Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Πριν αρχίσω θα ήθελα να πω κάποια πραγματάκια ώστε να μην παρεξηγηθώ εγώ και το συγκεκριμένο θέμα...
Αυτό το θέμα άφορα ένα project που πήρα απόφαση να ξεκινήσω...να τουρμπισω μονός μου το αυτοκίνητο μου,punto sporting mk2...δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω σχέση με το επάγγελμα...δουλεύω σε κατάστημα με ηλεκτρικά είδη και είμαι φοιτητής οπότε και αυτό το project είναι αρκετά οικονομικό...ξέρω ότι οι περισσότεροι δεν θα συμφωνήσουν και με το συγκεκριμένο είδος βελτίωσης και με το ότι το κάνω εγώ άλλα αυτά είναι προσωπική υπόθεση του καθενός...δεν θέλω να παροτρύνω κανέναν να κάνει το ίδιο στο δικό του αυτοκίνητο άπλα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την διαδικασία και οποίοι μπορούν να μου δώσουν τις συμβουλές τους
βέβαια να σημειώσω όταν λέω ''μονός μου'' εννοώ να μην το πάω σε ένα μηχανικό να του πω τουρμπισε το και να πάω να το πάρω...πολύτιμη βοήθεια προσφέρουν ο αδερφός μου και κάποια φιλαράκια
Αρχικά αγοράστηκαν κάποια μεταχειρισμένα ανταλλακτικα,τα κυριοτέρα από αυτά είναι:
-τουρμπινα ihi(μαζί με downpipe και waste gate)
-intercooler από punto gt
-εγκεφαλακι για την οδήγηση extra μπεκ
-σκαστρα
Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε σήμερα το μεσημέρι....
το αυτοκίνητο σηκώθηκε και μπήκε σε τρίποδα και βγήκε ο προφυλακτηρας,πηραμε κάποια μετρά για τις σωλήνες κτλ.
και τοποθετήθηκε το Intercooler
για αρχη βγηκε ο προφυλακτηρας
το κενο διπλα απο το ψυγειο ηταν οτι πρεπει μιας και το intercooler εχει και εισοδο και εξοδο απο την ιδια μερια
εγιναν καποια μικρα κοψιματα στην μετωπη για να χωρεσει το Intercooler
κοπηκαν καποια περιττα πλαστικα
εγινε μια τρυπα στην μετωπη για να στερεωθει καλα
ενα τσεκαρισμα οτι ειμαστε οκ
Αυτό το θέμα άφορα ένα project που πήρα απόφαση να ξεκινήσω...να τουρμπισω μονός μου το αυτοκίνητο μου,punto sporting mk2...δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω σχέση με το επάγγελμα...δουλεύω σε κατάστημα με ηλεκτρικά είδη και είμαι φοιτητής οπότε και αυτό το project είναι αρκετά οικονομικό...ξέρω ότι οι περισσότεροι δεν θα συμφωνήσουν και με το συγκεκριμένο είδος βελτίωσης και με το ότι το κάνω εγώ άλλα αυτά είναι προσωπική υπόθεση του καθενός...δεν θέλω να παροτρύνω κανέναν να κάνει το ίδιο στο δικό του αυτοκίνητο άπλα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την διαδικασία και οποίοι μπορούν να μου δώσουν τις συμβουλές τους
βέβαια να σημειώσω όταν λέω ''μονός μου'' εννοώ να μην το πάω σε ένα μηχανικό να του πω τουρμπισε το και να πάω να το πάρω...πολύτιμη βοήθεια προσφέρουν ο αδερφός μου και κάποια φιλαράκια
Αρχικά αγοράστηκαν κάποια μεταχειρισμένα ανταλλακτικα,τα κυριοτέρα από αυτά είναι:
-τουρμπινα ihi(μαζί με downpipe και waste gate)
-intercooler από punto gt
-εγκεφαλακι για την οδήγηση extra μπεκ
-σκαστρα
Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε σήμερα το μεσημέρι....
το αυτοκίνητο σηκώθηκε και μπήκε σε τρίποδα και βγήκε ο προφυλακτηρας,πηραμε κάποια μετρά για τις σωλήνες κτλ.
και τοποθετήθηκε το Intercooler
για αρχη βγηκε ο προφυλακτηρας
το κενο διπλα απο το ψυγειο ηταν οτι πρεπει μιας και το intercooler εχει και εισοδο και εξοδο απο την ιδια μερια
εγιναν καποια μικρα κοψιματα στην μετωπη για να χωρεσει το Intercooler
κοπηκαν καποια περιττα πλαστικα
εγινε μια τρυπα στην μετωπη για να στερεωθει καλα
ενα τσεκαρισμα οτι ειμαστε οκ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Παρ Ιούλ 23, 2010 8:29 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Μεταφορα απο την ενοτητα DIY και αλλαγη τιτλου με αναλυτικοτερο.
Λόγος: Μεταφορα απο την ενοτητα DIY και αλλαγη τιτλου με αναλυτικοτερο.
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Σου εύχομαι καλή τύχη και πολλή υπομονή... Θα τα χρειαστείς και τα δύο...
Κάποια πραγματάκια μόνο... Θέλεις εγκεφαλάκι παράλληλο για να δουλεύει το αμάξι με υπερπίεση και όχι με υποπίεση, επίσης καλό θα ήταν και μια φλάντζα παχύτερη για να ρίξεις λίγο την συμπίεση αλλά φαντάζομαι οτι αν δουλεύεις σε πιέσεις 0,25-0,30 bar λογικά θα εισαι εντάξει και χωρίς να ρίξεις συμπίεση. Τι άλλο...? Χταποδάκι έχεις...? Δεν βλέπω στις φωτό...Καταλύτη θές έτσι κι αλλιώς για να εισαι και νόμιμος... Μπουζί ψυχρότερα, πήγαινε και σε καμία μάντρα μήπως και βρείς αλουμινένια πολλαπλη εισαγωγής απο ΜΚ1 sporting (το κάτω μισό μονο ειναι αλουμινένιο)... Οτι άλλο μου έρθει άλλωστε δεν ασχολούμαι πλέον και πολύ με το αυτοκίνητο ότι θυμάμαι γράφω...!
Κάποια πραγματάκια μόνο... Θέλεις εγκεφαλάκι παράλληλο για να δουλεύει το αμάξι με υπερπίεση και όχι με υποπίεση, επίσης καλό θα ήταν και μια φλάντζα παχύτερη για να ρίξεις λίγο την συμπίεση αλλά φαντάζομαι οτι αν δουλεύεις σε πιέσεις 0,25-0,30 bar λογικά θα εισαι εντάξει και χωρίς να ρίξεις συμπίεση. Τι άλλο...? Χταποδάκι έχεις...? Δεν βλέπω στις φωτό...Καταλύτη θές έτσι κι αλλιώς για να εισαι και νόμιμος... Μπουζί ψυχρότερα, πήγαινε και σε καμία μάντρα μήπως και βρείς αλουμινένια πολλαπλη εισαγωγής απο ΜΚ1 sporting (το κάτω μισό μονο ειναι αλουμινένιο)... Οτι άλλο μου έρθει άλλωστε δεν ασχολούμαι πλέον και πολύ με το αυτοκίνητο ότι θυμάμαι γράφω...!
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Οταν τοποθετήσεις την τουρμπίνα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ειναι το σωληνάκι εισαγωγής λαδιού ΚΑΘΕΤΟ επάνω και το σωληνάκι εξαγωγής ΚΑΘΕΤΟ κάτω... Ούτε 10 μοίρες να μην αποκίνουν απο τον κάθετο άξονα γιατι θα έχεις μεγάλο πρόβλημα και θα σου κάψει την τουρμπίνα...!!! Επίσης και κανένα φίλτρο λαδιού απο GT ή Uno Turbo δεν θα ήταν άσχημο...
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου!
Για αρχη θα δουλευει σε χαμιλη πιεση,για φλαντζα ακομα δεν εχω κοιταξει γιατι υπαρχει μια περιπτωση να μπουν σφυριλατα πιστονια και μπιελες απο μια καβαντζα τωρα αν κατι στραβωσει παμε για φλαντζα...απο οτι εχω δει σε αναλογες περιπτωσεις βαζουν 1,2mm...χταποδι θα παρω χειρποιητο απλα δεν θελω να παω ακομα να το βαλω γιατι δεν εχω ετοιμες τις τρυπες για το λαδι της τουρμπινας και δεν θελω να πληρωνω γερανους για να το παρω απο τον εξατμισα και δεν εχω παρει ακομα τα σωληνακια υψηλης για λαδι και ψυκτικο...μπουζι και φιλτρο θα παρω την δευτερα....οσον αφορα την εισαγωγη δυστυχως απο οτι μου εχουν πει δεν ταιριαζει καποια μεταλλικη απο αλλο μοντελο οποτε ελεγα να μεινω στην δικη του για αρχη,εχω βρει και μια φτιαχτη για το 16v...
αυτο με το εγκεφαλακι που λες δεν το ηξερα καθολου...βασικα το συγκεκριμενο ηταν απο μια lancia Y turbo...αν μπορουσες να μου δωσεις μερικες πληροφοριες θα το εκτημουσα ιδιαιτερα
τωρα για το θεμα της τοποθετησης της τουρμπινας...εξοδο εννοεις αυτη εδω?:
Για αρχη θα δουλευει σε χαμιλη πιεση,για φλαντζα ακομα δεν εχω κοιταξει γιατι υπαρχει μια περιπτωση να μπουν σφυριλατα πιστονια και μπιελες απο μια καβαντζα τωρα αν κατι στραβωσει παμε για φλαντζα...απο οτι εχω δει σε αναλογες περιπτωσεις βαζουν 1,2mm...χταποδι θα παρω χειρποιητο απλα δεν θελω να παω ακομα να το βαλω γιατι δεν εχω ετοιμες τις τρυπες για το λαδι της τουρμπινας και δεν θελω να πληρωνω γερανους για να το παρω απο τον εξατμισα και δεν εχω παρει ακομα τα σωληνακια υψηλης για λαδι και ψυκτικο...μπουζι και φιλτρο θα παρω την δευτερα....οσον αφορα την εισαγωγη δυστυχως απο οτι μου εχουν πει δεν ταιριαζει καποια μεταλλικη απο αλλο μοντελο οποτε ελεγα να μεινω στην δικη του για αρχη,εχω βρει και μια φτιαχτη για το 16v...
αυτο με το εγκεφαλακι που λες δεν το ηξερα καθολου...βασικα το συγκεκριμενο ηταν απο μια lancia Y turbo...αν μπορουσες να μου δωσεις μερικες πληροφοριες θα το εκτημουσα ιδιαιτερα
τωρα για το θεμα της τοποθετησης της τουρμπινας...εξοδο εννοεις αυτη εδω?:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Aυτο το θεμα ταιριαζει στα σχολια περισσοτερο .Φιλε Noa εχεις προβλημα να το μεταφερουμε εκει?
Παρεπιπτοντως σε χαμηλη πιεση δεν χρειαζεται να αλλαξεις φλαντζα για μειωση συμπιεσης ή πολλαπλη εισαγωγης.
Παρεπιπτοντως σε χαμηλη πιεση δεν χρειαζεται να αλλαξεις φλαντζα για μειωση συμπιεσης ή πολλαπλη εισαγωγης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Chameleon
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Ναι νομίζω οτι αυτο που φαίνεται στην φωτογραφία ειναι... Αυτο πρέπει να ειναι κάθετο προς τα κάτω για να φεύγουν τα λάδια κατευθείαν χωρίς ζόρια... Τώρα η πολλαπλή εισαγωγής ειναι σε δύο κομμάτια και στα Μκ1 και στα ΜΚ2. Στα ΜΚ2 ειναι και τα δύο κομμάτια πλαστικό. Στο ΜΚ1 ειναι το πάνω πλαστικό και το κάτω αλουμινένιο. Αν καταφέρεις και βρείς κανένα απο καμία μάντρα ή διαλυτήριο καλό θα ήταν. Και κάτι άλλο... Εχω βιβλιογραφία σχετική με τεχνικά θέματα αυτοκινήτου απο ΤΕΕ καθώς και ξένη σχετική με βελτιώσεις. Αν θέλεις κάτι πές μου να σου δανείσω οτι βιβλίο θέλεις. Μπορεί να σε βοηθήσει...
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Chameleon επειδη το Θεμα εχει αρχισει να περνει DIY μορφη αν μπορεις (και φυσικα θελεις) κανε ενα ποστ με τα βασικοτερα απο τις πηγες που αναφερεις.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
φιλε μου P.A.D.R.C δεν εχω κανενα προβλημα μπορεις να κανεις οτι πιστευεις οτι θα ειναι καλυτερο για το forum οσο για την φλαντζα και την πολλαπλη το γνωριζω και για αυτο δεν εχω αγορασει κατι τετοιο ακομα αλλα ισως χρειαστουν στο μελλον
Chameleon σε υπερυχαριστω για την διαθεση που δειχνεις να με βοηθησεις ο εκτιμω ιδιαιτερα,για οδηγο εχω κατεβασει προς το παρον αυτον του haynes
Σημερα θα φτιαξω τον προφυλακτηρα γιατι θελει λιγο κοψιμο για να κουμπωσει με το intercooler και ελπιζω μεσα στη επομενες μερες να εχω και τα σωληνακια για λαδι και ψυκτικο της τουρμπινας,μου εχουν προτεινει ενα μαγαζι στον πειραια που φτιαχνει τετοια σωληνακια,για να συνεχισουμε μετα με το καρτερ...
Chameleon σε υπερυχαριστω για την διαθεση που δειχνεις να με βοηθησεις ο εκτιμω ιδιαιτερα,για οδηγο εχω κατεβασει προς το παρον αυτον του haynes
Σημερα θα φτιαξω τον προφυλακτηρα γιατι θελει λιγο κοψιμο για να κουμπωσει με το intercooler και ελπιζω μεσα στη επομενες μερες να εχω και τα σωληνακια για λαδι και ψυκτικο της τουρμπινας,μου εχουν προτεινει ενα μαγαζι στον πειραια που φτιαχνει τετοια σωληνακια,για να συνεχισουμε μετα με το καρτερ...
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Γεια σου φιλε!
Την καλυτερη κανεις! Εγω προτεινω φουλ μετατροπες απο ατμο σε τουρμπο με παραλληλο κ 5το μπεκ!
Ειδικα τον τελευταιο καιρο εχω φτιαξει αρκετα BMW turbo κ 14αρια Ibiza!
Στο πουντακι φροντισε να ριξεις συμπιεση στο 9.5 τουλαχιστουν! Αν την ριξεις στο 9 μπορεις να παιξεις με πιεσεις περιπου 1bar με ενα σχετικα πλουσιο καυσιμο!
Τι παραλληλο χρησιμοποιησες κ τι μπεκ θα τοποθετησεις?
Οτι κωλυμα εχεις γραψε εδω κ οσο μπορω θα σε βοηθησω με την εμπειρια μ σε τετοιου ειδους βελτιωσεις!
Την καλυτερη κανεις! Εγω προτεινω φουλ μετατροπες απο ατμο σε τουρμπο με παραλληλο κ 5το μπεκ!
Ειδικα τον τελευταιο καιρο εχω φτιαξει αρκετα BMW turbo κ 14αρια Ibiza!
Στο πουντακι φροντισε να ριξεις συμπιεση στο 9.5 τουλαχιστουν! Αν την ριξεις στο 9 μπορεις να παιξεις με πιεσεις περιπου 1bar με ενα σχετικα πλουσιο καυσιμο!
Τι παραλληλο χρησιμοποιησες κ τι μπεκ θα τοποθετησεις?
Οτι κωλυμα εχεις γραψε εδω κ οσο μπορω θα σε βοηθησω με την εμπειρια μ σε τετοιου ειδους βελτιωσεις!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Σε ευχαριστω πολυ φιλε hammersword!
ο παραλληλος ειναι του μπουλεκου με προγραμμα απο τον αδριαννακη,εχω το σχεδιαγραμμα του και το προγραμματακι του.
πηρα τηλεφωνο για τα σωληνακια υψηλης πιεσης σημερα και μου ειπε τιμη 300€ και οτι αντεχουν 1500 βαθμους κελσιου και 150 bar πιεσης...μου φαινεται λιγο υπερβολικο να πω την αληθεια...και η τιμη και τα χαρακτηριστηκα.....αν γνωριζει κανεις κατι αλλο η γνωμη του ειναι ευπροσδεκτη
ο παραλληλος ειναι του μπουλεκου με προγραμμα απο τον αδριαννακη,εχω το σχεδιαγραμμα του και το προγραμματακι του.
πηρα τηλεφωνο για τα σωληνακια υψηλης πιεσης σημερα και μου ειπε τιμη 300€ και οτι αντεχουν 1500 βαθμους κελσιου και 150 bar πιεσης...μου φαινεται λιγο υπερβολικο να πω την αληθεια...και η τιμη και τα χαρακτηριστηκα.....αν γνωριζει κανεις κατι αλλο η γνωμη του ειναι ευπροσδεκτη
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Απο οτι βλεπω στο ebay τα συγκεκριμενα σωληνακια παιζουν max στα 50€ οποτε μου φαινεται ξεφτυλα τα 300€ που ζηταει ο τυπος....δυστυχως στην Fiat που πηγα,για να ζητησω τα αντιστοιχα σωληνακια απο uno turbo ή punto gr, τα παλικαρια ηταν για ξυλο και δεν εχουν ιδεα τι θα πει εξυπηρετηση...αν γνωριζει κανεις που μπορω να βρω θα μου εκανε μεγλαη χαρη γιατι τα μεταφορικα για να τα φερω απο αμερικη ειναι αρκετα
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Εχθες το απογευμα τελειωσε και το θεμα του προφυλακτηρα και χρησιμοποιησαμε την γραμμη του νερου για το πισω τζαμι και το τοποθετησαμε ετσι ωστε να ψεκαζει πανω στο intercooler ενω ηρθαν και τα καινουρια κολλαρα με το a/f meter...δυστυχως ενα μπουζι μας χαλασε λιγο τα σχεδια και μας κρατησε πισω...
ακολουθουν φωτο απο το κοψιμο που εγινε στον προφυλακτηρα και απο το ας πουμε ''water injection''
οι υπολοιπες θα μπουν αυριο
ακολουθουν φωτο απο το κοψιμο που εγινε στον προφυλακτηρα και απο το ας πουμε ''water injection''
οι υπολοιπες θα μπουν αυριο
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
Ομορφα, καλη δουλεια γινεται!
Καλο θα ειναι να τσεκαρεις το AFR σου οταν τοποθετησεις το παραλληλο! Μην το βαλεις κ εφυγες, δεν ξερεις τι γινεται!
Καλο θα ειναι να τσεκαρεις το AFR σου οταν τοποθετησεις το παραλληλο! Μην το βαλεις κ εφυγες, δεν ξερεις τι γινεται!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- mixalios tjet
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm
Re: Τουρμπισμα Punto mk2 sporting
φίλε @Noa πολύ ωραία η ιδέα σου, συνέχισε ...
κάπου στο youtube είχα δει ένα τουρμπισμένο puntaki ίδιο χρώμα με το δικό σου που πάει δίπλα σε tjet ... όποιος ξέρει ας γράψει περισσότερα για να βοηθήσουμε τον φίλο ...
Υ.Γ. άσπαστο ...
κάπου στο youtube είχα δει ένα τουρμπισμένο puntaki ίδιο χρώμα με το δικό σου που πάει δίπλα σε tjet ... όποιος ξέρει ας γράψει περισσότερα για να βοηθήσουμε τον φίλο ...
Υ.Γ. άσπαστο ...
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Τουρμπιζοντας το Punto mk2 sporting χωρίς μηχανικό (+φωτό)
Για να μην παρεξηγηθω με κανεναν ,το θεμα δεν ανηκε στην κατηγορια DIY αφου ειναι και θα ειναι ημιτελες για πολυ καιρο και με προς το παρον αγνωστο αποτελεσμα (χωρις να υπονοω το παραμικρο).Αυτα τα δυο ειναι αρκετα για να μην ανηκει στην ενοτητα του φτιαχτο μονος σου.Βεβαιως οταν ολοκληρωθει το project,θα μπορουσες φιλε Noa να φτιαξει ενα νεο θεμα εκει με ολες τις πληροφοριες και το φωτογραφικο υλικο σε βηματα ,ωστε να ειναι ενας καθαρος οδηγος προς αναγνωση.
Παρολα αυτα ανηκει στην κατηγορια των βελτιωσεων,για αυτο και μεταφερθηκε σε αυτη την κατηγορια .
Εις αναμονη των φωτογραφιων
Τελος,τις προηγουμενες μερες ρωτουσες για την παροχη του λαδιου στην τουρμπινα.Δεν χρειαζεσαι τρυπα στο καρτερ αφου για επιστροφη αφου μπορεις να τα ριχνεις στην κεφαλη (αρκει να βαλεις βιδα με μαστο στην θεση μιας εκ των αλενοβιδων που αποκαλυπτουν τα μπουζωνια).
Παρολα αυτα διαφωνω με τα λεγομενα του φιλου Φωτη για τις μετατροπες απο N/A σε TURBO ,ενω για εμενα καλυτερα να μεινεις light turbo.
Παρολα αυτα ανηκει στην κατηγορια των βελτιωσεων,για αυτο και μεταφερθηκε σε αυτη την κατηγορια .
Εις αναμονη των φωτογραφιων
Τελος,τις προηγουμενες μερες ρωτουσες για την παροχη του λαδιου στην τουρμπινα.Δεν χρειαζεσαι τρυπα στο καρτερ αφου για επιστροφη αφου μπορεις να τα ριχνεις στην κεφαλη (αρκει να βαλεις βιδα με μαστο στην θεση μιας εκ των αλενοβιδων που αποκαλυπτουν τα μπουζωνια).
Παρολα αυτα διαφωνω με τα λεγομενα του φιλου Φωτη για τις μετατροπες απο N/A σε TURBO ,ενω για εμενα καλυτερα να μεινεις light turbo.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)