Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από punto1410 » Τρί Μαρ 31, 2009 3:55 pm

700 μαρούλια.......άλλα τόσα ολόκληρη η εξάτμιση (max 1000 σε επώνυμο)....σκούπα 200 καρότα, ροΐκή-πλάνισμα 400 λάχανα και 400 ο προγραμματισμός (και πολλά είπα)....2400-2700 και πάει 120+ άνετα....με λιγότερο βάρος από ένα light turbo (θα δώσει +20 περίπου) και θα χει 130-150......
Δε λέω πιο δυνατός θα είναι με τα "καυσαέρια".....αλλά σε τέτοια άλογα, πιστέυω αξίζει πιο πολύ ατμόσφαιρα.......πιο φιλικό......λιγότερη κατανάλωση......(ίσως!..χαχα)


Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μαρ 31, 2009 4:44 pm

Προσωπικα θεωρω πως δεν ξερεις τι λες :-) και βρισκω το υφος σου αρκετα δυσαναγνωστο !Πατατες μαρουλια και καροτα ειναι στην λαϊκη και τα αγοραζεις με ευρω ,εκτος αν για σενα μαρουλι= χαρτονομισμα των 100 ευρω και ουτε καθε εξης ,οποτε τουλαχιστον το πληθος των ζαρζαβατικων χρειαζονται αναπροσαρμογη.
Τεσπα ,το ειπα και νωριτερα πως τα light turbo δινουν εμφαση στην ροπη και οχι στα αλογα,και μαλιστα απο χαμηλα,κατι που δεν προκειται να το δεις ποτε απο την ατμοσφαιρα και μαλιστα χωρις μεγαλες θυσιες στην καταναλωση.Επισης προφανως ουτε καν κοιταξες το θεμα με την παρουσιαση του αντιστοιχου κιτ στον 1.2..!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από Orange » Τρί Μαρ 31, 2009 5:44 pm

......και θα συνεχισω σε αυτο που λεει ο Κωνσταντινος και θα πω οτι ειδικα στην περιπτωση του μοτερ απο το T-Jet, η καταναλωση θα ειναι σημαντικα χαμηλωτερη, απο το "πουσαρισμενο" ατμοσφαιρικο.
Επιπροσθετα, το ετοιμο τουρμπατο μοτερ, ειναι πανετοιμο για παραπανω βελτιωση, με πολυ μικρο κοστος, εναντι του ατμοσφαιρικου, που για να δεις παραπανω δυναμη, θα πρεπει να το ανοιξεις, με οτι αυτο συνεπαγετε σε κοστος.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από polatov » Τρί Μαρ 31, 2009 5:54 pm

ρε Ηλια παλι οτι να ναι λες...μιλαμε για τουρμπο και συ το πηγες στην ατμοσφαιρα με λεφτα που ειναι εντελως παραπληροφορηση...
και για να μην χανουμε την μπαλα σαν τα κουτσομπολιστικα καναλια μιλαμε για κατι συγκεκριμενο και οχι για τουρμπο drugster.τα αλογα δεν ειναι στραγαλια και δεν τα αποκτας με ενα εκκεντροφορο ενα προγραμμα και μια εξατμιση.
και οταν ακουω 150-160 αλογα οτι ειναι λιγα για τουρμπο 14αρι τρελλαινομαι λιγακι...
ας χαλαρωσουμε και με τα αλογα και με το topic.
φιλε μου εσυ που το ανοιξες πρπει να καταλαβεις τι θες,δε μπορει να φτασουμε να συζηταμε για μοτερ 20ν τουρμο με 400 αλογα και το κατα ποσον μπορει να γινει σε ενα mk2b.
πρεπει να "μαζεψουμε"λιγο την κουβεντα.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από Orange » Τρί Μαρ 31, 2009 8:24 pm

Παναγιωτη, το αναφερε ο κοντοχωριανος μου "Kozanitis" τι θελει.
Ενα "ελαφρυ" τουρμπισμα, στο 1.4 μοτερ που εχει.
Ξαναγυρναω λοιπον, με αυτο που ειπα, εξ αρχης.
Με 3.000~3.500 ευρω, το τουρμπιζει "χαμηλα" και εχει καπου 130~140 αλογα, ευκολα.

Τωρα ο Φωτης αναφερε κατι για μηχανη απο T-Jet, με κοστος αγορας τα 2.000 ευρω.
Σιγουρα με την τοποθετηση θα φτασει τα 4.500~5.000 ευρω, αλλα το τελικο αποτελεσμα δε θα εχει και καμια σχεση.
Αλλιως ειναι να τουρμπιζεις ατμοσφαιρικο μοτερ κι αλλιως να το περνεις ετοιμο.
Συν επιπροσθετα του τι μπορεις να κανεις σε 'να μοτερ απο T-Jet πανευκολα και με σχετικα μικρο κοστος.
Ενω στο τουρμπισμενο ατμοσφαιρικο, για να παρεις κατι παραπανω, θα πρεπει να βαλεις αρκετα ποιο βαθια το χερι στην τσεπη και με αμφιβολα αποτελεσματα.
Φυσικα την ατμοσφαιρικη μετατροπη και βελτιωση στο εν λογο μοτερ του MkII την ξεχναμε τελειως, μιας και για να παρει δυναμη, θελει πολλα χρηματα και για χρηση στον δρομο, δε το βλεπω σαν σωστη κινηση.Εκτος αν εχεις ψωνιο και θες να ασχοληθεις.

Επισεις φιλε "Kozanitis", πρεπει να σκεφτεις και ενα επιπροσθετο κοστος, για το στησιμο του αυτοκινητου, μετα την βελτιωση.Δε λεει να βγαλεις παραπανω αλογα και να μην μπορεις να τα βγαλεις σωστα στο δρομο.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από g » Τρί Μαρ 31, 2009 8:31 pm

παιδια οπως κ να τα βρει τα ανταλακτικα, κανινουργια η μεταχειρισμενα, μαζι με ολο το στησιμο, τα οργανακια, την εξατμιση παει τουλαχιστον 3500 κ 140-150 αλογα με πολυ καλη ροπη...

τωρα με το ττζετ παει 2000+2500 εγκεφαλο κ εργατικα, +στησιμο+οργανακια, παει 6000+, αρα φιλε εσυ τι προτιμας κ αναλογα το συναισθηματικο δεσιμο με το τουτουνι σου...ειναι πολλα τα λεφτα κ οχι παντα αξιοπιστα τα αποτελεσματα...

εχουν κανει αρκετοι πειραματα με το εν λογο μοτερι σε τουρμπο εφαρμογες..σε αλλους εσπασε, σε αλλους απλα δεν απεδωσε τα αναμενομενα, αλλοι βαλαν ζουμια, σπασανε, αλλοι ξαναδοκιμαζουν...ειναι τι θες να κανεις..παντως απροβληματιστο δεν θα ειναι εκτος κ αν πας σε καλο μαστορα απο την αρχη...

Άβαταρ μέλους
puntomk3
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 06, 2004 12:37 am
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από puntomk3 » Τρί Μαρ 31, 2009 9:50 pm

Εγω ειχα τουρμπισει το μοτερ αυτο φιλε μου..απλα ηταν το σπορτινγκ...

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από iceman_n » Τρί Μαρ 31, 2009 10:26 pm

να ρωτησω κατι δεν υπαρχει αναλογα τοπικ πιο παλιο με ακριβως ιδιο θεμα ?? τι καθεστε και λετε παλι τα ιδια . . . εκτος αν δεν θυμαμαι εγω καλα οποτε διορθωστε με

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από polatov » Τρί Μαρ 31, 2009 11:09 pm

υπαρχει αλλα τι να πω εγω παλι ρε παιδια..?αφου δεν τον καλυπτει το φιλο μας?
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από Kozanitis » Τετ Απρ 01, 2009 11:36 am

iceman_n δε βρήκα τέτοιο τοπικ αν εχεις το link θα ηταν ευγενικο απο μερους σου να μου το δειξεις .
puntomk3 Τι περίπου είχες κάνει εσυ στο δικο σου ?
Μην ακούω ατμόσφαιρα !! οχι πάλι αστάθειες στο ρελαντι παρανοικά καυσαέρια και χαζο συμπιέσεις που θέλουν συνέχεια ρυθμίσεις δε θέλω πάλι πονοκεφαλους με αυτα...
Orange κατι θα γίνει και με το στήσιμο ας φτιάξει λιγο ο καιρος και όλα θα γίνουν

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Τετ Απρ 01, 2009 1:49 pm

Εγώ αναρωτιέμαι αν κανείς από όλους εσάς που γράφετε ότι οι τιμές του 1410 είναι εκτός τόπου και χρόνου έχει ψαχτεί για τουρμπομετατροπή ή έστω έχει αγοράσει κάποιο μοτέρ με τα ανάλογα.

Οι τιμές που λέει είναι αντιπροσωπευτικές.
Και το light turbo που αναφέρετε είναι σχετικό..Φούσκωμα στα 0.4-0.5 δεν είναι φούσκωμα.

Εκτός βέβαια και αν ο Kozanitis έχει πάθος με την τουρμπίνα και τον ήχο της.
Εκεί πάω πάσο καθώς προέχει να είναι ευχαριστημένος ο ιδιοκτήτης και μετά όλοι οι άλλοι.

ΑΛΛΑ: Εφόσον δεν θα αλλαχτούν εντόσθια η αξιοπιστία δεν θα είναι δεδομένη (ακόμα και αν αντέχει το μοτέρ από άποψη υλικών κατασκευής δεν ξέρουμε τι χρήση έχει γίνει και πως τα έχει επηρεάσει) και αν αργότερα θελήσει να "ανέβει" σε άλογα θα τα δώσει και πάλι αυτά τα χρήματα συν τα έξτρα εργατικά του "κατέβα-ξανανέβα".

Kozanitis πριν κάνεις το οτιδήποτε ψάξε άτομα με ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου και με παρόμοιες -όσο γίνεται- ανησυχίες.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία και να βρεις αυτό που πραγματικά θέλεις!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kostas_yaraki την Τετ Απρ 01, 2009 1:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Τετ Απρ 01, 2009 1:51 pm

Orange έγραψε: Σιγουρα με την τοποθετηση θα φτασει τα 4.500~5.000 ευρω, αλλα το τελικο αποτελεσμα δε θα εχει και καμια σχεση.
Αλλιως ειναι να τουρμπιζεις ατμοσφαιρικο μοτερ κι αλλιως να το περνεις ετοιμο.
Συν επιπροσθετα του τι μπορεις να κανεις σε 'να μοτερ απο T-Jet πανευκολα και με σχετικα μικρο κοστος.
Ενω στο τουρμπισμενο ατμοσφαιρικο, για να παρεις κατι παραπανω, θα πρεπει να βαλεις αρκετα ποιο βαθια το χερι στην τσεπη και με αμφιβολα αποτελεσματα.
Orange είσαι σίγουρος ότι μοτέρ από mk2b με μοτέρ από T-jet δεν έχουν τα ίδια σωθικά;
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από VeRDe » Τετ Απρ 01, 2009 2:49 pm

φυσικα! αν τα ειχαν θα το εκανα t-jet το δικο μου αυριο κιολας! :) να και δεν ειαι της παρουσης νομιζω ετσι κ αλλιως εχουν διαφορετικους εκκεντροφορους, και πολλες διαφορες στα κινουμενα μερη (ελατηρια κτλ) και δεν ειναι τυχαιο οτι εκει που τα fire τσιμπανε λαδακι κανα λιτρο στα 7500 τα t-jet δεν τσιμπανε τιποτα....

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από polatov » Τετ Απρ 01, 2009 2:56 pm

οριστε το topic. http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=9&t=9758 φιλε μου.
δε θα συζητησω για τιμες και βελτιωσεις εδω περαν απο τον τιτλο του topic.
για ατμοσφαιρικη μετατροπη υπαρχει επισης topic πολυ πλουσιο θα ελεγα.
συνεπως μαλλον παει για κλειωμα αυτο.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από Orange » Τετ Απρ 01, 2009 3:20 pm

kostas_yaraki έγραψε:Orange είσαι σίγουρος ότι μοτέρ από mk2b με μοτέρ από T-jet δεν έχουν τα ίδια σωθικά;
Φιλτατε, δυστυχος ειναι αλλο πραγμα τελειως.
Σιγουρα με μια φλατζα και χαμηλωτερη συμπιεση, μπορεις να το τουρμπισεις
Αλλα ποιο ευκολο ειναι να κανεις κατι σε κινητηρα τουρμπισμενο απο το εργοστασιο, παρασ εκαποιον ατμοσφαιρικο.
Μη ξεχναμε τα GT, που με μια αλλη βαλβιδα, ανεβαζαν τρελες πιεσεις και βγαζαν και 160~170 αλογα.
Η τωρα τα T-Jet, που με εναν απλο επαναπρογραμματισμο, ανετα χτυπαν επιδοσεις Abarth.

Ακομα ενα προβλημα για το τουρμπισμα ενος ατμοσφαιρικου μοτερ, ειναι και η εργοστασιακη μεταδοση, οπου εχει φτιαχτει για να δουλευει, με τα τωρινα "ατμοσφαιρικα" δεδομενα.
Με το τουρμπισμα λοιπον του ατμοσφαιρικου κινητηρα, εχουμε ενα επιπροσθετο προβλημα, με τις αντοχες κιβωτιου, διαφορικου, ημιαξονιων, συπλεκτη.
Ενω στο ηδη τουρμπισμενο απο το εργοστασιο μοτερ, αυτα τα επιμερους τμηματα, εχουν απο τη φυση τους μεγαλυτερες αντοχες, λογο του οτι, απο την αρχη εχουν να διαχειριστουν, μεγαλυτερες δυναμεις. :)
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”