Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Το βασικό ερώτημα είναι:
μπορούμε με τον εγκέφαλο του mk2b να προγραμματίσουμε το tjet?
Έστω ότι παίρνεις το πρόγραμμα και φλασάρεις τον εγκέφαλο, θα παίξει?
Οι φύσες ταιριάζουν?
Πόσες μετατροπές σε φύσες / αισθητήρες κλπ. χρειάζονται?
Από τα υπόλοιπα ... παρελκόμενα, ποια χρειάζονται μετατροπή?
Οι βάσεις είναι ίδιες?
Κιβώτιο / διαφορικό κλπ. κουμπώνει?
κλπ κλπ κλπ
Είναι πολύ ωραίο προτζεκτάκι αλλά θέλει:
1. δεύτερο αμάξι
2. άπειρο χρόνο (κάνα εξάμηνο ψάξιμο και κάνα εξάμηνο υλοποίηση / δοκιμές)
Παράλληλος εγκέφαλος είναι κι αυτός μια λύση, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσει να παίξει το ESP (πώς θα 'κόβει' το ASR) και οι υπόλοιπες ηλεκτρονικές βλακείες. Γενικά με την πολυπλοκότητα που έχει το punto στα ηλεκτρονικά, εγκέφαλο θα άλλαζα μόνο αν με έλεγαν Bill Gates.
Το ΚΤΕΟ είναι άλλο ένα μεγάλο θέμα βέβαια...
Πάντως 120 άλογα και 20 κιλάκια ροπής είναι ένα όνειρο για το mk2b άπιαστο :p
μπορούμε με τον εγκέφαλο του mk2b να προγραμματίσουμε το tjet?
Έστω ότι παίρνεις το πρόγραμμα και φλασάρεις τον εγκέφαλο, θα παίξει?
Οι φύσες ταιριάζουν?
Πόσες μετατροπές σε φύσες / αισθητήρες κλπ. χρειάζονται?
Από τα υπόλοιπα ... παρελκόμενα, ποια χρειάζονται μετατροπή?
Οι βάσεις είναι ίδιες?
Κιβώτιο / διαφορικό κλπ. κουμπώνει?
κλπ κλπ κλπ
Είναι πολύ ωραίο προτζεκτάκι αλλά θέλει:
1. δεύτερο αμάξι
2. άπειρο χρόνο (κάνα εξάμηνο ψάξιμο και κάνα εξάμηνο υλοποίηση / δοκιμές)
Παράλληλος εγκέφαλος είναι κι αυτός μια λύση, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσει να παίξει το ESP (πώς θα 'κόβει' το ASR) και οι υπόλοιπες ηλεκτρονικές βλακείες. Γενικά με την πολυπλοκότητα που έχει το punto στα ηλεκτρονικά, εγκέφαλο θα άλλαζα μόνο αν με έλεγαν Bill Gates.
Το ΚΤΕΟ είναι άλλο ένα μεγάλο θέμα βέβαια...
Πάντως 120 άλογα και 20 κιλάκια ροπής είναι ένα όνειρο για το mk2b άπιαστο :p
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Προσωπικα διαφωνω .Και με 0.4-0.5 πιεση υπερπληρωσης θα δεις ~140 και οχι 120 .Διαφορετικα μονο για +20 στα 1.4 δεν αξιζει απλως να ασχοληθεις .Απο εκει και περα για να εχει κανεις ησυχο το κεφαλι του μπορει να βαλει τα "τουρμποπιστονα" του t-jet που αντεχουν πιεση ή και τις μπιελες αφου σιγουρα αυτοι που φτιαχνουν δυνατα t-jet προχωρανε σε σφυρηλατα και Η-μπιελες.Το μονο καλο ειναι οτι το αμαξι με λιγο καλο προγραμματισμο μπορει να κρατησει και υψηλη συμπιεση αν ο στοχος δεν ειναι τα απολυτα νουμερα,ουτε και οι κοντρες..sotirisk έγραψε: Πάντως 120 άλογα και 20 κιλάκια ροπής είναι ένα όνειρο για το mk2b άπιαστο :p
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
το παιδι εχει ομως 1.250 σπορτινγκ και δε νομιζω ο εγκεφαλος του να ειναι ιδιος με το 14αρι επισης δεν εχει esp, εχει ή δεν εχει asr...
εγω του προτεινα και ε μηνυμα αν θελει γκαζι να τουρμπισει το δικο του και μαλιστα του προτεινα και ετοιμη λυση...θελει ομως να πειραματιστει...
Ενας γνωστος που ειναι Ιταλια μου ειπε για εναν που εχει κανει 14αρι με μοτερ απο Tjet το οποιο δουλευει με παραλληλο και τα ηλεκτρικα του ειναι με τον στοκ εγκεφαλο... το αμαξι δουλευει με φουλ πρωτο σταδιο ειναι 160 αλογα και 135 -140 ροδα με 1 τονο αμαξωμα απλα ΜΑΜΑΕΙ το αμαξι με αξιοπιστια...κοστος υλοποιησης 7000ευρω. 2500 μοτερ σασμαν ηλεκτρολογο με πλεξουδα κτλ κτλ 600 περαστικα 2000 προγραμμα εισαγωγη και εξατμιση και κατι αλλα ψιλα...με 700 τον παραλληλο κτλ κτλ... ΕΤΣΙ μου ειχε πει πριν 2 χρονια που ψαχνομουν...
εγω του προτεινα και ε μηνυμα αν θελει γκαζι να τουρμπισει το δικο του και μαλιστα του προτεινα και ετοιμη λυση...θελει ομως να πειραματιστει...
Ενας γνωστος που ειναι Ιταλια μου ειπε για εναν που εχει κανει 14αρι με μοτερ απο Tjet το οποιο δουλευει με παραλληλο και τα ηλεκτρικα του ειναι με τον στοκ εγκεφαλο... το αμαξι δουλευει με φουλ πρωτο σταδιο ειναι 160 αλογα και 135 -140 ροδα με 1 τονο αμαξωμα απλα ΜΑΜΑΕΙ το αμαξι με αξιοπιστια...κοστος υλοποιησης 7000ευρω. 2500 μοτερ σασμαν ηλεκτρολογο με πλεξουδα κτλ κτλ 600 περαστικα 2000 προγραμμα εισαγωγη και εξατμιση και κατι αλλα ψιλα...με 700 τον παραλληλο κτλ κτλ... ΕΤΣΙ μου ειχε πει πριν 2 χρονια που ψαχνομουν...
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
στα 6 και κατι μου βγηκε και εμενα οταν ρωτησα τον μηχανικο απλα δεν ηταν στην τιμη τα πισω φρενα.. 4.600 θελει για να το κανει να δουλεψει (δλδ αγορα τροπετου και τοποθετηση οτι εχει πανω αυτο) θα παρει τροπετο απο abarth 3.600 και θελει 1.000 εκεινος και ο ηλεκτρολογος... το αμαξι θα ηταν μαλλον με 2 εγκεφαλους.ειμαστε στα 4.600 ως εδω.. θελουμε αλλο 1.5 για να βαλουμε εξατμιση, φρενα ...μου ειχε πει οτι θα βαζαμε τα αμορτισερ τα μαμα απο το αβαρτθ (που ηταν στο τροπετο τα μπροστινα )και ισως τα φρενα του αλλιως απο καποιο αλλο που να ταιριαζουν!! ας πουμε 6 χιλιαρικα για να το κανεις δεν ειναι και τιποτα τρελο..(δλδ να πουμε οτι συμφερει να παρεις abarth για να μην μπλεξεις με μετατροπες.) με 7 χιλιαρικα εχεις ενα punto με 155 αλογα φρενα απο σερβις. ενω για ενα grande punto abarth θες τουλαχιστον 14.000 για να παρεις συν μεταβιβασεις ασφαλειες και σερβις πας 15 ανετα..ολα αυτα τα σκεφτομαι επειδη μου αρεσει πολυ το abarth αλλα δεν θα εχω ποτε τοσα λευτα και ψαχνω λυσεις!!ευχαριστω παντως οσα παιδια βοηθουν!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
http://www.car.gr/classifieds/cars/?mak ... ant=abarth
Απο 10.990 ολοκληρο .Καντε λιγο υπομονη και συντομα θα δειτε να κατρακυλανε και κατω απο τα 10.000 ευρω.
p.s. Τροπετο abarth ακριβοτερο απο τροπετο M3 E36...
g ,το θεμα ειναι για μκ2α αλλα αναφερθηκε και το b απο τον sotirisk
Απο 10.990 ολοκληρο .Καντε λιγο υπομονη και συντομα θα δειτε να κατρακυλανε και κατω απο τα 10.000 ευρω.
p.s. Τροπετο abarth ακριβοτερο απο τροπετο M3 E36...
g ,το θεμα ειναι για μκ2α αλλα αναφερθηκε και το b απο τον sotirisk
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
ok...για το μκ2β μπορει να ειναι ποιο ευκολα τα πραγματα!!!P.A.D.R.C έγραψε:http://www.car.gr/classifieds/cars/?mak ... ant=abarth
Απο 10.990 ολοκληρο .Καντε λιγο υπομονη και συντομα θα δειτε να κατρακυλανε και κατω απο τα 10.000 ευρω.
p.s. Τροπετο abarth ακριβοτερο απο τροπετο M3 E36...
g ,το θεμα ειναι για μκ2α αλλα αναφερθηκε και το b απο τον sotirisk
Εν το μεταξυ ειχα ποσταρει P.A.D.R.C και εγω για τιμες και δε ξερω που πηγε το ποστ...ΤΕΣΠΑ οντως με 13000 μαζι με τις ασφαλειες και σηματα εχεις γνησιο αμπαρθ...κ δινεις 3000 το δικο σου και 7000 η μετατροπη και εχεις την ποιο αξιοπιστη λυση...ετοιμο αμπαρθ.
Επιπλεον τα αμορτισερ και ελατηρια και ολα τα πραγμτατα απο το αμπαρθ ΔΕΝ μπαινουν ε μκ2α αν προκειτε για ψαλιδια, ακρομπαρα, ελατηρια , αμορτισερ κτλ κτλ... ΟΠΟΤΕ το αμαξι θα ειναι πατεντα και μαλλον με αμφιβολη αξιπιστια...
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Δεν ξέρω πόσο μπορεί κάποιος να έχει δεθεί με το αμάξι του, αλλά εγώ που έψαχνα πρόσφατα, με 7000 ευρώ (χωρίς πολλά παζάρια και από εμπόρους) βρήκα κάποια GP Tjet (5θυρα)σε καλή κατάσταση και με 40 - 45k χιλιόμετρα, μοντέλα 2008, με ESP, clima κλπ κλπ. Πόσο μάλλον να κοίταζα και για 3θυρα που είναι και περισσότερα στην αγορά.
Πρέπει να αγαπάει υπερβολικά κάποιος το αμάξι του για να πάει σε τόσο ακριβή μετατροπή, γιατί είναι δεδομένο ότι το παντρεύεται αυτομάτως
Πρέπει να αγαπάει υπερβολικά κάποιος το αμάξι του για να πάει σε τόσο ακριβή μετατροπή, γιατί είναι δεδομένο ότι το παντρεύεται αυτομάτως
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
συμφωνω οτι το παντρευεσαι!!! επειδη το αμαξι δεν θα φυγει απο την οικογενεια αν το παρει ο αδερφος μου τελικα τοτε θα προβω σε αγορα ενος t-jet που εχει πεσει αρκετα η τιμη του!!!παντως οτι και να γινει θα εχω σιγουρα ενα fiat punto!! χα χα!!
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Φαντάζομαι να εννοείς μεταχειρισμένο. Αν δεν κάνω λάθος, τέλος του 2011 είχαν βγάλει κάτι GP καινούργια stock (δεν ξέρω αν είχε και Tjet) με καλή εκπτωσούλα.antreas1989 έγραψε:συμφωνω οτι το παντρευεσαι!!! επειδη το αμαξι δεν θα φυγει απο την οικογενεια αν το παρει ο αδερφος μου τελικα τοτε θα προβω σε αγορα ενος t-jet που εχει πεσει αρκετα η τιμη του!!!παντως οτι και να γινει θα εχω σιγουρα ενα fiat punto!! χα χα!!
Αν ενδιαφέρεσαι πάντως για καινούργιο, ψάξε το για πινακιδωμένα EVO. Παρήγγηλα αυτή την εβδομάδα καινούργιο EVO 1.4 Turbo Racing 5θ, χωρίς να δώσω απόσυρση, 12000 ευρώ τελική τιμή, με το κλειδί στο χέρι και είχε extra μεταλλικό και αερόσακο γονάτου οδηγού. Έκπτωση 5290.
Είχε πινακιδώσει η FIAT Hellas κάμποσα EVO 31/1/2012 και την Τρίτη που πλήρωσα εγώ είχαν μείνει 2-3 κομμάτια, τα 2 3θυρα Turbo λευκά έκδοση Sport και το 1 ατμόσφαιρα 105 ps έκδοση Racing 5θ.
Ξέρω, ξέρω
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
μπα φιλαρακι για μεταχειρο εννοω γιατι δυστηχως δεν υπαρχει χρημα...αλλα σου εκατσε πολυ καλα ε???μπραβο παλι καλα που το εψαξες γιατι και 5.000 εκπτωση δεν το λες και λιγα!!τοσο κανουν μεταχειρισμενα πλεων 12.5 περιπου!!
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Ρε παιδιά, εδώ κάθεται μοτέρ από EVO... Και όποιος δεν πιστεύει ιδού..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2234237/
(Σε λίγο θα δούμε και αγγελία punto με μοτέρ από LEOPARD 2 A5 HEL)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2234237/
(Σε λίγο θα δούμε και αγγελία punto με μοτέρ από LEOPARD 2 A5 HEL)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Evo ειναι και τα Lancia και μας κανουν και 4κινητους...
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
[quote="P.A.D.R.C"]Evo ειναι και τα Lancia και μας κανουν και 4κινητους...[/quote]
Ναι, αλλά θεωρείς πιθανό να έχει κάνει τέτοια μετατροπή σε puntograle και να έμεινε με ταμπούρα πίσω? Η να έμεινε με το 6αρι μαμά σασμαν?
Ναι, αλλά θεωρείς πιθανό να έχει κάνει τέτοια μετατροπή σε puntograle και να έμεινε με ταμπούρα πίσω? Η να έμεινε με το 6αρι μαμά σασμαν?
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Σωστά, για να το κάνει 4κίνητο θα πρέπεινα φορέσει κάποιο πίσω άξονα-διαφορικό από 4κίνητο,arpas έγραψε:Ναι, αλλά θεωρείς πιθανό να έχει κάνει τέτοια μετατροπή σε puntograle και να έμεινε με ταμπούρα πίσω? Η να έμεινε με το 6αρι μαμά σασμαν?
lancia delta hf 4wd και integrale δεν παίζει γιατι έχουν ανεξάρτητη με ψαλίδια,
απο a155 q4 που το πίσω διαφορικό είναι με άξονα και "ίσως" να έμπαινε δεν το κόβω γιατι βλέπω
ταμπούρα μαμα πίσω μην πώ και τα 257 μπροστα..
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Παιδιά καλησπέρα σας !!! με το που διάβασα το θέμα της κουβέντας είπα να ρίξω μια ματιά γιατί τον τελευταίο καιρό χαζεύω και εγώ πως μπορεί να γίνει κάποια τέτοια μετατροπή η έστω με μοτέρ από tjet. Είμαι κάτοχος Punto Sporting mk2a και αυτό που έχω σκεφτεί εγώ και το έχω ψάξει λιγάκι είναι η λύση του tjet μοτέρ. Κόστος αγοράς που ρώτησα πρόσφατα με κομπλέ μοτέρ χωρίς πλεξούδες σασμάν κλπ μόνο μοτέρ με turbo εισαγωγή εξαγωγή κλπ ήταν στα 1200 ευρώ που σημαίνει με λίγο παζάρι ίσως και 1000 ευρώ ... Τα μοτέρ αυτά οπτικά αλλά και κατά μεγάλο ποσοστό είναι ίδια με τα δικά μας με επιπλέον τα περιφερειακά και τα κυβικά... Ας πούμε ότι το μοτέρ μπορούμε να το βάλουμε κομπλέ με σασμάν ημιαξόνια και αισθητήρες κλπ από τα δικά μας είτε mk2a είτε mk2b την λειτουργία του μπορεί να ρυθμίσει μέχρι ένα σημείο η δικιά μας ECU με τον ανάλογο προγραμματισμό και την υπόλοιπη δουλειά θα την κάνει ένας παράλληλος !!! Σαν κίνηση είναι σαν να κάνουμε turbo τα δικά μας μοτέρ και να μπαίνει παράλληλος για την σωστή και ασφαλή λειτουργία μειγμάτων κλπ... Συνολικό κόστος βγαίνει περίπου στα 2000 με 2500 ευρώ το πολύ με προσωπική εργασία όμως, και αν κάποιος έχει την δυνατότητα βάζει και άγραφο και είναι ακόμα καλύτερα αλλά το κόστος ανεβαίνει κοντά στα 3500 ευρώ !!! Τι λέτε για την σκέψη μου πως σας φαίνεται σαν λύση ???
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/