Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Απρ 01, 2009 3:22 pm

kostas_yaraki μιας και ειπαμε για τιμες ,FMIC για rx7 κοστισε 400 ευρω καινουργιο.Λες για ενα ταπεινο πουντακι να εχει 500..?Ποσο μαλλον μτχ?Ομιως και τα υπολοιπα περιφερειακα..
Οσο για το φουσκωμα ,μια χαρα ειναι για καποιον που θελει να κερδισει σε ροπη και δεν ειναι κοντρακιας φαναριων.Γιατι οσοι εφτιαξαν αμαξια για τον δευτερο λογο και δεν τα χαρηκαν και τα λεφτα τους πεταξαν..Βεβαιως παντα η καλυτερη μετατροπη ειναι το τροπετο με βελτιωση μεχρι 1ο σταδιο.


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Τετ Απρ 01, 2009 7:34 pm

P.A.D.R.C έγραψε:kostas_yaraki μιας και ειπαμε για τιμες ,FMIC για rx7 κοστισε 400 ευρω καινουργιο.Λες για ενα ταπεινο πουντακι να εχει 500..?

Άνετα.Και μπορεί να πάει και 600 και 700.
Fmic για Starlet GT έχει 350€. Για το Yaris μου με το ίδιο μοτέρ έχει 600+.
Πολύ απλά επειδή σωληνώσεις, κολάρα και σχεδιασμός γίνονται εκ νέου ώστε να χωρέσουν σε μία καρότσα η οποία δεν έχει ζήτηση σε fmic (τουλάχιστον με το συγκεκριμένο μοτέρ και γενικότερα στην Ελλάδα μιας και εδώ δεν κυκλοφόρησαν Yaris RS turbo).
Έτσι είναι και το mk2b. Ό,τι και να βάλεις θα το πληρώσεις ακριβά. Για ρώτα τον hammer από Πάτρα..χωρίς να έχω μιλήσει προσωπικά μαζί του φαντάζομαι ότι θα ταλαιπωρήθηκε πολύ και οικονομικά και ψυχολογικά και έβαλε μπόλικη προσωπική εργασία ώστε να φτιάξει ένα Punto.

Αν είχε ένα Type-R που υπάρχει τρελή ζήτηση όσον αφορά το tuning νομίζεις ότι θα κουραζόνταν ιδιαίτερα να το πάει 240 άλογα; Πιο φτηνά από το πούντο θα του έβγαινε.
Αν είχε ένα 20VT θα κουραζόταν να το πάει 400 άλογα; Πιο φτηνά από το punto θα του έβγαινε.

Αλλά σημασία έχει τι θέλει στην τελική να κάνει ο καθένας.
Και δεν είναι ωραίο να διαβάζουμε φράσεις του στυλ "για ακόμα μία φορά τα δικά σου λες".

Και τέλος, προσωπικά μπορεί στη θέση του να έβαζα μοτέρ από t-jet και όπως πολύ σωστά είπε ο orange να έβαζα ένα πρόγραμμα και να ήμουν υπερκαλυμμένος.
Αν το παιδί θέλει να τουρμπίσει το δικό του εμείς το μόνο που μπορούμε να του πούμε είναι οι τιμές και τα πιθανά εμπόδια.
Τα άλλα είναι επιλογή του :)
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Απρ 01, 2009 8:10 pm

Εσυ μιλας για σωληνωσεις κτλ.Εγω εφερα παραδειγμα για ενα (1!) συγκεκριμμενο ανταλλακτικο και δεν αναφερθηκα στην εργασια ουτε σε σωληνωσεις.Το ιδιο ισχυει και για τα υπολοιπα τουλαχιστον με βαση αυτα που εχω δει.Επισης εχυ μαλλον εχεις στο μυαλο σου τιμες αθηνας..Εδω στην επαρχια,αναλογως των μηχανικων,καποιων πραγματα ειναι φθηνοτερα και καποια ακριβοτερα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Τετ Απρ 01, 2009 8:36 pm

Μα τι να κάνεις το ic, την τουρμπίνα και τη χοάνη αν δεν τα κάνεις να δουλέψουν σωστά;
Και τις σωληνώσεις θα χρειαστείς και το πλακάκι και την αγελάδα.
Μιλάω με τιμές e-bay, δεν ασχολούμαι καν με τιμές Αθήνας γιατί η το κλέψιμο πάει σύννεφο.
Ενδεικτικά ο αντιπρόσωπος της Autobahn88 (καλύτερα μην αναφέρω όνομα γιατί σίγουρα τον ξέρετε) πουλάει τα fmic kits γύρω στα 600€..Η ίδια η autobahn στην σελίδα της τα δίνει 300€.
Βέβαια αυτό ισχύει παντού.

Συνοψίζοντας P.A.D.R.C., το ανταλλακτικό από μόνο του δεν λέει τίποτα, πρέπει να το κάνεις να λειτουργήσει.
Και για αυτό θα πληρώσεις και τα εργατικά και τα κολάρα και τον σχεδιασμό και την μοντίφα.

Απλά, αυτά πάνε με τους νόμους της αγοράς (προσφορά-ζήτηση).

Υ.Γ. Downpipe για GT στην μισή τιμή από ό,τι το Downpipe για το Yaris μου με μοτέρ starlet GT.
Με την αντίστροφη λογική, αξία μοτέρ-σασμάν-πλεξούδα στάρλετ από ιδιοκτήτη στάρλετ ίδια με εμένα.
Εργατικά...Τριπλάσια σε εμένα.

Άρα τι να το κάνω το κιτ από μόνο του όταν μου στοίχισε 1000€ και για εργατικά και περαστικά θέλω ακόμα 1500€ την στιγμή που ο σταρλετάκιας την βγάζει καθαρή με 500€;

Όλα μετράνε, ακόμα και τα κολάρα και οι σωληνώσεις και το έξτρα "Τ" που θα χρειαστεί ο πουντάκιας για να βάλει οργανάκια κτλ κτλ κτλ
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

Άβαταρ μέλους
VeRDe
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1124
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από VeRDe » Τετ Απρ 01, 2009 9:31 pm

o hammer πληροφοριακα ειναι atm... δεν εχει τουρμπο..

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Απρ 01, 2009 10:18 pm

Γνωμη σου και γνωμη μου.Moνο που αν ειχες δει 3 μκ2 να γινονται τurbo,ισως να ειχες αλλη αποψη.Επισης οι τιμες για τα ανταλλακτικα εχουν σημασια γιατι δεν ειναι κοπρολαχανα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Πέμ Απρ 02, 2009 1:45 am

VeRDe έγραψε:o hammer πληροφοριακα ειναι atm... δεν εχει τουρμπο..
Δεν ανέφερα πουθενά ότι είναι τούρμπο.
Και μάλιστα δεν είναι απλή ατμόσφαιρα. Είναι ατμόσφαιρα τύπου "ξυράφι". Τους "κόβει" όλους! :D
P.A.D.R.C έγραψε:Γνωμη σου και γνωμη μου.Moνο που αν ειχες δει 3 μκ2 να γινονται τurbo,ισως να ειχες αλλη αποψη.Επισης οι τιμες για τα ανταλλακτικα εχουν σημασια γιατι δεν ειναι κοπρολαχανα!
Μα κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι. Πως είτε βάζει μοτέρ από T-jet είτε αποφασίζει να το τουρμπίσει σωστά (=να αλλάξει και μέταλλα,εντόσθια).

Αλλά από εκεί και πέρα αν θέλει light turbo είναι επιλογή του.
Εγώ απλά "χώθηκα" για το θέμα των τιμών.
Όσο και αν φαίνεται απίστευτο και παρόλο που ο 1410 γενικά είναι ανίδεος :razz: είπε σωστές τιμές.
Δυστυχώς για όλους μας αυτές είναι οι τιμές εκεί έξω.
Για αυτό και λέμε ότι συμφέρει το έτοιμο! PDT_Armataz_01_01

Καληνύχταααα! :mrgreen:
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 02, 2009 3:23 am

Oλα καλα και ολα ωραια και ευχομαι ο φιλος να το φτιαξει οπως θελει!!Ομως αυτο το roll με το m3 ηταν λιγο ακυρο και ονειρο θερινης νυκτος με τα 230 αλογα που μπορει να εχει το punto..
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από Kozanitis » Πέμ Απρ 02, 2009 5:57 pm

OMG thaks για την ανταποκριση ολα βαίνουν καλώς τώρα μιλάμε για 130+ hp περίπου με μια μεταχειρισμένη hybrid T2/T25 και πολλαπλή αλλά οχι intercooler 5 μπεκ και μεγαλύτερη διάμετρο στην εξάτμηση αντε να δουμε :)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Απρ 02, 2009 6:30 pm

Το IC ειναι must σε καθε turbo.O λογος ειναι απλος.Οταν συμπιεζεται ο αερας στην τουρμπινα ζεστενεται.Και ζεστος αερας σημαινει μικρη αποδοση(μεταξυ ολων των αλλων).Για αυτο βρες ενα μτχ .Πολλοι χρησιμοποιουν απο diesel κινητηρες.Ουτως η αλλως δεν χρειαζεσαι κανενα τεραστιο.ΜΗΝ το παραλειψεις ακομα και αν νομιζεις οτι δεν χρειαζεται σε πιεσεις ~0.4 bar.
5 μπεκ ή 5ο μπεκ με δικο του εγκεφαλακι?
Ψαξου και για 22αρα παντως.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από Kozanitis » Πέμ Απρ 02, 2009 9:48 pm

Ναι με δικό του εγκεφαλακι αυτη η τουρμπινα ποθ βρήκα είναι τ2/τ25 σα μεγαλυτερη τ22 δηλαδη τι IC αργότερα no money no intercooler αμα πουλήσω τις ζαντες παμε για IC αστα 0 money :)

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από punto1410 » Πέμ Απρ 02, 2009 9:59 pm

Προτείνω τότε να περιμένεις να μαζέψεις περισσότερα χρήματα και ύστερα να κάνεις την μετατροπή. Είναι πολύ σημαντικό το Intercooler, για αξιοπιστία και απόδοση (κρύος αέρας-πιο πυκνός-περισσότερο οξυγόνο). Άσε που πλησιάζουν και οι ζεστές μέρες, οπότε καλύτερα να μην το ρισκάρεις......γνώμη μου.....
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: MK2b turbo ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Απρ 02, 2009 10:08 pm

Δεν σε συμφερει χωρις IC γιατι θα χρειαστεις εκ νεου προγραμμα και σωληνωσεις οταν αποφασισεις να το βαλεις.Καλυτερα να περιμενεις λιγο καιρο ακομη,αφου οπως ειπε και ο punto1410 ,καλοκαιρι ερχεται..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Fiat T-Jet vs NA FIRE engine internals τεμπ

Δημοσίευση από vasilis10 » Τετ Φεβ 17, 2010 10:40 am

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση πάνω σε όλα αυτά...
Εφόσον είναι πολύ όμοια τα 2 μοτέρ ΝΑ - T-Jet... Λογικά πιστόνια-μπιέλες απο το turbo δεν κουμπώνουν στο ατμοσφαιρικό?
Είναι πρωκατακτική ερώτηση μιας κ άνοιξε το θέμα σύγκρισης ατμο-τουρμπο ο Φωτης, γιατί στο άμεσο μέλλον κι επειδη λόγω κρίσης αλλά κ μεταπτυχιακών σπουδών μου, θα κρατήσω το μκ2β μου κ έλεγα πρώτα απόλα σε φάση συντήρησης να ανοιγα το μοτερ για ρεκτιφιέ-καθάρισμα κ γιατί όχι να έβαζα πάνω τα εντόσθια από T-jet... η συνέχεια των σκέψεών μου σε άλλο τόπικ για να μην επιβαρύνουμε αυτό...
Απλά θα θελα αν ειναι εφικτο να μου απαντηθεί κάπως με σιγουριά για το αν μπαίνουν κουτί τα πιστόνια κ οι μπιελες του TJet στο μκ2β!

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: Fiat T-Jet vs NA FIRE engine internals

Δημοσίευση από vasilis10 » Τρί Φεβ 23, 2010 1:04 am

Aπλα το ερωτημα μου εχει να κανει με το να μαθω με σιγουρια οτι αυτα τα πραματα μπαινουν στο μκ2β...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”