Αλλαγη μοτερ mk2

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 07, 2013 10:59 pm

χαχαχα του μπαμπη παιζει να τον βγηκε και κερδος για να το κανει 1,4
ειναι ειδικη περιπτωση :P


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Αύγ 08, 2013 2:16 am

dragster_mk2 έγραψε:
Gazofonix έγραψε:Για να καταλαβεις το δικο μου που καποτε ηταν 1,2 με πλανιαρισμενη κεφαλη (τοσο ωστε να μπορει να παρει αλλη μια φορα ΑΝ τυχον εκεγε φλαντζα),εκκεντρα μκ1,προγραμμα,εξατμιση απο χταποδι και πισω και μια παλιοσκουπα εδεινε 100αλογακια.
Το 1.4 που εχω τωρα δινει 120.
Υπαρχει και η αλλη λυση που φυσικα δεν ειναι φθηνη.Φτιαχτη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση στο μοτερ σου και τουρμπισμα.

και ποσο σου κοστισε η μετατροπη ? απο mk2b ετσι? περιπου το ιδια χρηματα δν χρειαζονται ειτε βαλεις απο hgt η απο 1.4?? η αφηνεις πλεξουδες πανω ιδιες και αλλα?
Οπως ειπε και ο Κωστας πιο πανω.........ασε το δικο μου.Εγω ειμαι μηχανικος αγοραζω οτι χρειαζετε στην μιση τιμη που το βρησκει καποιος στο εμποριο,το φτιαχνω μονο μου και φυσικα κανω και τα ηλεκτρολογικα.
Οσο για τις πλεξουδες ξεκινησαμε να αφησουμε πανω την 1.2 αλλα τωρα ειμαι στην διαδικασια να βαλω απο 1.4 ΜΑΖΙ με ολη την μοναδα του ABS,το body control και το καντραν απο το μκ2β.Φυσικα για να αλλαξεις ολα αυτα θα πρεπει να βγαλεις το ταμπλο για να αλλαξεις την πλεξουδα που εχει απο κει πισω. :P
Το μονο που δεν εχω ακομα...........ειναι χρονος εστω για να παρω τηλ να ψαξω για αντ/κα.
Οσο για το 1.8 που λες.Βρηκα πχ ολοκληρο αμαξι HGT με 500ε το οποιο περνει μπρος κανονικα.Θα μπορουσαν κανω μια τραμπα απο το 1 στο αλλο μεσα σε ενα ΣΚ.Ηταν θεμα επιλογης αλλα και μελοντικης βελτιωσης να στησω ενα 14αρι και οχι ενα μη εξεληξιμο 18αρι.(δεν περνεις προγραμματισμο το εγκεφαλος τους.)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Αύγ 08, 2013 7:38 am

18αρια ντιζατα με bosch μπορειτε να βρειτε .Υπηρχε και ενα μπλε μκ2β sporting στο car παλιοτερα.Διαφορετικα χρηση αγραφου ή παραλληλου .145 αλογα θα τα πιασεις παντως..

Δν μου λες Μπαμπη.Αφου θα βαλεις ολα αυτα ,θα εχεις esp τωρα ετσι δν ειναι?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Αύγ 08, 2013 1:04 pm

ESP δεν νομιζω να εχει.Μονο αυτο το antispin που ειχαν τα μκ2β και το hill holder σαν το δικο σου.
Το οποιο ABS θα μπει μονο για να διαβαζει το κοντερ.Σαν λειτουγεια θα το βγαλω off.Δεν το θελω στην ζωη μου ουτε το ενα ουτε το αλλο (ΕSP)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Αύγ 08, 2013 2:19 pm

ετσι ειναι καλυτερα χωρις :-):-)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Αύγ 08, 2013 2:25 pm

Με κουφαινεις για 2 λογους.
Και αυτο γιατι το ματι για το κοντερ αν δν κανω λαθος ειναι πανω στο σασμαν (σιγουρα υπαρχει αισθητηρας) και 2ον γιατι τα 8ης γενιας ABS που τοποθετηκαν πρωτα στα μκ2β (και μετα σε αλλα αυτοκινητα-μαρκες) απο την στιγμη που συνεργαζονται με τον εγκεφαλο ψεκασμου και διαθετουν τις λειτουργιες ASR & Hill Holder ,το κατορθωνουν αυτο γιατι ανηκουν στην ομαδα του ESP.Οποτε πρεπει να το εχεις, αλλα αφου θα βγαλεις εκτος το ABS(απο ασφαλεια?) δν θα μπορουν να δουλεψουν. Εκτος και αν δν χρησιμοποιησεις 8ης γενιας μοναδα ABS.
Παντως χωρις να μου πεφτει ιδιαιτερος λογος (το ξερεις οτι σε εκτιμω σαν ανθρωπο) αν ειχες το ESP ισως(και μαλιστα το πιθανοτερο) να μην χρειαζοταν ξανα βαψιμο το καναρινι σου.. PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από arpas » Πέμ Αύγ 08, 2013 5:40 pm

Gazofonix έγραψε:Το μονο που δεν εχω ακομα...........ειναι χρονος εστω για να παρω τηλ να ψαξω για αντ/κα.
Οσο για το 1.8 που λες.Βρηκα πχ ολοκληρο αμαξι HGT με 500ε το οποιο περνει μπρος κανονικα.Θα μπορουσαν κανω μια τραμπα απο το 1 στο αλλο μεσα σε ενα ΣΚ.Ηταν θεμα επιλογης αλλα και μελοντικης βελτιωσης να στησω ενα 14αρι και οχι ενα μη εξεληξιμο 18αρι.(δεν περνεις προγραμματισμο το εγκεφαλος τους.)
Καντράν τουλάχιστον έχεις βρει και δεν το ξέρεις ακόμα :razz:

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Αύγ 08, 2013 11:54 pm

Εννοεις 2ο καντραν φιλτατε.......... :) μιας και δεν υπαρχει περιπτωση να παρω απλα κομματια για να φτιαξω το αμαξι (βγαινει πολυ ακριβο το συνολο) αλλα ολοκληρο αυτοκινητο (πχ κανα τουμπερισμενο-χτυπημενο κλπ) το οποιο να εχει πανω ολα οσα θα χρειαστω.

Τωρα οσο αφορα το ABS Κωσταντινε.
Στο δικο σου αμαξι πχ ΔΕΝ εχει αισθητηρα πανω στο σασμαν (μπορεις να το δεις και απο πανω οτι ειναι ταπομενο και χωρις φυσσα).Το καντραν περνει ταχυμετρο απο την μοναδα-εγκεφαλο του ABS μεσο του αισθητηρα του εμπρος αριστερου τροχου.
Οσο για το ESP τωρα ειναι μια λειτουργεια την οποια δεν την εχουν ολες οι μοναδες 8ης γενιας.
Ολες εχουν φυσικα το λεγομενο ΑSR το οποιο ουσιαστικα ειναι ενα αντισπιν.Κοβει το γκαζι δλδ σε περιπτωση που καταλαβει σπινιαρισμα αλλα δεν μπορει να καταλαβει γλυστριμα πραγμα που κανει το ESP.(Mε επεμβαση στα φρενα στην συνεχεια για να σε φερει παλι στην επιθυμητη πορεια).Οπως και στο FABIA ετσι και στο μκ2β εχει τον διακοπτη απενεργοποιησης που γραφει πανω ASR και την ενδειξη το αυτοκινητακι στο κατραν.Η λειτουργεια του ομως ειναι απλα να κοβει το γκαζι (ηλεκτρογκαζα γαρ) χωρις ομως να μπορει να επεμβει στο ABS-φρενα.
Οσο για το Hill-holder αυτο ειναι κατι εντελως εχτρα το οποιο ειναι θεμα κατασκευαση αν θα το βαλει η οχι.Υπαρχουν πολλα μοντελα με μοναδα 8ης γενιας που εχουν ABS-ESP(εκει ΔΕΝ εχει ASR μιας και τον ρολο του το καλυπτει το ESP) αλλα δεν εχουν hill-holder. Παραδειγμα το Tiguan kai Laguna 2-3 τα οποια δεν εχουν hill holder.Exουν ηλεκτρικα χειροφρενα και στο μεν Tiguan εχεις επιλογη για Auto Hold ΑΝ θελεις ενω στην laguna απλα τραβας χειροφρενο και μολις καταλαβει αντισταση-τραβηγμα (την ωρα που αφηνεις συμπλεκτη πατωντας γκαζι) απλα ελευθερωνει τις δαγκανες.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Αύγ 08, 2013 11:58 pm

Και οσο για την ατυχη στιγμη που ειχα τον χειμωνα...........δεν το εσωζε ουτε ενα μικρο θαυμα μιας και ολα τα ηλεκρονικα εχουν τα ορια τους.Οταν εχεις τοσο γλυτσα κατω που γλυστρας ακομα και με τα ποδια και κολλημενη εμπρος δεξια δαγκανα σε συνδιασμο με αποτομη αποσταθεροποιηση του πισω αξονα οτι και να κανεις οι νομοι της φυσης αποφασιζουν ποτε,που και πως θα σταματησεις.
Παντος βαψιμο δεν θα ξαναχρειαστει.ΑΝ ξαναγινει κατι παρομοιο απλα θα το πεταξω. :P
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγη μοτερ mk2

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Αύγ 09, 2013 6:35 am

Τι να σου πω..Χειροφρενα τραβαγαμε νυχτα σε χιονια και το αμαξι δν με το αναποδο τιμονι ισιωνε απο τις 90 μοιρες.Και σε γλιτσα (γυρω απο την λιμνη,κατω απο τα πλατανια..) παλι τα ιδια.Και σε πλλες αλλες περιπτωσεις που δν θελω να τις θυμαμαι.

Anyway επιστροφη στο ASR.Εμενα τουλαχιστον εχει ολο το πακετο ,οπως φανταζομαι και ολα τα sporting σε αντιθεση πχ με τα panda 100 που τα μισα+ δν το διαθετουν.
Επιπλεον καθε φορα που πατας την απενεργοποιηση του ASR δν αναβει τιποτα στο καντραν (ενω στα μκ2 HGT που ειχαν TractionControlSystem εβγαινε ο κιτρινος τροχος) ,αλλα βγαινει μια συντομη ενδειξη στην οθονη του body computer και βεβαιως αναβει το κιτρινο LED πανω στο διακοπτη(αριστερα του χειροφρενου).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”