Τουρμπισμα στο hgt μου

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

chris matsias
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm

Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από chris matsias » Κυρ Οκτ 23, 2011 3:42 pm

Καλησπέρα παιδιά.Τελικά αφου δεν κατάφερα να πουλήσω το hgt μου,αποφασίσαμε με τον αδερφό μου να κανούμε ενα πλήρες turbo project.Και η ερωτησή μου είναι η εξής.Ύπαρχει κάποιος που θα μπορούσε να μας βοηθήσει με πληροφορίες για τα ευάλωτα σημεία του συγκεκριμένου μοτέρ?Μιλάμε για σοβαρή μετατροπή(πιστονια μπιελες αγραφο σίγουρα) με στόχο τα 350-400ps.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.



Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Οκτ 23, 2011 4:03 pm

Περνα μια βολτα απο την ενοτητα γνωριμιας νεων μελων να μας πεις 2-3 πραγματα για σενα.Τυπικη διαδικασια που ακουλουθουμε ολοι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Noa
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
Τοποθεσία: Άλιμος
Επικοινωνία:

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από Noa » Κυρ Οκτ 23, 2011 8:27 pm

Αξιζει να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ για τετοια αλογα;;; δεν βαζεις ενα μοτερ απο coupe?
Εικόνα

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από SilverPunto » Κυρ Οκτ 23, 2011 9:21 pm

Noa έγραψε:Αξιζει να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ για τετοια αλογα;;; δεν βαζεις ενα μοτερ απο coupe?
+1

Άβαταρ μέλους
maggiora
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Δευ Μάιος 12, 2008 4:04 pm
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από maggiora » Κυρ Οκτ 23, 2011 9:27 pm

Φίλος έχει βελτιώσει το ίδιο μοτέρ σε barchetta...


Περισσότερες πληροφορίες εάν θέλεις μπές στο www.barchetta.gr

chris matsias
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από chris matsias » Δευ Οκτ 24, 2011 12:16 am

Εκεί είναι το θέμα.Δεν θέλω να αλλάξω μοτέρ.Θέλω να παίξω με το μοτέρ του hgt.Γι αυτό ρωτάω αν κάποιος εδω έχει κάνει κάτι ανάλογο.Και τι πρέπει να προσέξω με το μοτέρ αυτό.Ας πούμε το block θα αντέξει τέτοια αύξηση ισχύος?Η standard ecu θα μπορέσει να συνεργαστεί με αγραφο εγκέφαλο ο οποίο θα δουλεύει ότι εχει να κάνει με τον κινητήρα?Η το αυτοκίνητο θα γίνει χριστουγενιάτικο δένδρο?

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Οκτ 24, 2011 1:16 am

Το θεμα ειναι οτι για τα αλογα που λες οτι θες να πιασεις θα χρειαστεις τοσα πολλα λεφτα που καλυτερα πουλα το και παρε ενα Subaru φτιαγμενο. PDT_Armataz_01_04
Να ειναι και 4κινητο να βγαζει ολη την δυναμη κατω.Θες να ξεκινησεις απο 1.8 λιτρα και 130 αλογα και να φτασεις στα 350-400.Εχεις καταλαβει για ποσο της % πανω μιλας?Ακομα και στα 280-300 να μεινει και να ειναι αξιοπιστο θα πρεπει να λες και ευχαριστω.Το μπλοκ σαν μπλοκ θα αντεξει.Πιστονια μπιελες κλπ λες θα αλλαξεις οποτε δεν θα εχεις θεμα.Τον στροφαλο τι θα τον κανεις?Και αντε εκει ΙΣΩΣ βρεις ακρη.Το καημενο το σασμαν και τα ημιαξονια τα ρωτας?Πως θα περασεις τοση δυναμη στον δρομο με πραγματα που ειναι σχεδιασμενα για 350% λιγοτερη δυναμη?Ετοιμαζεσε να μπεις σε ασχημο χορο.Οσο για τον αγραφο..............αυτο ειναι το ελαχιστο που πρεπει να σε απασχολει.Μια χαρα θα δουλεψει και θα συνεργαστει.Αλλες λειτουργειες θα εχει ο ενας και αλλες ο αλλος.Μιλα και με τον προγραμματιστη που θα επιλεξεις.

σ.σ.Οσα σου λεω ειναι εντελως φιλικα.Δικο σου το αμαξι δικια σου και η τσεπη αλλα και η αποφαση.Εγω απλα σου βαζω καποιους προβληματισμους και ερωτηματα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Οκτ 24, 2011 8:59 am

Εγώ δεν κατακρίνω τπτ.....Απλά μπαίνεις σιγουρα σε ενα δρόμο που θα ειναι δύσκολος για να φτάσεις τα άλογα που θες με σωστό τρόπο.... Εγω σου λέω ΝΑΙ μπορείς να φτάσεις τα 300 άλογα με υπεροτροφοδότηση....Αλλα το θέμα ειναι οτι θές και όλα τα παρελκόμενα μαζι (μετάδοση-ισως μπλοκαδούρα,φρένα,άκρα κτλ).Βασικά το ιδιο θέμα θα ειχες και βάζοντας μοτέρ απο κουπέ επάνω απλά μιλάμε για διαφορά 2λιτρου με 1,8....

Δεν σε αποθαρρύνω,εγώ μπορεί να το επιχειρούσα ΑΛΛΑ θα ήμουν σιγοουρα προσεκτικός στο τί βάζω και το γιατι...

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από g » Δευ Οκτ 24, 2011 10:36 am

φιλε μου εγω παλι δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα το κοστος θα ειναι τοσο μεγάλο και η αξιοπιστία μάλλον αμφιλεγόμενη... Λίγοι εχουν ασχοληθει με το κομματι αυτο που θες... Ατμοσφαιρικο υπερκυβισμένο, ατμοσφαιρικο κομπρεσσορατο, και τουρμπατο...Στις πρωτες δυο περιπτωσεις δεν ηταν πανω απο 250 άλογα στη δευτερη κοντα 300...δεν θυμαμαι αν ακομα υπαρχει κ τι κανει αυτο το αμαξι...Για να το κανεις να ειναι καλο και σωστο και να δουλευει θες τουλαχιστον 8000 οποτε οντως με 8000 + το δικο σου σε καποιο μαντρα η σε καποιον ιδιωτη που θελει ανταλλαγη παιρνεις ετοιμο αμαξι κ μανισιο ισως με 270+ αλογα...πχ Subaru, S3, Type R, S2000, M3 metatroph ktl ktl...
Οπως και να εχει μακαρι να δουμε ενα τερατακι εδω μεσα αλλα προσεξε που πως και με ποιον θα γινει δουλεια γτ εχουμε δει και ακουσει πολλα περι σπασιματων και κακων δουλειων γενικα στο κλαδο

chris matsias
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από chris matsias » Δευ Οκτ 24, 2011 11:23 am

Gazofonix έγραψε:Το θεμα ειναι οτι για τα αλογα που λες οτι θες να πιασεις θα χρειαστεις τοσα πολλα λεφτα που καλυτερα πουλα το και παρε ενα Subaru φτιαγμενο. PDT_Armataz_01_04
Να ειναι και 4κινητο να βγαζει ολη την δυναμη κατω.Θες να ξεκινησεις απο 1.8 λιτρα και 130 αλογα και να φτασεις στα 350-400.Εχεις καταλαβει για ποσο της % πανω μιλας?Ακομα και στα 280-300 να μεινει και να ειναι αξιοπιστο θα πρεπει να λες και ευχαριστω.Το μπλοκ σαν μπλοκ θα αντεξει.Πιστονια μπιελες κλπ λες θα αλλαξεις οποτε δεν θα εχεις θεμα.Τον στροφαλο τι θα τον κανεις?Και αντε εκει ΙΣΩΣ βρεις ακρη.Το καημενο το σασμαν και τα ημιαξονια τα ρωτας?Πως θα περασεις τοση δυναμη στον δρομο με πραγματα που ειναι σχεδιασμενα για 350% λιγοτερη δυναμη?Ετοιμαζεσε να μπεις σε ασχημο χορο.Οσο για τον αγραφο..............αυτο ειναι το ελαχιστο που πρεπει να σε απασχολει.Μια χαρα θα δουλεψει και θα συνεργαστει.Αλλες λειτουργειες θα εχει ο ενας και αλλες ο αλλος.Μιλα και με τον προγραμματιστη που θα επιλεξεις.

σ.σ.Οσα σου λεω ειναι εντελως φιλικα.Δικο σου το αμαξι δικια σου και η τσεπη αλλα και η αποφαση.Εγω απλα σου βαζω καποιους προβληματισμους και ερωτηματα.
Φυσικά και όσα μου λέτε τα παίρνω φιλικά.Μια παρέα είμαστε στο κάτω κάτω.Και είναι απόλυτα σωστό αυτο που μου λες.Κι εμένα με προβληματίζει η μετάδοση και το πως θα περάσει η δύναμη στο δρόμο.Αλλά νομίζω πως όλα είναι εφικτά.Όρεξη θέλει και λύσεις βρίσκονται.Όσο για την αύξηση ισχύος,ναι,είναι μεγάλο το ποσοστό.

Άβαταρ μέλους
maggiora
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Δευ Μάιος 12, 2008 4:04 pm
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από maggiora » Δευ Οκτ 24, 2011 6:52 pm

Στις μετατροπές δεν υπάρχει λογική.....
Εάν το θές,απλά κάντο...!!Εάν σκέφτεσαι ότι θά καίει παραπάνω ή οτι δεν θα μπορείς να πηγαίνεις στην δουλειά σου,τότε αστο καλύτερα.Περι αξιοπιστίας απλα θα σου πώ οτι το συγκεκριμένο barchetta(με το μοτέρ σου) λειτουργεί καθημερινά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Το μοτέρ σου είναι το καλύτερο ατμοσφαιρικό μοτέρ της fiat για εμένα...
Πάντως τα αλογα που λες οτι θες να το φτασεις ειναι λιγο υπερβολικα..... :grin:

chris matsias
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από chris matsias » Δευ Οκτ 24, 2011 8:35 pm

Μα έτσι κι αλλιώς δεν μιλάμε για καθημερινή χρήση.αλλά για πυραυλάκι εδάφους-εδάφους. :razz:

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από g » Τρί Οκτ 25, 2011 12:31 am

allo 280 και αλλο 400...οπως και να εχει φιλε ευχομαι καλη τυχη και με το καλο ο πυραυλος...

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Οκτ 27, 2011 10:44 am

g έγραψε:φιλε μου εγω παλι δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα το κοστος θα ειναι τοσο μεγάλο και η αξιοπιστία μάλλον αμφιλεγόμενη...

Οπως και να εχει μακαρι να δουμε ενα τερατακι εδω μεσα αλλα προσεξε που πως και με ποιον θα γινει δουλεια γτ εχουμε δει και ακουσει πολλα περι σπασιματων και κακων δουλειων γενικα στο κλαδο
ετσι ακριβως....
αλλα για να ειμαστε κ ειλικρινεις ολα εχουνε ενα παρονομαστη κ ολη θελουμε 400 αλογα με 5000ε ;-)
και τα λαμογια,
λενε γινετε για να τσακωσουνε την δουλεια κ μετα απογοητευεις κοσμο....

τα 350-400 με turbo στο μοτερ αυτο λιγο πολυ γινετε...
το πως θα δουλευουνε διαχρονικα αμφιλεγομενο κ σχετικο..
αν φτιαχνετε για πλακα οκ , αν οχι λαθος.
αν επισης υπαρχει budget 25.000ε (για ολα για να εισαι αυτα τα αλογα κ να πατας κ να μην κοβεις διαφορα, μην μενεις απο φρενα κτλ , για κυριλε δουλεια δηλαδη) κ διαθεση για συμβιβασμους μπορει να γινει.
αν οχι δεν γινετε απλα η γινετε για λιγο κ τελος (οπως πολλα στο παρελθον)

good luck
(προσωπικα εχοντας κανει τα απειρα σε αυτο το αμαξι , δεν θα ξανα εφτιαχνα κανενα σε τετοια επιπεδα, απλα θα επερνα ενα μεγαλυτερο αμαξι....)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: Τουρμπισμα στο hgt μου

Δημοσίευση από g » Πέμ Οκτ 27, 2011 11:39 am

νομιζω οτι ο Skinboy ειναι ο ιδανικος για να απανταει σε τετοια θεματα αυτου του μοτερ που εχει κανει τα απειρα και το αμαξι πλεον δεν ειναι βολτισιο και νομιζω και Κομπρεσσορα...
Οπως και να εχει καλη συνεχεια φιλε

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”