εισαγωγη του.Παντος το αν ειναι μεγαλυτερη η πεταλουδα δεν ειναι απιθανο.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Απρ 24, 2010 8:04 pm

Gazofonix έγραψε:Μην αγχωνεσε και μην ξεβιδωσεις τιποτα.Δευτερα θα σου εχω απαντηση,Εχω προχειρο ενα "χτυπημενο" μοτερ απο 8V με την εισαγωγη του.Παντος το αν ειναι μεγαλυτερη η πεταλουδα δεν ειναι απιθανο.
Θα μετρησω τη διαμετρο απο το εργοστασιακο φιλτροκουτι που εχω κρατησει στην αποθηκη :cool:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: mk2 φιλτρο ή φιλτροχοάνη?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Απρ 24, 2010 8:07 pm

Με λιγη φαντασια γινεται και V8 american muscle το 8V
Εικόνα

Και βεβαια ειναι το ιδανικο για να φτιαξει καποιος σκουπα σαν του αγωνιστικου
Εικόνα
σε αντιθεση με ολα τα αλλα μοντελα που εχουν την πεταλουδα στο πλαι!!!

Οσο για την διαμετρο,μπορειτε επισης να αναλογιστειτε πως το 8v δουλευει στα 3.5bar ενω το 1.2 16v στα 3bar .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”