Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Kozanitis
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm
Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)
Καταρχην γεια σε ολους αν και έψαξα στο forum δε βρήκα κατι που να καλυπτει απόλυτα τα ερωτήματα μου και έτσι αναγκάστηκα να κάνω νεο θέμα.
Τέσπα έχω ένα MK2b 1.4 16V απλό όχι sporting το οπόιο (μακάρι δηλαδη ) ενδιαφέρομαι να "τουρμπίσω" αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι :
1 Αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την πολλαπλή απο κάποιο Punto GT μαζί με την τουρμπίνα πάνω στο δικό μου μοτέρ
2 Πόσα bar πίεση μπορεί να σηκώσει το μοτέρ μου με μόνη αλλαγη τη φλάντζα για να κατέβει η συμπίεση στα 10:1 περίπου. Βασικά το project ειναι για 0.4 σταθερή και 0.5 bar overboost που πιστεύω θα αντέξει...
3 Γνωρίζει κανείς εαν υπάρχουν μπεκ μεγαλύτερα απο άλλο μοντελο της Fiat που μπορούν να αντικαταστήσουν τα ειδη υπάρχοντα για αύξηση της παροχής καυσίμου?
4 Υπάρχει κάποιος που να έχει "τουρμπίσει" αυτό το μοτέρ ? όποια συμβουλη για το εγχείρημα χρήσιμη.
Αυτα σόρρυ για το κατεβατό αλλα ποιον άλλο να ρωτήσω αυτα τα πράγματα? μην πάω στο μάστορα και εντελώς άσχετος
Τέσπα έχω ένα MK2b 1.4 16V απλό όχι sporting το οπόιο (μακάρι δηλαδη ) ενδιαφέρομαι να "τουρμπίσω" αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι :
1 Αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την πολλαπλή απο κάποιο Punto GT μαζί με την τουρμπίνα πάνω στο δικό μου μοτέρ
2 Πόσα bar πίεση μπορεί να σηκώσει το μοτέρ μου με μόνη αλλαγη τη φλάντζα για να κατέβει η συμπίεση στα 10:1 περίπου. Βασικά το project ειναι για 0.4 σταθερή και 0.5 bar overboost που πιστεύω θα αντέξει...
3 Γνωρίζει κανείς εαν υπάρχουν μπεκ μεγαλύτερα απο άλλο μοντελο της Fiat που μπορούν να αντικαταστήσουν τα ειδη υπάρχοντα για αύξηση της παροχής καυσίμου?
4 Υπάρχει κάποιος που να έχει "τουρμπίσει" αυτό το μοτέρ ? όποια συμβουλη για το εγχείρημα χρήσιμη.
Αυτα σόρρυ για το κατεβατό αλλα ποιον άλλο να ρωτήσω αυτα τα πράγματα? μην πάω στο μάστορα και εντελώς άσχετος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Τρί Φεβ 23, 2010 7:17 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Αλλαγή τίτλου - επιπλέον υπαρχει και αυτο το θεμα " http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=78&t=3724 " για ανάγνωση
Λόγος: Αλλαγή τίτλου - επιπλέον υπαρχει και αυτο το θεμα " http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=78&t=3724 " για ανάγνωση
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
Γατι δεν κανεις και εκει μεσα τα ερωτηματα σου?
Παντως πολλαπλη απο gt δεν νομιζω με τιποτα να μπορει να τοποθετηθει.
Παντως πολλαπλη απο gt δεν νομιζω με τιποτα να μπορει να τοποθετηθει.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
2000€ στοιχιζει στην Πατρα μοτερ απο T-Jet σκετο...... Παρτο κ βαλτο.......
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- punto1410
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 927
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: MK2b turbo ?
kozanitis είσαι ο το 2ο μέλος με μκ2β 1.4 non-sporting, οπότε, πρέπει να πατησουμε!! χεχεχε...
Πάντως όσο για το θέμα σου, επειδή σχεδόν όλοι οι μκ2β-κάτοχοι έχουν σκεφτεί αυτή τη μετατροπή που αναφέρεις, πρόσφατα άκουσα οτι υπάρχουν σφυρίλατα μπιελοπίστονα για το μοτέρ μας (για tjet συγκεκριμένα), οπότε μπορείς να τουρμπίσεις.(σωστά)
Πιστέυω με μια 25άρα, εκκεντροφόρο κτλ, μπορείς να κάνεις τη μετατροπή με 5-8 μαρουλάκια, αρκεί να βρεις το "σωστό" μηχανικό (κόστος-όφελος)....(βέβαια θα πας 230 φεύγα...).
Σκέψου οτι η μετατροπή σε "t-jet mk2b" θα σου κοστίσει πάνω-κάτω το ίδιο αν συνυπολογίσεις την εξάτμιση και τον εγκέφαλο (μάλλον άγραφο θα θες, δεν είμαι σίγουρος) και τα πιο "ζόρικα" εργατικά, δηλαδή 4 μαρουλάκια στην χειρότερη (με παράλληλο η τιμή, όχι άγραφο).
Έτσι κι αλλιώς, και να βάλεις το τιτζετομοτέρ, κάποια στιγμή θα θες κι άλλα άλογα, και για να ξεπεράσεις ύστερα τα 155 (αξιόπιστα) θα χρειαστείς πάλι τα παραπάνω 5-6 μαρουλάκια που προανέφερα για να το πετύχεις.
Οπότε, τουρμπομκ2β?.....αξίζει?.....εσύ αποφασίζεις.......το σίγουρο είναι οτι θα παίζεις ρολλ με Μ3 ύστερα........
Πάντως όσο για το θέμα σου, επειδή σχεδόν όλοι οι μκ2β-κάτοχοι έχουν σκεφτεί αυτή τη μετατροπή που αναφέρεις, πρόσφατα άκουσα οτι υπάρχουν σφυρίλατα μπιελοπίστονα για το μοτέρ μας (για tjet συγκεκριμένα), οπότε μπορείς να τουρμπίσεις.(σωστά)
Πιστέυω με μια 25άρα, εκκεντροφόρο κτλ, μπορείς να κάνεις τη μετατροπή με 5-8 μαρουλάκια, αρκεί να βρεις το "σωστό" μηχανικό (κόστος-όφελος)....(βέβαια θα πας 230 φεύγα...).
Σκέψου οτι η μετατροπή σε "t-jet mk2b" θα σου κοστίσει πάνω-κάτω το ίδιο αν συνυπολογίσεις την εξάτμιση και τον εγκέφαλο (μάλλον άγραφο θα θες, δεν είμαι σίγουρος) και τα πιο "ζόρικα" εργατικά, δηλαδή 4 μαρουλάκια στην χειρότερη (με παράλληλο η τιμή, όχι άγραφο).
Έτσι κι αλλιώς, και να βάλεις το τιτζετομοτέρ, κάποια στιγμή θα θες κι άλλα άλογα, και για να ξεπεράσεις ύστερα τα 155 (αξιόπιστα) θα χρειαστείς πάλι τα παραπάνω 5-6 μαρουλάκια που προανέφερα για να το πετύχεις.
Οπότε, τουρμπομκ2β?.....αξίζει?.....εσύ αποφασίζεις.......το σίγουρο είναι οτι θα παίζεις ρολλ με Μ3 ύστερα........
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......
- VeRDe
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: MK2b turbo ?
κοιτα μην το παρω εγω......hammersword έγραψε:2000€ στοιχιζει στην Πατρα μοτερ απο T-Jet σκετο...... Παρτο κ βαλτο.......
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
punto1410 έγραψε:kozanitis είσαι ο το 2ο μέλος με μκ2β 1.4 non-sporting, οπότε, πρέπει να πατησουμε!! χεχεχε...
Πάντως όσο για το θέμα σου, επειδή σχεδόν όλοι οι μκ2β-κάτοχοι έχουν σκεφτεί αυτή τη μετατροπή που αναφέρεις, πρόσφατα άκουσα οτι υπάρχουν σφυρίλατα μπιελοπίστονα για το μοτέρ μας (για tjet συγκεκριμένα), οπότε μπορείς να τουρμπίσεις.(σωστά)
Πιστέυω με μια 25άρα, εκκεντροφόρο κτλ, μπορείς να κάνεις τη μετατροπή με 5-8 μαρουλάκια, αρκεί να βρεις το "σωστό" μηχανικό (κόστος-όφελος)....(βέβαια θα πας 230 φεύγα...).
Σκέψου οτι η μετατροπή σε "t-jet mk2b" θα σου κοστίσει πάνω-κάτω το ίδιο αν συνυπολογίσεις την εξάτμιση και τον εγκέφαλο (μάλλον άγραφο θα θες, δεν είμαι σίγουρος) και τα πιο "ζόρικα" εργατικά, δηλαδή 4 μαρουλάκια στην χειρότερη (με παράλληλο η τιμή, όχι άγραφο).
Έτσι κι αλλιώς, και να βάλεις το τιτζετομοτέρ, κάποια στιγμή θα θες κι άλλα άλογα, και για να ξεπεράσεις ύστερα τα 155 (αξιόπιστα) θα χρειαστείς πάλι τα παραπάνω 5-6 μαρουλάκια που προανέφερα για να το πετύχεις.
Οπότε, τουρμπομκ2β?.....αξίζει?.....εσύ αποφασίζεις.......το σίγουρο είναι οτι θα παίζεις ρολλ με Μ3 ύστερα........
Πολλα λεφτα για πολλα αλογα χωρις αξιοπιστια.. Ενα light-turbo με πιεση 0.4 δεν χρειαζεται καν αλλαγη φλαντζας και θα εχει σχετικα καλη αποδοση.Με λογικη χρηση θα ειναι και αξιοπιστο και δεν θα εχει κοστισει μια περιουσια.
το τ-JET ειναι καλη περιπτωση αρκει να μπορουν να δουλεψουν τα οργανα του μκ2Β..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- VeRDe
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: MK2b turbo ?
Κοστος Light turbo για τα mk2b ποσο να πηγαινει κανα 2χιλιαρο με ολα τα απαραιτητα?
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: MK2b turbo ?
Καπου στα 3,000 με 3,500 πηγαινει.VeRDe έγραψε:Κοστος Light turbo για τα mk2b ποσο να πηγαινει κανα 2χιλιαρο με ολα τα απαραιτητα?
Αν υπαρχει κομπλε μοτερ T-jet στα 2,000 ευρω, σιγουρα ειναι καλυτερη λυση και πουλας και το υπαρχον μοτερ σου.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
http://puntopower.com/autotest.html
Αυτα χρειαζεσαι κι εσυ .Βεβαιως καποια μπορουν να ειναι μτχ ,οποτε υπολογισε το κοστος βαση και του μηχανικου που θα κανει την δουλεια..
* μην ψαρωνεις απο την φωτο,τα περισσοτερα ειναι βιδες
Αυτα χρειαζεσαι κι εσυ .Βεβαιως καποια μπορουν να ειναι μτχ ,οποτε υπολογισε το κοστος βαση και του μηχανικου που θα κανει την δουλεια..
* μην ψαρωνεις απο την φωτο,τα περισσοτερα ειναι βιδες
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
συγκεκριμενα υπαρχει μοτερ εδω στην πατρα κ δινεται 2000€. χωρις ηλεκτρικα.... μονο μοτερ κομλε..... Τα τροπετα πανε πιο ψηλα.... 4000€
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- punto1410
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 927
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: MK2b turbo ?
Εμένα πάντως μου ακούγονται πάρα πολλά τα ευρά........και για να πάρει τι?,,,,,,(αν ισχύει αυτό που μου χαν πει, ότι το μοτέρ του tjet απο σωθηκά είναι ολόιδιο με starjet-fire), τότε γιατί να μην πάρει τα περιφερειακά του τούρμπο (από tjet ή όχι) και να τα κουμπώσει ο ίδιος.(πολύ λιγότερα μηχανικά και κόστος)hammersword έγραψε:συγκεκριμενα υπαρχει μοτερ εδω στην πατρα κ δινεται 2000€. χωρις ηλεκτρικα.... μονο μοτερ κομλε..... Τα τροπετα πανε πιο ψηλα.... 4000€
Το να μπλέξεις με μοτέρ, είναι τσάμπα ταλαιπωρία και απο μανούρα και από λ7.
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......
- Kozanitis
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 280
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm
Re: MK2b turbo ?
πω πω Thanks για το ενδιαφέρον ναι ώντος η αλλαγή μοτερ δε με καλύπτει γιατι θελει λιγη μανούρα και ξεφεύγει αρκετά του προυπολογισμου μου αν υπολογίστούν στα έξοδα η πλεξούδα ο ηλεκτρολόγος η δουλεία του μηχανικού τίποτα τέλει για να δηλωθεί το νέο μοτερ το μοτέρ το ίδιο και δε ξέρω τι άλλο μπορεί να μπεί εξτρα στο λογαριασμό επίσης μη ξεχνάτε οτι είμαι επαρχία και εδω ζητάνε οτι τους κατέβει στο κεφάλι ΠΧ μετατροπή turbo σε golf ΙΙΙ 6500 Ευρω !! και πιεση 0.5 με 0,6 overboost και πολλαπλη για το punto 870 Ευρω είναι λιγο τσιμπημένα ή ιδέα μου είναι ?
Τεσπα για το http://puntopower.com/autotest.html το γνωρίζω απο παλία καλο thanks
Το θέμα με τα περιφερειακά απο tjet δε το γνωρίζω δε ξερω αν και πως θα μπούν στο δικό μου μοτερακι.
punto1410 χαχα πολύ αγριο σε βλέπω ναι καλή η πρόταση σου αλλά ξερείς τι λένε τα επιδέξια βρακία θέλουν και τους σωστους @$λους (με το μπαρδον δηλαδη ) και τα δικά μου οπίσθια δεν είναι για 200 + αλόγατα θα κρατήσω τα εντόσθια του μοτερ ως έχουν και θα αρκεστώ στα αλογα που μπορούν με σχετικη ασφαλεια να βγούν απο το μικρουλι
Ρε παιδια τι κάνετε στην πάτρα πολυ τροπέτο παίζει εκει !!!
Τεσπα για το http://puntopower.com/autotest.html το γνωρίζω απο παλία καλο thanks
Το θέμα με τα περιφερειακά απο tjet δε το γνωρίζω δε ξερω αν και πως θα μπούν στο δικό μου μοτερακι.
punto1410 χαχα πολύ αγριο σε βλέπω ναι καλή η πρόταση σου αλλά ξερείς τι λένε τα επιδέξια βρακία θέλουν και τους σωστους @$λους (με το μπαρδον δηλαδη ) και τα δικά μου οπίσθια δεν είναι για 200 + αλόγατα θα κρατήσω τα εντόσθια του μοτερ ως έχουν και θα αρκεστώ στα αλογα που μπορούν με σχετικη ασφαλεια να βγούν απο το μικρουλι
Ρε παιδια τι κάνετε στην πάτρα πολυ τροπέτο παίζει εκει !!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
To kit το ανεφερα ωστε να δει καποιος τι χρειαζεται ενα bolt-on turbo κιτ .Επιπλεον το συγκερκιμμενο φοριεται στους 1.2 F.I.R.E. οποτε ειναι παρα πολυ κοντα στον 1.4 .Κατα συνεπεια καποιος μπορει με την αγορα καποιων μτχ μερων(πχ IC) να φτιαξει το δικο του κιτ με οικονομικοτερο τροπο.
Επισης πρεπει να καταλαβεις πως ολα αυτα τα κιτ με πιεση χαμηλοτερη του 0.5 bar εχουν εμφαση στην ροπη και οχι στην ιπποδυναμη.Για αυτο αν προβεις σε τετοια ενεργεια μην σηκωσεις πιεση πανω απο 0.6.
Σχετικα με την ερωτηση για τα μπεκ λογο παραλληλου εγκεφαλου και 5ου μπεκ δεν χρειαζονται αλλαγη .
* Ποιος ειναι αυτος ο π@π@ρ@ς που πουλαει μοτερ χωρις ηλεκτρικα,δλδ χωρις εγκεφαλο κτλ?Και ποσοι ειναι αυτοι με τα t-jet που θα χρειαστει να αλλαξουν μοτερ μονο..?Περιμεντε λιγο καιρο ακομη και θα πεσουν και οι τιμες..
** http://puntoclub.gr/viewtopic.php?t=11902
αρθρο για το autotest σε mk2 1.2 16V.
Επισης πρεπει να καταλαβεις πως ολα αυτα τα κιτ με πιεση χαμηλοτερη του 0.5 bar εχουν εμφαση στην ροπη και οχι στην ιπποδυναμη.Για αυτο αν προβεις σε τετοια ενεργεια μην σηκωσεις πιεση πανω απο 0.6.
Σχετικα με την ερωτηση για τα μπεκ λογο παραλληλου εγκεφαλου και 5ου μπεκ δεν χρειαζονται αλλαγη .
* Ποιος ειναι αυτος ο π@π@ρ@ς που πουλαει μοτερ χωρις ηλεκτρικα,δλδ χωρις εγκεφαλο κτλ?Και ποσοι ειναι αυτοι με τα t-jet που θα χρειαστει να αλλαξουν μοτερ μονο..?Περιμεντε λιγο καιρο ακομη και θα πεσουν και οι τιμες..
** http://puntoclub.gr/viewtopic.php?t=11902
αρθρο για το autotest σε mk2 1.2 16V.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- punto1410
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 927
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: MK2b turbo ?
Kozanitis, έχεις δίκιο.
200+ άλογα απότα 95 είναι μεγάλη διαφορά και θέλει πολύ προσοχή,(και ωριμότητα)
Απλά, εγώ πήγα λίγο παραπέρα, πιστεύοντας οτι κι εσύ όπως πολλοί άλλοι, θα θελήσουν στη συνέχεια κάτι παραπάνω, αφου αργά η γρήγορα τα 130-150 άλογα που θα σου δώσει η μετατροπή που έχεις κατά νου, ίσως να μην είναι αρκετή.
Έίμαι της άποψης, "αν θες να κάνεις κάτι, κάν'το καλά, που στη προκειμένη περίπτωση σημαίνει:σφυρίλατο-αλεξίσφαιρο μοτέρ, καλή-δυνατή-αξιόπιστη-σωστή για τον κυβισμό τουρμπίνα, γενικά σωστές δουλειές. Δε λέω, δουλεύοντας μισό μπάρ (αυτό που λες), το πιο πιθανό είναι να μην κάνει το παραμικρό κιχ το "φλογο"-μοτέρ, αλλά όσο να ναι, δε θα αισθάνεσαι κάθε φορά μια μικρή ανασφάλεια.......?
Φυσικά εσύ αποφασίζεις, αναλόγως των απαιτήσεων σου. Απλά μου κάνει εντύπωση, αφού θες λίγη μεγαλύτερη σβελτάδα, γιατί δε σκεφτεσαι κανένα εκκεντροφοράκι-ροΐκή κτλ (κοινώς 2ο στάδιο), μιας και πάνω κάτω θα χει παρόμοιες επιδόσεις με χαλαρό τουρμπάκι (οχι ρεπρίζ, αλλά θα την παλέψει) και το αυτοκίνητο δε θα χάσει την εργοστασιακή συμπεριφορά του? Κόστος πάνω-κάτω το ίδιο είναι......
Αν επιμένεις και πάλι στο σαλιγκαροσυμπιεστή (τον χαλαρό, τον δικό σου εννοώ), με 2000-3000 (at most!) μαρουλια θα είσαι κομπλέ.
Μεταχειρισμένη πολλαπλή (λογικά κάποια θα βρεις να ταιριάζει) και τουρμπίνα (για εμέ garrettos!) με κανα 300-700 ανάλογως χλμ και χρήσης, μπεκ-αντλία βενζίνης-πρόγραμμα πες 500-700 όλα (πιστεύω δε θα χρειαστεί παράλληλος), intercooler κανά 500άρι κι από κει και η εξάτμιση από dp κανά 700-800άρι. Δισκόπλατο με αυτή την πίεση δε θα χρειαστείς.... ....ντάξει και το φίλτρο.... σιγά το κόστος...
200+ άλογα απότα 95 είναι μεγάλη διαφορά και θέλει πολύ προσοχή,(και ωριμότητα)
Απλά, εγώ πήγα λίγο παραπέρα, πιστεύοντας οτι κι εσύ όπως πολλοί άλλοι, θα θελήσουν στη συνέχεια κάτι παραπάνω, αφου αργά η γρήγορα τα 130-150 άλογα που θα σου δώσει η μετατροπή που έχεις κατά νου, ίσως να μην είναι αρκετή.
Έίμαι της άποψης, "αν θες να κάνεις κάτι, κάν'το καλά, που στη προκειμένη περίπτωση σημαίνει:σφυρίλατο-αλεξίσφαιρο μοτέρ, καλή-δυνατή-αξιόπιστη-σωστή για τον κυβισμό τουρμπίνα, γενικά σωστές δουλειές. Δε λέω, δουλεύοντας μισό μπάρ (αυτό που λες), το πιο πιθανό είναι να μην κάνει το παραμικρό κιχ το "φλογο"-μοτέρ, αλλά όσο να ναι, δε θα αισθάνεσαι κάθε φορά μια μικρή ανασφάλεια.......?
Φυσικά εσύ αποφασίζεις, αναλόγως των απαιτήσεων σου. Απλά μου κάνει εντύπωση, αφού θες λίγη μεγαλύτερη σβελτάδα, γιατί δε σκεφτεσαι κανένα εκκεντροφοράκι-ροΐκή κτλ (κοινώς 2ο στάδιο), μιας και πάνω κάτω θα χει παρόμοιες επιδόσεις με χαλαρό τουρμπάκι (οχι ρεπρίζ, αλλά θα την παλέψει) και το αυτοκίνητο δε θα χάσει την εργοστασιακή συμπεριφορά του? Κόστος πάνω-κάτω το ίδιο είναι......
Αν επιμένεις και πάλι στο σαλιγκαροσυμπιεστή (τον χαλαρό, τον δικό σου εννοώ), με 2000-3000 (at most!) μαρουλια θα είσαι κομπλέ.
Μεταχειρισμένη πολλαπλή (λογικά κάποια θα βρεις να ταιριάζει) και τουρμπίνα (για εμέ garrettos!) με κανα 300-700 ανάλογως χλμ και χρήσης, μπεκ-αντλία βενζίνης-πρόγραμμα πες 500-700 όλα (πιστεύω δε θα χρειαστεί παράλληλος), intercooler κανά 500άρι κι από κει και η εξάτμιση από dp κανά 700-800άρι. Δισκόπλατο με αυτή την πίεση δε θα χρειαστείς.... ....ντάξει και το φίλτρο.... σιγά το κόστος...
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: MK2b turbo ?
O παραλληλος χρειαζεται για την υποπιεση και την διαχειριση του εξτρα μπεκ.Επισης η ατμοσφαιρικη εκδοχη που προτεινεις φιλε punto1410 δεν προκειται να φτασει με τιποτα την αποδοση ενος light turbo.
*btw 2 εκκεντροφοροι καινουργιοι ειναι απο μονοι τους πολλα λεφτα..
*btw 2 εκκεντροφοροι καινουργιοι ειναι απο μονοι τους πολλα λεφτα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)