Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- punto1410
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 927
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: MK2b turbo ?
700 μαρούλια.......άλλα τόσα ολόκληρη η εξάτμιση (max 1000 σε επώνυμο)....σκούπα 200 καρότα, ροΐκή-πλάνισμα 400 λάχανα και 400 ο προγραμματισμός (και πολλά είπα)....2400-2700 και πάει 120+ άνετα....με λιγότερο βάρος από ένα light turbo (θα δώσει +20 περίπου) και θα χει 130-150......
Δε λέω πιο δυνατός θα είναι με τα "καυσαέρια".....αλλά σε τέτοια άλογα, πιστέυω αξίζει πιο πολύ ατμόσφαιρα.......πιο φιλικό......λιγότερη κατανάλωση......(ίσως!..χαχα)
Δε λέω πιο δυνατός θα είναι με τα "καυσαέρια".....αλλά σε τέτοια άλογα, πιστέυω αξίζει πιο πολύ ατμόσφαιρα.......πιο φιλικό......λιγότερη κατανάλωση......(ίσως!..χαχα)
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
Προσωπικα θεωρω πως δεν ξερεις τι λες και βρισκω το υφος σου αρκετα δυσαναγνωστο !Πατατες μαρουλια και καροτα ειναι στην λαϊκη και τα αγοραζεις με ευρω ,εκτος αν για σενα μαρουλι= χαρτονομισμα των 100 ευρω και ουτε καθε εξης ,οποτε τουλαχιστον το πληθος των ζαρζαβατικων χρειαζονται αναπροσαρμογη.
Τεσπα ,το ειπα και νωριτερα πως τα light turbo δινουν εμφαση στην ροπη και οχι στα αλογα,και μαλιστα απο χαμηλα,κατι που δεν προκειται να το δεις ποτε απο την ατμοσφαιρα και μαλιστα χωρις μεγαλες θυσιες στην καταναλωση.Επισης προφανως ουτε καν κοιταξες το θεμα με την παρουσιαση του αντιστοιχου κιτ στον 1.2..!
Τεσπα ,το ειπα και νωριτερα πως τα light turbo δινουν εμφαση στην ροπη και οχι στα αλογα,και μαλιστα απο χαμηλα,κατι που δεν προκειται να το δεις ποτε απο την ατμοσφαιρα και μαλιστα χωρις μεγαλες θυσιες στην καταναλωση.Επισης προφανως ουτε καν κοιταξες το θεμα με την παρουσιαση του αντιστοιχου κιτ στον 1.2..!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: MK2b turbo ?
......και θα συνεχισω σε αυτο που λεει ο Κωνσταντινος και θα πω οτι ειδικα στην περιπτωση του μοτερ απο το T-Jet, η καταναλωση θα ειναι σημαντικα χαμηλωτερη, απο το "πουσαρισμενο" ατμοσφαιρικο.
Επιπροσθετα, το ετοιμο τουρμπατο μοτερ, ειναι πανετοιμο για παραπανω βελτιωση, με πολυ μικρο κοστος, εναντι του ατμοσφαιρικου, που για να δεις παραπανω δυναμη, θα πρεπει να το ανοιξεις, με οτι αυτο συνεπαγετε σε κοστος.
Επιπροσθετα, το ετοιμο τουρμπατο μοτερ, ειναι πανετοιμο για παραπανω βελτιωση, με πολυ μικρο κοστος, εναντι του ατμοσφαιρικου, που για να δεις παραπανω δυναμη, θα πρεπει να το ανοιξεις, με οτι αυτο συνεπαγετε σε κοστος.
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: MK2b turbo ?
ρε Ηλια παλι οτι να ναι λες...μιλαμε για τουρμπο και συ το πηγες στην ατμοσφαιρα με λεφτα που ειναι εντελως παραπληροφορηση...
και για να μην χανουμε την μπαλα σαν τα κουτσομπολιστικα καναλια μιλαμε για κατι συγκεκριμενο και οχι για τουρμπο drugster.τα αλογα δεν ειναι στραγαλια και δεν τα αποκτας με ενα εκκεντροφορο ενα προγραμμα και μια εξατμιση.
και οταν ακουω 150-160 αλογα οτι ειναι λιγα για τουρμπο 14αρι τρελλαινομαι λιγακι...
ας χαλαρωσουμε και με τα αλογα και με το topic.
φιλε μου εσυ που το ανοιξες πρπει να καταλαβεις τι θες,δε μπορει να φτασουμε να συζηταμε για μοτερ 20ν τουρμο με 400 αλογα και το κατα ποσον μπορει να γινει σε ενα mk2b.
πρεπει να "μαζεψουμε"λιγο την κουβεντα.
και για να μην χανουμε την μπαλα σαν τα κουτσομπολιστικα καναλια μιλαμε για κατι συγκεκριμενο και οχι για τουρμπο drugster.τα αλογα δεν ειναι στραγαλια και δεν τα αποκτας με ενα εκκεντροφορο ενα προγραμμα και μια εξατμιση.
και οταν ακουω 150-160 αλογα οτι ειναι λιγα για τουρμπο 14αρι τρελλαινομαι λιγακι...
ας χαλαρωσουμε και με τα αλογα και με το topic.
φιλε μου εσυ που το ανοιξες πρπει να καταλαβεις τι θες,δε μπορει να φτασουμε να συζηταμε για μοτερ 20ν τουρμο με 400 αλογα και το κατα ποσον μπορει να γινει σε ενα mk2b.
πρεπει να "μαζεψουμε"λιγο την κουβεντα.
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: MK2b turbo ?
Παναγιωτη, το αναφερε ο κοντοχωριανος μου "Kozanitis" τι θελει.
Ενα "ελαφρυ" τουρμπισμα, στο 1.4 μοτερ που εχει.
Ξαναγυρναω λοιπον, με αυτο που ειπα, εξ αρχης.
Με 3.000~3.500 ευρω, το τουρμπιζει "χαμηλα" και εχει καπου 130~140 αλογα, ευκολα.
Τωρα ο Φωτης αναφερε κατι για μηχανη απο T-Jet, με κοστος αγορας τα 2.000 ευρω.
Σιγουρα με την τοποθετηση θα φτασει τα 4.500~5.000 ευρω, αλλα το τελικο αποτελεσμα δε θα εχει και καμια σχεση.
Αλλιως ειναι να τουρμπιζεις ατμοσφαιρικο μοτερ κι αλλιως να το περνεις ετοιμο.
Συν επιπροσθετα του τι μπορεις να κανεις σε 'να μοτερ απο T-Jet πανευκολα και με σχετικα μικρο κοστος.
Ενω στο τουρμπισμενο ατμοσφαιρικο, για να παρεις κατι παραπανω, θα πρεπει να βαλεις αρκετα ποιο βαθια το χερι στην τσεπη και με αμφιβολα αποτελεσματα.
Φυσικα την ατμοσφαιρικη μετατροπη και βελτιωση στο εν λογο μοτερ του MkII την ξεχναμε τελειως, μιας και για να παρει δυναμη, θελει πολλα χρηματα και για χρηση στον δρομο, δε το βλεπω σαν σωστη κινηση.Εκτος αν εχεις ψωνιο και θες να ασχοληθεις.
Επισεις φιλε "Kozanitis", πρεπει να σκεφτεις και ενα επιπροσθετο κοστος, για το στησιμο του αυτοκινητου, μετα την βελτιωση.Δε λεει να βγαλεις παραπανω αλογα και να μην μπορεις να τα βγαλεις σωστα στο δρομο.
Ενα "ελαφρυ" τουρμπισμα, στο 1.4 μοτερ που εχει.
Ξαναγυρναω λοιπον, με αυτο που ειπα, εξ αρχης.
Με 3.000~3.500 ευρω, το τουρμπιζει "χαμηλα" και εχει καπου 130~140 αλογα, ευκολα.
Τωρα ο Φωτης αναφερε κατι για μηχανη απο T-Jet, με κοστος αγορας τα 2.000 ευρω.
Σιγουρα με την τοποθετηση θα φτασει τα 4.500~5.000 ευρω, αλλα το τελικο αποτελεσμα δε θα εχει και καμια σχεση.
Αλλιως ειναι να τουρμπιζεις ατμοσφαιρικο μοτερ κι αλλιως να το περνεις ετοιμο.
Συν επιπροσθετα του τι μπορεις να κανεις σε 'να μοτερ απο T-Jet πανευκολα και με σχετικα μικρο κοστος.
Ενω στο τουρμπισμενο ατμοσφαιρικο, για να παρεις κατι παραπανω, θα πρεπει να βαλεις αρκετα ποιο βαθια το χερι στην τσεπη και με αμφιβολα αποτελεσματα.
Φυσικα την ατμοσφαιρικη μετατροπη και βελτιωση στο εν λογο μοτερ του MkII την ξεχναμε τελειως, μιας και για να παρει δυναμη, θελει πολλα χρηματα και για χρηση στον δρομο, δε το βλεπω σαν σωστη κινηση.Εκτος αν εχεις ψωνιο και θες να ασχοληθεις.
Επισεις φιλε "Kozanitis", πρεπει να σκεφτεις και ενα επιπροσθετο κοστος, για το στησιμο του αυτοκινητου, μετα την βελτιωση.Δε λεει να βγαλεις παραπανω αλογα και να μην μπορεις να τα βγαλεις σωστα στο δρομο.
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
Re: MK2b turbo ?
παιδια οπως κ να τα βρει τα ανταλακτικα, κανινουργια η μεταχειρισμενα, μαζι με ολο το στησιμο, τα οργανακια, την εξατμιση παει τουλαχιστον 3500 κ 140-150 αλογα με πολυ καλη ροπη...
τωρα με το ττζετ παει 2000+2500 εγκεφαλο κ εργατικα, +στησιμο+οργανακια, παει 6000+, αρα φιλε εσυ τι προτιμας κ αναλογα το συναισθηματικο δεσιμο με το τουτουνι σου...ειναι πολλα τα λεφτα κ οχι παντα αξιοπιστα τα αποτελεσματα...
εχουν κανει αρκετοι πειραματα με το εν λογο μοτερι σε τουρμπο εφαρμογες..σε αλλους εσπασε, σε αλλους απλα δεν απεδωσε τα αναμενομενα, αλλοι βαλαν ζουμια, σπασανε, αλλοι ξαναδοκιμαζουν...ειναι τι θες να κανεις..παντως απροβληματιστο δεν θα ειναι εκτος κ αν πας σε καλο μαστορα απο την αρχη...
τωρα με το ττζετ παει 2000+2500 εγκεφαλο κ εργατικα, +στησιμο+οργανακια, παει 6000+, αρα φιλε εσυ τι προτιμας κ αναλογα το συναισθηματικο δεσιμο με το τουτουνι σου...ειναι πολλα τα λεφτα κ οχι παντα αξιοπιστα τα αποτελεσματα...
εχουν κανει αρκετοι πειραματα με το εν λογο μοτερι σε τουρμπο εφαρμογες..σε αλλους εσπασε, σε αλλους απλα δεν απεδωσε τα αναμενομενα, αλλοι βαλαν ζουμια, σπασανε, αλλοι ξαναδοκιμαζουν...ειναι τι θες να κανεις..παντως απροβληματιστο δεν θα ειναι εκτος κ αν πας σε καλο μαστορα απο την αρχη...
- puntomk3
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 395
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 06, 2004 12:37 am
- Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Re: MK2b turbo ?
Εγω ειχα τουρμπισει το μοτερ αυτο φιλε μου..απλα ηταν το σπορτινγκ...
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: MK2b turbo ?
να ρωτησω κατι δεν υπαρχει αναλογα τοπικ πιο παλιο με ακριβως ιδιο θεμα ?? τι καθεστε και λετε παλι τα ιδια . . . εκτος αν δεν θυμαμαι εγω καλα οποτε διορθωστε με
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: MK2b turbo ?
υπαρχει αλλα τι να πω εγω παλι ρε παιδια..?αφου δεν τον καλυπτει το φιλο μας?
- Kozanitis
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm
Re: MK2b turbo ?
iceman_n δε βρήκα τέτοιο τοπικ αν εχεις το link θα ηταν ευγενικο απο μερους σου να μου το δειξεις .
puntomk3 Τι περίπου είχες κάνει εσυ στο δικο σου ?
Μην ακούω ατμόσφαιρα !! οχι πάλι αστάθειες στο ρελαντι παρανοικά καυσαέρια και χαζο συμπιέσεις που θέλουν συνέχεια ρυθμίσεις δε θέλω πάλι πονοκεφαλους με αυτα...
Orange κατι θα γίνει και με το στήσιμο ας φτιάξει λιγο ο καιρος και όλα θα γίνουν
puntomk3 Τι περίπου είχες κάνει εσυ στο δικο σου ?
Μην ακούω ατμόσφαιρα !! οχι πάλι αστάθειες στο ρελαντι παρανοικά καυσαέρια και χαζο συμπιέσεις που θέλουν συνέχεια ρυθμίσεις δε θέλω πάλι πονοκεφαλους με αυτα...
Orange κατι θα γίνει και με το στήσιμο ας φτιάξει λιγο ο καιρος και όλα θα γίνουν
- kostas_yaraki
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 330
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
- Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα
Re: MK2b turbo ?
Εγώ αναρωτιέμαι αν κανείς από όλους εσάς που γράφετε ότι οι τιμές του 1410 είναι εκτός τόπου και χρόνου έχει ψαχτεί για τουρμπομετατροπή ή έστω έχει αγοράσει κάποιο μοτέρ με τα ανάλογα.
Οι τιμές που λέει είναι αντιπροσωπευτικές.
Και το light turbo που αναφέρετε είναι σχετικό..Φούσκωμα στα 0.4-0.5 δεν είναι φούσκωμα.
Εκτός βέβαια και αν ο Kozanitis έχει πάθος με την τουρμπίνα και τον ήχο της.
Εκεί πάω πάσο καθώς προέχει να είναι ευχαριστημένος ο ιδιοκτήτης και μετά όλοι οι άλλοι.
ΑΛΛΑ: Εφόσον δεν θα αλλαχτούν εντόσθια η αξιοπιστία δεν θα είναι δεδομένη (ακόμα και αν αντέχει το μοτέρ από άποψη υλικών κατασκευής δεν ξέρουμε τι χρήση έχει γίνει και πως τα έχει επηρεάσει) και αν αργότερα θελήσει να "ανέβει" σε άλογα θα τα δώσει και πάλι αυτά τα χρήματα συν τα έξτρα εργατικά του "κατέβα-ξανανέβα".
Kozanitis πριν κάνεις το οτιδήποτε ψάξε άτομα με ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου και με παρόμοιες -όσο γίνεται- ανησυχίες.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία και να βρεις αυτό που πραγματικά θέλεις!
Οι τιμές που λέει είναι αντιπροσωπευτικές.
Και το light turbo που αναφέρετε είναι σχετικό..Φούσκωμα στα 0.4-0.5 δεν είναι φούσκωμα.
Εκτός βέβαια και αν ο Kozanitis έχει πάθος με την τουρμπίνα και τον ήχο της.
Εκεί πάω πάσο καθώς προέχει να είναι ευχαριστημένος ο ιδιοκτήτης και μετά όλοι οι άλλοι.
ΑΛΛΑ: Εφόσον δεν θα αλλαχτούν εντόσθια η αξιοπιστία δεν θα είναι δεδομένη (ακόμα και αν αντέχει το μοτέρ από άποψη υλικών κατασκευής δεν ξέρουμε τι χρήση έχει γίνει και πως τα έχει επηρεάσει) και αν αργότερα θελήσει να "ανέβει" σε άλογα θα τα δώσει και πάλι αυτά τα χρήματα συν τα έξτρα εργατικά του "κατέβα-ξανανέβα".
Kozanitis πριν κάνεις το οτιδήποτε ψάξε άτομα με ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου και με παρόμοιες -όσο γίνεται- ανησυχίες.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία και να βρεις αυτό που πραγματικά θέλεις!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kostas_yaraki την Τετ Απρ 01, 2009 1:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς
- kostas_yaraki
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 330
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
- Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα
Re: MK2b turbo ?
Orange είσαι σίγουρος ότι μοτέρ από mk2b με μοτέρ από T-jet δεν έχουν τα ίδια σωθικά;Orange έγραψε: Σιγουρα με την τοποθετηση θα φτασει τα 4.500~5.000 ευρω, αλλα το τελικο αποτελεσμα δε θα εχει και καμια σχεση.
Αλλιως ειναι να τουρμπιζεις ατμοσφαιρικο μοτερ κι αλλιως να το περνεις ετοιμο.
Συν επιπροσθετα του τι μπορεις να κανεις σε 'να μοτερ απο T-Jet πανευκολα και με σχετικα μικρο κοστος.
Ενω στο τουρμπισμενο ατμοσφαιρικο, για να παρεις κατι παραπανω, θα πρεπει να βαλεις αρκετα ποιο βαθια το χερι στην τσεπη και με αμφιβολα αποτελεσματα.
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς
- VeRDe
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: MK2b turbo ?
φυσικα! αν τα ειχαν θα το εκανα t-jet το δικο μου αυριο κιολας! να και δεν ειαι της παρουσης νομιζω ετσι κ αλλιως εχουν διαφορετικους εκκεντροφορους, και πολλες διαφορες στα κινουμενα μερη (ελατηρια κτλ) και δεν ειναι τυχαιο οτι εκει που τα fire τσιμπανε λαδακι κανα λιτρο στα 7500 τα t-jet δεν τσιμπανε τιποτα....
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: MK2b turbo ?
οριστε το topic. http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=9&t=9758 φιλε μου.
δε θα συζητησω για τιμες και βελτιωσεις εδω περαν απο τον τιτλο του topic.
για ατμοσφαιρικη μετατροπη υπαρχει επισης topic πολυ πλουσιο θα ελεγα.
συνεπως μαλλον παει για κλειωμα αυτο.
δε θα συζητησω για τιμες και βελτιωσεις εδω περαν απο τον τιτλο του topic.
για ατμοσφαιρικη μετατροπη υπαρχει επισης topic πολυ πλουσιο θα ελεγα.
συνεπως μαλλον παει για κλειωμα αυτο.
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: MK2b turbo ?
Φιλτατε, δυστυχος ειναι αλλο πραγμα τελειως.kostas_yaraki έγραψε:Orange είσαι σίγουρος ότι μοτέρ από mk2b με μοτέρ από T-jet δεν έχουν τα ίδια σωθικά;
Σιγουρα με μια φλατζα και χαμηλωτερη συμπιεση, μπορεις να το τουρμπισεις
Αλλα ποιο ευκολο ειναι να κανεις κατι σε κινητηρα τουρμπισμενο απο το εργοστασιο, παρασ εκαποιον ατμοσφαιρικο.
Μη ξεχναμε τα GT, που με μια αλλη βαλβιδα, ανεβαζαν τρελες πιεσεις και βγαζαν και 160~170 αλογα.
Η τωρα τα T-Jet, που με εναν απλο επαναπρογραμματισμο, ανετα χτυπαν επιδοσεις Abarth.
Ακομα ενα προβλημα για το τουρμπισμα ενος ατμοσφαιρικου μοτερ, ειναι και η εργοστασιακη μεταδοση, οπου εχει φτιαχτει για να δουλευει, με τα τωρινα "ατμοσφαιρικα" δεδομενα.
Με το τουρμπισμα λοιπον του ατμοσφαιρικου κινητηρα, εχουμε ενα επιπροσθετο προβλημα, με τις αντοχες κιβωτιου, διαφορικου, ημιαξονιων, συπλεκτη.
Ενω στο ηδη τουρμπισμενο απο το εργοστασιο μοτερ, αυτα τα επιμερους τμηματα, εχουν απο τη φυση τους μεγαλυτερες αντοχες, λογο του οτι, απο την αρχη εχουν να διαχειριστουν, μεγαλυτερες δυναμεις.