FIAT Punto Sporting Mk2 turbo ?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 390
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:59 pm
KLYR αφού δίνεις 4500 νομίζω μπορείς να το πουλήσεις και να πάρεις ένα μεταχειρισμένο hgt χωρίς μεγάλη χασούρα (και gt παίρνεις και σου μένουν και τα ρέστα).
Αν δεν σε ενδιαφέρει αυτή η ιδέα τότε ρίξε λίγο τη συμπίεση, βάλε μεταχειρισμένη τουρμπινούλα από κάποιο 1.8Τ για παράδειγμα, ενίσχυσε το δίσκο, ρύθμισε τα μείγματα, ΒΑΛΕ ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ, ότι άλλο χρειάζεται, και είσαι αρχηγός μέχρι τα άλογα που θέλεις. Μέχρι το 0.4 με ένα καλό ιντερκούλερ δεν χρειάζεται να ρίξεις και τη συμπίεση. Μετά που θα θέλεις κι άλλα από τουρμπίνα είσαι καλά οπότε αλλάζεις πολλαπλή εισαγωγής, μέταλλα στον κινητήρα, 5άρι κιβώτιο από φίατ μεγαλύτερο και είσαι μια χαρά. Καλή περιπέτεια στη βελτίωση και αφού μπαίνεις στο τριπάκι να μη χαλιέσαι που θα τρέξεις αρκετά μέχρι να δουλέψει το αυτοκίνητο σωστά. Οmaxristos να μπορεί να τα πει πιο αναλυτικά=καλύτερα.
ΥΓ:
Τελικά πιστεύω θα καταλήξεις να αγοράσεις τα παρακάτω:
Φιλτροχοάνη, τουρμπίνα, σκάστρα, πολλαπλή εξαγωγής, εξάτμιση, πολλαπλή εισαγωγής, ιντερκούλερ, πιστόνια, μπιέλες, κιβώτιο, δίσκο, έξτρα μπεκ, εγκεφαλάκι, ελατήρια, αμορτισέρ, φρένα, μπάρες θόλων, ζαντολάστιχα, οργανάκια για την εποπτεία του μηχανήματος, και άλλα διάφορα που τώρα μου διαφεύγουν.
Αν δεν σε ενδιαφέρει αυτή η ιδέα τότε ρίξε λίγο τη συμπίεση, βάλε μεταχειρισμένη τουρμπινούλα από κάποιο 1.8Τ για παράδειγμα, ενίσχυσε το δίσκο, ρύθμισε τα μείγματα, ΒΑΛΕ ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ, ότι άλλο χρειάζεται, και είσαι αρχηγός μέχρι τα άλογα που θέλεις. Μέχρι το 0.4 με ένα καλό ιντερκούλερ δεν χρειάζεται να ρίξεις και τη συμπίεση. Μετά που θα θέλεις κι άλλα από τουρμπίνα είσαι καλά οπότε αλλάζεις πολλαπλή εισαγωγής, μέταλλα στον κινητήρα, 5άρι κιβώτιο από φίατ μεγαλύτερο και είσαι μια χαρά. Καλή περιπέτεια στη βελτίωση και αφού μπαίνεις στο τριπάκι να μη χαλιέσαι που θα τρέξεις αρκετά μέχρι να δουλέψει το αυτοκίνητο σωστά. Οmaxristos να μπορεί να τα πει πιο αναλυτικά=καλύτερα.
ΥΓ:
Τελικά πιστεύω θα καταλήξεις να αγοράσεις τα παρακάτω:
Φιλτροχοάνη, τουρμπίνα, σκάστρα, πολλαπλή εξαγωγής, εξάτμιση, πολλαπλή εισαγωγής, ιντερκούλερ, πιστόνια, μπιέλες, κιβώτιο, δίσκο, έξτρα μπεκ, εγκεφαλάκι, ελατήρια, αμορτισέρ, φρένα, μπάρες θόλων, ζαντολάστιχα, οργανάκια για την εποπτεία του μηχανήματος, και άλλα διάφορα που τώρα μου διαφεύγουν.
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
Να ρωτήσω κάτι άσχετο??
Έχει γίνει πατέντα, όπως μερικοί γνωρίζουν, και μπήκε ο κινητήρας του coupe turbo σε sporting mk2.
Με ανάλογη πατέντα δεν μπορεί να μπεί και ο κινητήρας του GT??
Φαντάζομαι θα είναι πιο εύκολο να γίνει... λέω εγώ τώρα....
Έχει γίνει πατέντα, όπως μερικοί γνωρίζουν, και μπήκε ο κινητήρας του coupe turbo σε sporting mk2.
Με ανάλογη πατέντα δεν μπορεί να μπεί και ο κινητήρας του GT??
Φαντάζομαι θα είναι πιο εύκολο να γίνει... λέω εγώ τώρα....
Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...
Pure on the outside, Haunted on the inside...
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
- KLYR
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 10:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
- Επικοινωνία:
- joykiller
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
- Τοποθεσία: Agia Paraskevi
- Επικοινωνία:
παντως ταπεινη μου γνώμη ειναι τροπετο απο το 1.8 για τα μκ2.ειχε πεσει στην αντιληψη μου ας πουμε τροπετο απο 1.8 του 2004 καινουργιο που ειχε τα παντα μεχρι και ρεζερβουαρ ξερω γω με το κλειδι στο χερι και το εδιναν 3500.εγω αν σκοπευα να δωσω τετοια φραγκα σε μετατροπη(που μαλλοω δεν θα τα εδινα αλλα θα εκανα ανταλλαγη με αλλο αμαξι...).
- Ευάγγελος
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 457
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:38 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα
- KLYR
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 10:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
- Επικοινωνία:
- pantierakos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 20, 2006 11:28 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Για να ξαναμπούμε λίγο στο θέμα, θέλω και εγώ με την σειρά μου να κάνω μια ερώτηση (υπόψιν δεν ξέρω πολλά πράγματα και θα το πω τελείως απλά)
προχθές είδα στην Χαλκίδα ενα punto s 5d και πήγαινε κουβάρια και έσκαγε σαν GT πάντως 55 άλογα δεν ήταν, έχω την ιδέα ότι φόραγε μηχανή GΤ και φτάνω στην ερώτηση μου, μπορώ στο Puntaki μου (55s) να βάλω μοτέρ Gt και αν ναι, θα ξεπεράσει τα 2500 ευρώ αυτή η μετατροπή;
προχθές είδα στην Χαλκίδα ενα punto s 5d και πήγαινε κουβάρια και έσκαγε σαν GT πάντως 55 άλογα δεν ήταν, έχω την ιδέα ότι φόραγε μηχανή GΤ και φτάνω στην ερώτηση μου, μπορώ στο Puntaki μου (55s) να βάλω μοτέρ Gt και αν ναι, θα ξεπεράσει τα 2500 ευρώ αυτή η μετατροπή;
Pantierakos
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη