HGT βελτίωση
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- bill33
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 696
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
- Τοποθεσία: Τριπολη
2) Eνα coil pack ανα μπουζι/κυλινδρο .iceman_n έγραψε:mipos xsereis kanenas tin apantisi stis dio parakato erotiseis ??
einai gia HGT.
1/ what sort of triggering does it have and how many teeth
2/ how many coils are there 1 per cylinder or 1 coil distributer
ps.sorry gia ta greekglish alla exo problima me to pc den mou girnaei sta ellinika tha to koitaxso omos to apogeuma oste na to diorthoso.
- redpuntohgt
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 6:36 pm
- Τοποθεσία: ΤΡΙΠΟΛΗ
- bill33
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 696
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
- Τοποθεσία: Τριπολη
TS δεν ειναι?Τοτε εχει μεταβλητο.Αν ειναι μποξερ τοτε μονο δεν εχει μεταβλητο.redpuntohgt έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ: ενας γνωστος αλλαξε το μοτερ του σε μια alfa 146 Junior και μου ειπε οτι η καινουργια δεν ειχε μεταβλητο και οτι θα τον επαιρνε απο τη παλια. εχουνε τα 146 Junior μεταβλητο? μηπως εννοουσε τιποτε αλλο? τα συγκεκριμενα αμαξια εχουν παρει προγραμματα?
- George HGT
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2187
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 08, 2005 5:07 pm
- Τοποθεσία: Gerakas-Ag.Paraskevi
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
το hgt φοραει τον ιδιο εκκεντροφορο εισαγωγης με τα 147 1600cc (120hp with VFD)George HGT έγραψε:Θεωρητικα ναι γιατι εχει μεγαλυτερο βυθησμα.bravo18 έγραψε:καλημερα χρονια πολλα. ρε παιδια οι εκεντροφοροι απο alfa romeo 2.0 στο 1.8 το δικο μας κανει τιποτα παραπανω? αξηζει?
Αλλα λογικα θα εχει αρυθμιες το αμαξι.
και αλλον (ποιο αγριο) εξαγωγης που δεν ειναι ιδιος με καποιοω αλλον απο αλφα ρομεο.
αυτο για τους μαμα.
απο εκει και περα στα 1800 , και 2000cc alfa αναλογα το μοντελο (TS , JTS) υπαρχει και αλλο εργοστασιακο setup στους εκκεντροφορους τους.
αν δεν μπερδευω τα μοντελα το TS το 2000 εχει το ποιο αργιο σετ σχετικα.
το θεμα αρυθμιων κτλ , ειναι πολυ γενικο και νομιζω οτι ισχυει στην τοποθετηση ενος τετοιου σετ εκκντροφορων σε HGT.
απο το παραπανω μοντελο ισως ειναι και το μοναδικο που αξιζει να παρεις τους εκκεντροφορους οπου δεν εχουνε μονο αλλο βυθισμα αλλα και διαρκεια αλλα και σχεδιαση στα εκκεντρα τους.
στο HGT ακομα και ποιο αγριο σετ απο αυτους που μπορει να εχει ενα αλφα ρομεο απο την μανα του δουλευουνε χωρις αρυθμιες και λοιπα κολπα , τρυπες ισχυος κτλ.....
το παραπανω ειναι δοκιμασμενο γιατι στο δικο μου φοραμε εκκεντροφορους ποιο αγριους απο την ερωτηση σας και δεν εχω κανενα παρατηρημενο φαινομενο που να αφορα αρυθμια, τρυπα ισχυος, κομπιασμα κτλ....
το αμαξι αποδιδει γραμμικα απο χαμηλα εως της 7000, και ειδικα απο τις 5000-7000 σε σχεση με πριν ειναι η μερα με την νυχτα.
ειναι λιγο λεπτο το ολο αυτο θεμα "εκκεντροφοροι σε HGT)αλλα δεν εχει την αναμενομενη εκβαση που ακουμε στο εν λογο μοντελο σε σχεση με το τι ισχυει στην πιατσα.
επισης ενα μεγαλο θεμα σωστης αποδοσης και λειτουργιας ειναι και ο χρονισμος τους , αλλα και η απαραιτητα χρηση 100ron βενζινης μονιμα.
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
κανονικοτατα...redpuntohgt έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ: ενας γνωστος αλλαξε το μοτερ του σε μια alfa 146 Junior και μου ειπε οτι η καινουργια δεν ειχε μεταβλητο και οτι θα τον επαιρνε απο τη παλια. εχουνε τα 146 Junior μεταβλητο? μηπως εννοουσε τιποτε αλλο? τα συγκεκριμενα αμαξια εχουν παρει προγραμματα?
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
επισης για να ειναι πληρη η εικονα...
το μονο θεμα που σε ενα HGT που θα φορεσει εκκεντροφορους χωρις προγραμμα δεν ειναι γνωστο αν θα υπαρχει η οχι και αν υπαρξει τοτε μαλλον κατα 99% δεν μπορεις να κανεις τιποτα ειναι το θεμα ,
ρυποι για την καρτα καυσαεριων στις αναμενομενες στροφες ελεγχου.
μπορει να προκυψουνε ριποι λοιπον πχ στις 2750 και να μην μπορεις να το στρωσεις αυτο αφου δεν μπορεις να επεμβεις στιν χαρτογραφιση του εγκεφαλου.
αυτο ειναι ενα ρισκο.
ακομα και σε εμενα δεν το εχουμε τσεκαρει αν βγαζει καρτα πλεον , θεωρω πως βγαζει βεβαια , αλλα απο την θεωρια στην πραξη ειναι μεγαλο το κενο.
ειναι ενα ρισκο που πηρα , και ενδεχομενος να πρεπει να παρετε και εσεις , εγω απλα το αναφερω για να εχετε πληρη εικονα.
το μονο θεμα που σε ενα HGT που θα φορεσει εκκεντροφορους χωρις προγραμμα δεν ειναι γνωστο αν θα υπαρχει η οχι και αν υπαρξει τοτε μαλλον κατα 99% δεν μπορεις να κανεις τιποτα ειναι το θεμα ,
ρυποι για την καρτα καυσαεριων στις αναμενομενες στροφες ελεγχου.
μπορει να προκυψουνε ριποι λοιπον πχ στις 2750 και να μην μπορεις να το στρωσεις αυτο αφου δεν μπορεις να επεμβεις στιν χαρτογραφιση του εγκεφαλου.
αυτο ειναι ενα ρισκο.
ακομα και σε εμενα δεν το εχουμε τσεκαρει αν βγαζει καρτα πλεον , θεωρω πως βγαζει βεβαια , αλλα απο την θεωρια στην πραξη ειναι μεγαλο το κενο.
ειναι ενα ρισκο που πηρα , και ενδεχομενος να πρεπει να παρετε και εσεις , εγω απλα το αναφερω για να εχετε πληρη εικονα.
Punto HGT SC Evo
- _Nikos_
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2339
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2006 10:33 pm
θα σου πω για φιλτρο εξατμιση γιατι προγραμμα ως γνωστον ειναι ολιγον τι δυκολο.
Λοιπον η καταναλωση εμενα τουλαχιστον με φιλτρο εξατμιση αυξηθηκε μεν ελαχιστα δε.
Οσο για το που κυμαινεται, ξερεις οτι ειναι αναλογα το ποδι σου και ειναι και αρκετα ευαισθητο το hgt σε αυτο το θεμα, αλλα μια normal μικτη οδηγηση εμενα μου καιει γυρω στα 8km/l. full γκαζι μου εχει δειξει μεχρι και 4Km/l...
Λοιπον η καταναλωση εμενα τουλαχιστον με φιλτρο εξατμιση αυξηθηκε μεν ελαχιστα δε.
Οσο για το που κυμαινεται, ξερεις οτι ειναι αναλογα το ποδι σου και ειναι και αρκετα ευαισθητο το hgt σε αυτο το θεμα, αλλα μια normal μικτη οδηγηση εμενα μου καιει γυρω στα 8km/l. full γκαζι μου εχει δειξει μεχρι και 4Km/l...
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Επειδη στο συγκεκριμενο topic εχει συζητηθει πολλες φορες το θεμα προγραμμα και εχουμε ποια ολοι καταλαβει οτι δεν προκειτε να υπαρξει θελω να παραθεσω ενα στοιχειο αρκετα σημαντικο θα ελεγα για αυτους που κανουν τον προγραμματισμο στην Αγγλια.Τουλαχιστον την συγκεκριμενη εταιρεια που τον κανει ακομα και τωρα και τον κανει και αρκετα χρονια.
Αναφερομαι στην Chipped UK.
το παρακατω ειναι copy paste απο αγγλικο φορουμ που παρακολουθω και απο παιδι που εχει κανει τον προγραμματισμο και φενετε γνωστης αρκετων πραγματων στο συγκεκριμενο αμαξι συμφωνα παντα με αυτα που διαβαζω.
απλα ειπα να το αναφερω
------------------------------------------------------------------------------------------
The company who supposedly supplied the software are called Galletto, they told me by email its not possible because there isn't a physical link between the obd port and the mapping side of the ecu. Another company in Italy called All Car Racing confirmed this again by email. The company that make the supercharger kit said they have to physically open the ecu to chip it as its not possible through the obd port.
Heres a graph of the recent red dot rr day where 4 hgt's ran on the same day,
I've compared the chipped uk graph to the red dot graph below.
I'm no mapping expert but its definatley not right as a remap would have a smooth torque curve, not spikes everywhere.
The 1/4 mile times I and others have got are no quicker either.
Obviously its up to you if you go there and none of this is concrete so its up to you tbh.
Αναφερομαι στην Chipped UK.
το παρακατω ειναι copy paste απο αγγλικο φορουμ που παρακολουθω και απο παιδι που εχει κανει τον προγραμματισμο και φενετε γνωστης αρκετων πραγματων στο συγκεκριμενο αμαξι συμφωνα παντα με αυτα που διαβαζω.
απλα ειπα να το αναφερω
------------------------------------------------------------------------------------------
The company who supposedly supplied the software are called Galletto, they told me by email its not possible because there isn't a physical link between the obd port and the mapping side of the ecu. Another company in Italy called All Car Racing confirmed this again by email. The company that make the supercharger kit said they have to physically open the ecu to chip it as its not possible through the obd port.
Heres a graph of the recent red dot rr day where 4 hgt's ran on the same day,
I've compared the chipped uk graph to the red dot graph below.
I'm no mapping expert but its definatley not right as a remap would have a smooth torque curve, not spikes everywhere.
The 1/4 mile times I and others have got are no quicker either.
Obviously its up to you if you go there and none of this is concrete so its up to you tbh.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.