Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
κωσταντινε light turbo εννοω!
Γιατι διαφωνεις?
Γιατι διαφωνεις?
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
1 bar = light turbo ?
0.5 bar με προσεκτικες επιλογες στα περιφερειακα θα αποδωσει λιγο πανω απο 120 ιππους και 20+κιλα ροπης .Βεβαιως ξεχναμε τις εκκινησεις στα φαναρια μιας και τα 6αρια των sporting ειναι ευαισθητα.Ασε που 1η-2α ψαχνουν για προσφυση .Aπο εκει και περα με 0.7 βλεπεις 140 ιππους αλλα πλεον δεν θεωρησε light .
Τελος το να αλλαξεις τα σωθικα ενος κινητηρα που σχεδιαστηκε για Ν/Α μαλλον δεν το βρισκω συνετο (για οικονομικο ,σιγουρα δεν το συζηταμε..)
Αυτα σχετικα με τις ενστασεις μου,που βεβαιως εχουν ξανασυζητηθει.
Παρακληση:Αν καποιος διαφωνει η συμφωνει ας το κανει σε καποιο αλλο "θεωρητικο" θεμα απο τα τοσα που εχουμε και ας αφησουμε αυτο το "πρακτικο" θεμα καθαρο
0.5 bar με προσεκτικες επιλογες στα περιφερειακα θα αποδωσει λιγο πανω απο 120 ιππους και 20+κιλα ροπης .Βεβαιως ξεχναμε τις εκκινησεις στα φαναρια μιας και τα 6αρια των sporting ειναι ευαισθητα.Ασε που 1η-2α ψαχνουν για προσφυση .Aπο εκει και περα με 0.7 βλεπεις 140 ιππους αλλα πλεον δεν θεωρησε light .
Τελος το να αλλαξεις τα σωθικα ενος κινητηρα που σχεδιαστηκε για Ν/Α μαλλον δεν το βρισκω συνετο (για οικονομικο ,σιγουρα δεν το συζηταμε..)
Αυτα σχετικα με τις ενστασεις μου,που βεβαιως εχουν ξανασυζητηθει.
Παρακληση:Αν καποιος διαφωνει η συμφωνει ας το κανει σε καποιο αλλο "θεωρητικο" θεμα απο τα τοσα που εχουμε και ας αφησουμε αυτο το "πρακτικο" θεμα καθαρο
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Νομίζω πως ξεφεύγουμε απο το θέμα... Το θέμα ειναι η προσπάθεια του παιδιού και πως μπορούμε να τον βοηθήσουμε με ιδέες και λύσεις στα προβλήματά του... Σορυ για το οφ ποστ...
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Λόγω καλοκαιριού και απεργιών(και ενός καμένου πολλαπλασιαστή) μείναμε λίγο πίσω άλλα ΟΚ
Λοιπόν εχθές τέλειωσε και το θέμα της εξάτμισης η οποία αλλάχθηκε ολόκληρη και φτιάξαμε και καινούριο downpipe γιατί το προηγούμενο δεν ηταν ότι καλύτερο.....και άλλαξα και την μπούκα του τελικου,γιατι στην φωτό όπως είδατε είναι τύπου σπήλαιο που ακόμα και Evo θα σκεφτόταν να το βάλει :Ρ,ετσι είναι αρκετά πιο διακριτικό και δεν χρειάστηκε να κοπεί ο προφυλακτήρας....
Τώρα έχουμε βάλει μπροστά για τα σωληνάκια της τουρμπίνας...ένα πρόβλημα που προέκυψε είναι ότι το μπεκ που έχουμε από ότι είδαμε από τον κωδικό του είναι από Fiesta 1.8 με παροχή μόλις 220cc στα 3 bar σταθερή πίεση(λογικά το παλικάρι που το δούλευε πριν πρέπει να είχε και ρυθμιστή πίεσης καύσιμου) οπότε πρέπει να δούμε λίγο και το θέμα του έξτρα καύσιμου...
Σκέφτηκα κάτι βέβαια δεν ξέρω αν είναι σωστό...το μοτέρ δεν θα μπορούσε να δουλέψει αν αντικαθιστούσαμε τα 4 εργοστασιακά μπεκ με 4 μεγαλύτερης παροχής αλλά ίδιας ωμικής αντίστασης σε συνδυασμό με έναν αναπρογραμματισμο του εργοστασιακού εγκεφαλου??
Λοιπόν εχθές τέλειωσε και το θέμα της εξάτμισης η οποία αλλάχθηκε ολόκληρη και φτιάξαμε και καινούριο downpipe γιατί το προηγούμενο δεν ηταν ότι καλύτερο.....και άλλαξα και την μπούκα του τελικου,γιατι στην φωτό όπως είδατε είναι τύπου σπήλαιο που ακόμα και Evo θα σκεφτόταν να το βάλει :Ρ,ετσι είναι αρκετά πιο διακριτικό και δεν χρειάστηκε να κοπεί ο προφυλακτήρας....
Τώρα έχουμε βάλει μπροστά για τα σωληνάκια της τουρμπίνας...ένα πρόβλημα που προέκυψε είναι ότι το μπεκ που έχουμε από ότι είδαμε από τον κωδικό του είναι από Fiesta 1.8 με παροχή μόλις 220cc στα 3 bar σταθερή πίεση(λογικά το παλικάρι που το δούλευε πριν πρέπει να είχε και ρυθμιστή πίεσης καύσιμου) οπότε πρέπει να δούμε λίγο και το θέμα του έξτρα καύσιμου...
Σκέφτηκα κάτι βέβαια δεν ξέρω αν είναι σωστό...το μοτέρ δεν θα μπορούσε να δουλέψει αν αντικαθιστούσαμε τα 4 εργοστασιακά μπεκ με 4 μεγαλύτερης παροχής αλλά ίδιας ωμικής αντίστασης σε συνδυασμό με έναν αναπρογραμματισμο του εργοστασιακού εγκεφαλου??
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Γνωμη μου (και μονο) αν θελεις να ειναι οικονομικο το αμαξι,ξεχνα τα 4 μεγαλυτερα μπεκ και δουλεψε εξτρα 1 για παροχη οταν την χρειαζεσαι πραγματικα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Σε αυτο εχεις δικαιο και απο οτι μου ειπαν δεν γινεται να δουλεψει με 4 μεγαλυτερα με τον μαμα εγκεφαλο γιατι το map διαβαζει μεχρι 0 οποτε η λυση του εξτρα μπεκ φαινεται μονοδρομος....
τωρα οταν μπαινεις στην διαδιακασια του τουρμπισματος εισαι προετοιμασμενος να παρεις κατι στα χερια...καμια τουρμπινα,πολλαπλη κτλ (μακρια απο μας :Ρ) αλλα τελικα εγω πηρα στο χερι τον μπροστινο προφυλακτηρα....δυστυχως ενα παλικαρι δεν ειδε τον μικρο μου ιταλο και ο προφυλακτηρας αποτελει πλεον ιστορια....το καλο ειναι οτι εκανε δηλωση....βεβαια σκεφτομαι και ολη τη δουλεια που εγινε πανω του τις τελευταιες μερες...φτου και απο την αρχη να τον κοβω για το intercooler και το μπεκ....καποιος με εχει μουτζωσει μαλλον
τωρα οταν μπαινεις στην διαδιακασια του τουρμπισματος εισαι προετοιμασμενος να παρεις κατι στα χερια...καμια τουρμπινα,πολλαπλη κτλ (μακρια απο μας :Ρ) αλλα τελικα εγω πηρα στο χερι τον μπροστινο προφυλακτηρα....δυστυχως ενα παλικαρι δεν ειδε τον μικρο μου ιταλο και ο προφυλακτηρας αποτελει πλεον ιστορια....το καλο ειναι οτι εκανε δηλωση....βεβαια σκεφτομαι και ολη τη δουλεια που εγινε πανω του τις τελευταιες μερες...φτου και απο την αρχη να τον κοβω για το intercooler και το μπεκ....καποιος με εχει μουτζωσει μαλλον
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Εφόσον έκανε δήλωση το παιδί, πάρε εναν προφυλακτήρα τηου γούστου σου, πήγαινέ τον σε φαναρτζή, πολυεστερά ή οποιονδήποτε μπορεί να σου τον φτιάξει οπως θέλεις και το συνολικό κόστος στο βάζει σε ενα τιμολόγιο για να πάρεις τα λεφτά απο την ασφαλιστική... Οταν είχα τρακάρει εγώ άλλαξα πολλά πράγματα απο το αμάξι με ακριβότερα και τα έβαλα στην δήλωση της ασφαλιστικής γι'αυτο πήγε η επισκευή σχεδόν 6 χιλιάρικα...!!!
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
να σου πω την αληθεια ο abarth μου αρεσει αρκετα δεν θα ηθελα να τον αλλαξω απλα η βλακεια ειναι οτι τρεχαμε για να προλαβουμε πριν κλεισουν τα συνεργεια,που τα περισσοτερα κλεινουν στις 6/8 και τωρα μενουμε πισω...τεσπα ας βγει γερο το αμαξι και χαλαλι ο προφυλακτηρας :Ρ
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
με μεγαλη μου χαρα ανακοινωνω οτι σχεδον τελειωσαμε...σημερα τελειωσε και το θεμα με τα σωληνακια του λαδιου της τουρμπινας και το βαλαμε για πρωτη φορα μπροστα αλλαχθηκαν και τα μπουζι με ψυχρωτερα ιριδιου και ειμαστε μια χαρα...το μονο που εχει μεινει ειναι το εγκεφαλακι με το εξτρα μπεκ,δυστυχως το εγκεφαλακι που εχω απο οτι μου ειπαν διαβαζει μονο πιεση και οχι στροφες οποτε πρεπει να παμε σε καινουριο...οπως και καινουριο μπεκ....εχω παραγκειλει ενα της sard 600cc ωστε να μας καλυψει σε περιπτωσει που χρειαστουμε παραπανω καυσιμο στο μελλον
το αυτοκινητο μεχρι να τελειωσει το θεμα με το μπεκ κινητε σαν ατμοσφαιρικο,παρολα αυτα μπορω να πω οτι ο ηχος της τουρμπινας που φουσκωνει ειναι κατι απιστευτο....δεν συγκρινεται με τιποτα...
το αυτοκινητο μεχρι να τελειωσει το θεμα με το μπεκ κινητε σαν ατμοσφαιρικο,παρολα αυτα μπορω να πω οτι ο ηχος της τουρμπινας που φουσκωνει ειναι κατι απιστευτο....δεν συγκρινεται με τιποτα...
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Αντε καλορίζικο το βουμβουμτσουουουουφφφφφφφ.....!!!! Πρέπει να βάλεις οπωσδήποτε τον παράληλο έτσι...? Δεν κάνει να έχεις τουρμπίνα και να δουλεύει με παραμέτρους ατμοσφαιρικού... Κάτι θα την ακούσει σίγουρα... Βάλε και καμιά φωτό μέσα-έξω να δούμε το μωρό σου...!!!
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
ναι βεβαια εννοειται οταν λεω ατμοσφαιρικο εννοω οτι η πεταλουδα περνει αερα απο φιλτροχοανη και οχι απο την τουρμπινα μεχρι να λυθει και το θεμα του καυσιμου...
ακολουθουν μερικες φωτο...δυστυχως ο μπροστινος προυλακτηρας ειναι λιγο στραπατσαρισμενος αλλα δεν θα μου κλεψει την χαρα :Ρ
η επιστροφη του λαδιου στο καρτερ και τα σωληνακια τροφοδοσιας λαδιου της τουρμπινας
ακολουθουν μερικες φωτο...δυστυχως ο μπροστινος προυλακτηρας ειναι λιγο στραπατσαρισμενος αλλα δεν θα μου κλεψει την χαρα :Ρ
η επιστροφη του λαδιου στο καρτερ και τα σωληνακια τροφοδοσιας λαδιου της τουρμπινας
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Μια χαρά φαίνεται...!!! ΜΠΡΑΒΟ και πάλι ΜΠΡΑΒΟ σε εσένα και στα φιλαράκια σου... Βλέπουμε τι μπορεί να κάνει το μεράκι και η κ@υλα μας... Ενημερωτικά βάλε και τιμές να ξέρουμε όσοι τσιγκλιζόμαστε να κάνουμε κάτι ανάλογο... Να ξέρουμε που θα κυμανθεί το κόστος στο περίπου...
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Α, τώρα που το ειδα μια παρατήρηση... Στο χταπόδι βλέπω πολλές κολλήσεις... Οχι και τόσο καλό... Οι κολλήσεις ναι μέν ειναι απο το ίδιο υλικό αλλά στην αντίδραση με τον αέρα μπαίνουν και άλλα σωματίδια στο μέταλλο με αποτέλεσμα στις υψηλές θερμοκρασίες στο σημείο της κόλλησης να αναπτύσσονται διαφορετικές θερμοκρασίες σε σχέση με το σκέτο μέταλλο. Αποτέλεσμα συστολή/διαστολή και τα αποτελέσματα φαντάζομαι τα γνωστά.... Βέβαια όχι σύντομα αλλά όσο λιγότερες κολλήσεις έχει το χταπόδι τόσο καλύτερα...
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
600αρι? χοχο! Τεραστιο ειναι αλλα οκ επλιζω να δουλεψει σωστα!
Παντως για παραλληλο επελεξε το εγκεφαλακι που σ προτινα. Διαχειριζεται κ 5το αλλα κ 6το μπεκ!
Λιγο τσιμπιμενο στα 350, αλλα μην τσιγγουνευτεις ουτε ευρω στην διαχειριση καθως ειναι το Α κ το Ω για την μακροζωια του κινητηρα σου!
Παντως για παραλληλο επελεξε το εγκεφαλακι που σ προτινα. Διαχειριζεται κ 5το αλλα κ 6το μπεκ!
Λιγο τσιμπιμενο στα 350, αλλα μην τσιγγουνευτεις ουτε ευρω στην διαχειριση καθως ειναι το Α κ το Ω για την μακροζωια του κινητηρα σου!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- andrew
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
αρχηγε μπραβο για το project σου!!μεγαλη μαγκια για μενα αυτο που κανατε,ουτε λεφτα σε μηχανικους ουτε τιποτα και η επιβραβευση της προσωπικης δουλειας ολη δικη σας,ωραιοι!!
καλα τουρμπισματα!!
και κατι απο μενα αν και θα το εχεις σιγουρα,οργανακια εποπτειας μοτερ(πυρομετρο,χαλμιτερ και μπαρομετρο)!
καλη συνεχεια...
καλα τουρμπισματα!!
και κατι απο μενα αν και θα το εχεις σιγουρα,οργανακια εποπτειας μοτερ(πυρομετρο,χαλμιτερ και μπαρομετρο)!
καλη συνεχεια...
See you in another life . . .