Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- kostasgoris2
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 52
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 13, 2013 5:34 pm
Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Λοιπον ερωτηση προς τους γνωστες......βρηκα ενα μοτερ 1.4 απο μκ2β σκεφτομαι να το παρω για να ξεκινησω για turbo πανω σε αυτο
1ον) τι θα χρειαστω ετσι ωστε να βγαλει μεχρι 160-200 αλογα για το μοτερ αυτο
2ον)τι χρειαζετε για να δηλωσω αλλαγη μοτερ απο χαρτια,χρηματα μεχρι και αλλαγες πανω στο αμαξι
3ον)αν ειμαι κομπλε με αυτα στα χαρτια και εγω το εχω κανει turbo παιζει να μην μπορω να περναω κανονικα κτεο ή να εχω θεματα με μπατσους διοτι υπαρχει το θεμα του turbo πανω στο αμαξι????
Αυτα τα ολιγα....
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:δεν θελω να παρω αλλο αμαξι γτ εχω δεθει συνεσθηματικα με αυτην την καροτσα και ετσι αποφασισα να μην το δωσω για να παρω gt αλλα να φτιαξω αυτο ξερω οτι το 1.2 ειναι μονο για μαμα καταστασεις αλλα δεν θελω να παω σε 1.8 hgt βγαινω μεχρι 1.4 να συντηρω....
Στάλθηκε από το Lenovo K50-t5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1ον) τι θα χρειαστω ετσι ωστε να βγαλει μεχρι 160-200 αλογα για το μοτερ αυτο
2ον)τι χρειαζετε για να δηλωσω αλλαγη μοτερ απο χαρτια,χρηματα μεχρι και αλλαγες πανω στο αμαξι
3ον)αν ειμαι κομπλε με αυτα στα χαρτια και εγω το εχω κανει turbo παιζει να μην μπορω να περναω κανονικα κτεο ή να εχω θεματα με μπατσους διοτι υπαρχει το θεμα του turbo πανω στο αμαξι????
Αυτα τα ολιγα....
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:δεν θελω να παρω αλλο αμαξι γτ εχω δεθει συνεσθηματικα με αυτην την καροτσα και ετσι αποφασισα να μην το δωσω για να παρω gt αλλα να φτιαξω αυτο ξερω οτι το 1.2 ειναι μονο για μαμα καταστασεις αλλα δεν θελω να παω σε 1.8 hgt βγαινω μεχρι 1.4 να συντηρω....
Στάλθηκε από το Lenovo K50-t5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Whatever has a piston and a rod, it will always turn me on!
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
το βασικοτερο θεμα που πρεπει να λυσεις πριν κανεις οποιαδηποτε κινηση ειναι ο εγκεφαλος...τα ηλεκτρικα δηλαδη...πως θα διαχειριστης την πιεση του turbo...η ποιο σωστη λυση ειναι ο αγραφος...με κατι σε μεταχειρισμενο ωστε να μεινει το κοστος χαμηλα...
και παραλληλα με αυτο εαν θα παρεις αγραφο που να διαχειριζεται την ηλεκτρικη πεταλουδα σου (ανεβαινει το κοστος πολυ) η θα αφησεις το μαμα εγκεφαλο να διαχειριζεται την ηλεκτρικη πεταλουδα, το καντραν/οργανα/βεντιλατερ και ο αγραφος θα διαχειριζεται μονο το μοτερ (πιο φθηνη λυση και πιο απλη)
ακομα ποιο φθηνη λυση...παραλληλο εγκεφαλακι να διαχειριζεται τα μπεκ και να διαβαζει πιεση...ισως και τα αβανς (προπορεια αναφλεξης) ή αφηνεις το αβανς στο μαμα εγκεφαλο....γενικα θελει καποιος να συζητησει μαζι σου και αναλογα με τα χρηματα σου να βρεις καποια λυση...
δυστυχως αμα μπλεξεις με τα λεγομενα μαστορια (90% των ελληνων μηχανικων) σε τετοια θεματα και εσυ ο ιδιος δεν εχεις γνωσεις...φασκελοκουκουλοστα...
και παραλληλα με αυτο εαν θα παρεις αγραφο που να διαχειριζεται την ηλεκτρικη πεταλουδα σου (ανεβαινει το κοστος πολυ) η θα αφησεις το μαμα εγκεφαλο να διαχειριζεται την ηλεκτρικη πεταλουδα, το καντραν/οργανα/βεντιλατερ και ο αγραφος θα διαχειριζεται μονο το μοτερ (πιο φθηνη λυση και πιο απλη)
ακομα ποιο φθηνη λυση...παραλληλο εγκεφαλακι να διαχειριζεται τα μπεκ και να διαβαζει πιεση...ισως και τα αβανς (προπορεια αναφλεξης) ή αφηνεις το αβανς στο μαμα εγκεφαλο....γενικα θελει καποιος να συζητησει μαζι σου και αναλογα με τα χρηματα σου να βρεις καποια λυση...
δυστυχως αμα μπλεξεις με τα λεγομενα μαστορια (90% των ελληνων μηχανικων) σε τετοια θεματα και εσυ ο ιδιος δεν εχεις γνωσεις...φασκελοκουκουλοστα...
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Καταρχην δες ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις για ολα αυτα που θελεις να κανεις,το πιο σημαντικο!
Μετα πρεπει να βρεις εναν ΜΑΣΤΟΡΑ που να ξερει αυτο το μοτερ καλα,να το εχει ξανακανει αν ειναι δυνατον κ να εχει γνωσεις πολλες,οχι μονο λογια αλλα ΕΡΓΑ!
Γνωμη μου ειναι να μην το επιχειρησεις κ να αφησεις το αμαξακι οπως ειναι η στην τελικη αν θελεις παραπανω γκαζι τουρμπισε το δικο σου μοτερ,το εχουν κανει κ αλλοι αρκετα παλιοτερα οποτε μπορεις να δεις + κ - για το εγχειρημα
Μετα πρεπει να βρεις εναν ΜΑΣΤΟΡΑ που να ξερει αυτο το μοτερ καλα,να το εχει ξανακανει αν ειναι δυνατον κ να εχει γνωσεις πολλες,οχι μονο λογια αλλα ΕΡΓΑ!
Γνωμη μου ειναι να μην το επιχειρησεις κ να αφησεις το αμαξακι οπως ειναι η στην τελικη αν θελεις παραπανω γκαζι τουρμπισε το δικο σου μοτερ,το εχουν κανει κ αλλοι αρκετα παλιοτερα οποτε μπορεις να δεις + κ - για το εγχειρημα
Punto rulzzz!!!
- kostasgoris2
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 52
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 13, 2013 5:34 pm
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Μαστορας υπαρχει....ανθρωπος με τεραστια εμπειρια πανω στα fiat ο οποιος τα εχει αγαπη και μερακι....ειδικα πανω στην βελτιωση τους.....λεφτα ας πουμε οτι υπαρχουν οσα χρειαζονται....επισης με τον γιο του που ασχολειτε και αυτος ειναι επισης καμενος με τα fiat και τον ξερω καλα.....εγω θελω γνωμη απο εσας αν αξιζει να βαλω 1.4 και να το turbiso....καποιος μου προτεινε επισης το παντρεμα 1.2 με t-jet μοτερ ξερω οτι για να μπει σκετο t-jet θελει μια περιουσια διοτι....επισης και οποια αλλη λυση σε turbo με 1.4 θα με βοηθουσε
Στάλθηκε από το Lenovo K50-t5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo K50-t5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Whatever has a piston and a rod, it will always turn me on!
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
το οτι υπαρχουν πολλοι που ξερουν καλα απο φιατ και γενικα ιταλικα...φυσικα και υπαρχουν...αυτου που δεν εχεις σκεφτει ειναι εαν ξερουν απο αγραφους,καλωδιοσεις και γενικα διαχειριση του κινητηρα (και τι τι υπαρχει στην αγορα) ωστε να κανουν ενα σωστο πλανο...δεν χρειαζεσαι καποιον που απλα θα σου βαλει το 1,4 μοτερ μεσα και απλα λυνει βιδες...αυτο δεν ειναι βελτιωση...ουτε το να φτιαξει ενα χταποδι να κατσει επανω η τουρμπινα ειναι βελτιωση...
στο δια ταυτα...εαν βαλεις μοτερ t-jet εισαι στα 200-220 αλογα με μαμα μοτερ (θελει μονο μια μεγαλυτερη τουρμπινα και καποια περιφεριακα)...δεν μπλεκεις με ρεκτιφιε σφυριλατα κτλ...και αποφασισε πως θα διαχειριστεις την πιεση, τη λυση θα διαλεξεις στο θεμα του εγκεφαλου...
στο δια ταυτα...εαν βαλεις μοτερ t-jet εισαι στα 200-220 αλογα με μαμα μοτερ (θελει μονο μια μεγαλυτερη τουρμπινα και καποια περιφεριακα)...δεν μπλεκεις με ρεκτιφιε σφυριλατα κτλ...και αποφασισε πως θα διαχειριστεις την πιεση, τη λυση θα διαλεξεις στο θεμα του εγκεφαλου...
- kostasgoris2
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 52
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 13, 2013 5:34 pm
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Σιγουρα πριν ξεκινησω θα μιλησω με τον προγραματιστη που εχει ο μαστορας που ανεφερα ποιο πανω...ετσι να δουμε ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος δτσι το αμαξι να δουλευει ρολοι......ενα ακομα θεμα που υπαρχει βεβαια απο εκει και περα ειναι οτι το μοτερ το t jet θα κουμπωσει πανω σε ενα αδηναμο σασμαν που εχουν τα μκ2 εκει υπαρχει λυση και αν ναι τι????επισης ελεγα πριν αρχησω με αγορα μοτερ και μπω στην διαδικασια να αναβαθμησω μοτερ να τελειωσω με οτι αφορα αναρτηση στησιμο και φρενα πρωτα ωστε να ειμαι κομπλε μολις κουμπωσει μοτερ και βα μην ψαχνω πιυ ειναι τα φρενα μου.....εκει τι προτεινετε???εχω βεβαια αναρτηση coilover koni 1150 αλλα μονη της χωρις τα υπολοιπα δεν νομιζω να κανει και πολλα φρενα ειμαι μαμα και το υπολοιπο στησιμο μαμα....
Στάλθηκε από το Lenovo K50-t5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo K50-t5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Whatever has a piston and a rod, it will always turn me on!
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
σαζμαν και μοτερ t-jet κομπλε...και βλεπεις τι θα γινει με ημιαξονια κτλ...φρενα αν κρατησεις τα εργοστασιακα ακρα αγοραζεις ενα σετ δαγκανες brembo τις γνωστες 4πιστονες απο καποιο αλλο αυτοκινητο και φτιαχνεις πλακακι για να κατσουν επανω στο ακρο...
*αν θυμαμαι καλα το μοτερ t-jet δεν μπορει να κατσει πανω στο σαζμαν μκ2 γιατι το μοτερ εχει βολαν διπλης μαζας και εχει αλλες αποστασεις σαν συνολο...
*αν θυμαμαι καλα το μοτερ t-jet δεν μπορει να κατσει πανω στο σαζμαν μκ2 γιατι το μοτερ εχει βολαν διπλης μαζας και εχει αλλες αποστασεις σαν συνολο...
- Liampas power
- Υπεύθυνος Επικοινωνίας
- Δημοσιεύσεις: 79
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 18, 2015 5:45 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Κώστα το T-JET με τα 120 αλογα ειναι 1.4 16v το ιδιο που θες εσυ αλλά ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ! Γιατι δεν βρισκεις ενα τετοιο μοτερ και να το κουμπωσεις επανω στο δικο σου και να εισαι ανετος με ηλεκτρικα εγκεφαλους κλπ σου το λεω για να μην μπλεξεις με παραπανησια εξοδα! Για ψαξτο καλυτερα το πραμα για τ-jet και οτι βρεις ποιο οικονομικο κανε!!
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Καλησπέρα. Κατ' αρχήν να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω εμπειρία πάνω σε βελτιώσεις οπότε η γνώμη και η άποψή μου είναι καθαρά υποκειμενική και με βάση τις λιγοστές γνώσεις που έχω.
Πιστεύω λοιπόν ότι: Ξεκινώντας το πλάνο σου με βάση να αλλάξεις από 1.2 σε 1.4 μοτέρ είναι καθαρά λάθος. Λάθος οικονομικά, λάθος βελτιωτικά. Θέλεις ένα σεβαστό αριθμό αλόγων τον οποίο δεν μπορείς να τον βγάλεις απο 1400 ατμοσφαιρικά κυβικά μετατρέποντάς τα σε turbo. Το 1400 μοτέρ που σκέφτεσαι λοιπόν θα χρειαστεί ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ στην οποία θα περιλαμβάνονται βελτιωμένα κράματα (σφυρίλατα τα γνωστά) σε όλο το μοτέρ. Και αναφέρομαι ΜΟΝΟ στο μπλοκ το οποίο θα φτάσει ένα Α κόστος (δε γνωρίζω νούμερα με ασφάλεια οπότε δεν τα αναφέρω για να μην σε αποπροσανατολίζω). Φτάνοντας λοιπόν στο κομμάτι της κεφαλής και για να φτάσεις αυτά τα άλογα θα χρειαστείς ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ροϊκη εξέλιξη αυλών (ΣΩΣΤΗ όχι στο μαστρομπάμπη την οποία πληρώνει ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΣΥΝΗΘΩΣ), άλλους εκκεντροφόρους και εάν θελήσεις και άλλες βαλβίδες... Καλύτερα γύρνα πλευρό μπας και αλλάξεις όνειρο. Μόλις λοιπόν πεις ότι τελείωσε το κομμάτι αυτό ξεκινά το ΠΕΟΣ της μετατροπής. Να ξέρεις ότι τα παραπάνω ξεπερνούν τη 1.5 χήνα ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.
Αυτά τα λεφτά και ΛΙΓΟΤΕΡΑ, θα χρειαστείς για ένα 18άρι PUNTO ολόκληρο έχοντας από μαμά περίπου 40άλογα παραπάνω και 400 κυβικά τα οποία μπορείς να αξιοποιήσεις πολύ διαφορετικά και τα οποία παραπάνω κυβικά, σου δίνουν τη δυνατότητα να ανέβεις σε άλλα νούμερα ιπποδύναμης με εργοστασιακά μέταλα. Επίσης με το 18άρι λύνεις το πρόβλημα που με ένα άλλο μοτέρ-σασμάν θα αντιμετώπιζες, αυτό της μετάδοσης μιας και είναι bolt on κατάσταση. Οπότε μπορείς να ασχοληθείς ΜΟΝΟ με το κομμάτι turbo το οποίο από μόνο του είναι μια ιστορία.
Επίσης για τα άλογα αυτα βρίσκεις ένα τροπέτο από 20v έτοιμο τουρμπάκι και το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι μόνον αυτό του μηχανοστασίου ώστε να μπει μέσα και της μετάδοσης (ημιαξόνια κλπ).
Στο 14άρι έχεις να λύσεις πρόβλημα αντοχής. ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα μετατροπής σε turbo.κ άλλα ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα σασμάν (εδώ σπάνε με 80-90 άλογα) φαντάσου με τα πολλά (δεν ξέρω καν αν η λύση είναι ΛΕΦΤΑ), πρόβλημα παντρέματος των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να δουλέψουν μαζί απροβλημάτιστα. ΛΕΦΤΑ και ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ.
Στο 18άρι έχεις να λύσεις το πρόβλημα της μετατροπής σε turbo και το πάντρεμα των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να χεις και πάλι ένα καθημερινό αυτοκίνητο.
Στο 20v ΟΜΩΣ, έχεις τα προβλήματα λυμμένα (πιστεύω το 90% τους) και έχεις ΜΟΝΟ να χωρέσεις στο μηχανοστάσιο του punto το μούτρο του coupe (εδώ γελάμε έτσι;), ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ και να βρεις τη λύση για τη μετάδοση.
Και στις 3 περιπτώσεις τα λεφτά που θα χρειαστείς θα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από όσα υπολογίζεις.
Όμως και με το 18άρι και με το coupe, θα σου μείνει και ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ που θα μπορείς να βάλεις πάνω στην καρότσα σου εν καιρώ. Πχ απ το 18άρι πίσω άξονα με δισκόφρενα δαγκάνες τα πάντα, μπροστά φρένα, όργανα ταπετσαρίες, σαλόνια ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Απ το 20v μπορείς να πάρεις τα φρένα του επίσης, ίσως μια 4άδα καλές ζάντες εάν έχει επάνω κλπ κλπ.
Πιστεύω λοιπόν ότι: Ξεκινώντας το πλάνο σου με βάση να αλλάξεις από 1.2 σε 1.4 μοτέρ είναι καθαρά λάθος. Λάθος οικονομικά, λάθος βελτιωτικά. Θέλεις ένα σεβαστό αριθμό αλόγων τον οποίο δεν μπορείς να τον βγάλεις απο 1400 ατμοσφαιρικά κυβικά μετατρέποντάς τα σε turbo. Το 1400 μοτέρ που σκέφτεσαι λοιπόν θα χρειαστεί ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ στην οποία θα περιλαμβάνονται βελτιωμένα κράματα (σφυρίλατα τα γνωστά) σε όλο το μοτέρ. Και αναφέρομαι ΜΟΝΟ στο μπλοκ το οποίο θα φτάσει ένα Α κόστος (δε γνωρίζω νούμερα με ασφάλεια οπότε δεν τα αναφέρω για να μην σε αποπροσανατολίζω). Φτάνοντας λοιπόν στο κομμάτι της κεφαλής και για να φτάσεις αυτά τα άλογα θα χρειαστείς ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ροϊκη εξέλιξη αυλών (ΣΩΣΤΗ όχι στο μαστρομπάμπη την οποία πληρώνει ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΣΥΝΗΘΩΣ), άλλους εκκεντροφόρους και εάν θελήσεις και άλλες βαλβίδες... Καλύτερα γύρνα πλευρό μπας και αλλάξεις όνειρο. Μόλις λοιπόν πεις ότι τελείωσε το κομμάτι αυτό ξεκινά το ΠΕΟΣ της μετατροπής. Να ξέρεις ότι τα παραπάνω ξεπερνούν τη 1.5 χήνα ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.
Αυτά τα λεφτά και ΛΙΓΟΤΕΡΑ, θα χρειαστείς για ένα 18άρι PUNTO ολόκληρο έχοντας από μαμά περίπου 40άλογα παραπάνω και 400 κυβικά τα οποία μπορείς να αξιοποιήσεις πολύ διαφορετικά και τα οποία παραπάνω κυβικά, σου δίνουν τη δυνατότητα να ανέβεις σε άλλα νούμερα ιπποδύναμης με εργοστασιακά μέταλα. Επίσης με το 18άρι λύνεις το πρόβλημα που με ένα άλλο μοτέρ-σασμάν θα αντιμετώπιζες, αυτό της μετάδοσης μιας και είναι bolt on κατάσταση. Οπότε μπορείς να ασχοληθείς ΜΟΝΟ με το κομμάτι turbo το οποίο από μόνο του είναι μια ιστορία.
Επίσης για τα άλογα αυτα βρίσκεις ένα τροπέτο από 20v έτοιμο τουρμπάκι και το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι μόνον αυτό του μηχανοστασίου ώστε να μπει μέσα και της μετάδοσης (ημιαξόνια κλπ).
Στο 14άρι έχεις να λύσεις πρόβλημα αντοχής. ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα μετατροπής σε turbo.κ άλλα ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα σασμάν (εδώ σπάνε με 80-90 άλογα) φαντάσου με τα πολλά (δεν ξέρω καν αν η λύση είναι ΛΕΦΤΑ), πρόβλημα παντρέματος των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να δουλέψουν μαζί απροβλημάτιστα. ΛΕΦΤΑ και ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ.
Στο 18άρι έχεις να λύσεις το πρόβλημα της μετατροπής σε turbo και το πάντρεμα των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να χεις και πάλι ένα καθημερινό αυτοκίνητο.
Στο 20v ΟΜΩΣ, έχεις τα προβλήματα λυμμένα (πιστεύω το 90% τους) και έχεις ΜΟΝΟ να χωρέσεις στο μηχανοστάσιο του punto το μούτρο του coupe (εδώ γελάμε έτσι;), ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ και να βρεις τη λύση για τη μετάδοση.
Και στις 3 περιπτώσεις τα λεφτά που θα χρειαστείς θα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από όσα υπολογίζεις.
Όμως και με το 18άρι και με το coupe, θα σου μείνει και ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ που θα μπορείς να βάλεις πάνω στην καρότσα σου εν καιρώ. Πχ απ το 18άρι πίσω άξονα με δισκόφρενα δαγκάνες τα πάντα, μπροστά φρένα, όργανα ταπετσαρίες, σαλόνια ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Απ το 20v μπορείς να πάρεις τα φρένα του επίσης, ίσως μια 4άδα καλές ζάντες εάν έχει επάνω κλπ κλπ.
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Το 20V ειναι μεγαλο προβλημα να χωρεσει στο mk2...ενω το 16V μπαινει πιο ευκολα,δουλευει ρολοι κ εννοειται οτι υπαρχουν δειγματα ακομη κ εδω μεσα οτι δουλευει σωστα,απροβληματιστα κ με εναν πολυ καλο αριθμο αλογων ακομη κ μαμα να μεινει!bananahop έγραψε:Καλησπέρα. Κατ' αρχήν να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω εμπειρία πάνω σε βελτιώσεις οπότε η γνώμη και η άποψή μου είναι καθαρά υποκειμενική και με βάση τις λιγοστές γνώσεις που έχω.
Πιστεύω λοιπόν ότι: Ξεκινώντας το πλάνο σου με βάση να αλλάξεις από 1.2 σε 1.4 μοτέρ είναι καθαρά λάθος. Λάθος οικονομικά, λάθος βελτιωτικά. Θέλεις ένα σεβαστό αριθμό αλόγων τον οποίο δεν μπορείς να τον βγάλεις απο 1400 ατμοσφαιρικά κυβικά μετατρέποντάς τα σε turbo. Το 1400 μοτέρ που σκέφτεσαι λοιπόν θα χρειαστεί ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ στην οποία θα περιλαμβάνονται βελτιωμένα κράματα (σφυρίλατα τα γνωστά) σε όλο το μοτέρ. Και αναφέρομαι ΜΟΝΟ στο μπλοκ το οποίο θα φτάσει ένα Α κόστος (δε γνωρίζω νούμερα με ασφάλεια οπότε δεν τα αναφέρω για να μην σε αποπροσανατολίζω). Φτάνοντας λοιπόν στο κομμάτι της κεφαλής και για να φτάσεις αυτά τα άλογα θα χρειαστείς ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ροϊκη εξέλιξη αυλών (ΣΩΣΤΗ όχι στο μαστρομπάμπη την οποία πληρώνει ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΣΥΝΗΘΩΣ), άλλους εκκεντροφόρους και εάν θελήσεις και άλλες βαλβίδες... Καλύτερα γύρνα πλευρό μπας και αλλάξεις όνειρο. Μόλις λοιπόν πεις ότι τελείωσε το κομμάτι αυτό ξεκινά το ΠΕΟΣ της μετατροπής. Να ξέρεις ότι τα παραπάνω ξεπερνούν τη 1.5 χήνα ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.
Αυτά τα λεφτά και ΛΙΓΟΤΕΡΑ, θα χρειαστείς για ένα 18άρι PUNTO ολόκληρο έχοντας από μαμά περίπου 40άλογα παραπάνω και 400 κυβικά τα οποία μπορείς να αξιοποιήσεις πολύ διαφορετικά και τα οποία παραπάνω κυβικά, σου δίνουν τη δυνατότητα να ανέβεις σε άλλα νούμερα ιπποδύναμης με εργοστασιακά μέταλα. Επίσης με το 18άρι λύνεις το πρόβλημα που με ένα άλλο μοτέρ-σασμάν θα αντιμετώπιζες, αυτό της μετάδοσης μιας και είναι bolt on κατάσταση. Οπότε μπορείς να ασχοληθείς ΜΟΝΟ με το κομμάτι turbo το οποίο από μόνο του είναι μια ιστορία.
Επίσης για τα άλογα αυτα βρίσκεις ένα τροπέτο από 20v έτοιμο τουρμπάκι και το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι μόνον αυτό του μηχανοστασίου ώστε να μπει μέσα και της μετάδοσης (ημιαξόνια κλπ).
Στο 14άρι έχεις να λύσεις πρόβλημα αντοχής. ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα μετατροπής σε turbo.κ άλλα ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα σασμάν (εδώ σπάνε με 80-90 άλογα) φαντάσου με τα πολλά (δεν ξέρω καν αν η λύση είναι ΛΕΦΤΑ), πρόβλημα παντρέματος των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να δουλέψουν μαζί απροβλημάτιστα. ΛΕΦΤΑ και ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ.
Στο 18άρι έχεις να λύσεις το πρόβλημα της μετατροπής σε turbo και το πάντρεμα των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να χεις και πάλι ένα καθημερινό αυτοκίνητο.
Στο 20v ΟΜΩΣ, έχεις τα προβλήματα λυμμένα (πιστεύω το 90% τους) και έχεις ΜΟΝΟ να χωρέσεις στο μηχανοστάσιο του punto το μούτρο του coupe (εδώ γελάμε έτσι;), ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ και να βρεις τη λύση για τη μετάδοση.
Και στις 3 περιπτώσεις τα λεφτά που θα χρειαστείς θα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από όσα υπολογίζεις.
Όμως και με το 18άρι και με το coupe, θα σου μείνει και ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ που θα μπορείς να βάλεις πάνω στην καρότσα σου εν καιρώ. Πχ απ το 18άρι πίσω άξονα με δισκόφρενα δαγκάνες τα πάντα, μπροστά φρένα, όργανα ταπετσαρίες, σαλόνια ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Απ το 20v μπορείς να πάρεις τα φρένα του επίσης, ίσως μια 4άδα καλές ζάντες εάν έχει επάνω κλπ κλπ.
Punto rulzzz!!!
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Ένα 120άρι tjet κάνει λιγότερο από αυτά που πρέπει να αλλάξεις στο 95ρι για να γίνει 120ρι tjet, ακόμη και τζάμπα να το βρήκες.
Οπότε ή φτιάξε το 95ρι για ατμοσφαιρικό να πάει 110-120 άλογα με εκκεντροφόρους κλπ. ή βάλτο όπως είναι πάνω και δες πως πάει ή βρες από tjet.
Όσον αφορά τη νομιμότητα, αμφιβάλλω αν θα μπορέσεις να το νομιμοποιήσεις ως 1.4 μιας και δεν υπήρχε 1.4 mk2a. Απ'την άλλη, για να βρει κάποιος ότι το 1.4 δεν είναι 1.2 θα πρέπει να σου μετρήσει τα κυβικά, μιας και τα μοτέρ είναι αρκετά ίδια, οπότε αμφιβάλλω ότι θα έχεις ποτέ πρόβλημα.
Οπότε ή φτιάξε το 95ρι για ατμοσφαιρικό να πάει 110-120 άλογα με εκκεντροφόρους κλπ. ή βάλτο όπως είναι πάνω και δες πως πάει ή βρες από tjet.
Όσον αφορά τη νομιμότητα, αμφιβάλλω αν θα μπορέσεις να το νομιμοποιήσεις ως 1.4 μιας και δεν υπήρχε 1.4 mk2a. Απ'την άλλη, για να βρει κάποιος ότι το 1.4 δεν είναι 1.2 θα πρέπει να σου μετρήσει τα κυβικά, μιας και τα μοτέρ είναι αρκετά ίδια, οπότε αμφιβάλλω ότι θα έχεις ποτέ πρόβλημα.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
ευτιχως που διευκρινισες οτι δεν εχει γνωση απο βελτιωσεις...γιατι εισαι παρα πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα...και πολυ λαθος στα περισσοτερα που ειπες....bananahop έγραψε:Καλησπέρα. Κατ' αρχήν να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω εμπειρία πάνω σε βελτιώσεις οπότε η γνώμη και η άποψή μου είναι καθαρά υποκειμενική και με βάση τις λιγοστές γνώσεις που έχω.
Πιστεύω λοιπόν ότι: Ξεκινώντας το πλάνο σου με βάση να αλλάξεις από 1.2 σε 1.4 μοτέρ είναι καθαρά λάθος. Λάθος οικονομικά, λάθος βελτιωτικά. Θέλεις ένα σεβαστό αριθμό αλόγων τον οποίο δεν μπορείς να τον βγάλεις απο 1400 ατμοσφαιρικά κυβικά μετατρέποντάς τα σε turbo. Το 1400 μοτέρ που σκέφτεσαι λοιπόν θα χρειαστεί ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ στην οποία θα περιλαμβάνονται βελτιωμένα κράματα (σφυρίλατα τα γνωστά) σε όλο το μοτέρ. Και αναφέρομαι ΜΟΝΟ στο μπλοκ το οποίο θα φτάσει ένα Α κόστος (δε γνωρίζω νούμερα με ασφάλεια οπότε δεν τα αναφέρω για να μην σε αποπροσανατολίζω). Φτάνοντας λοιπόν στο κομμάτι της κεφαλής και για να φτάσεις αυτά τα άλογα θα χρειαστείς ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ροϊκη εξέλιξη αυλών (ΣΩΣΤΗ όχι στο μαστρομπάμπη την οποία πληρώνει ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΣΥΝΗΘΩΣ), άλλους εκκεντροφόρους και εάν θελήσεις και άλλες βαλβίδες... Καλύτερα γύρνα πλευρό μπας και αλλάξεις όνειρο. Μόλις λοιπόν πεις ότι τελείωσε το κομμάτι αυτό ξεκινά το ΠΕΟΣ της μετατροπής. Να ξέρεις ότι τα παραπάνω ξεπερνούν τη 1.5 χήνα ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.
Αυτά τα λεφτά και ΛΙΓΟΤΕΡΑ, θα χρειαστείς για ένα 18άρι PUNTO ολόκληρο έχοντας από μαμά περίπου 40άλογα παραπάνω και 400 κυβικά τα οποία μπορείς να αξιοποιήσεις πολύ διαφορετικά και τα οποία παραπάνω κυβικά, σου δίνουν τη δυνατότητα να ανέβεις σε άλλα νούμερα ιπποδύναμης με εργοστασιακά μέταλα. Επίσης με το 18άρι λύνεις το πρόβλημα που με ένα άλλο μοτέρ-σασμάν θα αντιμετώπιζες, αυτό της μετάδοσης μιας και είναι bolt on κατάσταση. Οπότε μπορείς να ασχοληθείς ΜΟΝΟ με το κομμάτι turbo το οποίο από μόνο του είναι μια ιστορία.
Επίσης για τα άλογα αυτα βρίσκεις ένα τροπέτο από 20v έτοιμο τουρμπάκι και το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι μόνον αυτό του μηχανοστασίου ώστε να μπει μέσα και της μετάδοσης (ημιαξόνια κλπ).
Στο 14άρι έχεις να λύσεις πρόβλημα αντοχής. ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα μετατροπής σε turbo.κ άλλα ΛΕΦΤΑ, πρόβλημα σασμάν (εδώ σπάνε με 80-90 άλογα) φαντάσου με τα πολλά (δεν ξέρω καν αν η λύση είναι ΛΕΦΤΑ), πρόβλημα παντρέματος των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να δουλέψουν μαζί απροβλημάτιστα. ΛΕΦΤΑ και ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ.
Στο 18άρι έχεις να λύσεις το πρόβλημα της μετατροπής σε turbo και το πάντρεμα των 20 διαφόρων ανταλλακτικών ώστε να χεις και πάλι ένα καθημερινό αυτοκίνητο.
Στο 20v ΟΜΩΣ, έχεις τα προβλήματα λυμμένα (πιστεύω το 90% τους) και έχεις ΜΟΝΟ να χωρέσεις στο μηχανοστάσιο του punto το μούτρο του coupe (εδώ γελάμε έτσι;), ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ και να βρεις τη λύση για τη μετάδοση.
Και στις 3 περιπτώσεις τα λεφτά που θα χρειαστείς θα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από όσα υπολογίζεις.
Όμως και με το 18άρι και με το coupe, θα σου μείνει και ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ που θα μπορείς να βάλεις πάνω στην καρότσα σου εν καιρώ. Πχ απ το 18άρι πίσω άξονα με δισκόφρενα δαγκάνες τα πάντα, μπροστά φρένα, όργανα ταπετσαρίες, σαλόνια ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Απ το 20v μπορείς να πάρεις τα φρένα του επίσης, ίσως μια 4άδα καλές ζάντες εάν έχει επάνω κλπ κλπ.
δεν μπορω να εξηγησω περισσοτερα...θα δωσω ενα δειγμα...τα 200 αλογα που θελει δεν θελουν τιποτα απο αυτα που ειπες ειναι πολυ ευκολο νουμερο για 1400 κυβικα...ροικη δεν χρειαζεται πολυ απλα γιατι το καπακι απο το 14αρι το ατμοσφαρικο εχει πολυ μεγαλυτερη ροη απο το καπακι του tjet (επειδη ακριβως ειναι ατμοσφαρικο καπακι), τα καλα tjet και δυνατα φορανε καπακια απο 14αρι ατμοσφαρικο...
βεβαια για τα 200 αλογα δεν χρειαζεται καν αυτο το καπακι...οσον αφορα τωρα το 1800 αξιζει μονο αν το κρατησει ατμοσφαρικο...ειναι αλλης φιλοσοφιας κινητηρας, θελει διαφορετικη και πιο ακριβη συντηρηση απο το 14αρι, το tjet εχει το πλεονεκτημα της αντοχης σε καποια σημεια διοτι εχει φτιαχτει απο το εργοστασιο ωστε να ειναι τουρμπο...
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Δηλαδή μιλώντας για στροφαλο, τα 95 μαμά άλογα γίνονται ευκολακι 200;
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
το 95αρι εχει ιδιο στροφαλο με το tjet...ιδιο κωδικο στο eper
και ενα καλο tjet παιζει ευκολα 270 με καποια λιγα στα 350 και ενα που ξερω με VP στα 420
οποτε ναι απο θεμα αντοχης...ευκολακι οσων αφορα τον στροφαλο...ολα τα υπολοιπα θελουν αλλαγη
ομως ενα tjet αντεχει 220 ολα μαμα...θελει καποια λιγα περιφεριακα
και ενα καλο tjet παιζει ευκολα 270 με καποια λιγα στα 350 και ενα που ξερω με VP στα 420
οποτε ναι απο θεμα αντοχης...ευκολακι οσων αφορα τον στροφαλο...ολα τα υπολοιπα θελουν αλλαγη
ομως ενα tjet αντεχει 220 ολα μαμα...θελει καποια λιγα περιφεριακα
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm
Re: Αλλαγη μια μοτερ απο 1.2 σε 1.4 +turbo
Δεν εννοούσα αυτό, εννοούσα ότι μιλώντας για ιπποδύναμη στο στροφαλο και όχι στον τροχό, τα 95 άλογα γίνονται 200 απλά τουρμπιζοντας το;