Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
H συγκεκριμμενη βελτιωση ειναι ηπιας μορφης και δεν πρεπει να την μπερδευετε με το "φαινομενο" saxorallo . Ο μεγιστος στοχος ειναι απο τα 60 αλογα να φτασετε τα 75(*ισως και λιγο πιο πανω για οποιον ασχοληθει με ροϊκη και αυξηση συμπιεσης ),εαν και εφοσον προβειτε σε ολες τις προαναφερθεισες αλλαγες .Ουτε το ρελαντι θα αλλαξει τοσο πολυ ουτε η καταναλωση(εαν και εφοσον δεν το πατε τερμα συνεχεια) ουτε η αξιοπιστια του κινητηρα.Πιστευω πως αν διαβασετε το αντιστοιχο θεμα των εκκεντροφορων του mk2 ,να παρετε μια ιδεα κατα ποσο αλλαζει ο κινητηρας χαρακτηρα ..
* οποιος μπει σε αυτη την διαδικασια δεν κοιταει τον συγκεκριμμενο εκκεντροφορο αλλα σαφως εναν αγριοτερο σαν αυτους που προτεινει η C&B (Colombo & Bariani για οσους δεν γνωριζουν).
Bεβαιως το θεμα για να γινει σστη δουλεια ειναι να ρυθμιστει με νεο προγραμμα και οχι πχ μπακαλικα τοποθετωντας εναν ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Τελος να πω πως τον συγκεκριμμενο εκκεντροφορο τον φορανε και τα TIPO 1.2 75ps
* οποιος μπει σε αυτη την διαδικασια δεν κοιταει τον συγκεκριμμενο εκκεντροφορο αλλα σαφως εναν αγριοτερο σαν αυτους που προτεινει η C&B (Colombo & Bariani για οσους δεν γνωριζουν).
Bεβαιως το θεμα για να γινει σστη δουλεια ειναι να ρυθμιστει με νεο προγραμμα και οχι πχ μπακαλικα τοποθετωντας εναν ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Τελος να πω πως τον συγκεκριμμενο εκκεντροφορο τον φορανε και τα TIPO 1.2 75ps
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- pateras
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
αυτος ο εκκεντροφορος που λες C&B κανει τουλαχιστον 200 ευρο σωστα??
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
324€ στο σιτε της C&B. Ποσο ερχεται στην Ελλαδα δε γνωριζω.
- Giorgis_thess
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 232
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Παιδιά για ποιες αρρυθμίες μιλάτε..Εργοστασιακό εκκεντροφόρο βάζετε όχι κάποιον κανίβαλο...Σωστό πρόγραμμα και όλα θα δουλεύουν ρολόι...Χωρίς πρόγραμμα δύσκολα τα πράγματα..Ισως να γίνει και χειρότερο..Μένει πάντως να το δούμε στην πράξη..(Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα ) Επίσης καλή είναι και η σκέψη για reprofile...Εκεί τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο αισθητά..
Από την στιγμή που θα βγει κεφαλάρι καλό είναι να ανεβεί και η συμπίεση σε κάποια ανεκτά όρια...Πάντως πραγματικά τα ΜΚ2 1.2 8v πάσχουν πραγματικά στον θέμα εκκεντροφόρο..Η διαφορά πριν και μετά θα είναι κάτι παραπάνω από αισθητή..
Από την στιγμή που θα βγει κεφαλάρι καλό είναι να ανεβεί και η συμπίεση σε κάποια ανεκτά όρια...Πάντως πραγματικά τα ΜΚ2 1.2 8v πάσχουν πραγματικά στον θέμα εκκεντροφόρο..Η διαφορά πριν και μετά θα είναι κάτι παραπάνω από αισθητή..
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Ε τι θελεις, με 100€ να παρεις 20αλογα?pateras έγραψε: αρα τα 300 ευρο τα εχουμε στο νερο πολλα λεφτα ρε παιδια δεν ξερω
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Ε, αυτο λεμε ρε Γιωργη...Giorgis_thess έγραψε:Παιδιά για ποιες αρρυθμίες μιλάτε..Εργοστασιακό εκκεντροφόρο βάζετε όχι κάποιον κανίβαλο...
Ελα ντε.Giorgis_thess έγραψε: (Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα )
Προσωπικα δε θα εκανα reprofile. Αναγκαστικα "τρωγεται" υλικο με οτι σημαινει αυτο.Giorgis_thess έγραψε: Επίσης καλή είναι και η σκέψη για reprofile...Εκεί τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο αισθητά..
- pateras
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
ρε γιωργο το θεμα ειναι να βρουμε μια οικονομικη λυση με ολα τα παραπανω χταποδι προγραμμα και εκκεντροφορο φτανουμε κοντα στο χιλιαρικο δεν ειναι και λιγα 1 μισος μηνας δουλειας ειναι δεν ξερω παιδια εγω δυσκολα να τα εδινα
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Χειροτερη οχι.Αλλα οπως λεμε και οι δυο ,οταν θελεις να κανεις κατι ,καντο σωστα δλδ εκ'νεου χαρτογραφηση(προγραμμα..).
Εσυ φιλε μου pateras ,χωρις να θελω να σε προσβαλλω ,καλο ειναι να μην το σκεφτεσαι .Δεν νομιζω να φτανει το χιλιαρικο αν καποιος ψαχτει καλα αλλα το 700 το θελεις σιγουρα..
Εσυ φιλε μου pateras ,χωρις να θελω να σε προσβαλλω ,καλο ειναι να μην το σκεφτεσαι .Δεν νομιζω να φτανει το χιλιαρικο αν καποιος ψαχτει καλα αλλα το 700 το θελεις σιγουρα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- pateras
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2010 7:52 pm
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
χαχα σωστος παιδια βγαινω απο το θεμα
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
[quote]Μένει πάντως να το δούμε στην πράξη..(Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα ) [/quote]
Ντιν νταν ντιν νταν.....
Θα ξαναβγω αυριο στο κυνηγι του εκκεντροφορου, εκμεταλλευομενος την 'αγωνιστικη' αυριανη αργια για τα πανεπιστημια
Ελπιζω να βγαλω ακρη...
Ντιν νταν ντιν νταν.....
Θα ξαναβγω αυριο στο κυνηγι του εκκεντροφορου, εκμεταλλευομενος την 'αγωνιστικη' αυριανη αργια για τα πανεπιστημια
Ελπιζω να βγαλω ακρη...
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Λοιπον....
Βρηκα μια εταιρια στην Ιταλια που κατασκευαζει κυλινδροκεφαλες, εκκεντροφορους, βαλβιδες κτλ.
Αυτο που μας ενδιαφερει αρχικα ειναι οι εκκεντροφοροι οποτε εστειλα σχετικο email για πληροφοριες.
(κοστος, χαρακτηριστικα και το κυριοτερο εαν φτιαχνει custom specs εκκεντροφορους).
Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα...
Επιπλεον, ο εκκεντροφορος "866" ειναι αυτος με Ο.Ε. Νumber 7772866
και εχει φορεθει στα:
Punto 60/75/cabrio
Strada, Uno mondo, Lancia Y10 & Y
Στο Υ για το οποιο εγινε αναφορα σε προηγουμενο ποστ, τοποθετηθηκε στον SPI 8V μεταξυ 1995-2000.
Στο Punto, τοποθετηθηκε σε ολους τους κινητηρες 1.2 SPI/MPI 8v.
To Lancia Y10, ειχε τον κωδικο 7613431 ενω σε καποια Punto MK1 (1.1 & 1.2cc) φορεθηκε διαφορετικος εκκεντροφορος με κωδικο 7723029
Αυτα...
Βρηκα μια εταιρια στην Ιταλια που κατασκευαζει κυλινδροκεφαλες, εκκεντροφορους, βαλβιδες κτλ.
Αυτο που μας ενδιαφερει αρχικα ειναι οι εκκεντροφοροι οποτε εστειλα σχετικο email για πληροφοριες.
(κοστος, χαρακτηριστικα και το κυριοτερο εαν φτιαχνει custom specs εκκεντροφορους).
Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα...
Επιπλεον, ο εκκεντροφορος "866" ειναι αυτος με Ο.Ε. Νumber 7772866
και εχει φορεθει στα:
Punto 60/75/cabrio
Strada, Uno mondo, Lancia Y10 & Y
Στο Υ για το οποιο εγινε αναφορα σε προηγουμενο ποστ, τοποθετηθηκε στον SPI 8V μεταξυ 1995-2000.
Στο Punto, τοποθετηθηκε σε ολους τους κινητηρες 1.2 SPI/MPI 8v.
To Lancia Y10, ειχε τον κωδικο 7613431 ενω σε καποια Punto MK1 (1.1 & 1.2cc) φορεθηκε διαφορετικος εκκεντροφορος με κωδικο 7723029
Αυτα...
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Ψάξιμο τρελό!!!!!!!
Μπράβο!!
Μπράβο!!
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Παιδια χωρις remap εαν βαλετε απλα τον εκκ απο 75αρι θα εχετε ενα απιστευτα στεγνο μιγμα
Συγκεκριμενα
14.7 μεχρι τις 4000
4000 - 5000 γυρω στο 15
σιγα σιγα στο 14 στον κοφτη!
Το προγραμμα ειναι απαραιτητοτατο, γιατι νομιζω οτι ολοι ξερετε πως καινε φλατζα τα 8ν!
Συγκεκριμενα
14.7 μεχρι τις 4000
4000 - 5000 γυρω στο 15
σιγα σιγα στο 14 στον κοφτη!
Το προγραμμα ειναι απαραιτητοτατο, γιατι νομιζω οτι ολοι ξερετε πως καινε φλατζα τα 8ν!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Πολυ χρησιμες αυτες οι πληροφοριες .. Τα Tipo γιατι δεν τα αναφερουν αραγε?saxon_747 έγραψε:Λοιπον....
Βρηκα μια εταιρια στην Ιταλια που κατασκευαζει κυλινδροκεφαλες, εκκεντροφορους, βαλβιδες κτλ.
Αυτο που μας ενδιαφερει αρχικα ειναι οι εκκεντροφοροι οποτε εστειλα σχετικο email για πληροφοριες.
(κοστος, χαρακτηριστικα και το κυριοτερο εαν φτιαχνει custom specs εκκεντροφορους).
Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα...
Επιπλεον, ο εκκεντροφορος "866" ειναι αυτος με Ο.Ε. Νumber 7772866
και εχει φορεθει στα:
Punto 60/75/cabrio
Strada, Uno mondo, Lancia Y10 & Y
Στο Υ για το οποιο εγινε αναφορα σε προηγουμενο ποστ, τοποθετηθηκε στον SPI 8V μεταξυ 1995-2000.
Στο Punto, τοποθετηθηκε σε ολους τους κινητηρες 1.2 SPI/MPI 8v.
To Lancia Y10, ειχε τον κωδικο 7613431 ενω σε καποια Punto MK1 (1.1 & 1.2cc) φορεθηκε διαφορετικος εκκεντροφορος με κωδικο 7723029
Αυτα...
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Τοποθέτηση εκκεντρόφορου mk1 1.2 75αρι("866") σε mk2 1.2 8v
Tipo 1100cc Cam OE No 7554487
Tipo 1370cc (69cv) Cam OE No 7547597
Tipo 1370cc (76cv) Cam OE No 7547595
Tipo 1370cc (Carb/SPi),1580cc (Carb/SPi) Cam OE No 7552612
Εχω την εντυπωση οτι το Tipo δεν φορεσε ποτε τον 1.2
Tipo 1370cc (69cv) Cam OE No 7547597
Tipo 1370cc (76cv) Cam OE No 7547595
Tipo 1370cc (Carb/SPi),1580cc (Carb/SPi) Cam OE No 7552612
Εχω την εντυπωση οτι το Tipo δεν φορεσε ποτε τον 1.2