Σελίδα 4 από 7

Fiat T-Jet vs NA FIRE engine internals τεμπ1

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2010 10:34 am
από vasilis10
Το αν συμφερει θα φανει...
Προχειρα εχω κανει ενα Project, αλλα ακομα δεν εχω αποφασισει τπτ πριν εχω ξεκαθαρη εικονα για το αν πραγματα απο tjet-abarth μπαινουν πανω στο μ2β.
Κ για να γινω πιο συγκεκριμενος... Αναφερομαι σε σοθηκα των ανω turbo (πιστονια-μπιελες-μπιελοβιδες.. δεν νομιζω να χρειαζομαι κατι αλλο, αλλα κ να χρειαζομαι να ξερω σιγουρα οτι θα μπορω να το κουμπωσω πανω κουτι απο τα τjet-ab) κ στη συνεχεια αυτό που επίσης με ενδιαφέρει ειναι η πολλαπλη εξόδου του abarth αν μπαινει κουτι σε μενα, ωστε να βαλω κ την τουρμπινα πανω κ ολα να ναι εργοστασιο...
Απο κει κ περα, αν αυτα τα πιο περιφερειακα (πολλαπλη εξοδου-εισοδου κυριως) δεν μπαινουν στο μκ2β... τοτε τουλαχιστον να εχω το μοτερ με σωθηκα πιο ισχυρα απο τα δικα μου που αντεχουν 200+ κ μετα φτιαχνω τα υπολοιπα...
Παντως σαν project δεν εχω σκοπο να το παω πανω απο 170-180...

Αν ξεφυγει το θεμα με αναλυση των παραπανω που γραφω, παρακαλω καποιος mod να το μεταφερει σε νεο τοπικ!

Re: Fiat T-Jet vs NA FIRE engine internals

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2010 3:10 pm
από hammersword@Revlimit
bill παρε μονο 4 σφυριλατα oversize για Abarth
+ ρεκτιφιε για να μπουν
εκκεντρα εχεις μεγαλυτερα απο Abarth κ αρκετα μεγαλυετερα απο 120αρια
καπακι υπερβολικα πιο ροικο απο τα T-Jet
μπιελες απο T-Jet μαμα (μεχρι 250 αλογα)
πολλαπλη εξ. μαμα T-Jet
τουρμπινα abarth
ΜΑP SS
πολλαπλη εισαγωγης απο T-Jet
μπεκ απο Τ-Jet η απο 20VT ηλεκτρογκαζο 180αρι η 150αρι fr/polo

Σ βρισκω οτι θες απο T-Jet
To project το εχω ετοιμο σχεδιασμενο κ για το ακριβως τι χρειαζεται ενα sporting
το μονο ακριβο ειναι τα 4 σφυριλατα + το ρεκτιφιε
;)

Καποιος mod ας μεταφερει τα 2 τελευταια ποστ + το δικο μ στο καταλληλο τοπικ αλλιως φτιαξτε ενα
Fiat Fire NA σε T-Jet version

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2010 8:18 pm
από vasilis10
Οποτε αν χωρισουμε το project στα εξης μερη: Α) ΜΟΤΕΡ, Β) ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ TURBO, Γ) ΕΞΑΤΜΙΣΗ...

Α) 1)Πιστονια (Abarth)-ρεκτιφιε, 2)Μπιελες (TJET), 3) Πολλαπλη εισαγωγης (TJET)...

B) 1) Πολλαπλη εξαγωγης (ΤJET), 2) τουρμπινα (Abarth), 3) IC, 4) σκαστρα, 5) μπεκ

Γ) 1) Downpipe (φτιαχτο), 2) Σωλήνες, 3) Τελικο καζανι

Νομιζω δεν ξεχναω κατι αλλο...

Απο κει κ περα το θεμα ειναι τι γινεται με τον εγκεφαλο του μκ2β κ αν οντως τελικα μπορει να δουλέψει ο ιδιος (χωρις αγραφο)...

Μετα ενα δισκο 4φτερο...

Υπολογίζω χοντρικά οτι θα βγει ενα abarth 1ο σταδιο (σχετικα ηπια ρυθμισμενο) 180-185 αλογα... οτι πρεπει δλδ για την καροτσα του μκ2β (σχεδον τονος)...

Απο κει κ περα δεν ξερω κατα πόσο από σασμαν-σχεσεις θα μπορεσει να ανταποκριθεί το κοντο 6ρι του μκ2β... Μηπως δλδ θα ευνοουσε ενα πιο μακρυ 5ρι...?

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 23, 2010 8:37 pm
από Orange
Βασιλη, για τα μπαμ-μπαμ στα φαναρια και για τ' ανοιγματα που το θες, καλυτερα θα σε βολεψει το "κοντο" σαζμαν, που φορας τωρα.
Για τα ταξιδια και για ποιο ξεκουραστη λειτουργια, ισως χρειαστει, κατι ποιο μακρυ.
Το θεμα ομως ειναι οι αντοχες της υπαρχουσας μεταδοσης, ολοκληρη μαζι, με διαφορικο και ιμιαξονια.
Αν φτασει το αμαξι 180~185 αλογα, φαντασου ποσο μακρυα θα παει και απο τις εργοστασιακες τιμες και η ροπη του.
Μη κανεις τρια πατηματα και αλεστουν ολα μεσα στο κιβωτιο και στο διαφορικο, σαν στραγαλια.
Ο puntomk3 ειχε τουρμπισει το δικο του 1,4, με καλα αποτελεσματα, αλλα δεν ειχε φτασει αυτο το νουμερο ιπποδυναμης

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 1:05 am
από vasilis10
Ο Δημητρης ειχε τουρμπισει κ ειχε κ νιτρα... με τιμες ιπποδυναμης κοντα στα 190...
Αποσο θυμαμαι δεν ειχε τετοια θεματα.. απλα μονο πατιναρε επειδη δεν ειχε φτιαξει δισκο...
Επισης επαιζε κ με μαμα σωθηκα...

Το θεμα ειναι σιγουρα να μην "αλεστεί" τπτ... γιατι προφανως δεν ειμαι διαθετιμενος να κανω τοσες πολλές αλλαγές κ σε κιβωτια κ διαφορικα...

Αυτό που αναφέρεις επίσης για τα ιμιαξονια κ γενικα με την μεταδοση τι θα γινει γιατι σιγουρα απο τα 14-15 κιλα ροπης στα 25+ ειναι μεγαλη διαφορα...

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 3:57 am
από Orange
Ο Δημητρης αφου ξερεις την περιπτωση, μονο με μια φλατζα, εβγαλε κοντα 150 ιππους.
Ροπη, δε θυμαμε, αλλα νομιζω καπου 20kgr.
Μετα εβαλε και νιτρο και ανεβηκε η δυναμη οπως λες.Αλλα η ροπη αφενως και δεν ανεβαινει με το νιτρο, τουλαχιστο σε ανησυχητικο επιπεδο και αφετερου, εφαρμογη του νιτρου -ποτε πατας δηλαδη για ψεκασμα- γινετε αφου εχεις πιασει καποια χιλιομετρα, με αποτελεσμα να μην επιβαρυνει την μεταδοση.
Τωρα, να ανοιγεις ενα αμαξι, με τα γραναζια και την μεταδοση σε μαμα κατασταση και την δυναμη να εχει εξφενδονιστει στα 180 αλογα, με το λιγοτερο 25kgr ροπης και απο σταση, ποσο ν' αντεξει?
Μια δυο τρεις, καποτε θα στα δωσει ολα στο χερι.

Τα ιμιαξονια συστρεφονται και πολλες φορες κοβονται και τελειως, σε βιαιες καταστασεις.
Τωρα αν εσυ το ανοιγεις νορμαλ στην πρωτη δευτερα και ψηλα του τα χωνεις, δε βλεπω να εχεις προβλημα.
Αλλα επειδη οπως πρωειπα κι εσυ, αλλα και οι περισσοτεροι απο μας, μας ενδιαφερει το μπαμ απο την αρχη -εκει ειναι και το ωραιο- θα πρεπει να σκεφτεις και καποιο επιπροσθετο κοστος για την βελτιωση της μεταδοσης.

Παντως, οπως το βλεπω εγω και για να γινει κατι καλο και συναμα αξιοπιστο, πρεπει να μπει βαθια το χερι στην τσεπη και τελικα, ισως και να μην αξιζει.

Κοστος για φρενα, αναρτηση, φυσικα και αυτα ειναι στα συν...

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 11:43 am
από hammersword@Revlimit
bill κρατα το σασμαν εχουν φτιαχτει πολλα μκ2β τουρμπο χωρις προβλημα κ καποια Bigturbo με 28αρες!
Το σασμαν αυτο δεν αντεχει τις καρφωτες καθως εχει αδυναμα συχρονιζε, επισης εχεις κ την 6τη overdrive!

Θα βαλεις εμβολα σφυριλατα απο T-Jet οχι μαμα απο Abarth καθως ειναι μαλλον αδυνατον να κατσουν κ να μην καει 1 λιτρο λαδι ανα 100χλμ.... lol

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 12:58 pm
από punto1410
Οταν λες έχουν φτιαχτεί πολλά μκ2β turbo τι εννοείς?
Εγώ μόνο για 2 έχω ακούσει!
Τουλάχιστον ελληνικά.....

Ενημερωτικά ρωτάω

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 1:17 pm
από P.A.D.R.C
Αναφορικα με την μεταδοση,μιας και ειναι ιδια με του μκ2 sporting ,ολα ειχανε ροπη παω απο 20 κιλα (εκτος απο τα αποτυχημενα λολ) οποτε οπως ειπε ο Δημητρης πιο πανω ,σε πατηματα ρεπριζ η μεταδοση ειναι ανθεκτικη.Σε πατηματα κοντρας απο σταση προφανως και δεν ειναι το φορτε τους,για αυτο καλο ειναι πριν την εξοδο απο το συνεργειο να σκεφτει καποιος και ενα καλο σερβις της μεταδοσης και γιατι οχι και μια κρυογονικη.

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 2:11 pm
από tzagasdog
το διαφορικο δεν ειναι το πιο επιφοβο σε μια τετοια κατάσταση?

φωτη τι εννοεις με αυτο:
"Θα βαλεις εμβολα σφυριλατα απο T-Jet οχι μαμα απο Abarth καθως ειναι μαλλον αδυνατον να κατσουν κ να μην καει 1 λιτρο λαδι ανα 100χλμ.... lol"

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 3:14 pm
από vasilis10
Ειναι σιγουρα ενα ενδιαφερον θεμα.. το οποιο θελει αρκετο ψαξιμο σε ολους τους τομεις ωστε να επιτιχουμε ικανοποιητικες επιδοσεις με ασφαλεια...

Οσο για φρενα κ στυσιμο.. το μκ2β μου φοραει αναρτηση bilstein sprint με ελατηρια 3,5μμ κ φρενα ηδη εχουν αγοραστει πισω δισκοφρενα απο gt3 κ οσονουπο θα κουμπωσουν...

Με 175-180 αλογα θεωρω οτι κ απο αναρτηση κ απο φρενα θα ειμαι κομπλε...

Οποτε πρεπει να δουμε ακριβως τωρα τι σωθηκα χρειαζομαστε για το μοτερ, (τα περιφερειακα turbo ειναι λιγο πολυ γνωστα κ τα βρισκουμε απο tjet-abarth) και τελος να το μελετησουμε ως προς μεταδοση/διαφορικο/ιμιαξονια....

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 3:48 pm
από Coach
αμα ειναι να αλλαξει ολα τα σωθηκα και να βαλεις και ολα τα περιφεριακα απο T-Jet/Abarth γιατι να μιν το βαλεις ολοκληρο το μοτερ T-Jet/Abarth με το σαζμαν του και να ειναι κομπλε?

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 6:31 pm
από hammersword@Revlimit
Μανο το μοτερ του βασιλη εχει αρκετα χιλιομετρα κ το μπλοκ θα ειναι αρκετα ταλαιπωρημενο οποτε το να βαλεις εμβολα μαμα απο Τ-Jet τοτε μαλλον θα καιει λαδακι λογω διαφορετικων ανοχων, που σιγουρα του T-Jet θα εχουν κ μεγαλυτερες ανοχες!

Οποτε η καλυτερη λυση για να τοποθετησει εμβολα ειναι σφυριλατα απο T-Jet μαζι με ρεκτιφιε!

Εγω 3 ξερω στην Ελλαδα τουρμπατα του puntomk3, sp95 κ ενα αλλο μπιελοπιστονατο που εβγαζε 250αλογα κ καθε 2 βδομαδες αλλαζε καπακοβιδες οπως το ιδιο προβλημα ειχε κ ο Δημητρης!

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 6:51 pm
από vasilis10
Kι αυτό τοχω σκεφτεί.. απλα τελευταια ειπα μηπως δεν μπω στην διαδικασια ολικης μετατροπης...

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 6:54 pm
από vasilis10
Kαλα ρεκτιφιε θα εκανα ουτως η αλλως γιατι το πουντακι θα το κρατησω σιγουρα για τα επομενα 4-5 χρονια οποτε θα εμπαινα στη διαδικασια... Ηδη τωρα εχω 75000κμ κ μπορω να πω οτι δεν εχω παρατηρησει αυξηση στο λαδι που καιει... Σιγουρα ομως σε κανα 6μηνο-χρονο που σκεφτομαι να το φτιαξω θα του κανω κ ρεκτιφιε!