Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Μαρ 31, 2009 8:19 pm

Ψαχνοντας κ κατατρωγωντας ολο το νετ για να βρω 1 βολαν αλουμινιου ελαφρυτερο απο το δικο μ, ανακαλυψα πως δεν κυκλοφορει τπτ για το 1400 αλλα μονο για 1.2 πουντο....

Ετσι λοιπον ρωταω: Μπας κ ειναι ιδια τα βολαν των πουντο 1.2 κ 1.4?

PADRC περιμενω απαντηση, ψαξε eper

Δυστυχως η συνδεση μ δεν μ επιτρεπει να μπω στο επερ γιατι κανω αιωνες να το ανοιξω.....
Για βοηθηστε ρε παιδια


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μαρ 31, 2009 9:10 pm

Οπως τα ειπαμε και στο msn ειναι διαφορετικα τα βολαν καθως του 1.2 ειναι διπλης μαζας(οπως το αποκαλεσες :-) ) με βαρη αντιστοιχα (8000 + 1240 γρμ ) για το 1.2 ενω για το 1.4 μολις 6722!
Επισης οτα σετ συμπλεκτη ειναι διαφορετικα οποτε μηπως να κοιτουσες με τι συμπλεκτη ταιριαζει αυτο το βολαν..?
Πανως αν θυμαμαι καλα οι στροφαλοι ειναι ιδιοι οποτε κουμπωνει.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Μαρ 31, 2009 9:15 pm

ωραια ευχαριστω φιλε θα την ψαξω λιγo θα στειλω κ μειλ κ θα ενημερωσω.....

Δηλαδη σε 1.2 αν βαλεις βολαν κ συμπλκτη απο 1.4 κερδιζεις πολυ ε?

Edit--> ορθοργραφικο που βγαζει ματι "λιγω" -> λιγο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hammersword@Revlimit την Τετ Απρ 01, 2009 3:03 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μαρ 31, 2009 10:46 pm

Ετσι φαινεται..:-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από Kozanitis » Τρί Ιουν 09, 2009 6:36 pm

Ξεθαβω το θεμα για να μη κανω νεο δηλαδη για το 1.4 16V δεν υπαρχει τιποτα στην αγορα?Η μαμα Fiat (panda doblo marea κλπ) κανενα βολαν πιο ελαφρύ ? Προσπαθω να αποφυγω να τορνισω αυτο που εχω. :)

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από staikos » Τρί Ιουν 09, 2009 8:10 pm

δεν υπάρχει προβλημα να τορνίσεις το δικό σου βολάν. Αρκεί βέβαια να γίνει από καλά χέρια και να μην γίνουν υπερβολές.
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από GRIGIO » Τετ Ιουν 10, 2009 12:43 am

staikos έγραψε:δεν υπάρχει προβλημα να τορνίσεις το δικό σου βολάν. Αρκεί βέβαια να γίνει από καλά χέρια και να μην γίνουν υπερβολές.

Αστον,τί να το κανει τώρα........Ε Φωτάρα????? :grin: Χεχε!

Cobra_MX5
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 27, 2005 11:31 pm
Τοποθεσία: Ξάνθη - Αθήνα - Στον κόσμο μου...
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από Cobra_MX5 » Τετ Ιουν 10, 2009 1:30 am

hammersword έγραψε:ωραια ευχαριστω φιλε θα την ψαξω λιγo θα στειλω κ μειλ κ θα ενημερωσω.....

Δηλαδη σε 1.2 αν βαλεις βολαν κ συμπλκτη απο 1.4 κερδιζεις πολυ ε?
Υπαρχει καποιο νεο σε σχεση με αυτο (συμβατοτητα και οφελος τοποθετησης συμπλεκτη και βολαν απο 1.4 σε 1.2)?

Συντομα θα πρεπει να αλλαξω συμπλεκτη οποτε ψαχνω μηπως το συνδυασω με κανενα upgrade...

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από Kozanitis » Τετ Ιουν 10, 2009 8:35 am

staikos έγραψε:δεν υπάρχει προβλημα να τορνίσεις το δικό σου βολάν. Αρκεί βέβαια να γίνει από καλά χέρια και να μην γίνουν υπερβολές.
Απλα ελεγα μηπως υπαρχει κατι ετοιμο :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Ιουν 10, 2009 9:56 am

βγαζεις το δικο σου.
το ελαφρωνεις/ζυγιζεις σωστα
περνεις ενα κιτ συμπλκετη (αναλογο του τι θες) κ τα ξανα βαζεις πανω κ αν τα εχεις "ελφρωσει" σωστα τοτε εισαι οκ, αν οχι τοτε απλα την πατησες....(οσο ποιο προς τα κατω σε κιλα πας τοσο ποιο πολυ μπορεις να την πατησεις)

ελαφρωνεις με 2 κριτηρια (αν δεν εχεις στα χερια σου καποιο μπουσουλα)
το επιπεδο αντοχης του υλικου του βολαν σχεδιαστηκα.
το που θες να στροφαρεις ( κ τι συμβιβασμους κανεις χαμηλα σε σκορτσαρισματα)

να ξερεις οτι γενικα πανω απο 18% - 20% ελαφρωμα, αρχιζεις να μπαινεις σε ψαγμενα μονοπατια κ πολλες φορες περιεργα , συνηθως μεγαλες απωλειες βαρους συνεπαγεται απαραιτητη χρηση αλλου , με αλλο υλικο σαν πρωτη υλη κ αλλη μελετη...

το βολαν ειναι μια τελεια βελτιωση αλλα πρεπει να γινει απο γνωστη το ελαφρωμα η η επιλογη αλλου προς τοποθετηση, αν απλα το πας σε τορνο φατο τοσο το χασες το παιχνιδι
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από Kozanitis » Τετ Ιουν 10, 2009 11:51 am

Συμφωνω αλλα δεν εμπειστευομαι τοσο το 'φαγωμα' του βολαν ελπιζω να βρω κατι επωνυμο γιατι πραγματικα ειμαι ψιρας

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από Orange » Τετ Ιουν 10, 2009 12:19 pm

Φωτη "hammersword", πες τι εχεις κανει και ποσο εχεις ελαφρωσει το δικο σου βολαν, ωστε να βοηθησουμε τον κοντοχωριανο μου "Kozanitis".
Απ΄οσο θυμαμε, δεν ειχες κανενα προβλημα και ολα ηταν μια χαρα.
Δωσε αν θες και το link εδω μεσα που εχουμε κανει συζητηση γι΄αυτο παλιοτερα, μιας κι εγω δε θυμαμε και δε μπορω να το βρω.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Ιουν 10, 2009 12:24 pm

Kozanitis έγραψε:Συμφωνω αλλα δεν εμπειστευομαι τοσο το 'φαγωμα' του βολαν ελπιζω να βρω κατι επωνυμο γιατι πραγματικα ειμαι ψιρας
kai ego ψειρας ειμαι κ πιστεψε με καποιες φορες κ σε καποιες βελτιωσεις ειναι προτιμοτερο το χειροποιητο απο το ετοιμο.
αλλωστε κ το ετοιμο , τορνος το φτιαχνει , η εμπας περιπτωση μηχανουργειο.

αλλο οκ να παρει καποιος αλλα μονο αμα θελει να βγαλει βαρος τοσο οπου το εργοστασιακο δεν του επιτρεπει σε συνδιασμο με επιπεδο μοτερ που απαιτει κατι ποιο περιεργο απο το εργοστασιακο (υλικο)
αλλο να δωσεις 80ε αλλο 500ε οταν ειδικα το αποτελεσμα ειναι το ιδιο κ στις δυο περιπτωσεις.

το οτι θα ναι καλυτερο υλικο δεν αξιζει τα +400ε σε ενα μοτερ, πχ φπε η ακομα κ 2ο σταδιο...
απο εκει κ περα αρχιζει να εχει νοημα η συζητηση , σε αυτα τα επιπεδα ομως οχι
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από Kozanitis » Τετ Ιουν 10, 2009 12:45 pm

Τα σπατε τελος αρε hammersword respect εεε κοντοχωριανε να παμε και καμια βολτα καμια μερα :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Βολαν 1.2 κ 1.4 16ν

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Ιουν 10, 2009 1:19 pm

μαμα το βολαν ζυγιζει 6700
α' σταδιο βελτιωσης το ελαφρωσα 1050 κ επεσε στα 5650 ( διαφορα ειδα στα μπαμ απο ρολλ ον αλλα κ το οτι δεν κομπιαζε στις αλλαγες κ σιγουρα λιγο καλυτερο στρφαρισμα)

μετα ως 3το σταδιο που το ειχα το ειχα ζυγισει ελαφρωσει μαζι με τον στροφαλο στις 10.000rpm κ το ειχα ριξει αρχικα στα 4700 περιπου αλλα αφου τελικα αποφασισα να βαλω σφυριλατα S400 τα οποια ζυγιζαν 170γραμ λιγοτερο απο τα μαμα, το εριξα το βολαν στα 4100 αν θυμαμαι καλα κ ελαφρωσα ακομη περισσοτερο το στροφαλο.

Να ελαφρωσεις το βολαν σ αφοβα 1 κιλο αρκει να το πας σε καποιον που να ξερει. καταπροτιμηση στειλ' το Αθηνα αν δεν εχεις καποιον εκει.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”