Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Noa
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
Τοποθεσία: Άλιμος
Επικοινωνία:

Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)

Δημοσίευση από Noa » Σάβ Ιούλ 17, 2010 8:53 pm

Πριν αρχίσω θα ήθελα να πω κάποια πραγματάκια ώστε να μην παρεξηγηθώ εγώ και το συγκεκριμένο θέμα...
Αυτό το θέμα άφορα ένα project που πήρα απόφαση να ξεκινήσω...να τουρμπισω μονός μου το αυτοκίνητο μου,punto sporting mk2...δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω σχέση με το επάγγελμα...δουλεύω σε κατάστημα με ηλεκτρικά είδη και είμαι φοιτητής οπότε και αυτό το project είναι αρκετά οικονομικό...ξέρω ότι οι περισσότεροι δεν θα συμφωνήσουν και με το συγκεκριμένο είδος βελτίωσης και με το ότι το κάνω εγώ άλλα αυτά είναι προσωπική υπόθεση του καθενός...δεν θέλω να παροτρύνω κανέναν να κάνει το ίδιο στο δικό του αυτοκίνητο άπλα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την διαδικασία και οποίοι μπορούν να μου δώσουν τις συμβουλές τους PDT_Armataz_01_01

βέβαια να σημειώσω όταν λέω ''μονός μου'' εννοώ να μην το πάω σε ένα μηχανικό να του πω τουρμπισε το και να πάω να το πάρω...πολύτιμη βοήθεια προσφέρουν ο αδερφός μου και κάποια φιλαράκια

Αρχικά αγοράστηκαν κάποια μεταχειρισμένα ανταλλακτικα,τα κυριοτέρα από αυτά είναι:
-τουρμπινα ihi(μαζί με downpipe και waste gate)
-intercooler από punto gt
-εγκεφαλακι για την οδήγηση extra μπεκ
-σκαστρα

Εικόνα

Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε σήμερα το μεσημέρι....

το αυτοκίνητο σηκώθηκε και μπήκε σε τρίποδα και βγήκε ο προφυλακτηρας,πηραμε κάποια μετρά για τις σωλήνες κτλ.
και τοποθετήθηκε το Intercooler

για αρχη βγηκε ο προφυλακτηρας
Εικόνα

Εικόνα

το κενο διπλα απο το ψυγειο ηταν οτι πρεπει μιας και το intercooler εχει και εισοδο και εξοδο απο την ιδια μερια
Εικόνα

Εικόνα

εγιναν καποια μικρα κοψιματα στην μετωπη για να χωρεσει το Intercooler
Εικόνα

Εικόνα

κοπηκαν καποια περιττα πλαστικα
Εικόνα