Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Μιας και οι ενδιαφερομενοι 8v δεν ανοιξαν θεμα και για να καθαρισει και η προσφατη αγγελια ,ανοιγω αυτην εδω την συζητηση.
Οι κατοχοι των 1.2 8v 60 ιππων μπορουν να τοποθετησουν των εκκεντροφορο του μκ1 1.2 75 ιππων (866 το ονομα του οπως λενε και οι "Αγγλοι").Διαφορα στο υψος των "αμυγδαλων" οπως βλεπετε και στις φωτογραφιες :
Mαμα
και 866..
Επιπλεον διατιθεται και το χταποδι του ιδιου κινητηρα ως βελτιωτικο στο μπουφο που διακρινει τα μεταγενεστερα μοντελα με τον ενσωματωμενο καταλυτη στην πολλαπλη εξαγωγης.
Οι κατοχοι των 1.2 8v 60 ιππων μπορουν να τοποθετησουν των εκκεντροφορο του μκ1 1.2 75 ιππων (866 το ονομα του οπως λενε και οι "Αγγλοι").Διαφορα στο υψος των "αμυγδαλων" οπως βλεπετε και στις φωτογραφιες :
Mαμα
και 866..
Επιπλεον διατιθεται και το χταποδι του ιδιου κινητηρα ως βελτιωτικο στο μπουφο που διακρινει τα μεταγενεστερα μοντελα με τον ενσωματωμενο καταλυτη στην πολλαπλη εξαγωγης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Σχετικα με το χταποδι, να συμπληρωσω οτι απο το 1,2 75hp ειναι 4-2-1, ενω απο το 1,2 60hp ειναι 4-1...
Το θεμα βεβαια ειναι ποσο μπορει να κερδισουμε με μαμα καταλυτη αν αλλαξουμε το χταποδι...
Το θεμα βεβαια ειναι ποσο μπορει να κερδισουμε με μαμα καταλυτη αν αλλαξουμε το χταποδι...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Σημασια δεν εχει μονο το 4-2-1 ή το 4-1 αλλα και το μηκος των σωληνων που ειναι ανυπαρκτο στα μκ2/μκ2β.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Ωραια!
Και για τι κοστος μιλαμε?
Αν υποθεσουμε οτι θελουμε εκκεντροφορο, χταποδι, ενα μεταλλικο καταλυτη και προγραμματισμο?
Και κυριως: τι αποδοση θα εχει το αποτελεσμα? Θα ειναι value for money? Μηπως μετα η καταναλωση φτασει σε επιπεδα 1,8?
Και για τι κοστος μιλαμε?
Αν υποθεσουμε οτι θελουμε εκκεντροφορο, χταποδι, ενα μεταλλικο καταλυτη και προγραμματισμο?
Και κυριως: τι αποδοση θα εχει το αποτελεσμα? Θα ειναι value for money? Μηπως μετα η καταναλωση φτασει σε επιπεδα 1,8?
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
(Απο την αγγελια)P.A.D.R.C έγραψε:
υ.γ. οσο για τμη που ειπες στο πμ Γιωργο,αγοραζεις ολοκληρο το μοτερ .
Μπερδεψα τους εκκεντροφορους ρε Κωνσταντινε
324€ κοστιζει ο Road Max της Colombo συμφωνα με το site.
150-200€ μου εχουν πει κατα καιρους για τον εκκεντροφορο(ους) του MK2 1.2 16V
Ασχετο φυσικα, μιας που δε μπαινουν στο δικο μας...
Υ.Γ. Ειμαι τοσο αφηρημενος μερικες φορες... Προχθες ανεβηκα σπιτι και συνειδητοποιησα πως ειχα ξεχασει την πορτα του αυτοκινητου και τη μηχανη σε λειτουργεια.Η Στελλα εμεινε καγκελο
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Νομιζω πως και ενα ελαφρυ γυαλισμα των αυλων θα βοηθησει(λαμβανοντας υποψιν πως θελουμε και λιγο turbulence-στροβιλισμο του μιγματος).Ομως το θεμα ειναι ,εσυ τι περιμενεις να παρεις.. .saxon_747 έγραψε:Ωραια!
Και για τι κοστος μιλαμε?
Αν υποθεσουμε οτι θελουμε εκκεντροφορο, χταποδι, ενα μεταλλικο καταλυτη και προγραμματισμο?
Και κυριως: τι αποδοση θα εχει το αποτελεσμα? Θα ειναι value for money? Μηπως μετα η καταναλωση φτασει σε επιπεδα 1,8?
Το σιγουρο ειναι πως θα καταφερεις να ζωντανεψεις λιγο παραπανω τον κινητηρα συνολικα καθως και να διευρυνεις το οριο περιστροφης του φιμωμενου 8v .ΠΡΟΣΕΞΕ ,δεν μιλαω για ψηλοτερο κοφτη αλλα για το ατυπο οριο περιστροφης του 8v που προφανως δεν οι 6500(?) χιλιαδες στροφες,αλλα οι ~5000 ,σημειο που λαχανιαζει αυτη την στιγμη.
Τελος επειδη με ειχες ρωτησει και για τα καυσαερια ,στις 2000 στροφες που τα μετρανε αυτοι δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα με αυτη την βελτιωση.
υ.γ. Σχετικα με τον προγραμματισμο δεν μπορω να σας βοηθησω μιας και στο net μιλανε για τσιπακι..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Τρί Νοέμ 16, 2010 7:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: στο net και οχι net :-)
Λόγος: στο net και οχι net :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Δε πειραζει, μας βοηθας ηδη αρκετα.
Να σας πω πως το βλεπω εγω:
εαν
εκκεντροφορος = 50€
φιλτρο = εχουμε ηδη
τελικο = εχουμε ηδη
προγραμμα = 300€
χταποδι = 100€
εργασια & περιποιηση αυλων = 150€
συνολο 600€ = 15 αλογακια
τοτε ειμαστε οκ.
(75 αλογακια με 860κιλα)
Αρκει να περναει καυσαερια και να μην ανεβει τραγικα η καταναλωση.
Να σας πω πως το βλεπω εγω:
εαν
εκκεντροφορος = 50€
φιλτρο = εχουμε ηδη
τελικο = εχουμε ηδη
προγραμμα = 300€
χταποδι = 100€
εργασια & περιποιηση αυλων = 150€
συνολο 600€ = 15 αλογακια
τοτε ειμαστε οκ.
(75 αλογακια με 860κιλα)
Αρκει να περναει καυσαερια και να μην ανεβει τραγικα η καταναλωση.
Προφανως μιλας για καλυτερες "καμπυλες".P.A.D.R.C έγραψε: θα καταφερεις να ζωντανεψεις λιγο παραπανω τον κινητηρα συνολικα καθως και να διευρυνεις το οριο περιστροφης του φιμωμενου 8v .ΠΡΟΣΕΞΕ ,δεν μιλαω για ψηλοτερο κοφτη αλλα για το ατυπο οριο περιστροφης του 8v που προφανως δεν οι 6500(?) χιλιαδες στροφες,αλλα οι ~5000 ,σημειο που λαχανιαζει αυτη την στιγμη.
- pateras
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
μονο ο εκκεντροφορος ποσα αλογα δινει?? και το βρισκεις οντως με 50 ευρο??
- COOLIS
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Δεν ειναι μονο ο εκκεντροφορος ποσα δινει αλλα θα δουλευει σωστα μονο με εκκεντροφορο ?
- pateras
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
καλη ερωτηση φιλεCOOLIS έγραψε:Δεν ειναι μονο ο εκκεντροφορος ποσα δινει αλλα θα δουλευει σωστα μονο με εκκεντροφορο ?
- COOLIS
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Σκεφτομαι οτι μπορει να εχει αρυθμιες στο ρελαντι ...
- pateras
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
coolis αντε αυτο δεν σε χαλαει και τοσο πολυ.. το θεμα ειναι μην αρχισουν να χαλανε αλλα μετα το λεω αυτο με την λογικη οτι αμα βαλεις ας πουμε turbo πρεπει να τα κανεις ολα αλεξισφερα μετα μηπως θελει κατι παρομιο δεν ξερω δεν εχω γνωση πανω στο θεμα απλως λεω μηπως
- COOLIS
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Στο turbo Φιλε μ αλλαζεις ολο τον τροπο λειτουργειας του κινητηρα σ σε ατμοσφερα δεν θα εχεις τετοια θεματα πιστευω με ενα εκκεντροφορο
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Aκριβως.COOLIS έγραψε:Στο turbo Φιλε μ αλλαζεις ολο τον τροπο λειτουργειας του κινητηρα σ σε ατμοσφερα δεν θα εχεις τετοια θεματα πιστευω με ενα εκκεντροφορο
Αλλωστε αυτοι οι εκκεντροφοροι εμπαιναν στον ιδιο ουσιαστικα κινητηρα (1.2 8v).
Αργοτερα (προφανως λογω ρυπων) μπηκαν ηπιοτεροι εκκεντροφοροι και προγραμμα.
Κατα τη γνωμη μου, δεν αξιζει να μπουν μονο εκκεντροφοροι. Χρειαζεται να αναπρογρματιστει και η ecu ωστε να εκμεταλευεται τις δυνατοτητες τους.
- pateras
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
αρα τα 300 ευρο τα εχουμε στο νερο πολλα λεφτα ρε παιδια δεν ξερωsaxon_747 έγραψε:Aκριβως.COOLIS έγραψε:Στο turbo Φιλε μ αλλαζεις ολο τον τροπο λειτουργειας του κινητηρα σ σε ατμοσφερα δεν θα εχεις τετοια θεματα πιστευω με ενα εκκεντροφορο
Αλλωστε αυτοι οι εκκεντροφοροι εμπαιναν στον ιδιο ουσιαστικα κινητηρα (1.2 8v).
Αργοτερα (προφανως λογω ρυπων) μπηκαν ηπιοτεροι εκκεντροφοροι και προγραμμα.
Κατα τη γνωμη μου, δεν αξιζει να μπουν μονο εκκεντροφοροι. Χρειαζεται να αναπρογρματιστει και η ecu ωστε να εκμεταλευεται τις δυνατοτητες τους.