2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
puntakias90210
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Αύγ 21, 2015 7:14 pm

2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Δημοσίευση από puntakias90210 » Σάβ Αύγ 22, 2015 1:41 pm

Καλησπέρα στο club.!! Μια ερώτηση μόνο. 2.0 16v 200hp ή 1.4 8v 200hp για να βάλω σε punto gt μοτέρ, τι αξίζει.?? Ώστε αργότερα αν θέλω να μπορέσω με μικρό κόστος φυσικά να ανεβάσω και λίγα άλογα. Ευχαριστώ..



Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: 2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Δημοσίευση από Sart » Σάβ Αύγ 22, 2015 3:10 pm

Εννοειται 2λιτρο, οπου με ενα καλο πρωτο σταδιο φτανεις σχεδον οσο ενα πολυ καλο 14αρι! Απλα αλλες ροπες κ καταναλωση κ γνκ αλλο αμαξι με το 2λιτρο πανω
Punto rulzzz!!!

puntakias90210
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Αύγ 21, 2015 7:14 pm

Re: 2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Δημοσίευση από puntakias90210 » Σάβ Αύγ 22, 2015 4:52 pm

ευχαριστω αδερφε. το ιδιο σκεφτομουν και εγω

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: 2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Αύγ 23, 2015 8:11 am

Αν το δηλώσεις στην άδεια, 1.4 !!!!!
Δύσκολο να καλύψεις τεκμήριο δίλιτρου και να σκας και 660 ευρά σήμα!
Σαν κινηρήρας προσωπικά αν έκανα τέτοια μετατροπή και έμπαινε το 5κύλινδρο, απλά θα έβαζα αυτό. (2.0 20v turbo). Θα σε αποζημειώσει ο ήχος. Αλλά από ότι έχω διαβάσει είναι πιο δύσκολο να μπει από τον 4 κύλινδρο.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

puntakias90210
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Αύγ 21, 2015 7:14 pm

Re: 2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Δημοσίευση από puntakias90210 » Κυρ Αύγ 23, 2015 10:50 pm

αδηλωτο φυσικα θα ειναι πανο στο μοτερ αδερφε.. και το εψαξα και εγω και μου ειπαν για 2.0 16v που ταιριαζει τζαμι.... απλος αλλη μου λενε καλυτερα 1.4 με τα ιδια λεφτα να φτιαξω οπου θα ειναι πολυ δυνατο..

bananahop
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm

Re: 2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Δημοσίευση από bananahop » Δευ Αύγ 24, 2015 3:29 am

2λιτρο 200 αλογάκια θα είναι αθραυστο και αν γίνει σωστή μετατροπή θα ναι και απροβληματιστο σαν σύνολο. Άσε που θα χεις και ροπακλα τρελή χαμηλά με το βάρος του αυτοκινήτου να συντελεί θετικά σε αυτό. Η κατανάλωση στο ρελαντί δε νομίζω να χει τραγική διαφορα με ένα 14αρι πιεσμενο. Μη σου πω ότι σε ολόκληρο το φάσμα δε θα χεις τρελές διαφορές. Σκέψου ότι το 14αρι θα θέλει τρελό στροφαρισμα για να βγάλεις δύναμη που στο μεγάλο αδερφό θα την έχεις από πολύ χαμηλότερα και φυσικά με λιγότερο πάτημα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: 2.0 16v(200 hp) ή 1.4 8v(200hp)

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Αύγ 24, 2015 2:06 pm

εννειται 2.0 16ν...


αυτο εβαλα και εγω... η καλυτερα δημιουργησα ως αλλος φρανκενσταιν
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”