Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Constantine
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Οκτ 26, 2010 12:41 am
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής

Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Constantine » Δευ Νοέμ 01, 2010 3:50 pm

Γεία σας παιδία με λένε Κώστα και έχω ένα Sporting του 2000.Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.Θέλω να αυξήσω την δύναμη του αυτοκινήτου μου αλλα διαβάζωντας μερικά θέματα εδω δεν ξέρω τι είναι καλύτερο.Να βάλω πιο δυνατό μοτέρ η να βελτιωσω το υπάρχον?
P.S: 1) Το αμάξι να είναι μέγιστο 120HP όχι παραπάνω
2)Ρώτησα πρόσφατα για πρόγραμμα και εκκεντροφόρους Colombo Bariani(Οι τιμές είναι 400 για το πρώτο και 800 για το δεύτερο) αξίζουν τα λεφτα αυτα?



Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Νοέμ 01, 2010 3:55 pm

Δες ΕΔΩ τι εκανε το μελος και moderator "Gazofonix" στο sporting του και πλησιασε τα 100 αλογακια.

Αν θες κατι παραπανω, δες ΕΔΩ πως ο χρηστης Noa τουρμπισε το δικο του.


Το αν αξιζει ή οχι, το κρινεις αποκλειστικα εσυ που θα πληρωσεις... :cool:

(Δες και το ενδεχομενο της πωλησης και αγορας αλλου μοντελου)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 01, 2010 5:22 pm

Ποσα χλμ εχει το αμαξι ?

Πληροφοριακα και μονο για να δεις + 20-25 ιππους μεσω της ατμοσφαιρικης οδου θα πρεπει να υπολογισεις ανω των 2000 ευρω .Προγραμμα-εκκεντροφοροι οπως εγραψες.Ολοσωμη εξατμιση με νεο μεταλλικο ελευθερο καταλυτη,ροϊκη εξελιξη κεφαλης & μικρη αυξηση συμπιεσης και για το κατι καλυτερο πεταλουδα απο 1.4 . Προαιρετικα νεα μπουζοκαλωδια και ισως λιγο ψυχροτερα μπουζι.

Βεβαιως σε καθε περιπτωση θα δεις πως δεν σε καλυπτουν τα φρενα οποτε θα πρεπει να δαπανησεις επιπλεον ενα ποσο..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Vicepresident » Δευ Νοέμ 01, 2010 5:32 pm

Τα HGT πλέον ξεκινάνε από 3000€
Από εκεί και πέρα κρίνε κ μόνος σου αν σε συμφέρει.
Η άποψη μου είναι οφθαλμοφανής!!!!!!!!!Είναι κρίμα.
Εκτός και αν βρεις κανά τροπέτο σε τιμή ΧΩΜΑ..................
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Constantine
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Οκτ 26, 2010 12:41 am
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Constantine » Δευ Νοέμ 01, 2010 5:38 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Ποσα χλμ εχει το αμαξι ?

Πληροφοριακα και μονο για να δεις + 20-25 ιππους μεσω της ατμοσφαιρικης οδου θα πρεπει να υπολογισεις ανω των 2000 ευρω .Προγραμμα-εκκεντροφοροι οπως εγραψες.Ολοσωμη εξατμιση με νεο μεταλλικο ελευθερο καταλυτη,ροϊκη εξελιξη κεφαλης & μικρη αυξηση συμπιεσης και για το κατι καλυτερο πεταλουδα απο 1.4 . Προαιρετικα νεα μπουζοκαλωδια και ισως λιγο ψυχροτερα μπουζι.

Βεβαιως σε καθε περιπτωση θα δεις πως δεν σε καλυπτουν τα φρενα οποτε θα πρεπει να δαπανησεις επιπλεον ενα ποσο..

Το αμαξι εχει 119000 Χιλιομετρα...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 01, 2010 5:43 pm

Vicepresident έγραψε:Τα HGT πλέον ξεκινάνε από 3000€
Από εκεί και πέρα κρίνε κ μόνος σου αν σε συμφέρει.
Η άποψη μου είναι οφθαλμοφανής!!!!!!!!!Είναι κρίμα.
Εκτός και αν βρεις κανά τροπέτο σε τιμή ΧΩΜΑ..................
HGT με 3000 ευρω = χωμα κυριολεκτικα..!!!Αν ειναι να παρεις κατι τετοιο τοτε θα δεις καποιο μκ2β 2005-2007 .Θα το πληρωσεις παραπανω απο 3000 αλλα θα γλιτωσεις το συμμαζεμα (λογικα ..) .

Παρεπιπτοντως θα καιει παραπανω οτι και να κανεις..:-)
Τα 119 δεν ειναι και οτι καλυτερο για τουρμπισμα παντως.Βεβαια αν μπεις σε αυτη την διαδικασια καλο θα ηταν να αλλαξεις και ελατηρια πιστονιων ,κουζινετα καθως και ελατηρια βαλβιβων ,τσιμουχακια κτλ.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Vicepresident » Δευ Νοέμ 01, 2010 5:49 pm

P.A.D.R.C έγραψε:..........HGT με 3000 ευρω = χωμα κυριολεκτικα..!!!Αν ειναι να παρεις κατι τετοιο τοτε θα δεις καποιο μκ2β 2005-2007 .Θα το πληρωσεις παραπανω απο 3000 αλλα θα γλιτωσεις το συμμαζεμα (λογικα ..) ..........

Ναι,εντάξει!
Δεν θα είναι και διαμάντι,κάτι θα θέλει!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Vicepresident την Δευ Νοέμ 01, 2010 5:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Constantine
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Οκτ 26, 2010 12:41 am
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Constantine » Δευ Νοέμ 01, 2010 5:52 pm

HGT με 3000 ευρω = χωμα κυριολεκτικα..!!!Αν ειναι να παρεις κατι τετοιο τοτε θα δεις καποιο μκ2β 2005-2007 .Θα το πληρωσεις παραπανω απο 3000 αλλα θα γλιτωσεις το συμμαζεμα (λογικα ..) .

Παρεπιπτοντως θα καιει παραπανω οτι και να κανεις..:-)
Τα 119 δεν ειναι και οτι καλυτερο για τουρμπισμα παντως.Βεβαια αν μπεις σε αυτη την διαδικασια καλο θα ηταν να αλλαξεις και ελατηρια πιστονιων ,κουζινετα καθως και ελατηρια βαλβιβων ,τσιμουχακια κτλ.[/quote]

Για τουρμπισμα δεν πολυψηνομαι να σου πω την αληθεια...Μια ερωτηση ακομα για να μη σε κουραζω.
Εκτος απο Colombo που τα 800 μου φανηκαν ακριβα εχεις καποια αλλη μαρκα να προτεινεις?Ποιο οικονομικοι δηλαδη...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 01, 2010 6:00 pm

Για τα 1.2 δουλευει αυτο που εκανε ο gazofonix καθως καποια αλλα παιδια ,δλδ εκκεντροφοροι απο μκ1 .Εναλλακτικα reprofile στους υπαρχοντες.Aπλα με τους C&B εχεις καλυτερη ποιοτητα απο εναν που προερχεται απο reprofile.
Αλλη μαρκα δεν γνωριζω που να εχει για τα μικρα της FIAT.Αλλα και να υπαρχει σιγουρα δεν ερχεται φθηνα.Τελος τα 800 πολυ φοβαμαι πως ειναι 1000 + ως τιμη!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 01, 2010 6:26 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Για τα 1.2 δουλευει αυτο που εκανε ο gazofonix καθως καποια αλλα παιδια ,δλδ εκκεντροφοροι απο μκ1 .Εναλλακτικα reprofile στους υπαρχοντες.Aπλα με τους C&B εχεις καλυτερη ποιοτητα απο εναν που προερχεται απο reprofile.
Αλλη μαρκα δεν γνωριζω που να εχει για τα μικρα της FIAT.Αλλα και να υπαρχει σιγουρα δεν ερχεται φθηνα.Τελος τα 800 πολυ φοβαμαι πως ειναι 1000 + ως τιμη!
Μια διορθωση ,εχει και η piper ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Βελτίωση η άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Νοέμ 01, 2010 8:07 pm

[quote="Constantine"Για τουρμπισμα δεν πολυψηνομαι να σου πω την αληθεια...[/quote]

Απλα να θυμασε οτι η ατμοσφαιρικη βελτιωση κοστιζει αρκετα και αποδοδει λιγο.Υπαρχει μια εναλλακτικη για τουρμπισμα η οποιο κρινετε και ως μαμα.Να παρεις τα καλουδια απο t-jet 120αρι.Δλδ τουρμπινα,εξαγωγη,κουλερ κλπ.Μετα θα χρειαστεις ενα 5ο μπεκ και παραλληλο εγκεφαλακι + εξατμιση.Φυσικα το κοστος ερχετε πιο ψηλα αλλα απο την αλλη θα εχεις ενα σωστο αποτελεσμα.Εκτος ΑΝ πεις οτι πουλας το δικο σου και περνεις ενα t-jet μτχ. :wink:
Δεν θελω να σε αποθαρρινο αλλα για καθε περιπου 10 αλογα......θελεις και 1000 € οταν μιλας για ατμοσφαιρα.Για να γινει σωστο και αξιοπιστο παντα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 01, 2010 8:48 pm

Οσο κοστιζε και το κιτ της Autotest δλδ..
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=78&t=11902

Εγω παντως θα το εκανα β σταδιου ατμοσφαιρικο αν το ηθελα για παιχνιδι και μονο,με ο,τι περιεγραψα πιο πανω + κανα δυο tweeks ακομη για το 1.2.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Νοέμ 02, 2010 12:48 am

Εγω για να πω την αμαρτια μου............αν δεν το τουρμπισω θα το βαλω νιτρομπουκαλα. :mrgreen:

Μαλλον για σαλιγκαρο παει μιας και "το καλο μου μαστορι" η αλλιως Giorgis_thess κατα κοσμον εχει υποσχεθει να βοηθησει στο επακρο.Μαλιστα ελεγε να αναλαβει και ολη την τεχνικη υποστηριξη του project :mrgreen: :mrgreen: :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Giorgis_thess
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am

Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από Giorgis_thess » Τρί Νοέμ 02, 2010 12:50 am

Gazofonix έγραψε:Εγω για να πω την αμαρτια μου............αν δεν το τουρμπισω θα το βαλω νιτρομπουκαλα. :mrgreen:

Μαλλον για σαλιγκαρο παει μιας και "το καλο μου μαστορι" η αλλιως Giorgis_thess κατα κοσμον εχει υποσχεθει να βοηθησει στο επακρο.Μαλιστα ελεγε να αναλαβει και ολη την τεχνικη υποστηριξη του project :mrgreen: :mrgreen: :wink:
PDT_Armataz_01_03 PDT_Armataz_01_03 PDT_Armataz_01_03 PDT_Armataz_01_03

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Νοέμ 02, 2010 4:02 am

η ατμοσφαιρα ζηταει νιτρα!

Εχω φιλο κεκρυραιο με μκ2 1.2 16ν καραμαμα. Επι 2 χρονια ψεκαζε 1 μπουκαλα ανα 2 μερες και δεν επαθε ποτε τπτ!
Μονο πριν 6 μηνες αλλαξανε μια φλατζα γιατι τα επαιξε.
Το κιτακι της ΖΕΞ ηταν!

Παρτο, βαλτο, και θα κυνηγας σαξοραλλα μαμα και αντε με σκουπα!
800 ευρω εχει το πακετο +20 το καθε γεμισμα. +55 ψεκαζεις, +39 θα παρει το μοτερ με το στενο καπακι και τα μαμα εκκεντρα
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”