HGT βελτίωση

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
bravo18
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Παρ Μαρ 16, 2007 10:49 am

Δημοσίευση από bravo18 » Τετ Απρ 11, 2007 9:25 am

καλημερα χρονια πολλα. ρε παιδια οι εκεντροφοροι απο alfa romeo 2.0 στο 1.8 το δικο μας κανει τιποτα παραπανω? αξηζει?



Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Δημοσίευση από bill33 » Τετ Απρ 11, 2007 10:54 am

iceman_n έγραψε:mipos xsereis kanenas tin apantisi stis dio parakato erotiseis ??
einai gia HGT.

1/ what sort of triggering does it have and how many teeth
2/ how many coils are there 1 per cylinder or 1 coil distributer

ps.sorry gia ta greekglish alla exo problima me to pc den mou girnaei sta ellinika tha to koitaxso omos to apogeuma oste na to diorthoso.
2) Eνα coil pack ανα μπουζι/κυλινδρο .

Άβαταρ μέλους
redpuntohgt
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 6:36 pm
Τοποθεσία: ΤΡΙΠΟΛΗ

Δημοσίευση από redpuntohgt » Τρί Αύγ 07, 2007 10:50 am

ΕΡΩΤΗΣΗ: ενας γνωστος αλλαξε το μοτερ του σε μια alfa 146 Junior και μου ειπε οτι η καινουργια δεν ειχε μεταβλητο και οτι θα τον επαιρνε απο τη παλια. εχουνε τα 146 Junior μεταβλητο? μηπως εννοουσε τιποτε αλλο? τα συγκεκριμενα αμαξια εχουν παρει προγραμματα?

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Δημοσίευση από bill33 » Τρί Αύγ 07, 2007 12:11 pm

redpuntohgt έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ: ενας γνωστος αλλαξε το μοτερ του σε μια alfa 146 Junior και μου ειπε οτι η καινουργια δεν ειχε μεταβλητο και οτι θα τον επαιρνε απο τη παλια. εχουνε τα 146 Junior μεταβλητο? μηπως εννοουσε τιποτε αλλο? τα συγκεκριμενα αμαξια εχουν παρει προγραμματα?
TS δεν ειναι?Τοτε εχει μεταβλητο.Αν ειναι μποξερ τοτε μονο δεν εχει μεταβλητο.

Άβαταρ μέλους
George HGT
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2187
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 08, 2005 5:07 pm
Τοποθεσία: Gerakas-Ag.Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από George HGT » Τρί Αύγ 07, 2007 12:18 pm

bravo18 έγραψε:καλημερα χρονια πολλα. ρε παιδια οι εκεντροφοροι απο alfa romeo 2.0 στο 1.8 το δικο μας κανει τιποτα παραπανω? αξηζει?
Θεωρητικα ναι γιατι εχει μεγαλυτερο βυθησμα.
Αλλα λογικα θα εχει αρυθμιες το αμαξι.
:twisted: BLACK HGT :twisted:

ΕικόναΕικόνα
Ενα ακομα ΤΕΡΑΣ......

Stefanakis Tuning... :sad:
:lol:

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Αύγ 07, 2007 12:38 pm

George HGT έγραψε:
bravo18 έγραψε:καλημερα χρονια πολλα. ρε παιδια οι εκεντροφοροι απο alfa romeo 2.0 στο 1.8 το δικο μας κανει τιποτα παραπανω? αξηζει?
Θεωρητικα ναι γιατι εχει μεγαλυτερο βυθησμα.
Αλλα λογικα θα εχει αρυθμιες το αμαξι.
το hgt φοραει τον ιδιο εκκεντροφορο εισαγωγης με τα 147 1600cc (120hp with VFD)
και αλλον (ποιο αγριο) εξαγωγης που δεν ειναι ιδιος με καποιοω αλλον απο αλφα ρομεο.
αυτο για τους μαμα.

απο εκει και περα στα 1800 , και 2000cc alfa αναλογα το μοντελο (TS , JTS) υπαρχει και αλλο εργοστασιακο setup στους εκκεντροφορους τους.

αν δεν μπερδευω τα μοντελα το TS το 2000 εχει το ποιο αργιο σετ σχετικα.
το θεμα αρυθμιων κτλ , ειναι πολυ γενικο και νομιζω οτι ισχυει στην τοποθετηση ενος τετοιου σετ εκκντροφορων σε HGT.
απο το παραπανω μοντελο ισως ειναι και το μοναδικο που αξιζει να παρεις τους εκκεντροφορους οπου δεν εχουνε μονο αλλο βυθισμα αλλα και διαρκεια αλλα και σχεδιαση στα εκκεντρα τους.

στο HGT ακομα και ποιο αγριο σετ απο αυτους που μπορει να εχει ενα αλφα ρομεο απο την μανα του δουλευουνε χωρις αρυθμιες και λοιπα κολπα , τρυπες ισχυος κτλ.....
το παραπανω ειναι δοκιμασμενο γιατι στο δικο μου φοραμε εκκεντροφορους ποιο αγριους απο την ερωτηση σας και δεν εχω κανενα παρατηρημενο φαινομενο που να αφορα αρυθμια, τρυπα ισχυος, κομπιασμα κτλ....
το αμαξι αποδιδει γραμμικα απο χαμηλα εως της 7000, και ειδικα απο τις 5000-7000 σε σχεση με πριν ειναι η μερα με την νυχτα.


ειναι λιγο λεπτο το ολο αυτο θεμα "εκκεντροφοροι σε HGT)αλλα δεν εχει την αναμενομενη εκβαση που ακουμε στο εν λογο μοντελο σε σχεση με το τι ισχυει στην πιατσα.
επισης ενα μεγαλο θεμα σωστης αποδοσης και λειτουργιας ειναι και ο χρονισμος τους , αλλα και η απαραιτητα χρηση 100ron βενζινης μονιμα.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Αύγ 07, 2007 12:40 pm

μια διορθωση,

αν δεν μπερδευω τα μοντελα το TS το 2000 εχει το ποιο αργιο σετ σχετικα.
το θεμα αρυθμιων κτλ , ειναι πολυ γενικο και ΔΕΝ νομιζω οτι ισχυει στην τοποθετηση ενος τετοιου σετ εκκντροφορων σε HGT.


με διορθωνω γιατι απο κεκτημενη ταχυτητα ξεχασα το βασικοτερο.....ΔΕΝ
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Αύγ 07, 2007 12:42 pm

redpuntohgt έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ: ενας γνωστος αλλαξε το μοτερ του σε μια alfa 146 Junior και μου ειπε οτι η καινουργια δεν ειχε μεταβλητο και οτι θα τον επαιρνε απο τη παλια. εχουνε τα 146 Junior μεταβλητο? μηπως εννοουσε τιποτε αλλο? τα συγκεκριμενα αμαξια εχουν παρει προγραμματα?
κανονικοτατα...;-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Αύγ 07, 2007 12:47 pm

επισης για να ειναι πληρη η εικονα...

το μονο θεμα που σε ενα HGT που θα φορεσει εκκεντροφορους χωρις προγραμμα δεν ειναι γνωστο αν θα υπαρχει η οχι και αν υπαρξει τοτε μαλλον κατα 99% δεν μπορεις να κανεις τιποτα ειναι το θεμα ,

ρυποι για την καρτα καυσαεριων στις αναμενομενες στροφες ελεγχου.

μπορει να προκυψουνε ριποι λοιπον πχ στις 2750 και να μην μπορεις να το στρωσεις αυτο αφου δεν μπορεις να επεμβεις στιν χαρτογραφιση του εγκεφαλου.

αυτο ειναι ενα ρισκο.
ακομα και σε εμενα δεν το εχουμε τσεκαρει αν βγαζει καρτα πλεον , θεωρω πως βγαζει βεβαια , αλλα απο την θεωρια στην πραξη ειναι μεγαλο το κενο.

ειναι ενα ρισκο που πηρα , και ενδεχομενος να πρεπει να παρετε και εσεις , εγω απλα το αναφερω για να εχετε πληρη εικονα.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Σάβ Σεπ 01, 2007 8:43 pm

τι καταλυτης κανει για hgt ?? ποσες τρυπες ?? 200 ειναι ενταξη ή ειναι λιγες ??

εχετε κατι να προτεινετε

Alfisti33
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2007 6:27 pm

Δημοσίευση από Alfisti33 » Κυρ Οκτ 14, 2007 4:54 pm

Που κυμαίνεται η κατανάλωση ενός HGT μαμά και που ενός HGT 1 σταδίου.Το trip computer γράφει στιγμιαίες καταναλώσεις?

Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
_Nikos_
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2339
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2006 10:33 pm

Δημοσίευση από _Nikos_ » Κυρ Οκτ 14, 2007 9:43 pm

τι εννοεις πρωτου σταδιου? και δευτερον ναι γραφει στιγμιαια καταναλωση αλλα με μια αρκετα μεγαλη καθυστερηση, (τουλαχιστον το δικο μου), οποτε δεν μπορω να το πω ακριβως στιγμιαια πρακτικα αλλα θεωρητικα ναι.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Alfisti33
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2007 6:27 pm

Δημοσίευση από Alfisti33 » Κυρ Οκτ 14, 2007 10:23 pm

πρώτου σταδίου εννοώ ΦΠΕ.Αλλά γενικά η μέση κατανάλωση που κυμαίνεται?

Άβαταρ μέλους
_Nikos_
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2339
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2006 10:33 pm

Δημοσίευση από _Nikos_ » Δευ Οκτ 15, 2007 12:33 am

θα σου πω για φιλτρο εξατμιση γιατι προγραμμα ως γνωστον ειναι ολιγον τι δυκολο.

Λοιπον η καταναλωση εμενα τουλαχιστον με φιλτρο εξατμιση αυξηθηκε μεν ελαχιστα δε.

Οσο για το που κυμαινεται, ξερεις οτι ειναι αναλογα το ποδι σου και ειναι και αρκετα ευαισθητο το hgt σε αυτο το θεμα, αλλα μια normal μικτη οδηγηση εμενα μου καιει γυρω στα 8km/l. full γκαζι μου εχει δειξει μεχρι και 4Km/l...
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Πέμ Νοέμ 01, 2007 7:32 pm

Επειδη στο συγκεκριμενο topic εχει συζητηθει πολλες φορες το θεμα προγραμμα και εχουμε ποια ολοι καταλαβει οτι δεν προκειτε να υπαρξει θελω να παραθεσω ενα στοιχειο αρκετα σημαντικο θα ελεγα για αυτους που κανουν τον προγραμματισμο στην Αγγλια.Τουλαχιστον την συγκεκριμενη εταιρεια που τον κανει ακομα και τωρα και τον κανει και αρκετα χρονια.

Αναφερομαι στην Chipped UK.
το παρακατω ειναι copy paste απο αγγλικο φορουμ που παρακολουθω και απο παιδι που εχει κανει τον προγραμματισμο και φενετε γνωστης αρκετων πραγματων στο συγκεκριμενο αμαξι συμφωνα παντα με αυτα που διαβαζω.
απλα ειπα να το αναφερω
------------------------------------------------------------------------------------------

The company who supposedly supplied the software are called Galletto, they told me by email its not possible because there isn't a physical link between the obd port and the mapping side of the ecu. Another company in Italy called All Car Racing confirmed this again by email. The company that make the supercharger kit said they have to physically open the ecu to chip it as its not possible through the obd port.

Heres a graph of the recent red dot rr day where 4 hgt's ran on the same day,
I've compared the chipped uk graph to the red dot graph below.

I'm no mapping expert but its definatley not right as a remap would have a smooth torque curve, not spikes everywhere.

The 1/4 mile times I and others have got are no quicker either.

Obviously its up to you if you go there and none of this is concrete so its up to you tbh.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”