Eξάτμιση για HGT
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- holiday_st
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 17, 2010 2:10 pm
Eξάτμιση για HGT
Παιδια θελω συμβουλες για να φτιαξω εξατμιση στο hgt μου (2004 μκ2β).Να παω σε μεγαλυτερο σωληνα η να παραμεινω στον ιδιο??Δεν την μπορω τη φασαρια δυστυχως οποτε θα κρατησω και τα 2 καζανια απλα πιο ελευθερα και ισως πιο μεγαλα για μειωση θορυβου!Και αν ξερει καποιος να μου πει αν εχω προκαταλυτη...Αυτο που κυριως με απασχολει ειναι η διαμετρος του σωληνα...
tomorrow is just a useless word...
- bill33
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 696
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
- Τοποθεσία: Τριπολη
Re: Eξάτμιση για HGT
Εχεις προκαταλυτες; στο χταποδι.
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Eξάτμιση για HGT
ναι εχεις στο δυχαλο...να πας σε 55αρα εξωτερικη σωληνα...
- holiday_st
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 17, 2010 2:10 pm
Re: Eξάτμιση για HGT
iceman_n έγραψε:ναι εχεις στο δυχαλο...να πας σε 55αρα εξωτερικη σωληνα...
οποτε με καταργηση προκαταλυτη 55αρη σωληνα και πιο ελευθερα καζανια θα δουλεψει "σωστα" ετσι??Υποψιν οτι για εισαγωγη αερα εχω παραγγειλει και περιμενω το typhoon kit της k&n και οπως το φανταζομαι το αμαξι θα γινει πρωτο σταδιο (φ.π.ε.) και ισως εκκεντροφορους αν αξιζει τον κοπο και το μοτερ δουλεψει σωστα και με ασφαλεια...
Και θελω να ρωτησω και καποια αλλα πραγματακια πανω σε αυτα:
1.Τι ακριβως χρειαζεται για αλλαγη εκκεντροφορων στο συγκεκριμενο μοτερ??? (ροικη,φλαντζα κ.λ.π.)
2.Απο προγραμμα εχει βρεθει λυση για ξεκλειδωμα η παμε σε παραλληλο???
Ευχαριστω προκαταβολικα και sorry κουραζω...
tomorrow is just a useless word...
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Eξάτμιση για HGT
εκκεντροφορους μη βαλεις...αν δεν μπει προγραμμα δεν αξιζουν.
ουτε εχει βρεθει λυση για ξεκλειδωμα ουτε δουλευουν σωστα οι παραλληλοι...μονο αγραφος, πολλα τα λεφτα.οποτε ξεχνας και εκκεντρα και αγραφο λογο χρηματων...εκτος αν εχεις 2000 για αγραφο με πλεξουδα και ρυθμισμα συν 800 τα εκκεντρα...
για μενα το αφηνεις με το φιλτρο και με την εξατμιση και προσθετεις μονο ενα κορωνοποινιο της bacci και θα ειναι κομπλε...
ουτε εχει βρεθει λυση για ξεκλειδωμα ουτε δουλευουν σωστα οι παραλληλοι...μονο αγραφος, πολλα τα λεφτα.οποτε ξεχνας και εκκεντρα και αγραφο λογο χρηματων...εκτος αν εχεις 2000 για αγραφο με πλεξουδα και ρυθμισμα συν 800 τα εκκεντρα...
για μενα το αφηνεις με το φιλτρο και με την εξατμιση και προσθετεις μονο ενα κορωνοποινιο της bacci και θα ειναι κομπλε...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Eξάτμιση για HGT
Ή βαζεις παραλληλο με οτι συνεπαγεται αυτο στο ευρος των ρυθμισεων
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Eξάτμιση για HGT
τα 600+ ευρω που εχει παραλληλος τα δινει στο κ/π...με θεαματικα αποτελεσματα σε σχεση με τον παραλληλο, που δεν θα καταλαβει καν οτι τον εβαλε
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Eξάτμιση για HGT
To αμαξι στρωνει τα κενα της εξατμισης με το προγραμμα .Απο την αλλη το κοντυτερο Κ/Π κανει πλουσιοτερο τον βενζινα και ισως δεν το θελουν ολοι..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Eξάτμιση για HGT
den μπορει να του στρωσει τπτ με παραλληλο, 8α τα κανει re adjust ο hitachi.
στο HGT, η ο μαμα εγκεφαλος στοκ (οπου περνει εχει super διαχειρηση) η full αγραφος.
οτιδηποτε αλλο , τσαμπα κοπος.
χταποδι 4-2-1 ισομηκη
55 σωληνωση με 2 καζανακια κ καταλυτη .
εισαγωγη αερα
μπουζι.
τελος το μοτερ. (ενα ελαφρωμα στο βολαν οταν λυσεις για δισκο δεκτο η οποτεδηποτε αναλογος τα κεφια)
μετα κ/π 12/53
κ χαιρεσαι το αμαξι με στοκ αξιοπιστια.
αν εχεις κ 17 πανω τοτε εισαι super αν εισαι ποιο hardcore τοτε μενεις με 15 κ εισαι ακομα ποιο super
σωληνακια υψηλης all around , αναρτησουλα καλη (coilover εννοειτε) κ εχεις ενα αμαξι το οποιο σεπαει παντου παντα απροβληματιστα.
αν δεν το κανει , αλλαξε μηχανικο !
στο HGT, η ο μαμα εγκεφαλος στοκ (οπου περνει εχει super διαχειρηση) η full αγραφος.
οτιδηποτε αλλο , τσαμπα κοπος.
χταποδι 4-2-1 ισομηκη
55 σωληνωση με 2 καζανακια κ καταλυτη .
εισαγωγη αερα
μπουζι.
τελος το μοτερ. (ενα ελαφρωμα στο βολαν οταν λυσεις για δισκο δεκτο η οποτεδηποτε αναλογος τα κεφια)
μετα κ/π 12/53
κ χαιρεσαι το αμαξι με στοκ αξιοπιστια.
αν εχεις κ 17 πανω τοτε εισαι super αν εισαι ποιο hardcore τοτε μενεις με 15 κ εισαι ακομα ποιο super
σωληνακια υψηλης all around , αναρτησουλα καλη (coilover εννοειτε) κ εχεις ενα αμαξι το οποιο σεπαει παντου παντα απροβληματιστα.
αν δεν το κανει , αλλαξε μηχανικο !
Punto HGT SC Evo
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Eξάτμιση για HGT
Σε εμπειρια δικου μου ανθρωπου που ειχε τοποθετησει dastek ,εμεινε ικανοποιημενος οσο διαστημα ηταν Ν/Α .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Eξάτμιση για HGT
sto επιβεβαιωνω 100% οτι αμα το ψαξεις εις βαθος , το οφελος ειναι λεπτομερια την οποια το μοτερ του HGT την κερδιζει με φιλτρο κ μονο (σωστα)
οσο υπαρχει L κ οσο ο Hitachi ρυθμιζει απο εκει οσο κ να αλλαξεις το σημα το ξανα ρυθμιζει στην πορεια απο αλλου.
ειναι πολυ εξυπνος για αυτο που κανει κ το κανει πολυ καλα.
μονο αμα τον αλλαξεις με wideband μπορεις να κανεις κατι με παραλληλο αλλα θα εχεις αλλα θεματα μετα που ενα καθημερινο αμαξι βολτας δεν πρεπει να εχει.
οι παραλληλοι ειναι ημιμετρα , οταν μπορεις με αλλες λυσεις να κανεις αυτο που θες τοτε δεν χρειαζονται
το μοτερ του HGT Μπορει να ειναι στα 145 αλογα χωρις προβλημα κ χωρις κοπο , εκει ειναι οκ κιολας κ οσο αξιοπιστο σχεδιαστηκε δεν θα το σερβιρεις ποτε κ θα σου αντεξει μεχρι να το δωσεις να το δουλεψει καποιος αλλος.
το ΚΝ το Typhoon κ SS εξατμιση θα σε παει στα 143 -145. εχει δοκιμαστει σε πολλα κ παιζει καλα.
η διαχειρηση ενος κινητηρα ειναι το Α κ το Ω στη λειτουργια του.
κ τα πειρακια κατι που κανουνε ζημια μεγαλη κ δεν πρεπει να υπαρχουνε ποτε.
μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα με πολλους τροπους , πχ rotrex στο 0.7 εχει μπει σε αυτο το μοτερ απο ιταλια μερια. αποδοση 176 αλογα στροφαλο , δηλαδη 150 ευνοηκα τροχο.
δες το μοτερ μου, με 0.6 εχει 205 τροχο , με μικροτερη πιεση , αυτο ειναι καθαρα και μονο λογο διαχειρησης κ οχι λογο κατι αλλου , αν ειχα κ ποιο μικρο κομπρεσσορα κ μαμα εκκεντροφορους θα ειχα κ 1000+ στροφες ποιο κατω την δυναμη με θυσια 8-10 αλογα ψηλα μονο, αν παλι σκεφτεις οτι στο δρομο δεν θα καταπονητε οσο τωρα θα μπορουσα να του δωσω κ αλλο αβανς κ να ειναι ακομα ποιο καλο, που δεν σε ενδιαφερει καθημερινα. με παραλληλο στο μαμα εγκεφαλο ουτε 170 τροχο δεν 8α ειχα, δεν θα μπορουσε να κανει το μοτερ να αποδιδει οπως με τον αγραφο ουτε κατα το πλησιον δυνατον.
αυτα ειναι ημιμετρα , τα οποια εψαχνα καποτε κ εγω κ δεν βρεθηκε ακρη ποτε.
5α μπεκ για τουρμισματα, παραλληλοι κτλ , ολα αυτα ειναι τριπακι για εναρξη μπελαδων.
σκοπος ειναι να το απολαμβανεις οπως πριν απλα καλυτερο κ σωστο.
οχι ονομαστικα καλυτερο αλλα πρακτικα καλυτερο.
και εκκεντροφορους με τον hitachi Μπορεις να φορεσεις αλλα πρεπει να τους χρονισεις ετσι ωστε να εκμεταλευτεις την εργοαστασιακη χαρτογραφιση κ το αβανς του απο μαμα στεγνωνοντας το σε σημεια κ κανοντας το ποιο πλουσιο σε αλλα, αυτο επειδη δεν μπορει να γινει με ρυθμιση ecu το κανεις με αλλαγη χρονου κ βυθισματος απο εκκεντροφορους (ξερεις οτι φοραγε τετοιους εκκεντροφορους κ τους φοραω ακομα στο μοτερ μου)
τσεκαρε ενα οποιοδηποτε ΝΑ μοτερ με
φιλτρο εξατμιση κ/π
κ φιλτρο προγραμμα εξατμιση κ δες το αποτελεσμα στην πραξη, το πρωτο ειναι παντου ποιο γρηγορο εκτος απο το σημειο που τελειωνει κ μετα. οπου στην ελλαδα κιολας μονο αττικη οδο κ εθνικη σε μερικα σημεια καθως κ εγνατια θα το μετανοιωσεις.
κ εισαι μαμα αξιοπιστια σε ολα.
οσο υπαρχει L κ οσο ο Hitachi ρυθμιζει απο εκει οσο κ να αλλαξεις το σημα το ξανα ρυθμιζει στην πορεια απο αλλου.
ειναι πολυ εξυπνος για αυτο που κανει κ το κανει πολυ καλα.
μονο αμα τον αλλαξεις με wideband μπορεις να κανεις κατι με παραλληλο αλλα θα εχεις αλλα θεματα μετα που ενα καθημερινο αμαξι βολτας δεν πρεπει να εχει.
οι παραλληλοι ειναι ημιμετρα , οταν μπορεις με αλλες λυσεις να κανεις αυτο που θες τοτε δεν χρειαζονται
το μοτερ του HGT Μπορει να ειναι στα 145 αλογα χωρις προβλημα κ χωρις κοπο , εκει ειναι οκ κιολας κ οσο αξιοπιστο σχεδιαστηκε δεν θα το σερβιρεις ποτε κ θα σου αντεξει μεχρι να το δωσεις να το δουλεψει καποιος αλλος.
το ΚΝ το Typhoon κ SS εξατμιση θα σε παει στα 143 -145. εχει δοκιμαστει σε πολλα κ παιζει καλα.
η διαχειρηση ενος κινητηρα ειναι το Α κ το Ω στη λειτουργια του.
κ τα πειρακια κατι που κανουνε ζημια μεγαλη κ δεν πρεπει να υπαρχουνε ποτε.
μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα με πολλους τροπους , πχ rotrex στο 0.7 εχει μπει σε αυτο το μοτερ απο ιταλια μερια. αποδοση 176 αλογα στροφαλο , δηλαδη 150 ευνοηκα τροχο.
δες το μοτερ μου, με 0.6 εχει 205 τροχο , με μικροτερη πιεση , αυτο ειναι καθαρα και μονο λογο διαχειρησης κ οχι λογο κατι αλλου , αν ειχα κ ποιο μικρο κομπρεσσορα κ μαμα εκκεντροφορους θα ειχα κ 1000+ στροφες ποιο κατω την δυναμη με θυσια 8-10 αλογα ψηλα μονο, αν παλι σκεφτεις οτι στο δρομο δεν θα καταπονητε οσο τωρα θα μπορουσα να του δωσω κ αλλο αβανς κ να ειναι ακομα ποιο καλο, που δεν σε ενδιαφερει καθημερινα. με παραλληλο στο μαμα εγκεφαλο ουτε 170 τροχο δεν 8α ειχα, δεν θα μπορουσε να κανει το μοτερ να αποδιδει οπως με τον αγραφο ουτε κατα το πλησιον δυνατον.
αυτα ειναι ημιμετρα , τα οποια εψαχνα καποτε κ εγω κ δεν βρεθηκε ακρη ποτε.
5α μπεκ για τουρμισματα, παραλληλοι κτλ , ολα αυτα ειναι τριπακι για εναρξη μπελαδων.
σκοπος ειναι να το απολαμβανεις οπως πριν απλα καλυτερο κ σωστο.
οχι ονομαστικα καλυτερο αλλα πρακτικα καλυτερο.
και εκκεντροφορους με τον hitachi Μπορεις να φορεσεις αλλα πρεπει να τους χρονισεις ετσι ωστε να εκμεταλευτεις την εργοαστασιακη χαρτογραφιση κ το αβανς του απο μαμα στεγνωνοντας το σε σημεια κ κανοντας το ποιο πλουσιο σε αλλα, αυτο επειδη δεν μπορει να γινει με ρυθμιση ecu το κανεις με αλλαγη χρονου κ βυθισματος απο εκκεντροφορους (ξερεις οτι φοραγε τετοιους εκκεντροφορους κ τους φοραω ακομα στο μοτερ μου)
τσεκαρε ενα οποιοδηποτε ΝΑ μοτερ με
φιλτρο εξατμιση κ/π
κ φιλτρο προγραμμα εξατμιση κ δες το αποτελεσμα στην πραξη, το πρωτο ειναι παντου ποιο γρηγορο εκτος απο το σημειο που τελειωνει κ μετα. οπου στην ελλαδα κιολας μονο αττικη οδο κ εθνικη σε μερικα σημεια καθως κ εγνατια θα το μετανοιωσεις.
κ εισαι μαμα αξιοπιστια σε ολα.
Punto HGT SC Evo
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Eξάτμιση για HGT
Mιας και δεν εχω HGT δεν μπορω να σου απαντησω .Δεν αμφιβαλλω για τους περιορισμους του Ηitachi και των παραλληλων (που στην προαναφερθεισα Ν/Α περιπτωση παρεμενε 4μπεκο ) .
Ομως το να μπλεκω το κ/π στην βελτιωση του κινητηρα ειναι λαθος .Προφανως "φιλτρο εξατμιση κ/π" ειναι πιο γρηγορο απο ενα φ-ε-π. Προφανως ομως και ενα HGT μονο με κ/π μπορει να ειναι πιο γρηγορο απο φ-ε .Αρα καλυτερα καποιος να βαλει 1ο το κ/π .
Ομως το να μπλεκω το κ/π στην βελτιωση του κινητηρα ειναι λαθος .Προφανως "φιλτρο εξατμιση κ/π" ειναι πιο γρηγορο απο ενα φ-ε-π. Προφανως ομως και ενα HGT μονο με κ/π μπορει να ειναι πιο γρηγορο απο φ-ε .Αρα καλυτερα καποιος να βαλει 1ο το κ/π .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Eξάτμιση για HGT
σωστα ολα τα παραπανω...οσον αφορα το θεμα εξατμιση για μενα αν γινει 55μμ το το ss χταποδι του πεφτει μεγαλο...εγω ειχα σοβαρο θεμα...
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Eξάτμιση για HGT
sta HGT λογο της ιδιαιτεροτητας τους αλλαζεις πρωτα φιλτρο εξατμιση
ειτε
μισα ειτε ολοκληρα κιτ, οπως κ σε πολλα αμαξια απλα μετα στα πολλα αμαξια πας κ σε προγραμμα, αλλα σε αυτο δεν μπορεις οποτε πας σε εναλλακτικες δοκιμασμενες λυσεις.
αλλωστε ο λογος που αλλαζει καποιος κατι ειναι η αποδοση οποτε κοιτας τι αποδιδει καλυτερα κατα την γνωμη μου παντα
μετα η δεν κανεις τπτ η πας σε κ/π αυτο λεω , κ το λεω απο θεμα αξιζει δεν αξιζει οχι απο τπτ αλλο.
το SS δεν εχει κανενα θεμα με 55 μετα η 54 για να ακριβολογουμε, αρκει τα δυο καζανακια να ειναι τοσα σε λιτρα οσα πρεπει κ οχι χυμα εμποριου με το ονομα grn κτλ.
απο την αλλη καποιος μπορει να παρει ολο το κιτ της SS κ να ξεμπλεκει. παλι οκ ειναι
διαλεγει γιατι το κοστος αλλαζει.
παντα με καταλυτη κεντρικο, αν δεν υπαρχει τοτε εχεις προβλημα σε ροπη κ αποδοση ναι αν υπαρχει δεν εχεις
με το SS φουλ εχει αποδοση σε αλογα αλλα οχι τοσο σε ροπη. με το να κανει χειροποιητο αξιολογο με δυο καζανακια μπορει να εχει κ καλυτερο ισως οφελος σε ροπη
οπως κ να εχει ομως μιλαμε για παρομοια πραγματα που ο καθενας μπορει να αποφασισει αναλογος πολλων συνθηκων
ειτε
μισα ειτε ολοκληρα κιτ, οπως κ σε πολλα αμαξια απλα μετα στα πολλα αμαξια πας κ σε προγραμμα, αλλα σε αυτο δεν μπορεις οποτε πας σε εναλλακτικες δοκιμασμενες λυσεις.
αλλωστε ο λογος που αλλαζει καποιος κατι ειναι η αποδοση οποτε κοιτας τι αποδιδει καλυτερα κατα την γνωμη μου παντα
μετα η δεν κανεις τπτ η πας σε κ/π αυτο λεω , κ το λεω απο θεμα αξιζει δεν αξιζει οχι απο τπτ αλλο.
το SS δεν εχει κανενα θεμα με 55 μετα η 54 για να ακριβολογουμε, αρκει τα δυο καζανακια να ειναι τοσα σε λιτρα οσα πρεπει κ οχι χυμα εμποριου με το ονομα grn κτλ.
απο την αλλη καποιος μπορει να παρει ολο το κιτ της SS κ να ξεμπλεκει. παλι οκ ειναι
διαλεγει γιατι το κοστος αλλαζει.
παντα με καταλυτη κεντρικο, αν δεν υπαρχει τοτε εχεις προβλημα σε ροπη κ αποδοση ναι αν υπαρχει δεν εχεις
με το SS φουλ εχει αποδοση σε αλογα αλλα οχι τοσο σε ροπη. με το να κανει χειροποιητο αξιολογο με δυο καζανακια μπορει να εχει κ καλυτερο ισως οφελος σε ροπη
οπως κ να εχει ομως μιλαμε για παρομοια πραγματα που ο καθενας μπορει να αποφασισει αναλογος πολλων συνθηκων
Punto HGT SC Evo
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Eξάτμιση για HGT
εγω αυτο που ειδα με φιλτρο χταποδι ss και 55αρα με κεντρικο καταλυτη ηταν...180 χιλιομετρα τελικη γιατι σαν συνολο του επεφτε μεγαλο...με σκετη την 55αρα και μαμα χταποδι το αμαξι ηταν φοβερο πρωτη φορα το εβλεπα να καταβαζει ετσι ευκολα τα 225...
αυτο ηταν το θεμα που ειχα...οπου μετα με τα εκκεντρα κατι εγινε για ευνοητους λογος φυσικα...απο την εμπειρια μου και το τι εχω δει στο δικο μου το λεω...
αυτο ηταν το θεμα που ειχα...οπου μετα με τα εκκεντρα κατι εγινε για ευνοητους λογος φυσικα...απο την εμπειρια μου και το τι εχω δει στο δικο μου το λεω...