Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Απρ 26, 2010 6:13 pm

Μιλάμε πάντα για 'χαμένα' αλογα....ΠΟΥ χανονται όμως απο το σστρόφαλο μεχρι τον τροχό????Μεσα απο τη θεωρία Μηχανών εσωτερικής καύσης απο τη συνολική ενέργεια που παράγει ενα μοτερ μεγάλο ποσοστο αποδίδεται για την κινηση των επιμερους στοιχείων του αυτοκινήτου όπως το A/C,τριβές,δυναμό κτλ κτλ...

Οπως ισως γνωρίζετε,η αδράνεια(δηλαδή η αντίσταση στην κινηση) ενος δισκου εξαρτάται απο τη μαζα της και την ακτίνα της...Εαν μπορέσουμε να μειώσουμε το βαρος της τροχαλίας λοιπόν(δισκος) εξοικονομούμε ενέργεια...

Ψαχνοντας,βρήκα ελαφρωμένες τροχαλίες στρόφαλου και δυναμό,ακουμινένιες.Μονο σε 1 εταιρια ας πουμε και μαλιστα στην τιμή των 100 ευρώ και οι 2...


Το θεμα ειναι οτι στα περαστικά τους θελει αλλαγμα ιμαντες και λύσιμο μοτέρ,αρα ακριβά εργατικα...


Κατά ποσο πιστεύετε οτι αξιζει αυτή η μετατροπή????



Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από Orange » Δευ Απρ 26, 2010 6:53 pm

Το 'χαμε ξαναζητησει αυτο, αρκετα παλαιοτερα.
Οι θεσεις μου δεν αλλαζουν απο τοτε.
"Βαρυτερα" βολαν, τροχαλιες κλπ μερη του κινητηρα που παιζουν τον ρολο τους, στην τελικη ροπη του, καλο ειναι να παραμενουν τα ιδια.
Αν μιλαμε φυσικα για καθημερινο αμαξι, η εστω για αμαξι βελτιωμενο για χρηση δρομου.

Σε περιπτωση τωρα, εκτεταμενων αλλαγων και βελτιωσεων, οππυ χρησιμοποιουνται σε αγωνιστικα αυτοκινητα, σιγουρα τα "ελαφρια" μελη του κινητηρα (αλλα και γενικοτερα, ακομα και τα περιφεριακα) παιζουν μεγαλο ρολο.
Μιλαμε ομως για εξεζητημενες λυσεις, σε συγκεκριμενες εφαρμογες και μονο, οπου δεν μπορεις να εγγυηθεις την χρηση τους στον δρομο και πολυ περισσοτερο, την σωστη αποδοση τους.
Αλλο πραγμα ο απολυτος χρονος και η "κλειστη" διαδρομη μιας πιστας και αλλο ο καθημερινες συνθηκες κινησεις σε αστικο και υπεραστικο δυκτιο δρομων.

Για μενα, πρεπει να αντισταθμησεις, τα θελω και πρεπει σου και αναλογος να πραξεις.
Πχ να πεις οτι θα κερδισεις απο ενα αμαξι, που εβαλες ενα φιλτρο και μια εξατμιση, ελαφρωνοντας το βολαν του, χωρις να εχεις κοιταξει το βημα του διαφορικου, τις σχεσεις του κιβωτιου σου κλπ, ειναι σαν να βαδιζεις στα τυφλα, με χορηγο την τυχη και την επλιδα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Απρ 26, 2010 9:31 pm

den χανεις κατι καπου με τετοιες κινησεις απλα ισως οπως πολυ καλα λεει ο δημητρης να μην αξιζει..
παντος καλυτερο σε λειτουργια ακομα κ σε δρομο 8α ειναι το αμαξι, θα στροφαρει ποιο ξεκουραστα,

και οσο ποιο ψηλα τοσο ποιο απαραιτικη αλλαγη, κ τοσο ποιο κερδοφορα κ επιβεβλημενη.

βεβαια καλο ειναι να γινονται ολες οι αλλαγες μαζι...
τροχαλια στροφαλου , με ελαφρωμενο βολαν κ αναλογα το ποσο , κ αλλο σετ κιτ συμπλεκτη
τροχαλιες εκκεντροφορων (γραναζια)

τωρα αντωνη , χταποδι πχ εχεις ??
αν οχι δεν βαζεις ενα απο τα πειραζεις τις τροχαλιες σου ?
πχ εγω φοραω τροχαλια στροφαλου ελαφρυτερη (αναγκαστικα ομως γιατι ειναι χειροποιητη οποτε εγινε κ ελαφρυτερη) αλλα εχω κ ελαφρωμενο βολαν (οχι ομως το ποιο ελαφρυ γιατι δεν στροφαρω 9000 αλλα κατω απο 8000 , ειναι ολα αλληλενδετα)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από polatov » Δευ Απρ 26, 2010 11:54 pm

Δεν εχει κανενα νοημα αυτη η αλλαγη σε ενα 1,2 και ειδικα στο punto.δεν κερδιζεις απολυτως τιποτα στην πραξη..ρε παιδια αν ειναι δυνατον συζηταμε για στροφαρισμα στο 1,2.δηλαδη το ιδιο αμαξι εχω τοσα χρονια τι λεμε εδω περα..το κοστος σε κατι τετοιο ειναι περιττο.
αντωνη ειδικα εσυ που εχει μκ2β αν θες λιγα παραπανω σε αποδοση βαλε ενα μοτερ 1,4 και θα δεις τρελλη διαφορα που θα αξιζει και τα λεφτα της.
μην ασχολεισαι με παραπανω πραγματα..
και 105 αλογα να παει θα πηγαινει χειροτερα απο ενα ενα μαμα mk2b 1,4
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από GRIGIO » Τρί Απρ 27, 2010 12:31 am

Κοιτα Παναγιώτη,κατεβάζω 7200 και ειδικα στην Καρτμανια 7000+ με 2α(ασχετα που ακουγονται οι βαλβιδες μ εκει)...Και εχω αρχισει να σκεφτομαι μαζέματα στο αμαξι φιλε...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Απρ 27, 2010 1:46 am

Αντωνη, θεωρω πως το βολαν το μαμα ειναι σχετικα ελαφρυ περιπου 7 κιλα κ η τροχαλια παναλαφρη αν την πιασεις στο χερι περιπου 1 κιλο....
Μην πειραξεις τπτ, το πιο καλο ειναι να πας πιστα κ να βαλεις μικροτερο ιμαντα βγαζοντας εκτος το IC οπως ειχα κανει κ εγω στο δικο μ παλια!
Για μενα ειναι πεταμενα λεφτα η τροχαλια, αν θες να δοκιμασεις ελα να παρεις καποιες που εχω απο αλλους fire κινητηρες κ ζυγιζουν κατω απο κιλο!

Στο ατμφαιρικο μ ως Stage 1st ειχα αφαιρεσει 1 κιλο απο το βολαν κ ναι ειχε μια διαφορα στα ρεπριζ αλλα κ φαινοταν γενικα πιο νευρικο!

Οσο για τις βαλβιδες ψηλα, τα ελατηρια ειναι πιο αδυναμα απο το 1.4 κ μετα τις 6800 αδρανουν! Το μιγμα ειναι 13.1:1 χαμηλομεσαια με 12.7 ψηλα την στιγμη που μαμα δουλευε 14.7 χαμηλομεσαια κ 11.7 ψηλα!

Κατεμε τα εχουμε πει, το αμαξι θελει
1) σασμαν βασικοτατο, γιατι αυτο που εχεις το ζηλευουν κ τα diesel
2) ροπη απο χαμηλα + δυναμη ψηλα

Κατι πολυ φθηνο ειναι να παρεις μοτερ 1.4 + σκουπα + remap κ να εχεις 107 αλογακια με 14ροπη με τιμη 1000 ευρω περιπου κ τα δικα σ ηλεκτρικα την στιγμη που 700 χρειαζεσαι για να φτιαξεις το καπακι σ!

Δυστυχως το παλιο μ 6αρι πλεον το φοραει ο γνωστος 14αρης τσιγκος της πατρας!

Ειπαμε μονο για το Superlap ο κοφτης εκει αλλα δεν βλεπω να το τηρεις.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από Orange » Τρί Απρ 27, 2010 11:01 am

Εγω θελω να προσθεσω οτι, τετοιες επεμβασεις, κρινονται σκοπιμες και επιβαλονται, σε 'να βελτιωμενο μοτερ, που δε παει αλλο και η μικρολεπτομεριες πλεον ρυθμιζονται, με το καλοζυγισμα του, με αυτον τον τροπο.
Τωρα Αντωνη πιστευω οτι αρχιζεις απο τον "πατο" για να πας στην αρχη.

Ψαχτο ρε συ φιλε με μια ποιο ψαγμενη αναρτηση, καλυτερα φρενα και γενικα με το στησημο του αμαξιου.
Περισσοτερα θα κερδισεις απο ενα καλο "πατημα" του αυτοκινητου στην πιστα, παρα απο πεντε-δεκα ιππους παραπανω.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Απρ 27, 2010 2:30 pm

το αμαξι ισως να ειναι απο τα πολυ καλοστημενα μκ2β.... με εξαιρετικο πατημα κ υπογραφη Κυρλακιτση....

Τα μεγαλα μειων ειναι
Σασμαν
Δυναμη ψηλα, ροπη χαμηλα
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από Coach » Τρί Απρ 27, 2010 2:33 pm

Και εγω θα συμφωνησω με τα παιδια.Οπως σου ειχα πει αντωνη η βαζεις για αρχη ενα σαζμαν οπως λεει και ο φωτης η ψαχνεις λιγο το θεμα κορονοπινιο και μπλοκε.Εκει θα εξιζουν τα euro και χωρις αλογα
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Απρ 27, 2010 2:46 pm

Μεινετε στο θεμα που ειναι το γενικο ,και οχι το ειδικο του 1.2 του Αντωνη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Απρ 27, 2010 3:11 pm

καλα αυτο να λεγεται...
βαλε ενα μπλοκε κ ενα κορονοπηνιο κ αστο το υπολοιπο οπως ειναι κ κοφτη ποιο χαμηλα πχ δεν σε νοιαζει...
k στα λεω ετσι γιατι ειναι ποιο οικονομικα απο το να βαλεις ενα σχεσατο σαζμαν με μπλοκε φυσικα...(εκει ειναι ακομα καλυτερα τα πραγματα κατα πολυ μιας κ απλωνεις μια πρωτη μακρυα κ κλεινεις απο εκει κ περα τις σχεσεις σου κ αν ειναι κ 6ταχυτο που ειναι εφικτο στο δικο σου τοτε ειναι τελεια τα πραγματα, αλλα ειπαμε κοστιζει)
κ μετα ελα να μου πεις εμενα για τροχαλιες κτλ....
ειναι ασκοπο να ασχολησε με οτιδηποτε αλλο εκτος απο συστημα αναρτησης φρενα κ μετα μεταδοση, το μοτερ ακομα κ μαμα κανεις θαυματα μετα παντα με τα δεδομενα του αυτοκινητου.
ακομα κ +50 αλογα δεν σου προσφερουνε οφελος σε χρονο σε σχεση με μπλοκε κ κ/π.

δες το αμαξι μου για παραδειγμα αν δεν με πιστευεις δες κ ολα τα grN γενικα...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μάιος 04, 2010 2:12 pm

Μηπως θα μπορουσες να πεις και ποιας εταιρειας ειναι οι τροχαλιες για τον 1.2 απο το mk2 σου?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Μάιος 04, 2010 3:02 pm

se μενα μιλας κων/νε ???
εμενα ειναι χειροποιητες (στροφαλου) κ δεν μπορει να μπει σε αλλο hgt ετσι κ αλλιως, εχει κ το οδοντωτο μαζι για το ματι...(βλεπε αγραφος)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Eλαφρωμένες,αλουμινένιες τροχαλίες

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μάιος 04, 2010 3:10 pm

Oχι Πετρο,για εσενα το διαβασα πιο πανω :-)!Ρωτουσα τον Αντωνη μιας και στο εισαγωγικο ποστ το αναφερει!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”