Τουρμπισμα στο hgt μου
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm
Τουρμπισμα στο hgt μου
Καλησπέρα παιδιά.Τελικά αφου δεν κατάφερα να πουλήσω το hgt μου,αποφασίσαμε με τον αδερφό μου να κανούμε ενα πλήρες turbo project.Και η ερωτησή μου είναι η εξής.Ύπαρχει κάποιος που θα μπορούσε να μας βοηθήσει με πληροφορίες για τα ευάλωτα σημεία του συγκεκριμένου μοτέρ?Μιλάμε για σοβαρή μετατροπή(πιστονια μπιελες αγραφο σίγουρα) με στόχο τα 350-400ps.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Περνα μια βολτα απο την ενοτητα γνωριμιας νεων μελων να μας πεις 2-3 πραγματα για σενα.Τυπικη διαδικασια που ακουλουθουμε ολοι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Αξιζει να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ για τετοια αλογα;;; δεν βαζεις ενα μοτερ απο coupe?
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
+1Noa έγραψε:Αξιζει να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ για τετοια αλογα;;; δεν βαζεις ενα μοτερ απο coupe?
- maggiora
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 124
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 12, 2008 4:04 pm
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Φίλος έχει βελτιώσει το ίδιο μοτέρ σε barchetta...
Περισσότερες πληροφορίες εάν θέλεις μπές στο www.barchetta.gr
Περισσότερες πληροφορίες εάν θέλεις μπές στο www.barchetta.gr
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Εκεί είναι το θέμα.Δεν θέλω να αλλάξω μοτέρ.Θέλω να παίξω με το μοτέρ του hgt.Γι αυτό ρωτάω αν κάποιος εδω έχει κάνει κάτι ανάλογο.Και τι πρέπει να προσέξω με το μοτέρ αυτό.Ας πούμε το block θα αντέξει τέτοια αύξηση ισχύος?Η standard ecu θα μπορέσει να συνεργαστεί με αγραφο εγκέφαλο ο οποίο θα δουλεύει ότι εχει να κάνει με τον κινητήρα?Η το αυτοκίνητο θα γίνει χριστουγενιάτικο δένδρο?
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Το θεμα ειναι οτι για τα αλογα που λες οτι θες να πιασεις θα χρειαστεις τοσα πολλα λεφτα που καλυτερα πουλα το και παρε ενα Subaru φτιαγμενο.
Να ειναι και 4κινητο να βγαζει ολη την δυναμη κατω.Θες να ξεκινησεις απο 1.8 λιτρα και 130 αλογα και να φτασεις στα 350-400.Εχεις καταλαβει για ποσο της % πανω μιλας?Ακομα και στα 280-300 να μεινει και να ειναι αξιοπιστο θα πρεπει να λες και ευχαριστω.Το μπλοκ σαν μπλοκ θα αντεξει.Πιστονια μπιελες κλπ λες θα αλλαξεις οποτε δεν θα εχεις θεμα.Τον στροφαλο τι θα τον κανεις?Και αντε εκει ΙΣΩΣ βρεις ακρη.Το καημενο το σασμαν και τα ημιαξονια τα ρωτας?Πως θα περασεις τοση δυναμη στον δρομο με πραγματα που ειναι σχεδιασμενα για 350% λιγοτερη δυναμη?Ετοιμαζεσε να μπεις σε ασχημο χορο.Οσο για τον αγραφο..............αυτο ειναι το ελαχιστο που πρεπει να σε απασχολει.Μια χαρα θα δουλεψει και θα συνεργαστει.Αλλες λειτουργειες θα εχει ο ενας και αλλες ο αλλος.Μιλα και με τον προγραμματιστη που θα επιλεξεις.
σ.σ.Οσα σου λεω ειναι εντελως φιλικα.Δικο σου το αμαξι δικια σου και η τσεπη αλλα και η αποφαση.Εγω απλα σου βαζω καποιους προβληματισμους και ερωτηματα.
Να ειναι και 4κινητο να βγαζει ολη την δυναμη κατω.Θες να ξεκινησεις απο 1.8 λιτρα και 130 αλογα και να φτασεις στα 350-400.Εχεις καταλαβει για ποσο της % πανω μιλας?Ακομα και στα 280-300 να μεινει και να ειναι αξιοπιστο θα πρεπει να λες και ευχαριστω.Το μπλοκ σαν μπλοκ θα αντεξει.Πιστονια μπιελες κλπ λες θα αλλαξεις οποτε δεν θα εχεις θεμα.Τον στροφαλο τι θα τον κανεις?Και αντε εκει ΙΣΩΣ βρεις ακρη.Το καημενο το σασμαν και τα ημιαξονια τα ρωτας?Πως θα περασεις τοση δυναμη στον δρομο με πραγματα που ειναι σχεδιασμενα για 350% λιγοτερη δυναμη?Ετοιμαζεσε να μπεις σε ασχημο χορο.Οσο για τον αγραφο..............αυτο ειναι το ελαχιστο που πρεπει να σε απασχολει.Μια χαρα θα δουλεψει και θα συνεργαστει.Αλλες λειτουργειες θα εχει ο ενας και αλλες ο αλλος.Μιλα και με τον προγραμματιστη που θα επιλεξεις.
σ.σ.Οσα σου λεω ειναι εντελως φιλικα.Δικο σου το αμαξι δικια σου και η τσεπη αλλα και η αποφαση.Εγω απλα σου βαζω καποιους προβληματισμους και ερωτηματα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Εγώ δεν κατακρίνω τπτ.....Απλά μπαίνεις σιγουρα σε ενα δρόμο που θα ειναι δύσκολος για να φτάσεις τα άλογα που θες με σωστό τρόπο.... Εγω σου λέω ΝΑΙ μπορείς να φτάσεις τα 300 άλογα με υπεροτροφοδότηση....Αλλα το θέμα ειναι οτι θές και όλα τα παρελκόμενα μαζι (μετάδοση-ισως μπλοκαδούρα,φρένα,άκρα κτλ).Βασικά το ιδιο θέμα θα ειχες και βάζοντας μοτέρ απο κουπέ επάνω απλά μιλάμε για διαφορά 2λιτρου με 1,8....
Δεν σε αποθαρρύνω,εγώ μπορεί να το επιχειρούσα ΑΛΛΑ θα ήμουν σιγοουρα προσεκτικός στο τί βάζω και το γιατι...
Δεν σε αποθαρρύνω,εγώ μπορεί να το επιχειρούσα ΑΛΛΑ θα ήμουν σιγοουρα προσεκτικός στο τί βάζω και το γιατι...
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
φιλε μου εγω παλι δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα το κοστος θα ειναι τοσο μεγάλο και η αξιοπιστία μάλλον αμφιλεγόμενη... Λίγοι εχουν ασχοληθει με το κομματι αυτο που θες... Ατμοσφαιρικο υπερκυβισμένο, ατμοσφαιρικο κομπρεσσορατο, και τουρμπατο...Στις πρωτες δυο περιπτωσεις δεν ηταν πανω απο 250 άλογα στη δευτερη κοντα 300...δεν θυμαμαι αν ακομα υπαρχει κ τι κανει αυτο το αμαξι...Για να το κανεις να ειναι καλο και σωστο και να δουλευει θες τουλαχιστον 8000 οποτε οντως με 8000 + το δικο σου σε καποιο μαντρα η σε καποιον ιδιωτη που θελει ανταλλαγη παιρνεις ετοιμο αμαξι κ μανισιο ισως με 270+ αλογα...πχ Subaru, S3, Type R, S2000, M3 metatroph ktl ktl...
Οπως και να εχει μακαρι να δουμε ενα τερατακι εδω μεσα αλλα προσεξε που πως και με ποιον θα γινει δουλεια γτ εχουμε δει και ακουσει πολλα περι σπασιματων και κακων δουλειων γενικα στο κλαδο
Οπως και να εχει μακαρι να δουμε ενα τερατακι εδω μεσα αλλα προσεξε που πως και με ποιον θα γινει δουλεια γτ εχουμε δει και ακουσει πολλα περι σπασιματων και κακων δουλειων γενικα στο κλαδο
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Φυσικά και όσα μου λέτε τα παίρνω φιλικά.Μια παρέα είμαστε στο κάτω κάτω.Και είναι απόλυτα σωστό αυτο που μου λες.Κι εμένα με προβληματίζει η μετάδοση και το πως θα περάσει η δύναμη στο δρόμο.Αλλά νομίζω πως όλα είναι εφικτά.Όρεξη θέλει και λύσεις βρίσκονται.Όσο για την αύξηση ισχύος,ναι,είναι μεγάλο το ποσοστό.Gazofonix έγραψε:Το θεμα ειναι οτι για τα αλογα που λες οτι θες να πιασεις θα χρειαστεις τοσα πολλα λεφτα που καλυτερα πουλα το και παρε ενα Subaru φτιαγμενο.
Να ειναι και 4κινητο να βγαζει ολη την δυναμη κατω.Θες να ξεκινησεις απο 1.8 λιτρα και 130 αλογα και να φτασεις στα 350-400.Εχεις καταλαβει για ποσο της % πανω μιλας?Ακομα και στα 280-300 να μεινει και να ειναι αξιοπιστο θα πρεπει να λες και ευχαριστω.Το μπλοκ σαν μπλοκ θα αντεξει.Πιστονια μπιελες κλπ λες θα αλλαξεις οποτε δεν θα εχεις θεμα.Τον στροφαλο τι θα τον κανεις?Και αντε εκει ΙΣΩΣ βρεις ακρη.Το καημενο το σασμαν και τα ημιαξονια τα ρωτας?Πως θα περασεις τοση δυναμη στον δρομο με πραγματα που ειναι σχεδιασμενα για 350% λιγοτερη δυναμη?Ετοιμαζεσε να μπεις σε ασχημο χορο.Οσο για τον αγραφο..............αυτο ειναι το ελαχιστο που πρεπει να σε απασχολει.Μια χαρα θα δουλεψει και θα συνεργαστει.Αλλες λειτουργειες θα εχει ο ενας και αλλες ο αλλος.Μιλα και με τον προγραμματιστη που θα επιλεξεις.
σ.σ.Οσα σου λεω ειναι εντελως φιλικα.Δικο σου το αμαξι δικια σου και η τσεπη αλλα και η αποφαση.Εγω απλα σου βαζω καποιους προβληματισμους και ερωτηματα.
- maggiora
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 124
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 12, 2008 4:04 pm
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Στις μετατροπές δεν υπάρχει λογική.....
Εάν το θές,απλά κάντο...!!Εάν σκέφτεσαι ότι θά καίει παραπάνω ή οτι δεν θα μπορείς να πηγαίνεις στην δουλειά σου,τότε αστο καλύτερα.Περι αξιοπιστίας απλα θα σου πώ οτι το συγκεκριμένο barchetta(με το μοτέρ σου) λειτουργεί καθημερινά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Το μοτέρ σου είναι το καλύτερο ατμοσφαιρικό μοτέρ της fiat για εμένα...
Πάντως τα αλογα που λες οτι θες να το φτασεις ειναι λιγο υπερβολικα.....
Εάν το θές,απλά κάντο...!!Εάν σκέφτεσαι ότι θά καίει παραπάνω ή οτι δεν θα μπορείς να πηγαίνεις στην δουλειά σου,τότε αστο καλύτερα.Περι αξιοπιστίας απλα θα σου πώ οτι το συγκεκριμένο barchetta(με το μοτέρ σου) λειτουργεί καθημερινά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Το μοτέρ σου είναι το καλύτερο ατμοσφαιρικό μοτέρ της fiat για εμένα...
Πάντως τα αλογα που λες οτι θες να το φτασεις ειναι λιγο υπερβολικα.....
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2011 2:48 pm
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
Μα έτσι κι αλλιώς δεν μιλάμε για καθημερινή χρήση.αλλά για πυραυλάκι εδάφους-εδάφους.
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
allo 280 και αλλο 400...οπως και να εχει φιλε ευχομαι καλη τυχη και με το καλο ο πυραυλος...
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
ετσι ακριβως....g έγραψε:φιλε μου εγω παλι δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα το κοστος θα ειναι τοσο μεγάλο και η αξιοπιστία μάλλον αμφιλεγόμενη...
Οπως και να εχει μακαρι να δουμε ενα τερατακι εδω μεσα αλλα προσεξε που πως και με ποιον θα γινει δουλεια γτ εχουμε δει και ακουσει πολλα περι σπασιματων και κακων δουλειων γενικα στο κλαδο
αλλα για να ειμαστε κ ειλικρινεις ολα εχουνε ενα παρονομαστη κ ολη θελουμε 400 αλογα με 5000ε
και τα λαμογια,
λενε γινετε για να τσακωσουνε την δουλεια κ μετα απογοητευεις κοσμο....
τα 350-400 με turbo στο μοτερ αυτο λιγο πολυ γινετε...
το πως θα δουλευουνε διαχρονικα αμφιλεγομενο κ σχετικο..
αν φτιαχνετε για πλακα οκ , αν οχι λαθος.
αν επισης υπαρχει budget 25.000ε (για ολα για να εισαι αυτα τα αλογα κ να πατας κ να μην κοβεις διαφορα, μην μενεις απο φρενα κτλ , για κυριλε δουλεια δηλαδη) κ διαθεση για συμβιβασμους μπορει να γινει.
αν οχι δεν γινετε απλα η γινετε για λιγο κ τελος (οπως πολλα στο παρελθον)
good luck
(προσωπικα εχοντας κανει τα απειρα σε αυτο το αμαξι , δεν θα ξανα εφτιαχνα κανενα σε τετοια επιπεδα, απλα θα επερνα ενα μεγαλυτερο αμαξι....)
Punto HGT SC Evo
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
Re: Τουρμπισμα στο hgt μου
νομιζω οτι ο Skinboy ειναι ο ιδανικος για να απανταει σε τετοια θεματα αυτου του μοτερ που εχει κανει τα απειρα και το αμαξι πλεον δεν ειναι βολτισιο και νομιζω και Κομπρεσσορα...
Οπως και να εχει καλη συνεχεια φιλε
Οπως και να εχει καλη συνεχεια φιλε