Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:17 pm

H συγκεκριμμενη βελτιωση ειναι ηπιας μορφης και δεν πρεπει να την μπερδευετε με το "φαινομενο" saxorallo PDT_Armataz_01_01 . Ο μεγιστος στοχος ειναι απο τα 60 αλογα να φτασετε τα 75(*ισως και λιγο πιο πανω για οποιον ασχοληθει με ροϊκη και αυξηση συμπιεσης ),εαν και εφοσον προβειτε σε ολες τις προαναφερθεισες αλλαγες .Ουτε το ρελαντι θα αλλαξει τοσο πολυ ουτε η καταναλωση(εαν και εφοσον δεν το πατε τερμα συνεχεια) ουτε η αξιοπιστια του κινητηρα.Πιστευω πως αν διαβασετε το αντιστοιχο θεμα των εκκεντροφορων του mk2 ,να παρετε μια ιδεα κατα ποσο αλλαζει ο κινητηρας χαρακτηρα :-) ..

* οποιος μπει σε αυτη την διαδικασια δεν κοιταει τον συγκεκριμμενο εκκεντροφορο αλλα σαφως εναν αγριοτερο σαν αυτους που προτεινει η C&B (Colombo & Bariani για οσους δεν γνωριζουν).
Bεβαιως το θεμα για να γινει σστη δουλεια ειναι να ρυθμιστει με νεο προγραμμα και οχι πχ μπακαλικα τοποθετωντας εναν ρυθμιστη πιεσης βενζινης.

Τελος να πω πως τον συγκεκριμμενο εκκεντροφορο τον φορανε και τα TIPO 1.2 75ps


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
pateras
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από pateras » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:20 pm

αυτος ο εκκεντροφορος που λες C&B κανει τουλαχιστον 200 ευρο σωστα??

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:23 pm

324€ στο σιτε της C&B. Ποσο ερχεται στην Ελλαδα δε γνωριζω.

Άβαταρ μέλους
Giorgis_thess
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από Giorgis_thess » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:24 pm

Παιδιά για ποιες αρρυθμίες μιλάτε..Εργοστασιακό εκκεντροφόρο βάζετε όχι κάποιον κανίβαλο...Σωστό πρόγραμμα και όλα θα δουλεύουν ρολόι...Χωρίς πρόγραμμα δύσκολα τα πράγματα..Ισως να γίνει και χειρότερο..Μένει πάντως να το δούμε στην πράξη..(Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα :D ) Επίσης καλή είναι και η σκέψη για reprofile...Εκεί τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο αισθητά..

Από την στιγμή που θα βγει κεφαλάρι καλό είναι να ανεβεί και η συμπίεση σε κάποια ανεκτά όρια...Πάντως πραγματικά τα ΜΚ2 1.2 8v πάσχουν πραγματικά στον θέμα εκκεντροφόρο..Η διαφορά πριν και μετά θα είναι κάτι παραπάνω από αισθητή..

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:24 pm

pateras έγραψε: αρα τα 300 ευρο τα εχουμε στο νερο :cool: πολλα λεφτα ρε παιδια δεν ξερω
Ε τι θελεις, με 100€ να παρεις 20αλογα? :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:26 pm

Giorgis_thess έγραψε:Παιδιά για ποιες αρρυθμίες μιλάτε..Εργοστασιακό εκκεντροφόρο βάζετε όχι κάποιον κανίβαλο...
Ε, αυτο λεμε ρε Γιωργη...
Giorgis_thess έγραψε: (Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα :D )
Ελα ντε.
Giorgis_thess έγραψε: Επίσης καλή είναι και η σκέψη για reprofile...Εκεί τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο αισθητά..
Προσωπικα δε θα εκανα reprofile. Αναγκαστικα "τρωγεται" υλικο με οτι σημαινει αυτο.

Άβαταρ μέλους
pateras
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από pateras » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:28 pm

ρε γιωργο το θεμα ειναι να βρουμε μια οικονομικη λυση με ολα τα παραπανω χταποδι προγραμμα και εκκεντροφορο φτανουμε κοντα στο χιλιαρικο δεν ειναι και λιγα 1 μισος μηνας δουλειας ειναι δεν ξερω παιδια εγω δυσκολα να τα εδινα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:30 pm

Χειροτερη οχι.Αλλα οπως λεμε και οι δυο ,οταν θελεις να κανεις κατι ,καντο σωστα :arrow: δλδ εκ'νεου χαρτογραφηση(προγραμμα..).

Εσυ φιλε μου pateras ,χωρις να θελω να σε προσβαλλω ,καλο ειναι να μην το σκεφτεσαι :-) .Δεν νομιζω να φτανει το χιλιαρικο αν καποιος ψαχτει καλα αλλα το 700 το θελεις σιγουρα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
pateras
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από pateras » Τρί Νοέμ 16, 2010 8:35 pm

χαχα σωστος παιδια βγαινω απο το θεμα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από arpas » Τρί Νοέμ 16, 2010 10:44 pm

[quote]Μένει πάντως να το δούμε στην πράξη..(Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα ) [/quote]
Ντιν νταν ντιν νταν.....
Θα ξαναβγω αυριο στο κυνηγι του εκκεντροφορου, εκμεταλλευομενος την 'αγωνιστικη' αυριανη αργια για τα πανεπιστημια :P
Ελπιζω να βγαλω ακρη...

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Νοέμ 16, 2010 10:52 pm

Λοιπον....

Βρηκα μια εταιρια στην Ιταλια που κατασκευαζει κυλινδροκεφαλες, εκκεντροφορους, βαλβιδες κτλ.

Αυτο που μας ενδιαφερει αρχικα ειναι οι εκκεντροφοροι οποτε εστειλα σχετικο email για πληροφοριες.
(κοστος, χαρακτηριστικα και το κυριοτερο εαν φτιαχνει custom specs εκκεντροφορους).
Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα...

Επιπλεον, ο εκκεντροφορος "866" ειναι αυτος με Ο.Ε. Νumber 7772866
και εχει φορεθει στα:
Punto 60/75/cabrio
Strada, Uno mondo, Lancia Y10 & Y

Στο Υ για το οποιο εγινε αναφορα σε προηγουμενο ποστ, τοποθετηθηκε στον SPI 8V μεταξυ 1995-2000.
Στο Punto, τοποθετηθηκε σε ολους τους κινητηρες 1.2 SPI/MPI 8v.

To Lancia Y10, ειχε τον κωδικο 7613431 ενω σε καποια Punto MK1 (1.1 & 1.2cc) φορεθηκε διαφορετικος εκκεντροφορος με κωδικο 7723029

Αυτα... PDT_Armataz_01_04

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από Vicepresident » Τρί Νοέμ 16, 2010 11:03 pm

Ψάξιμο τρελό!!!!!!!
Μπράβο!!
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Νοέμ 17, 2010 2:40 am

Παιδια χωρις remap εαν βαλετε απλα τον εκκ απο 75αρι θα εχετε ενα απιστευτα στεγνο μιγμα

Συγκεκριμενα

14.7 μεχρι τις 4000
4000 - 5000 γυρω στο 15
σιγα σιγα στο 14 στον κοφτη!

Το προγραμμα ειναι απαραιτητοτατο, γιατι νομιζω οτι ολοι ξερετε πως καινε φλατζα τα 8ν!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Νοέμ 17, 2010 10:13 am

saxon_747 έγραψε:Λοιπον....

Βρηκα μια εταιρια στην Ιταλια που κατασκευαζει κυλινδροκεφαλες, εκκεντροφορους, βαλβιδες κτλ.

Αυτο που μας ενδιαφερει αρχικα ειναι οι εκκεντροφοροι οποτε εστειλα σχετικο email για πληροφοριες.
(κοστος, χαρακτηριστικα και το κυριοτερο εαν φτιαχνει custom specs εκκεντροφορους).
Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα...

Επιπλεον, ο εκκεντροφορος "866" ειναι αυτος με Ο.Ε. Νumber 7772866
και εχει φορεθει στα:
Punto 60/75/cabrio
Strada, Uno mondo, Lancia Y10 & Y

Στο Υ για το οποιο εγινε αναφορα σε προηγουμενο ποστ, τοποθετηθηκε στον SPI 8V μεταξυ 1995-2000.
Στο Punto, τοποθετηθηκε σε ολους τους κινητηρες 1.2 SPI/MPI 8v.

To Lancia Y10, ειχε τον κωδικο 7613431 ενω σε καποια Punto MK1 (1.1 & 1.2cc) φορεθηκε διαφορετικος εκκεντροφορος με κωδικο 7723029

Αυτα... PDT_Armataz_01_04
Πολυ χρησιμες αυτες οι πληροφοριες .. Τα Tipo γιατι δεν τα αναφερουν αραγε?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Τετ Νοέμ 17, 2010 10:40 am

Tipo 1100cc Cam OE No 7554487
Tipo 1370cc (69cv) Cam OE No 7547597
Tipo 1370cc (76cv) Cam OE No 7547595
Tipo 1370cc (Carb/SPi),1580cc (Carb/SPi) Cam OE No 7552612

Εχω την εντυπωση οτι το Tipo δεν φορεσε ποτε τον 1.2

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”