Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
εγω θα σου ελεγα να ασχοληθεις με μια τουρμπινουλα απο tjet. Τσαμπα τις δινουν...
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 26, 2010 12:41 am
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Τι κοστος θα εχει αυτο στο περιπου?tzagasdog έγραψε:εγω θα σου ελεγα να ασχοληθεις με μια τουρμπινουλα απο tjet. Τσαμπα τις δινουν...
2000-3000 η πολυ παραπανω?
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
αυτο συζηταγαμε πριν με τα παιδια εδω τα της πατρας...
τουρμπατο μκ2 με περιφερειακα απο t jet
κοστος βγαινει κατι λιγοτερο απο 1000ε
τουρμπινα ιντερκουλερ σωληνωσει κλπ
τουρμπατο μκ2 με περιφερειακα απο t jet
κοστος βγαινει κατι λιγοτερο απο 1000ε
τουρμπινα ιντερκουλερ σωληνωσει κλπ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
2000 euro ΝΑΙ ..1000 euro OXI!φτιαξτε την λιστα με τις τιμες μονο των ανταλλακτικων ξεχνοντας την εργασια..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
μεταχειρισμενα παντα τα ανταλλακτικα....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Giorgis_thess
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 232
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Μέχρι και εντόσθια μπορούν να μπούνε από Tjet κάτι που ανεβάζει κατακόρυφα τις τιμές ιπποδύναμης που μπορείς να φθάσεις...Στο + ότι έχεις ήδη μια έτοιμη κυλινδροκεφαλή οπότε έχεις να ασχοληθείς μόνο με περιφερειακά..Δεν είναι και άσχημη ιδέα..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Εντοσθια?Αν ηταν 1.4 ...
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=9&t ... 45#p285303
Προφανως μιλαμε για μτχ αλλα αναλογιστειτε τι χρειαζετε να πληρωσετε για το παραλληλο εγκεφαλακι & το πεμπτο μπεκ μαζι με τον προγραμματισμο του.Και μετα χρειαζεστε
Πολλαπλη εξαγωγης (πχ tjet)
Τουρμπινα (πχ tjet)
Καταλυτη(? ή θα αφησετε τον μαμα?)
Μεσαιο-τελικο χειροποιητα
ΙC
Φιλτροχοανη (εστω μια φτηνιαρα με 30 ευρω)
Σωληνωσεις IC
Τροφοδοσια & επιστροφη λαδιου.
Συνυπολογιστε τα εξοδα του μηχανικου ,καθως και νεα λαδια & φιλτρο.
Προσεξτε οτι μεχρι εδω μιλαμε για bolt-on κιτ ουσιαστικα αφου δεν μιλησαμε πχ για ριξιμο συμπιεσης.
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=9&t ... 45#p285303
Προφανως μιλαμε για μτχ αλλα αναλογιστειτε τι χρειαζετε να πληρωσετε για το παραλληλο εγκεφαλακι & το πεμπτο μπεκ μαζι με τον προγραμματισμο του.Και μετα χρειαζεστε
Πολλαπλη εξαγωγης (πχ tjet)
Τουρμπινα (πχ tjet)
Καταλυτη(? ή θα αφησετε τον μαμα?)
Μεσαιο-τελικο χειροποιητα
ΙC
Φιλτροχοανη (εστω μια φτηνιαρα με 30 ευρω)
Σωληνωσεις IC
Τροφοδοσια & επιστροφη λαδιου.
Συνυπολογιστε τα εξοδα του μηχανικου ,καθως και νεα λαδια & φιλτρο.
Προσεξτε οτι μεχρι εδω μιλαμε για bolt-on κιτ ουσιαστικα αφου δεν μιλησαμε πχ για ριξιμο συμπιεσης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
χοντρικα ειναι 300-500 πολλαπλη + τουρμπινα
πες 100 ευρω ρακορ κτλ
κανα 300αρι οι σωληνωσεις
100 ευρο το κουλερ.
5ο μπεκ + εγκεφαλος + προγραμμα εε θα παει κανα 600-700
150 ευρω καταλυτης
200 ενα dp.
πιστευω οτι με κατω απο 2000 θα εχεις κανει τις αγορες σου (τα εβαλα ακριβα τα περισσοτερα) και εβαλα και τα λεφτα του προγραμματος μεσα.
οτι παραπανω ειναι δουλεια μηχανικου.
πες 100 ευρω ρακορ κτλ
κανα 300αρι οι σωληνωσεις
100 ευρο το κουλερ.
5ο μπεκ + εγκεφαλος + προγραμμα εε θα παει κανα 600-700
150 ευρω καταλυτης
200 ενα dp.
πιστευω οτι με κατω απο 2000 θα εχεις κανει τις αγορες σου (τα εβαλα ακριβα τα περισσοτερα) και εβαλα και τα λεφτα του προγραμματος μεσα.
οτι παραπανω ειναι δουλεια μηχανικου.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
οι σωληνωσεις πανω απο 150 δεν πανε με την καμια....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
και εγω που ψαχνω να τις αλλαξω στο tjet Μου γιατι δεν βρισκω με τοσα?
Ο σωληνας της forge απο το κουλερ στην πεταλουδα κανει 150 ευρω....
Ο σωληνας της forge απο το κουλερ στην πεταλουδα κανει 150 ευρω....
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 26, 2010 12:41 am
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Ολα αυτα κανουν (χωρις εργασια μαστορα) κοντα στα 2.000+ ευρω.Μηπως θα χρειαστει να αλλαξω και αυτα που ειπε ο φιλος P.A.D.R.C. ? Λογο αρκετων χιλιομετρων.tzagasdog έγραψε:χοντρικα ειναι 300-500 πολλαπλη + τουρμπινα
πες 100 ευρω ρακορ κτλ
κανα 300αρι οι σωληνωσεις
100 ευρο το κουλερ.
5ο μπεκ + εγκεφαλος + προγραμμα εε θα παει κανα 600-700
150 ευρω καταλυτης
200 ενα dp.
πιστευω οτι με κατω απο 2000 θα εχεις κανει τις αγορες σου (τα εβαλα ακριβα τα περισσοτερα) και εβαλα και τα λεφτα του προγραμματος μεσα.
οτι παραπανω ειναι δουλεια μηχανικου.
Δηλαδη ελατηρια πιστονιων,κουζινετα,ελατηρια βαλβιδων,τσιμουχακια κτλ...κι αν αυτα αλλαχτουν (το ακουω σαν light ρεκτιφιε) μετα θα θελει στρωσιμο το αμαξι?Κι ενα κοστολογιο στο περιπου και γι'αυτα τα τελευταια?
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Moνο για να κατεβει, ν΄ανοικτει και να ξανανεβει το μοτερ, υπολογησε καπου στα 500~600 ευρω, σα δουλεια μηχανικου και μονο.Constantine έγραψε:Ολα αυτα κανουν (χωρις εργασια μαστορα) κοντα στα 2.000+ ευρω.Μηπως θα χρειαστει να αλλαξω και αυτα που ειπε ο φιλος P.A.D.R.C. ? Λογο αρκετων χιλιομετρων.
Δηλαδη ελατηρια πιστονιων,κουζινετα,ελατηρια βαλβιδων,τσιμουχακια κτλ...κι αν αυτα αλλαχτουν (το ακουω σαν light ρεκτιφιε) μετα θα θελει στρωσιμο το αμαξι?Κι ενα κοστολογιο στο περιπου και γι'αυτα τα τελευταια?
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Με το καλο φιλε μου!!!θα δεις οτι θα γινει αλλο αμαξι!Gazofonix έγραψε:Εγω για να πω την αμαρτια μου............αν δεν το τουρμπισω θα το βαλω νιτρομπουκαλα.
Μαλλον για σαλιγκαρο παει μιας και "το καλο μου μαστορι" η αλλιως Giorgis_thess κατα κοσμον εχει υποσχεθει να βοηθησει στο επακρο.Μαλιστα ελεγε να αναλαβει και ολη την τεχνικη υποστηριξη του project
Oσο αφορα το κοστος ειναι σχετικο φιλε μου....μπορεις να το τουρμπισεις με 1000€ αλλα.......ειδικα σε μια τετοια μετατροπη να ξερεις οτι αν τσιγκουνευτεις κατι θα το πλητωσεις διπλο μετα!υπαρχουν καποια πραγματα που φαινονται μικρα και ασημαντα τα οποια ομως θα πρεπει να προσεξεις και να δωσεις κατι παραπανω αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο....χαρακτηριστηκο παραδειγμα ειναι τα σωληνακια τροφοδοσιας λαδιου τις τουρμπινας.Αν προχωρησεις σε μια τετοια μετατροπη δωσε μεγαλο βαρος στην κατασταση της τουρμπινας και αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα κανε της ενα σερβις πρωτα...δωσε πολυ σημασια σε εγκεφαλο και βρες μαγκα προγραμματιστη (ενα πραγμα που μετανιωσα ειναι οτι λογο αποστασης το αμαξι δεν μου το εφτιαξε ο φιλος hammersword).Εμενα η μετατροπη πηγε περιπου στα 1500€πανω κατω για περιπου 120 αλογα
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
Ευχαριστω Νοα.Ολα σωστα αυτα που λες.Ειναι μεχρι να παρω την αποφαση.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Βελτίωση 1.2 16V ή άλλο μοτέρ?
αν θες ατμοσφαιρα πουλα το και παρε ενα καλο hgt.δεν αξιζουν οι μετατροπες σε αυτο το αμαξι.
για να το τουρμπισεις σωστα πρεπει να εις σοβαρο μαστορα και να ριξεις λεφτα σε περιφερειακα.
ΑΝ θες να το κανεις σωστα.(φρενα αναρτηση δισκο πλατω κλπ.)
συνεπως πρεπει να μας εξηγησεις και τι δυνατοτητες συντηρησης θα χεις μετα την μετατροπη.
το μεχρι 120 αλογα δεν λεει ΤΙΠΟΤΑ.τα να τα χεις και να μην μπορεις να τα συντηρεις ή να μην μπορεις να τα εκμεταλλευτεις οπως πρεπει ειναι ανοητο.
για να το τουρμπισεις σωστα πρεπει να εις σοβαρο μαστορα και να ριξεις λεφτα σε περιφερειακα.
ΑΝ θες να το κανεις σωστα.(φρενα αναρτηση δισκο πλατω κλπ.)
συνεπως πρεπει να μας εξηγησεις και τι δυνατοτητες συντηρησης θα χεις μετα την μετατροπη.
το μεχρι 120 αλογα δεν λεει ΤΙΠΟΤΑ.τα να τα χεις και να μην μπορεις να τα συντηρεις ή να μην μπορεις να τα εκμεταλλευτεις οπως πρεπει ειναι ανοητο.