Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
τα φρενα του υνο με του punto gt 1 ειναι ιδια οποτε μπαινουν..δεν μιλησα για την αξιοπιστια του μοτερ μιλησα για το τι προβληματα βγαζει σαν αμαξι.οταν εχω ενα αμαξι που εχω δωσει τοσα λευτα για να δουλευουν ολα πανω και να ειναι ολα καινουργια δεν ειναι κριμα να παω να το δωσω για να παρω ενα αλλο που θα δωσω και 4 χιλιαρικα απο την τσεπη μου και μετα απο λιγο καιρο να τα ξαναδεινω παλι για τιμονιερες και λοιπές ζημιες που βγαζουν?
συν οτι θα εχω ενα αμαξι που δεν φαινεται για τουρμπο με χαμηλο σημα και ασφαλεια..και κατι ακομα επειδη θεωρουμε ανεργος δεν ξερω αν θα μπορουσα να δηλωσω μια τετοια αγορα..
το θεμα μου βασικα δεν ειναι αν αξιζει.ξερω οτι το παντευομαι ξερω οτι πανε χαμενα τα λευτα ομως ειναι το κεφι μου! το μονο που ρωταω ειναι να μαθω αν ειναι εφικτο να γινει και αν το εκανε καποιος να μαθω συνολικη τιμη γιατι παντα βγαινουν πολλα που δεν τα εχεις υπολογισει!
και εγω θα το εβαζα πανω μονος μου αλλα ξερω οτι υπαρχει θεμα με τα ημιαξωνια μιας και θα μπει και το σασμαν του και εκει θα κολλησω.
σιγουρα ειναι καλυτερη λυση ο αγραφος αλλα μιλαμε για 2.000 συν που νομιζω πως αν καταφερεις να δουλεψεις τον μαμα εγκεφαλο που εχει το τ-τζετ τα κερδιζεις αυτα τα λευτα.
δλδ θα παθει κατι το σασι αν εχει διπλασια ροπη? εδω το υνο που εχω απο 120 αλογα μαμα ειναι 250 και παει μια χαρα με μαμα φρενα δεν καταλαβαινω γιατι το πουντο που ειναι αμαξαρα μπροστα στο υνο να εχει θεμα με 40 αλογα παραπάνω.
συν οτι θα εχω ενα αμαξι που δεν φαινεται για τουρμπο με χαμηλο σημα και ασφαλεια..και κατι ακομα επειδη θεωρουμε ανεργος δεν ξερω αν θα μπορουσα να δηλωσω μια τετοια αγορα..
το θεμα μου βασικα δεν ειναι αν αξιζει.ξερω οτι το παντευομαι ξερω οτι πανε χαμενα τα λευτα ομως ειναι το κεφι μου! το μονο που ρωταω ειναι να μαθω αν ειναι εφικτο να γινει και αν το εκανε καποιος να μαθω συνολικη τιμη γιατι παντα βγαινουν πολλα που δεν τα εχεις υπολογισει!
και εγω θα το εβαζα πανω μονος μου αλλα ξερω οτι υπαρχει θεμα με τα ημιαξωνια μιας και θα μπει και το σασμαν του και εκει θα κολλησω.
σιγουρα ειναι καλυτερη λυση ο αγραφος αλλα μιλαμε για 2.000 συν που νομιζω πως αν καταφερεις να δουλεψεις τον μαμα εγκεφαλο που εχει το τ-τζετ τα κερδιζεις αυτα τα λευτα.
δλδ θα παθει κατι το σασι αν εχει διπλασια ροπη? εδω το υνο που εχω απο 120 αλογα μαμα ειναι 250 και παει μια χαρα με μαμα φρενα δεν καταλαβαινω γιατι το πουντο που ειναι αμαξαρα μπροστα στο υνο να εχει θεμα με 40 αλογα παραπάνω.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
απο την στιγμη που το λες αυτο κατ εμε προχωρα... γι αυτο και εγω κραταω το μκ2 μου αν και μ εχει δωθει η ευκαιρια για γκραντε αρκετες φορες!!!!antreas1989 έγραψε: το θεμα μου βασικα δεν ειναι αν αξιζει.ξερω οτι το παντευομαι ξερω οτι πανε χαμενα τα λευτα ομως ειναι το κεφι μου!
παντως με τον μαμα εγκεφαλο του t jet δεν θα λειτουργησει
θελεις παντρεμα του μαμα που θα διαχειριζεται τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου και του t jet που θα διαχειριζεται τα μηχανικα μερη... βεβαια οπως το ειπες ο αγραφος ειναι το καλυτερο πιο αξιοπιστο και με λιγοτερες πιθανοτητες λαθους σε καθε περιπτωση...
για ρωτα και στον επισημο προγραμματιστη του φορουμ τον φωταρα www.revlimit.gr ολο και κατι παραπανω θα ξερει απο εμας ειναι σιγουρο...
(ενδεχεται να καθυστερησει να απαντησει γιατι τον εχει καλεσει η μαμα πατριδα( ω ναι γι αυτο κοιμομαστε ολοι ασφαλεστερα )
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Αφού είναι έτσι τότε προχωρήστε το. Δύσκολο να βρεθεί κάποιος που να το έχει κάνει. Άποψή μου είναι ότι όλα γίνονται, το θέμα είναι αν συμφέρουν. Από τη στιγμή που είστε διατεθημένοι να το κάνετε και ξέρετε ότι το χέρι θα μπει πολύ βαθειά στην τσέπη, καλή τύχη.
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
προσωρινα δεν θα το κανω ομως μετα το καλοκαιρι θα γινει!! βασικα εχω το πουντο μου με 190.000 χιλιομετρα οποτε σε λιγο καιρο θα αναγκαστω να αλλαξω μοτερ.. θα εχουν πεσει και αλλο οι τιμες.. παντως στην πρωτη ευκαιρια θα ρωτησω τον μηχανικο μου να κανει μια ερευνα παλι και θα ενημερωσω. αν καποιος μπορει ας ρωτησει και εκεινος τον μηχανικο του
Αν καποιος σκεφτεται να το κανει να τα παμε ολοι μαζι καπου να μας κανουν καλυτερες τιμες! το μονο σιγουρο ειναι οτι το πουντο θα εχει αλλα 10 χρονια ζωης ανετα και θα το χαζευει πολυ κοσμος!
Αν καποιος σκεφτεται να το κανει να τα παμε ολοι μαζι καπου να μας κανουν καλυτερες τιμες! το μονο σιγουρο ειναι οτι το πουντο θα εχει αλλα 10 χρονια ζωης ανετα και θα το χαζευει πολυ κοσμος!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
και αν κανεις και κανα αμπαρθ σετ απ θα κανεις μπολικες κηδειες με 200αλογα και ελαφρυ αμαξι δεν θα παιζεται
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Αντρεα ως τεχνικος θα σου πω 1-2 πραγματα.Το σκαφος θα αντεξει,θα δωσεις πολυ μεγαλη βαση στα φρενα και φυσικα οσοι βαλουν χερι πανω στο αμαξι σου θα πρεπει να ειναι απο τσακαλια και πανω.Αλλιως θα εισαι μερα παρα μερα στο συνεργειο.Καλο κουραγιο και καλη υπομονη.Απο την στιγμη που θα το ξεκινησεις ξεχνας το αμαξι για κανα 15μερες τουλαχιστον.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
ευχαριστω παιδια!! νομιζω πως οσοι βλεπουν και το σκεφτονται καποια στιγμη θα προχωρισουν και εκεινοι!! συμφωνω σε ολα οσα ειπες φιλε γαζοφονιξ ο μηχανικος μου ειχε πει ενα μηνα οτι το θελει! λογικα για να μην τον ζαλιζω!! ομως τελικα μαλλον θα το βαλω μονος και θα φερω εναν γνωστο ηλεκτρολογο να το τελειωσει! ετσι πιστευω σαν μοτερ να μπει και δουλεψει δεν θα περασει τα 2 χιλιαρικα! συν μετα φρενα εξατμισεις αντλιες και οτι αλλο χρειαστει!
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
αν ψαχτείς με 2000 χιλιάρικα μπορείς να βρεις ολόκληρο tjet τρακαρισμένο και έτσι έχεις σχεδόν τα πάντα !!!
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Αντρεα........μασε ενα 5χιλιαρο και μετα ξεκινα.Απλα τα ρεστα η θα σου μεινουν η θα τα κανεις μπυρες.Ακου με που σου λεω.Οσο και να γλυτωσεις απο εργατικα βαλε-βγαλε μοτερ για να γινει σωστο το project θα φας πολυυυυυυυυυυυυ χρημα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
εχω ασχοληθει αρκετα με το θεμα.ανθρωποι που εμπιστευομαι μου ειπαν να μην μπλεξω..
η εμειρια μου το ιδιο μου λεει..
μην ακουμπας μηχανη,μην κανεις μετατροπες..
προσωπικα θα πηγαινα να παρω hgt αυτη τη στιγμη αν ηθελα κατι ποιο γρηγορο.
ΠΟΤΕ δεν θα κανα μετατροπη.
το t-jet δεν μαρεσε καθολου σαν μοτερ ακομα και με προγραμμα.σιγα μην κανω μετατροπη και βαλω αυτο το μοτερ.
η εμειρια μου το ιδιο μου λεει..
μην ακουμπας μηχανη,μην κανεις μετατροπες..
προσωπικα θα πηγαινα να παρω hgt αυτη τη στιγμη αν ηθελα κατι ποιο γρηγορο.
ΠΟΤΕ δεν θα κανα μετατροπη.
το t-jet δεν μαρεσε καθολου σαν μοτερ ακομα και με προγραμμα.σιγα μην κανω μετατροπη και βαλω αυτο το μοτερ.
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Το κακό του t-jet είναι ότι είναι πολύ βενζινοβόρος κινητήρας, όπως αρκετά βενζινοβόρος είναι ο πιο εξελιγμένος Multiair Turbo αν και λιγότερο. Ο T-jet δεν έχει κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία σαν μοτέρ πέραν της τουρμπίνας.
Κι εγώ δε θα έκανα ποτέ τέτοια μετατροπή, ειδικά με μοτέρ όχι από άλλη έκδοση αλλά από άλλο αμάξι. Χίλιες φορές ένα μεταχειρισμένο T-jet και να πουλήσεις το δικό σου.
Βέβαια εγώ το λέω με δεδομένο ότι παρότι αγαπώ και φροντίζω τα αμάξια μου, δε δένομαι μαζί τους, λόγω του ότι από το 2000 έχουν περάσει από τα χέρια μου ούτε λίγο ούτε πολύ 9 αυτοκίνητα με τα 2 τωρινά EVO!!!
Η βελτίωση θέλει χρόνο, στομάχι αλλά και τσέπη, δηλαδή λογαριασμό με ανοχή για αρκετές απρόβλεπτες δαπάνες.
Κι εγώ δε θα έκανα ποτέ τέτοια μετατροπή, ειδικά με μοτέρ όχι από άλλη έκδοση αλλά από άλλο αμάξι. Χίλιες φορές ένα μεταχειρισμένο T-jet και να πουλήσεις το δικό σου.
Βέβαια εγώ το λέω με δεδομένο ότι παρότι αγαπώ και φροντίζω τα αμάξια μου, δε δένομαι μαζί τους, λόγω του ότι από το 2000 έχουν περάσει από τα χέρια μου ούτε λίγο ούτε πολύ 9 αυτοκίνητα με τα 2 τωρινά EVO!!!
Η βελτίωση θέλει χρόνο, στομάχι αλλά και τσέπη, δηλαδή λογαριασμό με ανοχή για αρκετές απρόβλεπτες δαπάνες.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- mixalios tjet
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
polatov έγραψε:μην ακουμπας μηχανη,μην κανεις μετατροπες.. προσωπικα θα πηγαινα να παρω hgt αυτη τη στιγμη αν ηθελα κατι ποιο γρηγορο. ΠΟΤΕ δεν θα κανα μετατροπη.
το t-jet δεν μαρεσε καθολου σαν μοτερ ακομα και με προγραμμα.σιγα μην κανω μετατροπη και βαλω αυτο το μοτερ.
σιγά ρε παιδιά ! που να μην είχατε και ιταλικό δηλαδή ...Pani_EVO έγραψε:Το κακό του t-jet είναι ότι είναι πολύ βενζινοβόρος κινητήρας, όπως αρκετά βενζινοβόρος είναι ο πιο εξελιγμένος Multiair Turbo αν και λιγότερο. Ο T-jet δεν έχει κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία σαν μοτέρ πέραν της τουρμπίνας. Κι εγώ δε θα έκανα ποτέ τέτοια μετατροπή, ειδικά με μοτέρ όχι από άλλη έκδοση αλλά από άλλο αμάξι.
Η βελτίωση θέλει χρόνο, στομάχι αλλά και τσέπη, δηλαδή λογαριασμό με ανοχή για αρκετές απρόβλεπτες δαπάνες.
θα πρότεινα και εγώ στον φίλο να μην κάνει μετατροπή με μηχανή άλλου σασί, όσο δελεαστικό και αν ακούγεται. χίλιες φορές να βάλει απο hgt που είναι μπόμπα και με ελάχιστο κόστος. η βελτίωση θέλει χρήμα και πόνο
Υ.Γ. πάντως τα παραλέτε για την κατανάλωση του tjet. δεν θέλω να φανώ εριστικός αλλά κατεβαίνω πάτρα (απο αθήνα) με 5,2 λίτρα/100χιλιόμετρα ... ή αλλιώς πάω εύβοια (μέσα απο βουνό-κάθε σ/κ σχεδόν) με 5,5 λίτρα/100χιλιόμετρα. φανταστείτε ότι στα τελευταία 2.000 χιλιόμετρα έχω μέση συνολική κατανάλωση 6,3 ...
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
βρε παιδιά λέτε να μην πάρουμε μοτέρ από άλλο σασί ... για ποιο λόγο ίδια μοτέρ είναι με άλλες βάσεις για τα tjet και άλλα για τα mk2 !! αν δηλαδή βάλουμε μοτέρ σε μκ2α από 14άρι μκ2β με τα 95 άλογα και προχωρούσαμε σε τούρπισμα, η ακόμα και τουρμπισμα του 1.2 16V ποιο θα ήταν το πρόβλημα??? Πάλι θα χρειαζόταν παράλληλος και καλύτερα άγραφος όπως και σε μια τέτοια μετατροπή... Μοτέρ F.I.R.E. είναι και τα 2 δεν έχουν πια και τις απίστευτες διαφορές
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
Αυτό λέω κι εγώ... δεν έχει και καμία φοβερή τεχνολογία ο t-jet. Σαν τον 20VT του VAG: Πήραν ένα πολύ ανθεκτικό αλλά μουλάρι μοτέρ που είχε η Audi, 1.8 με 125 άλογα και 20βάλβιδος, μία μπούρδα και μισή για όσους τον είχαν οδηγήσει ως ατμοσφαιρικό και με μία τουρμπίνα και τα περιφερειακά της έβγαλαν μοτέρ εργοστασιακά 150 - 225 άλογα και στο μοτέρ αυτό έγιναν βελτιωτάδες όλοι οι μάστορες. Μοτέρ-θρύλος για τις βελτιώσεις.
Τώρα πραγματικά θα ήθελα να μάθαινα με τί ταχύτητες ένας t-jet μπορεί να κάνει το Αθήνα - Πάτρα με μέση κατανάλωση 5,2lt. Εγώ οδηγώντας μέσα στα όρια και με πάρα πολύ προσοχή πρέπει να θέλω 7,5lt. Το ρεκόρ μου στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι 8,2lt για να φτάσω φυσικά σε λογικές ώρες, όχι να πηγαίνω μέχρι 110 χλμ. Αλλά όχι και πάνω από 140 στα ανοιχτά κομμάτια. Και ο multiair είναι οικονομικότερος σαφώς. Αυτό αν δεν το δω δεν το πιστεύω, ή έχεις χαλασμένο υπολογιστή ταξιδίου. Ότι δημοσιογραφικό αφιέρωμα έχει γίνει για το t-jet αναφέρει την υψηλή κατανάλωση του.
Στο Πύργο - Αθήνα, με το απίστευτα οικονομικό Yaris 1.3 είχα καταφέρει 5,5lt οδηγώντας μέχρι Κόρινθο μέχρι με 100 χαω και στο Κόρινθο - Ασπρόπυργο μπήκα από την παλιά εθνική για χαμηλή μέση κατανάλωση. Αυτό ήταν ρεκόρ που δε γίνεται ξανά!
Τώρα πραγματικά θα ήθελα να μάθαινα με τί ταχύτητες ένας t-jet μπορεί να κάνει το Αθήνα - Πάτρα με μέση κατανάλωση 5,2lt. Εγώ οδηγώντας μέσα στα όρια και με πάρα πολύ προσοχή πρέπει να θέλω 7,5lt. Το ρεκόρ μου στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι 8,2lt για να φτάσω φυσικά σε λογικές ώρες, όχι να πηγαίνω μέχρι 110 χλμ. Αλλά όχι και πάνω από 140 στα ανοιχτά κομμάτια. Και ο multiair είναι οικονομικότερος σαφώς. Αυτό αν δεν το δω δεν το πιστεύω, ή έχεις χαλασμένο υπολογιστή ταξιδίου. Ότι δημοσιογραφικό αφιέρωμα έχει γίνει για το t-jet αναφέρει την υψηλή κατανάλωση του.
Στο Πύργο - Αθήνα, με το απίστευτα οικονομικό Yaris 1.3 είχα καταφέρει 5,5lt οδηγώντας μέχρι Κόρινθο μέχρι με 100 χαω και στο Κόρινθο - Ασπρόπυργο μπήκα από την παλιά εθνική για χαμηλή μέση κατανάλωση. Αυτό ήταν ρεκόρ που δε γίνεται ξανά!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pani_EVO την Παρ Ιούλ 06, 2012 10:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- antreas1989
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 16, 2009 4:16 pm
- Τοποθεσία: καλλιθεα
Re: Mοτερ απο gp abarth σε punto mk2α
πιστευω οτι για οικονομια ειναι μεχρι 110. εγω στο πουντο μου σε ταξιδια η καταναλωση ειναι περιπου 20.5 χιλιομετρα ανα λιτρο. δλδ 120 χιλ με 6 λιτρα που βαζεις πλεον με 10 ευρω. αλλα παντα χαλαρα! με το υνο μου σε χαλαρους ρυθμους και παντα με υποπιεση ατουρμπιστος δλδ βγαζει μεχρι 70 χιλιομετρα με 6 λιτρα κατοσταρα. εκτος θεματος βεβαια!!
ειχα σκεφτει και για μοτερ απο hgt αλλα κολλαω στο οτι με το που ανοιξεις καπο φαινεται το μοτερ επισης δεν μπορεις να ανεβασεις αλογα φτηνα.. δεν ειναι πιο οικονομικο σε καταναλωση απο τ-jet και ειναι παλιος κινητηρας με πολλα χιλιομετρα! επισης εχω ακουσει οτι για αλλαγη στους ιμαντες κατεβαινει το μοτερ??
και ποσο δλδ στοιχίζει να βαλω τετοιο μοτερ? γιατι αν μιλαμε να μου παει για hgt 2.5 και προτειμω απο τ-τζετ και ας δωσω 4.
το ξερω οτι το μοτερ του τ-τζετ δεν ειναι κατι τρομερο ομως παει ηδη καλα με ενα προγραμα παιρνεις και 15++ αλογα και ειναι ενας κινητηρας που σιγουρα δεν θα εχει τρομερα χιλιομετρα! και τα 2 δεν θελουν παντρεμα στα ηλεκτρικα?? και τα 2 δεν θελουν φρενα? αντλιες? οποτε στο ενα εχεις ενα τουρμο μαμα 120 αλογα 3 χρόνων μπορει και πιο νεο και στο αλλο εχεις 1.800 130 αλογα 10 ετιας. εγω ετσι το σκεφτομαι ιισως να σκεφτομαι λαθος!
ειχα σκεφτει και για μοτερ απο hgt αλλα κολλαω στο οτι με το που ανοιξεις καπο φαινεται το μοτερ επισης δεν μπορεις να ανεβασεις αλογα φτηνα.. δεν ειναι πιο οικονομικο σε καταναλωση απο τ-jet και ειναι παλιος κινητηρας με πολλα χιλιομετρα! επισης εχω ακουσει οτι για αλλαγη στους ιμαντες κατεβαινει το μοτερ??
και ποσο δλδ στοιχίζει να βαλω τετοιο μοτερ? γιατι αν μιλαμε να μου παει για hgt 2.5 και προτειμω απο τ-τζετ και ας δωσω 4.
το ξερω οτι το μοτερ του τ-τζετ δεν ειναι κατι τρομερο ομως παει ηδη καλα με ενα προγραμα παιρνεις και 15++ αλογα και ειναι ενας κινητηρας που σιγουρα δεν θα εχει τρομερα χιλιομετρα! και τα 2 δεν θελουν παντρεμα στα ηλεκτρικα?? και τα 2 δεν θελουν φρενα? αντλιες? οποτε στο ενα εχεις ενα τουρμο μαμα 120 αλογα 3 χρόνων μπορει και πιο νεο και στο αλλο εχεις 1.800 130 αλογα 10 ετιας. εγω ετσι το σκεφτομαι ιισως να σκεφτομαι λαθος!