υπερκυβισμος mk2 16v

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

dragster_mk2
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm

υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από dragster_mk2 » Κυρ Ιαν 12, 2014 10:01 pm

[*]Καλησπερα και παλι στο club.λοιπον να ρωτησω κατι θελω που σκεφτομαι εδω και καιρο.υπαρχει περιπτωση να γινεται υπερκυβισμος σε mk2 1.2 16v με αλλαγη μπιελοπιστονων; αν ναι απο ποιο μοντελο;κανα stilo η brava-bravo? Και ποσο μπορει να κοστισει;



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Ιαν 12, 2014 10:56 pm

70.8 × 78.9 = 1.2

80.5 × 78.4 = 1.6

72 × 84 mm = 1.4

Οπως βλεπεις πρεπει να ρεκτιφιαρεις 1.7 χλστ (αδυνατο δλδ) για να μπουν απο 1.4 τα πιστονια.

PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

dragster_mk2
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από dragster_mk2 » Δευ Ιαν 13, 2014 12:00 am

Αν ξερω καλα ο υπερκυβισμος δεν γινεται με 2 τροπους;ο ενς που λες εσυ δλδ με ρεκτιφιε και μεγαλυτερο πιστονι και ο αλλος με αλλη μπιελα για μεγαλυτερη διαδρομη;

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Ιαν 13, 2014 1:04 am

παιρνεις οπως εισαι ενα μοτερ 14αρι sporting η ενα μοτερ 1,8 ΗGT η ενα μοτερ 2,0 απο alfa romeo και το κουμπωνεις πανω...
και να τος ο υπερκυβισμος και πιο λιγα λεφτα απο το να φτιαξεις το δικο σου
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 13, 2014 2:00 am

dragster_mk2 έγραψε:Αν ξερω καλα ο υπερκυβισμος δεν γινεται με 2 τροπους;ο ενς που λες εσυ δλδ με ρεκτιφιε και μεγαλυτερο πιστονι και ο αλλος με αλλη μπιελα για μεγαλυτερη διαδρομη;
Ναι ετσι γινεται.Με μπιελες .Αλλα μαζι με τις μπιελες αλλαζεις και στροφαλο. Ομως επειδη θα αλλαξεις διαδρομη και μαλιστα θα μεγαλωσει ,χανεις σε ευρος στροφων.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

dragster_mk2
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από dragster_mk2 » Δευ Ιαν 13, 2014 1:23 pm

Ειχα σκοπο να το υπερκυβισω και να του εβαζα κανα τουρμπο η κομπρεσορα για να ειμαι νομιμος + οτι εχει καινουργεια μεταλα.αλλιως σκεφτομουν απο gt.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 13, 2014 3:30 pm

Με τα λεφτα που θα πεταξεις ,δεδομενου πως δεν αλλαζεις διαμετρο αρα θα εχεις λιγοτερα κυβικα απο τα 1368 του 1.4 αν τελικως βρεις στροφαλο να ταιριαζει,βαζεις ενα tjet .Σαφως καλυτερο απο την αρχαιλογια ,το GT ;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

dragster_mk2
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από dragster_mk2 » Δευ Ιαν 13, 2014 3:58 pm

Αρα παει ο υπερκυβισμος.απο gt ελεγα γτ το βρισκεις πια σε πολυ χαμηλη τιμη και του αλλαζω και μεταλα κ.α σε σχεση με του t-jet. Με κομπρεσορα η τουρμπο εκτος απι light δεν θα αντεχε το υπαρχων μοτερ εεε;

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Ιαν 13, 2014 4:47 pm

υπαρχει 1,2 με 197 αλογα με σφυριλατα κλπ αλλα ειχε ριξει μια πολυκατοικια λεφτα...
και απο τη στιγμη που βγαζεις τα ιδια αλογα με ενα μαμισιο t jet abarth set up και 1,4 και αφοβο και πιο φθηνο και και και γιατι να μπεις στη διαδικασια να φτιαξεις αυτο?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 13, 2014 6:09 pm

Mονο και μονο που θα πρεπει να βαλεις 5αρι σασμαν αν το κανεις τουρμπο ,ειναι προβλημα για εμενα.Καποτε εβγαζε μια ιταλικη εταιρεια (autotest) turbo kit για το αμαξι σου .Αυτο για εμενα ηταν καλη περιπτωση αλλα πλεον τα t-;jet ειναι μονοδρομος .Ποσο κοστιζει?Αγνωστο..χρειαζεσαι μηχανικο να στα βαλει και ηλεκτρολογο να παντρεψει ηλεκτρικα για να παιξει.Διαφορετικα αν εισαι πιο extreme βαζεις ακομα και τον πινακα οργανων του t-jet με το body computer κτλ. Και βεβαια χωρις πολλα πολλα 150 αλογα 1ο σταδιο χωρις να χρειαστει να περασεις μεταλλα οπως θα εκανες στο δικο σου.Και αν θελεις και πιο πολλα υπαρχει περιθωριο..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

dragster_mk2
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από dragster_mk2 » Δευ Ιαν 13, 2014 7:53 pm

Ελεγα gt για να του κανω κ κανα καλο σερβις και ειναι κ ποιο φτηνο.για να αντεξει το 1.2 τουρμπινα η κομπρεσορα τι θα πρεπει να αλλαξω για να αντεξει;

alexgp
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 23, 2013 11:01 pm

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από alexgp » Δευ Ιαν 13, 2014 8:18 pm

Για μετατροπη σε κομπρεσορα εψαχνα και εγω χθες,(οχι για να το κανω,αλλα για μια εργασια στη σχολη)και αν ειναι να διαλεξεις αναμεσα στο κομπρεσορα και το τουρμπο,θα σου πρωτεινα διαλεξε κομπρεσορα.Οτι και απο τα δυο να διαλεξεις θα εισαι υπερτροφοδοτουμενος ομως να ξερεις με οτι αυτο συνεπαγεται για την αξιοπιστια.Το καλο στην επιλογη του κομπρεσορα ειναι οτι αφου δεν εκμεταλευεσαι καυσαερια,δεν θελεις ιντερκουλερ,ουτε και αλλαγες στην εξατμιση.Το κοστος ειναι πολυ μικροτερο αλλα ειναι μια ελαχιστα δοκιμασμενη μετατροπη στην Ελλαδα.
ΑΛΛΑ,αντε και πες τον εβαλες τον κομπρεσορα,εστειλες φουλ αερα,το αμαξι ομως θελει και βενζινη :D , εκει πιστευω ειναι δυσκολος ο προγραματισμος του εγκεφαλου και δεν ξερω αν σε καλυπτει ο εργοστασιακος.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 13, 2014 8:50 pm

Εχετε βρει φθηνο κομπρεσσορα?Γιατι οταν πηραμε εναν rotrex ειχε 2000 ευρω... ΙC υποχρεωτικο αν θελετε να δειτε λιγη πιεση (0.5) και ταυτοχρονα αποδοση για να εχει διαφορα. Καλυτερα να μην μπλεξετε.Στο θεμα του προγραμματισμου παντως επειδη ειναι γραμμικος ειναι πιο ευκολος..Εξατμιση αλλαξεις παντως γιατι εχεις καυσαερια ;-)

dragster_mk2 για μενα ξεχνα το gt ή αγορασε ολοκληρο GT ετοιμο PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

alexgp
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 23, 2013 11:01 pm

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από alexgp » Δευ Ιαν 13, 2014 9:04 pm

PADARC o κομπρεσορας εμπλεκεται με καυσαερια?Εγω διαβαζα οτι ο κομπρεσορας παιρνει κινηση για να γυρισει την πτερωτη και να συμπιεσει αερα,απο τον στροφαλο.Αρα εχει μια πτερωτη ,οχι αλλαγη στην εξατμιση(φυσικα θελει πιο ελευθερη) και ιντερκουλερ αφου δεν εχει εκμεταλευση θερμου καυσαεριου παλι δεν ξερω γιατι απαιτειται.Σιγουρα αφου το εχεις δοκιμασει ξερεις κατι παραπανω βεβαια.Τωρα τη λειτουργια του τουρμπο την ξερουν ολοι..Μπορεις να δωσεις την εμπειρια σου απο τον rotrex γιατι ενδιαφερει?(σε τι αμαξι,πως μπηκε και τι χρειαστηκε,αν δουλεψε σωστα,τι κοστος)...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: υπερκυβισμος mk2 16v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 13, 2014 9:20 pm

Εξατμιση σαφως χρειαζεσαι και πιο ελευθερη γιατι θα εχεις περισσοτερα καυσαερια.Απλως οχι τοσο ελευθερη οση θα χρειαζοσουν αν ηταν turbo λογο της γραμμικης λειτουργιας του.
Στο θεμα του IC οτιδηποτε πρεσσαρει(συμπιεζει) τον αερα του αυξανει την θερμοκρασια.Δεν εχει σημασια αν ειναι τουρμπο ή κομπρεσσορας.Οποτε οποιος θελει να εχει αποδοση ΠΡΕΠΕΙ να βαλει και IC δεδομενου οτι μιλαμε για πιεσεις της ταξης του 0.6-0.7 στον κοφτη .

Η δικια μας εφαρμογη ηταν σε BMW M50 24V .Οπως ειπα πιο πανω το κοστος ειχε βαση τα ~2200 ευρω(ροτρεξ + τροχαλιες) ενω ολα τα αλλα προσωπικη δουλεια.Αν υπολογισεις μπεκ προγραμμα κολλαρα σκαστρα και βεβαια την βαση στρηιξης εχεις περασει τα 3500 χωρις να ανοιχθει ο κινητηρας.Και επειδη οσο αναβεαινουν οι στροφες αυξανεται η πιεση φλερταρετε με τις μπιελες..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”