Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Νοέμ 16, 2010 4:31 pm

Μιας και οι ενδιαφερομενοι 8v δεν ανοιξαν θεμα και για να καθαρισει και η προσφατη αγγελια ,ανοιγω αυτην εδω την συζητηση.

Οι κατοχοι των 1.2 8v 60 ιππων μπορουν να τοποθετησουν των εκκεντροφορο του μκ1 1.2 75 ιππων (866 το ονομα του οπως λενε και οι "Αγγλοι").Διαφορα στο υψος των "αμυγδαλων" οπως βλεπετε και στις φωτογραφιες :

Εικόνα

Mαμα
Εικόνα
και 866..
Εικόνα

Επιπλεον διατιθεται και το χταποδι του ιδιου κινητηρα ως βελτιωτικο στο μπουφο που διακρινει τα μεταγενεστερα μοντελα με τον ενσωματωμενο καταλυτη στην πολλαπλη εξαγωγης.
PDT_Armataz_01_01


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από arpas » Τρί Νοέμ 16, 2010 4:52 pm

Σχετικα με το χταποδι, να συμπληρωσω οτι απο το 1,2 75hp ειναι 4-2-1, ενω απο το 1,2 60hp ειναι 4-1...
Το θεμα βεβαια ειναι ποσο μπορει να κερδισουμε με μαμα καταλυτη αν αλλαξουμε το χταποδι...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Νοέμ 16, 2010 4:59 pm

Σημασια δεν εχει μονο το 4-2-1 ή το 4-1 αλλα και το μηκος των σωληνων που ειναι ανυπαρκτο στα μκ2/μκ2β.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 6:29 pm

Ωραια!
Και για τι κοστος μιλαμε?
Αν υποθεσουμε οτι θελουμε εκκεντροφορο, χταποδι, ενα μεταλλικο καταλυτη και προγραμματισμο?
Και κυριως: τι αποδοση θα εχει το αποτελεσμα? Θα ειναι value for money? Μηπως μετα η καταναλωση φτασει σε επιπεδα 1,8?

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 6:34 pm

P.A.D.R.C έγραψε:
υ.γ. οσο για τμη που ειπες στο πμ Γιωργο,αγοραζεις ολοκληρο το μοτερ ;-) .
(Απο την αγγελια)

Μπερδεψα τους εκκεντροφορους ρε Κωνσταντινε :mrgreen:
324€ κοστιζει ο Road Max της Colombo συμφωνα με το site.
150-200€ μου εχουν πει κατα καιρους για τον εκκεντροφορο(ους) του MK2 1.2 16V
Ασχετο φυσικα, μιας που δε μπαινουν στο δικο μας...

Υ.Γ. Ειμαι τοσο αφηρημενος μερικες φορες... Προχθες ανεβηκα σπιτι και συνειδητοποιησα πως ειχα ξεχασει την πορτα του αυτοκινητου και τη μηχανη σε λειτουργεια.Η Στελλα εμεινε καγκελο PDT_Armataz_01_04

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Νοέμ 16, 2010 6:43 pm

saxon_747 έγραψε:Ωραια!
Και για τι κοστος μιλαμε?
Αν υποθεσουμε οτι θελουμε εκκεντροφορο, χταποδι, ενα μεταλλικο καταλυτη και προγραμματισμο?
Και κυριως: τι αποδοση θα εχει το αποτελεσμα? Θα ειναι value for money? Μηπως μετα η καταναλωση φτασει σε επιπεδα 1,8?
Νομιζω πως και ενα ελαφρυ γυαλισμα των αυλων θα βοηθησει(λαμβανοντας υποψιν πως θελουμε και λιγο turbulence-στροβιλισμο του μιγματος).Ομως το θεμα ειναι ,εσυ τι περιμενεις να παρεις.. PDT_Armataz_01_01 .

Το σιγουρο ειναι πως θα καταφερεις να ζωντανεψεις λιγο παραπανω τον κινητηρα συνολικα καθως και να διευρυνεις το οριο περιστροφης του φιμωμενου 8v .ΠΡΟΣΕΞΕ ,δεν μιλαω για ψηλοτερο κοφτη αλλα για το ατυπο οριο περιστροφης του 8v που προφανως δεν οι 6500(?) χιλιαδες στροφες,αλλα οι ~5000 ,σημειο που λαχανιαζει αυτη την στιγμη.

Τελος επειδη με ειχες ρωτησει και για τα καυσαερια ,στις 2000 στροφες που τα μετρανε αυτοι δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα με αυτη την βελτιωση.

υ.γ. Σχετικα με τον προγραμματισμο δεν μπορω να σας βοηθησω μιας και στο net μιλανε για τσιπακι..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Τρί Νοέμ 16, 2010 7:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: στο net και οχι net :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 6:50 pm

Δε πειραζει, μας βοηθας ηδη αρκετα.

Να σας πω πως το βλεπω εγω:

εαν
εκκεντροφορος = 50€
φιλτρο = εχουμε ηδη
τελικο = εχουμε ηδη
προγραμμα = 300€
χταποδι = 100€
εργασια & περιποιηση αυλων = 150€
συνολο 600€ = 15 αλογακια

τοτε ειμαστε οκ.
(75 αλογακια με 860κιλα)

Αρκει να περναει καυσαερια και να μην ανεβει τραγικα η καταναλωση.
P.A.D.R.C έγραψε: θα καταφερεις να ζωντανεψεις λιγο παραπανω τον κινητηρα συνολικα καθως και να διευρυνεις το οριο περιστροφης του φιμωμενου 8v .ΠΡΟΣΕΞΕ ,δεν μιλαω για ψηλοτερο κοφτη αλλα για το ατυπο οριο περιστροφης του 8v που προφανως δεν οι 6500(?) χιλιαδες στροφες,αλλα οι ~5000 ,σημειο που λαχανιαζει αυτη την στιγμη.
Προφανως μιλας για καλυτερες "καμπυλες".

Άβαταρ μέλους
pateras
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από pateras » Τρί Νοέμ 16, 2010 7:11 pm

μονο ο εκκεντροφορος ποσα αλογα δινει?? και το βρισκεις οντως με 50 ευρο??

Άβαταρ μέλους
COOLIS
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από COOLIS » Τρί Νοέμ 16, 2010 7:37 pm

Δεν ειναι μονο ο εκκεντροφορος ποσα δινει αλλα θα δουλευει σωστα μονο με εκκεντροφορο ?

Άβαταρ μέλους
pateras
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από pateras » Τρί Νοέμ 16, 2010 7:39 pm

COOLIS έγραψε:Δεν ειναι μονο ο εκκεντροφορος ποσα δινει αλλα θα δουλευει σωστα μονο με εκκεντροφορο ?
καλη ερωτηση φιλε PDT_Armataz_01_01

Άβαταρ μέλους
COOLIS
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από COOLIS » Τρί Νοέμ 16, 2010 7:46 pm

Σκεφτομαι οτι μπορει να εχει αρυθμιες στο ρελαντι ...

Άβαταρ μέλους
pateras
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από pateras » Τρί Νοέμ 16, 2010 7:51 pm

coolis αντε αυτο δεν σε χαλαει και τοσο πολυ.. το θεμα ειναι μην αρχισουν να χαλανε αλλα μετα το λεω αυτο με την λογικη οτι αμα βαλεις ας πουμε turbo πρεπει να τα κανεις ολα αλεξισφερα μετα μηπως θελει κατι παρομιο δεν ξερω δεν εχω γνωση πανω στο θεμα απλως λεω μηπως

Άβαταρ μέλους
COOLIS
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από COOLIS » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:00 pm

Στο turbo Φιλε μ αλλαζεις ολο τον τροπο λειτουργειας του κινητηρα σ σε ατμοσφερα δεν θα εχεις τετοια θεματα πιστευω με ενα εκκεντροφορο

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:08 pm

COOLIS έγραψε:Στο turbo Φιλε μ αλλαζεις ολο τον τροπο λειτουργειας του κινητηρα σ σε ατμοσφερα δεν θα εχεις τετοια θεματα πιστευω με ενα εκκεντροφορο
Aκριβως.
Αλλωστε αυτοι οι εκκεντροφοροι εμπαιναν στον ιδιο ουσιαστικα κινητηρα (1.2 8v).
Αργοτερα (προφανως λογω ρυπων) μπηκαν ηπιοτεροι εκκεντροφοροι και προγραμμα.

Κατα τη γνωμη μου, δεν αξιζει να μπουν μονο εκκεντροφοροι. Χρειαζεται να αναπρογρματιστει και η ecu ωστε να εκμεταλευεται τις δυνατοτητες τους.

Άβαταρ μέλους
pateras
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από pateras » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:15 pm

saxon_747 έγραψε:
COOLIS έγραψε:Στο turbo Φιλε μ αλλαζεις ολο τον τροπο λειτουργειας του κινητηρα σ σε ατμοσφερα δεν θα εχεις τετοια θεματα πιστευω με ενα εκκεντροφορο
Aκριβως.
Αλλωστε αυτοι οι εκκεντροφοροι εμπαιναν στον ιδιο ουσιαστικα κινητηρα (1.2 8v).
Αργοτερα (προφανως λογω ρυπων) μπηκαν ηπιοτεροι εκκεντροφοροι και προγραμμα.

Κατα τη γνωμη μου, δεν αξιζει να μπουν μονο εκκεντροφοροι. Χρειαζεται να αναπρογρματιστει και η ecu ωστε να εκμεταλευεται τις δυνατοτητες τους.
αρα τα 300 ευρο τα εχουμε στο νερο :cool: πολλα λεφτα ρε παιδια δεν ξερω

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”