Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Βασιλη, το κοστος το εχεις σκεφτει καθολου??
Μιλαμε για πολλα λεφτα.
Μιλαμε για πολλα λεφτα.
- vasilis10
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 587
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
- Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Πιστεύω με μεταχειρισμενα πραγματα δεν θα είναι τοσο εφωφρενικο το ποσό...
Η αληθεια ειναι πως ακομα δεν εχω κανει καποια ερευνα για τιμες, αλλα δεν νομιζω να φυγει πανω απο 35-4000 για ολο το project!
Η αληθεια ειναι πως ακομα δεν εχω κανει καποια ερευνα για τιμες, αλλα δεν νομιζω να φυγει πανω απο 35-4000 για ολο το project!
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
3500 με 4000, αν εχεις φιλο και δεν ανοιχτει μοτερ.
Για ολα οσα συζηταμε εδω, μιλαμε για τα διπλα λεφτα.
Κι αν ανοιξεις μοτερ, ε δεν αξιζει να βαλεις μεταχειρισμενα πραγματα μεσα.
Αλλα ακομα και 'κει αν καταληξεις, αντε να κερδισεις κανα 2000.
Για ολα οσα συζηταμε εδω, μιλαμε για τα διπλα λεφτα.
Κι αν ανοιξεις μοτερ, ε δεν αξιζει να βαλεις μεταχειρισμενα πραγματα μεσα.
Αλλα ακομα και 'κει αν καταληξεις, αντε να κερδισεις κανα 2000.
- vasilis10
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 587
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
- Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Δεν νομίζω να είναι τόσο πολλά τα λεφτά... αλλά ακόμα δεν έχω ψαχτεί...
Πρόχειρα πάντως θεωρώ οτι δεν θα βγει πάνω απ αυτά τα πλαίσια...
Αν τελικά πέσεις μέσα κ μιλάμε για 6-7000+ τότε πολύ απλά δεν κάνω τπτ!
Πρόχειρα πάντως θεωρώ οτι δεν θα βγει πάνω απ αυτά τα πλαίσια...
Αν τελικά πέσεις μέσα κ μιλάμε για 6-7000+ τότε πολύ απλά δεν κάνω τπτ!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Φιλε Βασιλη αναφορικα με το στησιμο,μιας και ειδα πως ανεφερες οτι σκοπευεις να αλλαξεις τα πισω,να εισαι σιγουρος περισσοτερο ψυχολογικα επιδορυν παρα πρακτικα.Μπροστα θα πρεπει να κινηθεις απο 280mm και ανω.
Απο εκει καιπερα θεωρω χαζο να σκεφτεσαι το ρεκτιφιε με μολις 75.000 χλμ .Αναλογισου μονο και μονο πως τα GT με ευλαβικα τυπικα συχνα σερβις ξεπερνουσαν τα 150.000 για πλακα χωρις να χρειαζονται μεταλλα(γνωριζω GT μαμα με 230.000 χλμ χωρις να εχει χρειαστει μεταλλα).
Απο την αλλη πλευρα γιατι να μην αγορασεις ενα ολοκληρο μοτερ t-jet ,να φτιαξεις τις βασεις που χρειαζονται και να του βαλεις τα ηλεκτρικα που θελεις με σαφως μικροτερο κοστος.Ειναι προφανες πως οποιαδηποτε μετατροπη που περιλαμβανει αλλαγη εντοσθιων αυξανει αρκετα το κοστος αφου μονο και μονο πιστονια/ελατηρια μπουζωνια+τοποθετηση και ροϊκη κοστιζουν παραπανω απο την αγορα του t-jet.
hammersword λιγο δυσκολο να χαρακτηρισει κανεις overdrive την 6η του μκ2Β(με μολις 110 χ.α.ω.στις 3000 σ.α.λ.) δεδομενου πως η 5η του t-jet ειναι μακρυτερη και βεβαιως πιο οικονομικη.
Απο εκει καιπερα θεωρω χαζο να σκεφτεσαι το ρεκτιφιε με μολις 75.000 χλμ .Αναλογισου μονο και μονο πως τα GT με ευλαβικα τυπικα συχνα σερβις ξεπερνουσαν τα 150.000 για πλακα χωρις να χρειαζονται μεταλλα(γνωριζω GT μαμα με 230.000 χλμ χωρις να εχει χρειαστει μεταλλα).
Απο την αλλη πλευρα γιατι να μην αγορασεις ενα ολοκληρο μοτερ t-jet ,να φτιαξεις τις βασεις που χρειαζονται και να του βαλεις τα ηλεκτρικα που θελεις με σαφως μικροτερο κοστος.Ειναι προφανες πως οποιαδηποτε μετατροπη που περιλαμβανει αλλαγη εντοσθιων αυξανει αρκετα το κοστος αφου μονο και μονο πιστονια/ελατηρια μπουζωνια+τοποθετηση και ροϊκη κοστιζουν παραπανω απο την αγορα του t-jet.
hammersword λιγο δυσκολο να χαρακτηρισει κανεις overdrive την 6η του μκ2Β(με μολις 110 χ.α.ω.στις 3000 σ.α.λ.) δεδομενου πως η 5η του t-jet ειναι μακρυτερη και βεβαιως πιο οικονομικη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- vasilis10
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 587
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
- Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Ίσως τελικα να αξίζει ενα μοτερακι tjet, στο οποιο απλα να βαλω την τουρμπινα του abarth κ να τελειωνει η ιστορια...
Ακομα δεν εχω ψαξει κοστη, ουτε εργασιες... απλά αυτή τη σκεψη κανω επειδη θα κρατησω το αμαξι, τουλαχιστον να το δυναμωσω λιγο (παντα σε ασφαλή επίπεδα), ωστε να το χαρώ για το επομενο διαστημα...
Κι οπως ειπα κ πριν στοχος μου ειναι τα 175-180 αλογα μαξ... κ απλα σκεφτηκα τα tjet-abarth μοτερ με τα οποια το μκ2β εχει ιδιο κορμο κ αρα σκεφτηκα οτι μπορω να βαλω πιστονια-μπιελες απαυτα (δλδ να κινηθω σε εργοστασιακα επιπεδα), με πολλαπλες επισης να κουμπωνουν... θεωρώντας παντα οτι ισως μου κοστισει λιγοτερο αυτό, παρα το κουμπωμα ολοκληρου μοτερ...
Οσο για μαστορα κ τιμες.. ενδεικτικα να αναφερω οτι εχω βρει ενα τζιμανι που οταν εκανα σκεξη για εκκεντρα (boubis) μου ζητησε για εκκεντρα (θα τα επαιρνε αυτός απο τον boubi), τοποθετηση, ροϊκή, συμπίεση... ηθελε 800... κ επειδη γενικα με προσεχει κ μου παιρνει το λιγοτερο που μπορει σε ολα πονταρω οτι θα γλειτωσω αρκετα απο εργατικα...
Από κει κ περα ξεκινησε μια συζητηση με την ευκαιρια που ο φωτης ανοιξε το τοπικ για τη συγκριση... χωρις να ειμαι απολυτα αποφασισμενος για το τι θα κανω κ αν... απλά καλό ειναι που γινεται όλη αυτή η συζήτηση γιατί ούτως η αλλώς απόσο γνωρίζω ένα τέτοιο project δεν πρέπει ναχει γίνει στο μκ2β, οποτε ειναι ευκαιρια να συζητηθούν όλες οι παράμετροι...
Ακομα δεν εχω ψαξει κοστη, ουτε εργασιες... απλά αυτή τη σκεψη κανω επειδη θα κρατησω το αμαξι, τουλαχιστον να το δυναμωσω λιγο (παντα σε ασφαλή επίπεδα), ωστε να το χαρώ για το επομενο διαστημα...
Κι οπως ειπα κ πριν στοχος μου ειναι τα 175-180 αλογα μαξ... κ απλα σκεφτηκα τα tjet-abarth μοτερ με τα οποια το μκ2β εχει ιδιο κορμο κ αρα σκεφτηκα οτι μπορω να βαλω πιστονια-μπιελες απαυτα (δλδ να κινηθω σε εργοστασιακα επιπεδα), με πολλαπλες επισης να κουμπωνουν... θεωρώντας παντα οτι ισως μου κοστισει λιγοτερο αυτό, παρα το κουμπωμα ολοκληρου μοτερ...
Οσο για μαστορα κ τιμες.. ενδεικτικα να αναφερω οτι εχω βρει ενα τζιμανι που οταν εκανα σκεξη για εκκεντρα (boubis) μου ζητησε για εκκεντρα (θα τα επαιρνε αυτός απο τον boubi), τοποθετηση, ροϊκή, συμπίεση... ηθελε 800... κ επειδη γενικα με προσεχει κ μου παιρνει το λιγοτερο που μπορει σε ολα πονταρω οτι θα γλειτωσω αρκετα απο εργατικα...
Από κει κ περα ξεκινησε μια συζητηση με την ευκαιρια που ο φωτης ανοιξε το τοπικ για τη συγκριση... χωρις να ειμαι απολυτα αποφασισμενος για το τι θα κανω κ αν... απλά καλό ειναι που γινεται όλη αυτή η συζήτηση γιατί ούτως η αλλώς απόσο γνωρίζω ένα τέτοιο project δεν πρέπει ναχει γίνει στο μκ2β, οποτε ειναι ευκαιρια να συζητηθούν όλες οι παράμετροι...
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
βρες μεταχειρισμενο μοτερ σοβαρα. Ποσο να κανει 3000χιλιαρικα κομπλε? και πολλα μου ακουγονται. Αν σκεφτεις ποσα λεφτα θα χαλασεις μονο για να ανοιξεις μοτερ (κανα 500αρι δεν το θες?) δεν αξιζει, να φανταστεις μαμα πιστονι tjet κανει 125 και η μπιελα 105. Με 650 περνεις καινουγια τουρμπινα απο abarth αλλα βρισκεις ανετα με 350-450. Η πολλαπλη ειναι ιδια. Λογικα θα βρεις και dp με καταλυτη σε λιγα λεφτα (μπορει να εχει και το μοτερ επανω...) φτιαχνεις και μια εξατμιση catback με 250 ευρω.
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
2000 ευρω υπαρχει στη Πατρα απο Crash test με 0χλμ! μαζι με τουρμπινα!
Κωστη σιγουρα στο τουρμπο να ειναι οκ, αλλα ως ατμοσφαιρα μονο overdrive θεωρω την 6τη!
Κωστη σιγουρα στο τουρμπο να ειναι οκ, αλλα ως ατμοσφαιρα μονο overdrive θεωρω την 6τη!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Ποσες φορες πρεπει να το επαναλαβω..δεν με λενε "Κωστη"!!!
Στο θεμα του "overdrive",η 5η του πενταριου σε συνδυασμο με διαφορετικο κ/π(αν θυμαμαι καλα) ειναι ακομα πιο μακρυ απο το 6αρι.Για αυτο και ειναι και πιο οικονομικο.
Απλως το 6αρι ειναι πιο σχεσατο σε εμας.
Αντιστοιχα πχ σε Α3 FSI 1.6 το 6αρι ειναι επισης πιο μακρυ.
Στο θεμα του "overdrive",η 5η του πενταριου σε συνδυασμο με διαφορετικο κ/π(αν θυμαμαι καλα) ειναι ακομα πιο μακρυ απο το 6αρι.Για αυτο και ειναι και πιο οικονομικο.
Απλως το 6αρι ειναι πιο σχεσατο σε εμας.
Αντιστοιχα πχ σε Α3 FSI 1.6 το 6αρι ειναι επισης πιο μακρυ.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
οκ, το θεμα του σασμαν δεν το εχω..... Αν ειναι ετσι, μαλλο θα κατσει λουκουμι η 6τη γιατι η 5τη των T-Jet ειναι ενατ τακ πιο μακρυα απ οτι πρεπει!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
200 στις 5.000 στροφές...hammersword έγραψε:οκ, το θεμα του σασμαν δεν το εχω..... Αν ειναι ετσι, μαλλο θα κατσει λουκουμι η 6τη γιατι η 5τη των T-Jet ειναι ενατ τακ πιο μακρυα απ οτι πρεπει!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Ακριβως ετσι..!120 στις 3000 εναντι των ~110 του sporting mk2b!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Στέφανος
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 185
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 28, 2008 11:42 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Επαναφερω το θεμα μετα απο καιρο αλλα μιλωντας για το grande sporting.
Θα μπορουσε να γινει μια τετοια μετατροπη σ αυτο το μοτερ??
Δηλαδη μεχρι 0,5 bar χωρις να αλλαχτει τιποτα απο εντοσθια. Η διαχειριση μετα τη μετατροπη ειναι δυνατη απο εναν παραλληλο? Χρειαζεται αλλαγη ολων των μπεκ η ενα 5ο αρκει? Θελω ενα αξιοπιστο αποτελεσμα,,,, θα ειναι?
Θα μπορουσε να γινει μια τετοια μετατροπη σ αυτο το μοτερ??
Δηλαδη μεχρι 0,5 bar χωρις να αλλαχτει τιποτα απο εντοσθια. Η διαχειριση μετα τη μετατροπη ειναι δυνατη απο εναν παραλληλο? Χρειαζεται αλλαγη ολων των μπεκ η ενα 5ο αρκει? Θελω ενα αξιοπιστο αποτελεσμα,,,, θα ειναι?
- Στέφανος
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 185
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 28, 2008 11:42 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
up!!!Στέφανος έγραψε:Επαναφερω το θεμα μετα απο καιρο αλλα μιλωντας για το grande sporting.
Θα μπορουσε να γινει μια τετοια μετατροπη σ αυτο το μοτερ??
Δηλαδη μεχρι 0,5 bar χωρις να αλλαχτει τιποτα απο εντοσθια. Η διαχειριση μετα τη μετατροπη ειναι δυνατη απο εναν παραλληλο? Χρειαζεται αλλαγη ολων των μπεκ η ενα 5ο αρκει? Θελω ενα αξιοπιστο αποτελεσμα,,,, θα ειναι?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Ο hammersword νομιζει εχει απαντησει σε αυτο το ερωτημα.Λογο εγκεφαλου δεν χρειαζεσαι παραλληλο .Βεβαια θα χρειαστεις μεγαλυτερα μπεκ..Απο εκει και περα χρειαζεσαι νεα εξατμιση για να πατησει η τουρμπινα και βεβαιως να ειναι πιο ελευθερη ,IC ,σωληνωσεις κτλ .Ουτε καν συμπιεση δεν χρειαζεται να ριξεις .
Το ποσο αξιοπιστο θα ειναι ,ειναι κατι που σχετιζεται με την χρηση.Συνηθως οι light turbo μετατροπες με καλη συντηρηση δεν προβληματιζουν.
Αλλα παλι,αξιζει?Μτχ t-jet σιγουρα πολλα και ετοιμα να φτασουν τα 150 ps..
Το ποσο αξιοπιστο θα ειναι ,ειναι κατι που σχετιζεται με την χρηση.Συνηθως οι light turbo μετατροπες με καλη συντηρηση δεν προβληματιζουν.
Αλλα παλι,αξιζει?Μτχ t-jet σιγουρα πολλα και ετοιμα να φτασουν τα 150 ps..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)