Bαρελακι carbon-μπουζι Ιριδιου σε HGT??
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
- Τοποθεσία: P.Faliro
Bαρελακι carbon-μπουζι Ιριδιου σε HGT??
καλησπερα σε ολους...πιστευετε οτι με ενα carbon σιμοτα βαρελακι κ με μπουζι ιριδιου το hgt θα παρει κατι παραπανω?επισης πηγα για εξατμιση απο χταποδι κ μετα κ μου ειπε οτι εχει ηδη μεγαλους σωληνες κ να μην τους αλλαξω κ ετσι εβαλα μονο τελικο.τι λετε γι αυτο?
edit by Polatov:αλλαξα λιγο τον τιτλο.
edit by Polatov:αλλαξα λιγο τον τιτλο.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2007 1:36 pm
Σου λενε βλακιες.
Το Hgt με παραλληλο εγγεφαλακι,ροικη,colombo bariani (custom specs) εκεντροφορους,φιλτρο και χταποδι παιρνει αλογα.
Το βασικο προβλημα που εχεις ειναι ομως οτι δεν προγραμματιζεται ο μαμα εγγεφαλος.
Υπαρχει ομως λυση και σε αυτο.
Θελει ψαξιμο ομως.
Στα λεω αυτα γιατι και εγω hgt εχω.
Εχω κανει ολα τα παραπανω αλλα δεν εχω βαλει παραλληλο εγεφαλακι.
Εχω κανει αλλο πραγμα που ειναι πιο ακριβο.
Το Hgt με παραλληλο εγγεφαλακι,ροικη,colombo bariani (custom specs) εκεντροφορους,φιλτρο και χταποδι παιρνει αλογα.
Το βασικο προβλημα που εχεις ειναι ομως οτι δεν προγραμματιζεται ο μαμα εγγεφαλος.
Υπαρχει ομως λυση και σε αυτο.
Θελει ψαξιμο ομως.
Στα λεω αυτα γιατι και εγω hgt εχω.
Εχω κανει ολα τα παραπανω αλλα δεν εχω βαλει παραλληλο εγεφαλακι.
Εχω κανει αλλο πραγμα που ειναι πιο ακριβο.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
- Τοποθεσία: P.Faliro
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
χταποδι κοιτα της supersprint δοκιμασμενο απο αρκετους και πολυ καλο , εξατμιση 55αρα με μεσαιο και τελικο κανονικα , ο καταλυτης η εκτος τελειως η αγωνιστικος , και φιλτρο θα ελεγα φιλτροχοανη Κ&Ν το βαρελακι ειναι λιγο προβλημα ισως να σου μπουκωνει.οποτε χοανη και σωληνας μεχρι την πεταλουδα κουρμπαριστος σε 70αρα διατομη.
με αυτα θα εισαι γυρω απο τα 145.μπορει να μην το πιστευεις οτι περνεις 15 αλογα με αυτα αλλα τοσα περνει συμφωνα με δυναμομετρισεις που εχω δει.
με αυτα θα εισαι γυρω απο τα 145.μπορει να μην το πιστευεις οτι περνεις 15 αλογα με αυτα αλλα τοσα περνει συμφωνα με δυναμομετρισεις που εχω δει.
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
- Τοποθεσία: P.Faliro
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
"lef21" με μπουζι μην ασχοληθεις!
Πριν δυο βδομαδες αλλαξα στο HGT μου με Denso ιριδιου (25 ευρω το κομματι!!) και δεν ειδα καμια διαφορα.
Με το φιλτρο ελευθερας που θες να βαλεις, λιγα πραγματα θα παρεις, απλα μετα θα εισαι πανετοιμος, για φουλ εξατμηση απο χταποδι και τα 150 αλογα περιπου, θα τα εχεις σιγουρα.
Πριν δυο βδομαδες αλλαξα στο HGT μου με Denso ιριδιου (25 ευρω το κομματι!!) και δεν ειδα καμια διαφορα.
Με το φιλτρο ελευθερας που θες να βαλεις, λιγα πραγματα θα παρεις, απλα μετα θα εισαι πανετοιμος, για φουλ εξατμηση απο χταποδι και τα 150 αλογα περιπου, θα τα εχεις σιγουρα.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
τα ντιζατα HGT φορανε αλλα μπουζι απο οτι τα επομενα ολα.
σε αυτα παρατηρουνται καποια θεματα με αλλαγη σε ιριδιου λογο ακιδων.
στα υπολοιπα δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τετοια αλλαγη.
την αλλαγη την κανεις οχι για να δεις διαφορα αλλα για να εχεις καλυτερο μπουζι σε ακραιες συνθηκες , κ το εχεις με τα ιριδιου.
εχω δοκιμασει και τα denso , και τα NGK τα ιριδιου κ τελικος αν και ολοι λενε το αντιθετο τα NGK ειναι ποιο ανθεκτικα.
ιδια ψυχροτητα με τα μαμα , εφοσον δεν υπαρχει αλλαγη στην κυλινδροκεφαλη- συμπιεση.
Οσον αφορα τα βαρελακια....
αν κανεις μια τετοια κινηση , ειναι λιγο ακριβη βεβαια, μονο BMC και το μεγαλο μαλιστα.
τα simota εχουνε μια μικρη , για το HGT, χοανη μεσα κ λιγο χαλια ποιοτητας , ειναι ποιο ευκολα στην χωροταξικη τοποθετηση , αλλα δεν αξιζει.
Αν μπορεσεις δε (γινεται αλλα θελει λιγο δουλεια...) να το τοποθετησεις το 70-150 μοντελο της BMC μεταξυ μπαταριας μοτερ τοτε ειναι μια χαρα.
μπουκωματα κ προβληματα με τα παραπανω δεν θα δεις ποτε.
αν δεις , καποιο αλλο προβλημα εχεις με το αμαξι σου η κατι αλλο σε κοβει απο τις τελικες σου.
δοκιμασμενο 1000%.
επισης τα αλογα που θα δεις με τα παραπανω _+ full εξατμιση με αγωνιστικο καταλυτη ειναι 145-147. Παραπανω ειναι "καλο" το δυναμομετρο, γενικα εισαι +15 με αυτα χοντρικα.
ειναι κατι που σε ολα ετσι παιζει.
σε αυτα παρατηρουνται καποια θεματα με αλλαγη σε ιριδιου λογο ακιδων.
στα υπολοιπα δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τετοια αλλαγη.
την αλλαγη την κανεις οχι για να δεις διαφορα αλλα για να εχεις καλυτερο μπουζι σε ακραιες συνθηκες , κ το εχεις με τα ιριδιου.
εχω δοκιμασει και τα denso , και τα NGK τα ιριδιου κ τελικος αν και ολοι λενε το αντιθετο τα NGK ειναι ποιο ανθεκτικα.
ιδια ψυχροτητα με τα μαμα , εφοσον δεν υπαρχει αλλαγη στην κυλινδροκεφαλη- συμπιεση.
Οσον αφορα τα βαρελακια....
αν κανεις μια τετοια κινηση , ειναι λιγο ακριβη βεβαια, μονο BMC και το μεγαλο μαλιστα.
τα simota εχουνε μια μικρη , για το HGT, χοανη μεσα κ λιγο χαλια ποιοτητας , ειναι ποιο ευκολα στην χωροταξικη τοποθετηση , αλλα δεν αξιζει.
Αν μπορεσεις δε (γινεται αλλα θελει λιγο δουλεια...) να το τοποθετησεις το 70-150 μοντελο της BMC μεταξυ μπαταριας μοτερ τοτε ειναι μια χαρα.
μπουκωματα κ προβληματα με τα παραπανω δεν θα δεις ποτε.
αν δεις , καποιο αλλο προβλημα εχεις με το αμαξι σου η κατι αλλο σε κοβει απο τις τελικες σου.
δοκιμασμενο 1000%.
επισης τα αλογα που θα δεις με τα παραπανω _+ full εξατμιση με αγωνιστικο καταλυτη ειναι 145-147. Παραπανω ειναι "καλο" το δυναμομετρο, γενικα εισαι +15 με αυτα χοντρικα.
ειναι κατι που σε ολα ετσι παιζει.
Punto HGT SC Evo