υπερκυβισμος mk2 16v
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
υπερκυβισμος mk2 16v
[*]Καλησπερα και παλι στο club.λοιπον να ρωτησω κατι θελω που σκεφτομαι εδω και καιρο.υπαρχει περιπτωση να γινεται υπερκυβισμος σε mk2 1.2 16v με αλλαγη μπιελοπιστονων; αν ναι απο ποιο μοντελο;κανα stilo η brava-bravo? Και ποσο μπορει να κοστισει;
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
70.8 × 78.9 = 1.2
80.5 × 78.4 = 1.6
72 × 84 mm = 1.4
Οπως βλεπεις πρεπει να ρεκτιφιαρεις 1.7 χλστ (αδυνατο δλδ) για να μπουν απο 1.4 τα πιστονια.
80.5 × 78.4 = 1.6
72 × 84 mm = 1.4
Οπως βλεπεις πρεπει να ρεκτιφιαρεις 1.7 χλστ (αδυνατο δλδ) για να μπουν απο 1.4 τα πιστονια.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Αν ξερω καλα ο υπερκυβισμος δεν γινεται με 2 τροπους;ο ενς που λες εσυ δλδ με ρεκτιφιε και μεγαλυτερο πιστονι και ο αλλος με αλλη μπιελα για μεγαλυτερη διαδρομη;
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
παιρνεις οπως εισαι ενα μοτερ 14αρι sporting η ενα μοτερ 1,8 ΗGT η ενα μοτερ 2,0 απο alfa romeo και το κουμπωνεις πανω...
και να τος ο υπερκυβισμος και πιο λιγα λεφτα απο το να φτιαξεις το δικο σου
και να τος ο υπερκυβισμος και πιο λιγα λεφτα απο το να φτιαξεις το δικο σου
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Ναι ετσι γινεται.Με μπιελες .Αλλα μαζι με τις μπιελες αλλαζεις και στροφαλο. Ομως επειδη θα αλλαξεις διαδρομη και μαλιστα θα μεγαλωσει ,χανεις σε ευρος στροφων.dragster_mk2 έγραψε:Αν ξερω καλα ο υπερκυβισμος δεν γινεται με 2 τροπους;ο ενς που λες εσυ δλδ με ρεκτιφιε και μεγαλυτερο πιστονι και ο αλλος με αλλη μπιελα για μεγαλυτερη διαδρομη;
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Ειχα σκοπο να το υπερκυβισω και να του εβαζα κανα τουρμπο η κομπρεσορα για να ειμαι νομιμος + οτι εχει καινουργεια μεταλα.αλλιως σκεφτομουν απο gt.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Με τα λεφτα που θα πεταξεις ,δεδομενου πως δεν αλλαζεις διαμετρο αρα θα εχεις λιγοτερα κυβικα απο τα 1368 του 1.4 αν τελικως βρεις στροφαλο να ταιριαζει,βαζεις ενα tjet .Σαφως καλυτερο απο την αρχαιλογια ,το GT
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Αρα παει ο υπερκυβισμος.απο gt ελεγα γτ το βρισκεις πια σε πολυ χαμηλη τιμη και του αλλαζω και μεταλα κ.α σε σχεση με του t-jet. Με κομπρεσορα η τουρμπο εκτος απι light δεν θα αντεχε το υπαρχων μοτερ εεε;
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
υπαρχει 1,2 με 197 αλογα με σφυριλατα κλπ αλλα ειχε ριξει μια πολυκατοικια λεφτα...
και απο τη στιγμη που βγαζεις τα ιδια αλογα με ενα μαμισιο t jet abarth set up και 1,4 και αφοβο και πιο φθηνο και και και γιατι να μπεις στη διαδικασια να φτιαξεις αυτο?
και απο τη στιγμη που βγαζεις τα ιδια αλογα με ενα μαμισιο t jet abarth set up και 1,4 και αφοβο και πιο φθηνο και και και γιατι να μπεις στη διαδικασια να φτιαξεις αυτο?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Mονο και μονο που θα πρεπει να βαλεις 5αρι σασμαν αν το κανεις τουρμπο ,ειναι προβλημα για εμενα.Καποτε εβγαζε μια ιταλικη εταιρεια (autotest) turbo kit για το αμαξι σου .Αυτο για εμενα ηταν καλη περιπτωση αλλα πλεον τα t-;jet ειναι μονοδρομος .Ποσο κοστιζει?Αγνωστο..χρειαζεσαι μηχανικο να στα βαλει και ηλεκτρολογο να παντρεψει ηλεκτρικα για να παιξει.Διαφορετικα αν εισαι πιο extreme βαζεις ακομα και τον πινακα οργανων του t-jet με το body computer κτλ. Και βεβαια χωρις πολλα πολλα 150 αλογα 1ο σταδιο χωρις να χρειαστει να περασεις μεταλλα οπως θα εκανες στο δικο σου.Και αν θελεις και πιο πολλα υπαρχει περιθωριο..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Ελεγα gt για να του κανω κ κανα καλο σερβις και ειναι κ ποιο φτηνο.για να αντεξει το 1.2 τουρμπινα η κομπρεσορα τι θα πρεπει να αλλαξω για να αντεξει;
-
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 23, 2013 11:01 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Για μετατροπη σε κομπρεσορα εψαχνα και εγω χθες,(οχι για να το κανω,αλλα για μια εργασια στη σχολη)και αν ειναι να διαλεξεις αναμεσα στο κομπρεσορα και το τουρμπο,θα σου πρωτεινα διαλεξε κομπρεσορα.Οτι και απο τα δυο να διαλεξεις θα εισαι υπερτροφοδοτουμενος ομως να ξερεις με οτι αυτο συνεπαγεται για την αξιοπιστια.Το καλο στην επιλογη του κομπρεσορα ειναι οτι αφου δεν εκμεταλευεσαι καυσαερια,δεν θελεις ιντερκουλερ,ουτε και αλλαγες στην εξατμιση.Το κοστος ειναι πολυ μικροτερο αλλα ειναι μια ελαχιστα δοκιμασμενη μετατροπη στην Ελλαδα.
ΑΛΛΑ,αντε και πες τον εβαλες τον κομπρεσορα,εστειλες φουλ αερα,το αμαξι ομως θελει και βενζινη , εκει πιστευω ειναι δυσκολος ο προγραματισμος του εγκεφαλου και δεν ξερω αν σε καλυπτει ο εργοστασιακος.
ΑΛΛΑ,αντε και πες τον εβαλες τον κομπρεσορα,εστειλες φουλ αερα,το αμαξι ομως θελει και βενζινη , εκει πιστευω ειναι δυσκολος ο προγραματισμος του εγκεφαλου και δεν ξερω αν σε καλυπτει ο εργοστασιακος.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Εχετε βρει φθηνο κομπρεσσορα?Γιατι οταν πηραμε εναν rotrex ειχε 2000 ευρω... ΙC υποχρεωτικο αν θελετε να δειτε λιγη πιεση (0.5) και ταυτοχρονα αποδοση για να εχει διαφορα. Καλυτερα να μην μπλεξετε.Στο θεμα του προγραμματισμου παντως επειδη ειναι γραμμικος ειναι πιο ευκολος..Εξατμιση αλλαξεις παντως γιατι εχεις καυσαερια
dragster_mk2 για μενα ξεχνα το gt ή αγορασε ολοκληρο GT ετοιμο
dragster_mk2 για μενα ξεχνα το gt ή αγορασε ολοκληρο GT ετοιμο
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 23, 2013 11:01 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
PADARC o κομπρεσορας εμπλεκεται με καυσαερια?Εγω διαβαζα οτι ο κομπρεσορας παιρνει κινηση για να γυρισει την πτερωτη και να συμπιεσει αερα,απο τον στροφαλο.Αρα εχει μια πτερωτη ,οχι αλλαγη στην εξατμιση(φυσικα θελει πιο ελευθερη) και ιντερκουλερ αφου δεν εχει εκμεταλευση θερμου καυσαεριου παλι δεν ξερω γιατι απαιτειται.Σιγουρα αφου το εχεις δοκιμασει ξερεις κατι παραπανω βεβαια.Τωρα τη λειτουργια του τουρμπο την ξερουν ολοι..Μπορεις να δωσεις την εμπειρια σου απο τον rotrex γιατι ενδιαφερει?(σε τι αμαξι,πως μπηκε και τι χρειαστηκε,αν δουλεψε σωστα,τι κοστος)...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Εξατμιση σαφως χρειαζεσαι και πιο ελευθερη γιατι θα εχεις περισσοτερα καυσαερια.Απλως οχι τοσο ελευθερη οση θα χρειαζοσουν αν ηταν turbo λογο της γραμμικης λειτουργιας του.
Στο θεμα του IC οτιδηποτε πρεσσαρει(συμπιεζει) τον αερα του αυξανει την θερμοκρασια.Δεν εχει σημασια αν ειναι τουρμπο ή κομπρεσσορας.Οποτε οποιος θελει να εχει αποδοση ΠΡΕΠΕΙ να βαλει και IC δεδομενου οτι μιλαμε για πιεσεις της ταξης του 0.6-0.7 στον κοφτη .
Η δικια μας εφαρμογη ηταν σε BMW M50 24V .Οπως ειπα πιο πανω το κοστος ειχε βαση τα ~2200 ευρω(ροτρεξ + τροχαλιες) ενω ολα τα αλλα προσωπικη δουλεια.Αν υπολογισεις μπεκ προγραμμα κολλαρα σκαστρα και βεβαια την βαση στρηιξης εχεις περασει τα 3500 χωρις να ανοιχθει ο κινητηρας.Και επειδη οσο αναβεαινουν οι στροφες αυξανεται η πιεση φλερταρετε με τις μπιελες..
Στο θεμα του IC οτιδηποτε πρεσσαρει(συμπιεζει) τον αερα του αυξανει την θερμοκρασια.Δεν εχει σημασια αν ειναι τουρμπο ή κομπρεσσορας.Οποτε οποιος θελει να εχει αποδοση ΠΡΕΠΕΙ να βαλει και IC δεδομενου οτι μιλαμε για πιεσεις της ταξης του 0.6-0.7 στον κοφτη .
Η δικια μας εφαρμογη ηταν σε BMW M50 24V .Οπως ειπα πιο πανω το κοστος ειχε βαση τα ~2200 ευρω(ροτρεξ + τροχαλιες) ενω ολα τα αλλα προσωπικη δουλεια.Αν υπολογισεις μπεκ προγραμμα κολλαρα σκαστρα και βεβαια την βαση στρηιξης εχεις περασει τα 3500 χωρις να ανοιχθει ο κινητηρας.Και επειδη οσο αναβεαινουν οι στροφες αυξανεται η πιεση φλερταρετε με τις μπιελες..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)