Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Εγώ θα σας πω κάτι άλλο:
1. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2004624/
Το είχα δει από κοντά το αμάξι πριν καταλήξω στο 2ο EVO της γυναίκας μου, όταν έψαχνα για μεταχειρισμένο, φαίνεται ατρακάριστο και καλομεταχειρισμένο, με μικρές αμυχές στο χρώμα του (μαύρο=ευπαθές). Λίγα και τα χιλιόμετρα του και μάλλον πραγματικά. Τότε το έδινε 6700+μεταβίβαση+τέλη 2012. Τώρα 5900 που του το παίρνεις με δικά του τα τέλη και τη μεταβίβαση.
2. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2618974/
Δεν το έχω δει, αλλά αν είναι σε καλή κατάσταση τα λίγα χιλιόμετρα του, μαζί με την πανοραμική οροφή, το κάνουν καλή προσφορά.
Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πουλήσει κάποιος το Mk2 3000 ευρώ και με άλλα 3000 - 3500 να μην πάρει ένα μαμά αμάξι, με λίγα χιλιόμετρα σε μοτέρ αλλά και καρότσα, πιο σύγχρονο, με καλύτερο εξοπλισμό; Φοβάστε περισσότερο μη βγάλει βλάβες το μεταχειρισμένο t-jet από το συνδυασμό μοτέρ που δεν ξέρω πού κρατάει η σκούφια του + μετατροπή με μάστορες που πειραματίζονται.
Εκτός αν κάποιος προτιμά το Mk2 από το GP, οπότε... πάσο.
ΥΓ: Μη συγκρίνετε καταναλώσεις σε ανόμοια αμάξια, σε τεχνολογία, κυβικά και ύπαρξη υπετροφοδότησης, επειδή τυγχάνει να έχουν κοινό μέρος του ονόματος τους (Punto, Grande Punto, Punto EVO).
1. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2004624/
Το είχα δει από κοντά το αμάξι πριν καταλήξω στο 2ο EVO της γυναίκας μου, όταν έψαχνα για μεταχειρισμένο, φαίνεται ατρακάριστο και καλομεταχειρισμένο, με μικρές αμυχές στο χρώμα του (μαύρο=ευπαθές). Λίγα και τα χιλιόμετρα του και μάλλον πραγματικά. Τότε το έδινε 6700+μεταβίβαση+τέλη 2012. Τώρα 5900 που του το παίρνεις με δικά του τα τέλη και τη μεταβίβαση.
2. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2618974/
Δεν το έχω δει, αλλά αν είναι σε καλή κατάσταση τα λίγα χιλιόμετρα του, μαζί με την πανοραμική οροφή, το κάνουν καλή προσφορά.
Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πουλήσει κάποιος το Mk2 3000 ευρώ και με άλλα 3000 - 3500 να μην πάρει ένα μαμά αμάξι, με λίγα χιλιόμετρα σε μοτέρ αλλά και καρότσα, πιο σύγχρονο, με καλύτερο εξοπλισμό; Φοβάστε περισσότερο μη βγάλει βλάβες το μεταχειρισμένο t-jet από το συνδυασμό μοτέρ που δεν ξέρω πού κρατάει η σκούφια του + μετατροπή με μάστορες που πειραματίζονται.
Εκτός αν κάποιος προτιμά το Mk2 από το GP, οπότε... πάσο.
ΥΓ: Μη συγκρίνετε καταναλώσεις σε ανόμοια αμάξια, σε τεχνολογία, κυβικά και ύπαρξη υπετροφοδότησης, επειδή τυγχάνει να έχουν κοινό μέρος του ονόματος τους (Punto, Grande Punto, Punto EVO).
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
εγω αν εβρισκα να πουλησω το μκ2 και ηθελα να παρω κατι σαν αυτο που εχω θα επαιρνα 1.4 grande sporting..γενικα αν θες να μεινεις στην ιδια φιλοσοφια αλλα σε κατι πιο γρηγορο και πιο νεο κοιτας ΜΟΝΟ punto νεοτερης γενιας απο αποψη χρηματων ειναι εκτος συναγωνισμου σαν μεταχειρισμενα.μπορεις να βρεις τρελλες ευκαιρεις.
αν εχεις punto και θες να παιξεις με αλογα υπαρχουν απειροι συνδυαμσοι εκδοσεων.
βρισκω ανουσιο να μου κοστισει το δικο μου την αξια +4.500 χιλιαρικα μετατροπης και να μην παρω ενα t-jet απλο(ή και με προγραμμα)
πλεον δοξα το Θεο η αγορα εχει γεμισει punto για ολα τα γουστα..
t-jet αγορασμενο 16.500 χιλιαρικα τωρα εχει 7000 περιπου..
μπορεις επισης να παρεις mk2b 1.4 για οικονομια
hgt για ατμοσφαιρα και αρκετη δυναμη
μκ2 8v για απειρη οικονομια
gt Ι ΙΙ ΙΙΙ μαμα ,θηρια,nitro,πριονια οτι θες εχει..
και αν θες να δωσει λεφτα δινει 11.000 και παιρνεις ενα abarth 155 ετοιμο σε ολα.
οποτε καταληγω στο οτι για να βελτιωσεις ενα δικο σου αμαξι σε τετοιο επιπεδο χρηματων το κανεις απλα για να λες οτι εχεις κατι βελτιωμενο και ξεχωριστο.
δεν υπαρχει καμια αλλη λογικη..
υ.Γ:A4 20v 1.8 ατμοσφαιρα εχουμε 15 χρονια και 227.000 χλμ.το μοτερ ειναι κατι παραπανω απο σκυλι δεν καιει και ηταν το δυνατοτερο μαζι με το παλιο 18αρι της 155...
κοινως ενα εκπληκτικο μοτερ κατα τη γνωμη μου και ακομα το χαιρομαι οποτε το οδηγαω(για τα αλογα του,οχι οτι σκοτωνει γενικα)
αν εχεις punto και θες να παιξεις με αλογα υπαρχουν απειροι συνδυαμσοι εκδοσεων.
βρισκω ανουσιο να μου κοστισει το δικο μου την αξια +4.500 χιλιαρικα μετατροπης και να μην παρω ενα t-jet απλο(ή και με προγραμμα)
πλεον δοξα το Θεο η αγορα εχει γεμισει punto για ολα τα γουστα..
t-jet αγορασμενο 16.500 χιλιαρικα τωρα εχει 7000 περιπου..
μπορεις επισης να παρεις mk2b 1.4 για οικονομια
hgt για ατμοσφαιρα και αρκετη δυναμη
μκ2 8v για απειρη οικονομια
gt Ι ΙΙ ΙΙΙ μαμα ,θηρια,nitro,πριονια οτι θες εχει..
και αν θες να δωσει λεφτα δινει 11.000 και παιρνεις ενα abarth 155 ετοιμο σε ολα.
οποτε καταληγω στο οτι για να βελτιωσεις ενα δικο σου αμαξι σε τετοιο επιπεδο χρηματων το κανεις απλα για να λες οτι εχεις κατι βελτιωμενο και ξεχωριστο.
δεν υπαρχει καμια αλλη λογικη..
υ.Γ:A4 20v 1.8 ατμοσφαιρα εχουμε 15 χρονια και 227.000 χλμ.το μοτερ ειναι κατι παραπανω απο σκυλι δεν καιει και ηταν το δυνατοτερο μαζι με το παλιο 18αρι της 155...
κοινως ενα εκπληκτικο μοτερ κατα τη γνωμη μου και ακομα το χαιρομαι οποτε το οδηγαω(για τα αλογα του,οχι οτι σκοτωνει γενικα)
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
δεν νομιζω να βρω να το δωσω 3 χιλιαρια! βλεπεις οτι γραντε 1.2 εχουν 3.5 και 4 και θα δωσω το δικο μου του 2000 μοντελο 3.000? δυσκολο το βλεπω.
παρολαυτα ενα αμαξι οταν το παιρνεις θελεις λευτα ασφαλεια απο την αρχη μεταβιβαση και σιγουρα ενα καλο σερβις. δλδ το παιρνεις 6.500 (που δεν μου αρεσουν τα τετραπορτα αλλα λεμε γενικα) βαλε ολα αυτα που ειπαμε παμε στα 7.500 το δικο μου υπολογιζω να φυγει 2.000 θελω δλδ αλλα 5.500 χιλιαρικα. εμενα μου φαινονται πολλα... αν φυσικα μου παει τοσο η μετατροπη δεν την κανω καν! ξερω οτι τοσο θα φτασει σαν συνολο αλλα δεν θα τα δωσω ντουκου..σιγα σιγα ναι θα φτασει τοσο. μου αρεσουν οι βελτιωσεις και οχι τα ετοιμα.θελω να με βλεπουν και να απορουν με το πως παει ετσι και οχι να εχω ενα τ-τζετ απλα. γενικα αυτα ειναι αποψεις.. εμενα μου αρεσει σαν ιδεα ξερω οτι σε αλλους φαινεται χαζο και ανουσιο..
δλδ για να πω εγω πως το σκεφτομαι. αγορα τροπετου 1.500 εως 2 χιλιαδες. και χιλια του μηχανικου και ηλεκτρολογου(.με 2 εγκεφαλους μαμα και του τ-τζετ για διαχειριση μοτερ.) φρενα και τετοια εχω ηδη στην ακρη και περιμενουν. μεχρι στιγμης ειμαστε στα 3.000. θα χρειαστω εξατμιση για αρχη (απο καταλυτη και μετα το πολυ 300 ευρω) και αντλια βενζινης μεγαλυτερη. παμε 3.500. χοντρικα παντα τοσα τα υπολογιζω! σιγουρα θα βγει κατι αλλα δεν πιστευω να κανει 2 χιλιαρικα αυτο.. δλδ εχω τα 5 χιλιαρικα ταβανι! ξεχναω κατι?
παρολαυτα ενα αμαξι οταν το παιρνεις θελεις λευτα ασφαλεια απο την αρχη μεταβιβαση και σιγουρα ενα καλο σερβις. δλδ το παιρνεις 6.500 (που δεν μου αρεσουν τα τετραπορτα αλλα λεμε γενικα) βαλε ολα αυτα που ειπαμε παμε στα 7.500 το δικο μου υπολογιζω να φυγει 2.000 θελω δλδ αλλα 5.500 χιλιαρικα. εμενα μου φαινονται πολλα... αν φυσικα μου παει τοσο η μετατροπη δεν την κανω καν! ξερω οτι τοσο θα φτασει σαν συνολο αλλα δεν θα τα δωσω ντουκου..σιγα σιγα ναι θα φτασει τοσο. μου αρεσουν οι βελτιωσεις και οχι τα ετοιμα.θελω να με βλεπουν και να απορουν με το πως παει ετσι και οχι να εχω ενα τ-τζετ απλα. γενικα αυτα ειναι αποψεις.. εμενα μου αρεσει σαν ιδεα ξερω οτι σε αλλους φαινεται χαζο και ανουσιο..
δλδ για να πω εγω πως το σκεφτομαι. αγορα τροπετου 1.500 εως 2 χιλιαδες. και χιλια του μηχανικου και ηλεκτρολογου(.με 2 εγκεφαλους μαμα και του τ-τζετ για διαχειριση μοτερ.) φρενα και τετοια εχω ηδη στην ακρη και περιμενουν. μεχρι στιγμης ειμαστε στα 3.000. θα χρειαστω εξατμιση για αρχη (απο καταλυτη και μετα το πολυ 300 ευρω) και αντλια βενζινης μεγαλυτερη. παμε 3.500. χοντρικα παντα τοσα τα υπολογιζω! σιγουρα θα βγει κατι αλλα δεν πιστευω να κανει 2 χιλιαρικα αυτο.. δλδ εχω τα 5 χιλιαρικα ταβανι! ξεχναω κατι?
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
μου φαινεται ανουσιο εντελως.
αν σου αρεσουν οι μετατροπες φτιαξε ενα gt απο το μηδεν με μοτερ 1.6 και καντο θηριο..
εμεις εδω ειμαστε για να σου λεμε τη γνωμη και ολες τις αποψεις ωστε να κανεις αυτο που θες εσυ στο τελος..
φανταζεσαι να εμπαινες και να σου λεγαν ολοι"αντε με το καλο" "μπραβο θα τους ραβεις ολους","μην ακους κανεναν οι μετατροπες δουλευουν καλυτερα και απο μαμα"
ε αναρτηση και ενα service σε ολο το μοτερ που θα παρεις.αν αφησεις λουργια τρομπες νερου καιτετοια πανω δεν λεει..
αν σου αρεσουν οι μετατροπες φτιαξε ενα gt απο το μηδεν με μοτερ 1.6 και καντο θηριο..
εμεις εδω ειμαστε για να σου λεμε τη γνωμη και ολες τις αποψεις ωστε να κανεις αυτο που θες εσυ στο τελος..
φανταζεσαι να εμπαινες και να σου λεγαν ολοι"αντε με το καλο" "μπραβο θα τους ραβεις ολους","μην ακους κανεναν οι μετατροπες δουλευουν καλυτερα και απο μαμα"
ε αναρτηση και ενα service σε ολο το μοτερ που θα παρεις.αν αφησεις λουργια τρομπες νερου καιτετοια πανω δεν λεει..
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
φιλε μου εχω ουνο με 1.600 μοτερ και το εχω φτιαξει απο την αρχη. και αυτο μετατροπη θεωρειται. εφοσον δεν φοραει τον κινητηρα του και εχει τα διπλασια αλογα απο οτι ειχε απο την μανα του δεν ειναι νομιμο. το χαιρομαι καθημερινα χωρις κανενα προβλημα συν οτι εχει ηλεκτρικα απο πουντο gt που και παλι δουλευει κανονικα και απροβληματιστα.
ομως το πουντο δεν θελω να το κανω κτηνος. θελω το πουντο μου να γινει αξιοπιστο και λιγο πιο γρηγορο. δεν ψαχνω να γινει κτηνος και στην κατηγορια του πιστευω θα ειναι αρκετα δυνατο με αυτα τα πραγματα! θελω ομως να φυγω ενα ταξιδι και να βαλω μονο βενζινη. στο δικο μου ετσι ειναι ομως για ποσο ακομα? να δωσω λευτα να βαλω τετοιο μοτερ δεν αξιζει. να κανω επισκευη σε αυτο παλι δεν αξιζει γιατι θα δωσω 1.500 ευρω για να γινει καινουργιο και παλι θα φοβαμαι τι θα βγει.
ομως το πουντο δεν θελω να το κανω κτηνος. θελω το πουντο μου να γινει αξιοπιστο και λιγο πιο γρηγορο. δεν ψαχνω να γινει κτηνος και στην κατηγορια του πιστευω θα ειναι αρκετα δυνατο με αυτα τα πραγματα! θελω ομως να φυγω ενα ταξιδι και να βαλω μονο βενζινη. στο δικο μου ετσι ειναι ομως για ποσο ακομα? να δωσω λευτα να βαλω τετοιο μοτερ δεν αξιζει. να κανω επισκευη σε αυτο παλι δεν αξιζει γιατι θα δωσω 1.500 ευρω για να γινει καινουργιο και παλι θα φοβαμαι τι θα βγει.
- mixalios tjet
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
η κατανάλωση επιβεβαιώνεται και απο τα λίτρα που βάζω πριν και μετά το ταξίδι σε όλο το φάσμα του δείκτη και επίσης απο την απόσταση που βγάζω με 1 τεπόζιτο ... το ξέρω ότι ακούγεται υπερβολικό και επ' ευκαιρία να δω παλιούς γνωστούς θα περάσω σε κάποια συνάντηση. ταχύτητες εννοείται όχι πάνω απο 120. επίσης έλεγξε πίεση ελαστικών (35 εμπρός, 33 πίσω)Pani_EVO έγραψε:Τώρα πραγματικά θα ήθελα να μάθαινα με τί ταχύτητες ένας t-jet μπορεί να κάνει το Αθήνα - Πάτρα με μέση κατανάλωση 5,2lt. Εγώ οδηγώντας μέσα στα όρια και με πάρα πολύ προσοχή πρέπει να θέλω 7,5lt. Το ρεκόρ μου στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι 8,2lt για να φτάσω φυσικά σε λογικές ώρες, όχι να πηγαίνω μέχρι 110 χλμ. Αλλά όχι και πάνω από 140 στα ανοιχτά κομμάτια. Και ο multiair είναι οικονομικότερος σαφώς. Αυτό αν δεν το δω δεν το πιστεύω, ή έχεις χαλασμένο υπολογιστή ταξιδίου. Ότι δημοσιογραφικό αφιέρωμα έχει γίνει για το t-jet αναφέρει την υψηλή κατανάλωση του.
Στο Πύργο - Αθήνα, με το απίστευτα οικονομικό Yaris 1.3 είχα καταφέρει 5,5lt οδηγώντας μέχρι Κόρινθο μέχρι με 100 χαω και στο Κόρινθο - Ασπρόπυργο μπήκα από την παλιά εθνική για χαμηλή μέση κατανάλωση. Αυτό ήταν ρεκόρ που δε γίνεται ξανά!
Υ.Γ. στον φίλο με τη μετατροπή θα έλεγα να το ξανασκεφτεί κυρίως για οικονομικούς λόγους. κατα τ' άλλα αφού το έχει ξανακάνει ας προχωρήσει. εμείς είμαστε ευχάριστα περίεργοι για το αποτέλεσμα. σίγουρα θα γαζώνει. άντε να δω τα σαξόραλα που θα βρουν το μάστορα τους με ίδια περίπου άλογα ...
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
αυτό με τα σαξόραλα θέλω και εγώ να το δω πάααρα πολύ !!!
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
απο σταση 400 μετρα λιγο δυσκολο...
στο δια ταυτα..αφου λοιπον φιλε μου δεν θελεις να το κανει κτηνος και εχεις το uno βαλε ενα 18αρι μοτερ αξιοπιστο και ροπατο(αφου δεν θες να παρεις ετοιμο hgt)
στο δια ταυτα..αφου λοιπον φιλε μου δεν θελεις να το κανει κτηνος και εχεις το uno βαλε ενα 18αρι μοτερ αξιοπιστο και ροπατο(αφου δεν θες να παρεις ετοιμο hgt)
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
μηπως γνωρίζεις περιπου ποσο στοιχίζει να μπει το 1.8 μοτερ? με ηλεκτρικα ολα?
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Αντρεα...........κανα 5 χιλιαρικα μαλλον θα τα εχεις.Με προυποθεση να βρεις ΟΛΗ την μετατροπη κομπλε (δλδ τροπετο) και να μην χρειαστει να αγορασεις ουτε φισακι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
http://www.car.gr/parts/view/658244/antreas1989 έγραψε:μηπως γνωρίζεις περιπου ποσο στοιχίζει να μπει το 1.8 μοτερ? με ηλεκτρικα ολα?
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Αργυρη αυτο ειναι ομως ενα σκετο μοτερ.Για να το κανεις μετατροπη θες ολοκληρο αμαξι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Όταν λέει μετατροπη --> 1600 ευρώ, μάλλον δεν εννοεί μόνο μοτέρ. Για δες λίγο καλύτερα την αγγελία
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Την ειδα καλα και μου κανει εντυπωση οσο δεν παει.Μαλλον εννοει την αλλαγη κινητηρα.Τεσπα.Ο ενδιαφερομενος ας κανει ενα τηλ και αν οντως ειναι αυτη η τιμη και με 1600€ παρει πσω hgt αμαξι τοτε παω πασο και μπραβο στον μαγκα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Εγώ πάλι πιστέυω ότι εννοεί μοτέρ σασμάν πλεξούδα όταν λέει μετατροπή και 1600, σε αντιπαραβολή με τα 1000 που λέει μόνο για μοτέρ. Σε κάθε περίπτωση εμείς μόνο υποθέσεις μπρούμε να κάνουμε.