βελτιωση μκ2 1242 8v
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
οι πελατες εχουν παντα δικιο δεν χαλαω χατηρι.Sonicboom έγραψε:Sorry το ξέχασα...ονειρευόσουνα! Παλι καλα που υπάρχουν και μάρτυρες
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- Ziggy
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 02, 2006 6:13 pm
- Τοποθεσία: σε 2 και σε 4 ρόδες
Καλησπέρα παιδιά.
Να ρωτήσω με τη σειρά μου, τι θα ήταν το πρώτο που θα μου προτείνατε για να βελτιώσω την απόκριση στο ΜΚ2 8ν 60αρι (ηλεκτρόγκαζο) μοντ2000 πουντάκι μου χωρίς να κάνω τρομερές παρεμβάσεις και πολλά έξοδα?
Να βάλω φίλτρο πιο ελευθέρο, να βγάλω το φιλτροκούτι?
Για εξάτμιση δεν θέλω να πειράξω καθώς στο συγκεκριμένο εκτιμώ που είναι αθόρυβο, διακριτικό και ξεκούραστο... δεν ήταν και ποτέ δεν θα γίνει GT οπότε δεν βλέπω το νόημα να το πολυσκαλίζω...
αλλά καποια βελτίωση στην απόδοση (χωρίς ρίσκο όμως) θα την εκτιμούσα, όσο μικρή και να είναι.
Να ρωτήσω με τη σειρά μου, τι θα ήταν το πρώτο που θα μου προτείνατε για να βελτιώσω την απόκριση στο ΜΚ2 8ν 60αρι (ηλεκτρόγκαζο) μοντ2000 πουντάκι μου χωρίς να κάνω τρομερές παρεμβάσεις και πολλά έξοδα?
Να βάλω φίλτρο πιο ελευθέρο, να βγάλω το φιλτροκούτι?
Για εξάτμιση δεν θέλω να πειράξω καθώς στο συγκεκριμένο εκτιμώ που είναι αθόρυβο, διακριτικό και ξεκούραστο... δεν ήταν και ποτέ δεν θα γίνει GT οπότε δεν βλέπω το νόημα να το πολυσκαλίζω...
αλλά καποια βελτίωση στην απόδοση (χωρίς ρίσκο όμως) θα την εκτιμούσα, όσο μικρή και να είναι.
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
Ziggy έγραψε:Καλησπέρα παιδιά.
Να ρωτήσω με τη σειρά μου, τι θα ήταν το πρώτο που θα μου προτείνατε για να βελτιώσω την απόκριση στο ΜΚ2 8ν 60αρι (ηλεκτρόγκαζο) μοντ2000 πουντάκι μου χωρίς να κάνω τρομερές παρεμβάσεις και πολλά έξοδα?
Να βάλω φίλτρο πιο ελευθέρο, να βγάλω το φιλτροκούτι?
Για εξάτμιση δεν θέλω να πειράξω καθώς στο συγκεκριμένο εκτιμώ που είναι αθόρυβο, διακριτικό και ξεκούραστο... δεν ήταν και ποτέ δεν θα γίνει GT οπότε δεν βλέπω το νόημα να το πολυσκαλίζω...
αλλά καποια βελτίωση στην απόδοση (χωρίς ρίσκο όμως) θα την εκτιμούσα, όσο μικρή και να είναι.
Καλησπερα
Κατ αρχας ΜΚ2 8V 2000μοντ (60αλογα),ηλεκτρογκαζο δεν υπαρχει,εκτος και εαν ειναι 16v.Για μενα εφοσον δεν θες να κανεις ας το πουμε πολλα στο αυτοκινητο σου,δηλαδη εισαι και ευχαριστημενος με την μαμα εξατμιση,το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις ενα ελευθερο φιλτρο (πχ της Κ&Ν),απλα για να αναπνεει καλυτερο σε ολο το φασμα στροφων μεσα στο φιλτροκουτι του ομως.
- Ziggy
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 02, 2006 6:13 pm
- Τοποθεσία: σε 2 και σε 4 ρόδες
Για να το λές για το γκάζι κάτι θα ξέρεις. Απλά έτσι μου είχαν πει, και έχει και κάποια καθυστέριση στην απόκριση και έτσι νόμιζα πως και το δικό μου ηλεκτρικό είχε.
Για την εξάτμιση, είναι που είναι αργό, τώρα τουλάχιστον δεν μου ζαλίζει και τα αυτιά. Θα την άλλαζα μόνο σε κάτι που μπορεί να κουνήσει τα λάστιχά του, σε κανένα σπόρτινγ ίσως, αλλά θα μου φαινόταν γελοίο σε αυτό που ψιλοσέρνεται.
Μάλλον θα ακολουθήσω την πρότασή σου και θα βάλω ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Ευχαριστώ
Για την εξάτμιση, είναι που είναι αργό, τώρα τουλάχιστον δεν μου ζαλίζει και τα αυτιά. Θα την άλλαζα μόνο σε κάτι που μπορεί να κουνήσει τα λάστιχά του, σε κανένα σπόρτινγ ίσως, αλλά θα μου φαινόταν γελοίο σε αυτό που ψιλοσέρνεται.
Μάλλον θα ακολουθήσω την πρότασή σου και θα βάλω ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Ευχαριστώ
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Για να καταλαβεις αν ειναι ηλεκτρογκαζο σηκωσε το καπου σου και κοιτα την πεταλουδα(πισω απο το μοτερ-στο βαθος).Ψαξε λιγο και αν βλεπεις καποιο συρματοσχοινο εχεις μηχανικο γκαζι.Αλλιως ηκεκτρικο.
Παρεπιπτοντως μηπως ενα λιγο καλυτερο μπουζωκαλωδιο να βοηθουσε?Λεω μηπως..Α! και ενα καλο σερβις φιλε μου αν εχει κανει χλμ..
Παρεπιπτοντως μηπως ενα λιγο καλυτερο μπουζωκαλωδιο να βοηθουσε?Λεω μηπως..Α! και ενα καλο σερβις φιλε μου αν εχει κανει χλμ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
P.A.D.R.C έγραψε:Για να καταλαβεις αν ειναι ηλεκτρογκαζο σηκωσε το καπου σου και κοιτα την πεταλουδα(πισω απο το μοτερ-στο βαθος).Ψαξε λιγο και αν βλεπεις καποιο συρματοσχοινο εχεις μηχανικο γκαζι.Αλλιως ηκεκτρικο.
Παρεπιπτοντως μηπως ενα λιγο καλυτερο μπουζωκαλωδιο να βοηθουσε?Λεω μηπως..Α! και ενα καλο σερβις φιλε μου αν εχει κανει χλμ..
Οσοα αφορα τα μπουζωκαλωδια σωστη η παρατηρηση σου,αλλα για μενα προσωπικα θα χρειαστουν κατω απο αλλες συνθηκες οσο αφορα το 8v.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- siiiii
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1086
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 20, 2005 7:39 am
επειδι εχουμε το ιδιο πουντο φιλε μου δεν εχει ηλεκτρογκαζο ειναι με συρματοσχοινο.εγω εβαλα εκκεντροφορο colobo bariani φιλτροκουτι της dia tis bmg ρυθμιζομενο γραναζι και ενα τελικο remus.τωρα μενει να βαλω και προγραμμα.αλλα καλο ειναι να δεις του maxristo ο πουντο.....
εχω και punto παμε μια βολτα?
- NEA_KIOS
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2005 12:20 pm
- Τοποθεσία: NAFPLIO
- Επικοινωνία:
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
- Ziggy
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 02, 2006 6:13 pm
- Τοποθεσία: σε 2 και σε 4 ρόδες
φίλε Κωνσταντίνε, για το service συμφωνώ απολύτως. Δεν τα αμελώ τα τακτικά, ενώ και εκτακτα πηγαίνω να μου το ελέγχουν αν κάτι δεν μου πάει καλά. Την προηγούμενη εβδομάδα, μετά από πολλες μέρες ακινησίας πήγα να μου αλλάξουν μπουζί, κάποιες τάπες λαστιχάκια βαλβίδων κτλ.
Τώρα για να αλλάξω μπουζοκαλώδια, δεν ξέρω, αν είναι να αλλαχτούν κάποια φορά, ίσως να ακολουθήσω την συμβουλή σου, ανάλογα και με το έξοδο.
Φίλε noooo ... εχμ εννοούσα siiiii (just joking) μάλλον θα πάω για φίλτρο, όπως συμβουλεύετε όλοι. Για τελικό, δεν ξέρω. Σε εσάς που αλλάξατε, δυνάμωσε πολύ ο θόρυβος?
Ο εκκεντροφόρος έκανε μεγάλη διαφορά? Και το ρυθμιζόμενο γρανάζι, τι εστί?
Φίλτρο+εκκεντροφόρος+τελικό = γύρω στα 600 να υπολογίζω?
Το όφελος ποιο θα είναι χονδρικά? Υπάρχουν προβλήματα?
Ευχαριστώ
Τώρα για να αλλάξω μπουζοκαλώδια, δεν ξέρω, αν είναι να αλλαχτούν κάποια φορά, ίσως να ακολουθήσω την συμβουλή σου, ανάλογα και με το έξοδο.
Φίλε noooo ... εχμ εννοούσα siiiii (just joking) μάλλον θα πάω για φίλτρο, όπως συμβουλεύετε όλοι. Για τελικό, δεν ξέρω. Σε εσάς που αλλάξατε, δυνάμωσε πολύ ο θόρυβος?
Ο εκκεντροφόρος έκανε μεγάλη διαφορά? Και το ρυθμιζόμενο γρανάζι, τι εστί?
Φίλτρο+εκκεντροφόρος+τελικό = γύρω στα 600 να υπολογίζω?
Το όφελος ποιο θα είναι χονδρικά? Υπάρχουν προβλήματα?
Ευχαριστώ