Bαρελακι carbon-μπουζι Ιριδιου σε HGT??

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
lef21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
Τοποθεσία: P.Faliro

Bαρελακι carbon-μπουζι Ιριδιου σε HGT??

Δημοσίευση από lef21 » Παρ Μάιος 23, 2008 4:39 pm

καλησπερα σε ολους...πιστευετε οτι με ενα carbon σιμοτα βαρελακι κ με μπουζι ιριδιου το hgt θα παρει κατι παραπανω?επισης πηγα για εξατμιση απο χταποδι κ μετα κ μου ειπε οτι εχει ηδη μεγαλους σωληνες κ να μην τους αλλαξω κ ετσι εβαλα μονο τελικο.τι λετε γι αυτο?


edit by Polatov:αλλαξα λιγο τον τιτλο.



Gex18
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2007 1:36 pm

Δημοσίευση από Gex18 » Παρ Μάιος 23, 2008 4:48 pm

Σου λενε βλακιες.
Το Hgt με παραλληλο εγγεφαλακι,ροικη,colombo bariani (custom specs) εκεντροφορους,φιλτρο και χταποδι παιρνει αλογα.
Το βασικο προβλημα που εχεις ειναι ομως οτι δεν προγραμματιζεται ο μαμα εγγεφαλος.
Υπαρχει ομως λυση και σε αυτο.
Θελει ψαξιμο ομως.
Στα λεω αυτα γιατι και εγω hgt εχω.
Εχω κανει ολα τα παραπανω αλλα δεν εχω βαλει παραλληλο εγεφαλακι.
Εχω κανει αλλο πραγμα που ειναι πιο ακριβο.

lef21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
Τοποθεσία: P.Faliro

Δημοσίευση από lef21 » Παρ Μάιος 23, 2008 4:55 pm

δεν θελω να παιξω με ροικη κ εκκεντροφορους.το θεμα ειναι αν απλα με βαρελακι κ μπουζι θα υπαρξει καποια εστω μικρη διαφορα,εχω αλλαξει κ φλαντζα με τις σωληνωσεις δεν ξερω τι να κανω γι αυτο θελω να δω αν καποιο απ τα παιδια εχει δει κατι απ αυτα κ με τους σωληνες...

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Παρ Μάιος 23, 2008 5:35 pm

χταποδι κοιτα της supersprint δοκιμασμενο απο αρκετους και πολυ καλο , εξατμιση 55αρα με μεσαιο και τελικο κανονικα , ο καταλυτης η εκτος τελειως η αγωνιστικος , και φιλτρο θα ελεγα φιλτροχοανη Κ&Ν το βαρελακι ειναι λιγο προβλημα ισως να σου μπουκωνει.οποτε χοανη και σωληνας μεχρι την πεταλουδα κουρμπαριστος σε 70αρα διατομη.

με αυτα θα εισαι γυρω απο τα 145.μπορει να μην το πιστευεις οτι περνεις 15 αλογα με αυτα αλλα τοσα περνει συμφωνα με δυναμομετρισεις που εχω δει.

lef21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
Τοποθεσία: P.Faliro

Δημοσίευση από lef21 » Παρ Μάιος 23, 2008 5:48 pm

κατι τετοιο ειχχα κ γω στο μυαλο μου για τωρα και το χταποδι λιγο αργοτερα..thnx!!!

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Παρ Μάιος 23, 2008 7:41 pm

φιλε Lef 21 τελικα ποια ειναι η ερωτηση σου???απο μπουζι και βαρελακι φτασαμε και μιλαμε για το πως θα παρει αλογα το hgt..
μηπως θελεις να ανδιατυπωσεις την ερωτηση?
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

lef21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
Τοποθεσία: P.Faliro

Δημοσίευση από lef21 » Παρ Μάιος 23, 2008 7:47 pm

φιλε polatov ρωταω αν απο μπουζι κ βαρελακι θα παρω κατι που να δω καποια διαφορα κ αν οντως οι σωληνα της εξατμισεις ειναι αρκετα φαρδια ωστε να μη θελει αλλαγη η αν την αλλαξω κ αυτη θα χει ακομα καλυτερο αποτελεσμα?

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Παρ Μάιος 23, 2008 9:26 pm

"lef21" με μπουζι μην ασχοληθεις!
Πριν δυο βδομαδες αλλαξα στο HGT μου με Denso ιριδιου (25 ευρω το κομματι!!) και δεν ειδα καμια διαφορα.
Με το φιλτρο ελευθερας που θες να βαλεις, λιγα πραγματα θα παρεις, απλα μετα θα εισαι πανετοιμος, για φουλ εξατμηση απο χταποδι και τα 150 αλογα περιπου, θα τα εχεις σιγουρα.
Εικόνα

Gex18
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2007 1:36 pm

Δημοσίευση από Gex18 » Σάβ Μάιος 24, 2008 12:53 am

Να σημειωθει οτι τα ιριδιου δεν ειναι και η καλυτρερη περιπτωση.
Σε εμενα οταν τα ειχα πρωτο βαλει μετα απο λιγο καιρο μου εκανε κομπλες ο κινητηρας και δεν επαιρνε μπροστα αμεσως.

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Σάβ Μάιος 24, 2008 8:46 am

ισως δεν ηταν ο σωστος τυπος και ηταν πιο ψυχρα απο οτι χρειαζοταν το μοτερ οποτε λογικο ηταν να μην επερνε ευκολα μπροστα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Μάιος 26, 2008 8:39 am

τα ντιζατα HGT φορανε αλλα μπουζι απο οτι τα επομενα ολα.
σε αυτα παρατηρουνται καποια θεματα με αλλαγη σε ιριδιου λογο ακιδων.
στα υπολοιπα δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τετοια αλλαγη.
την αλλαγη την κανεις οχι για να δεις διαφορα αλλα για να εχεις καλυτερο μπουζι σε ακραιες συνθηκες , κ το εχεις με τα ιριδιου.
εχω δοκιμασει και τα denso , και τα NGK τα ιριδιου κ τελικος αν και ολοι λενε το αντιθετο τα NGK ειναι ποιο ανθεκτικα.
ιδια ψυχροτητα με τα μαμα , εφοσον δεν υπαρχει αλλαγη στην κυλινδροκεφαλη- συμπιεση.
Οσον αφορα τα βαρελακια....
αν κανεις μια τετοια κινηση , ειναι λιγο ακριβη βεβαια, μονο BMC και το μεγαλο μαλιστα.
τα simota εχουνε μια μικρη , για το HGT, χοανη μεσα κ λιγο χαλια ποιοτητας , ειναι ποιο ευκολα στην χωροταξικη τοποθετηση , αλλα δεν αξιζει.
Αν μπορεσεις δε (γινεται αλλα θελει λιγο δουλεια...) να το τοποθετησεις το 70-150 μοντελο της BMC μεταξυ μπαταριας μοτερ τοτε ειναι μια χαρα.
μπουκωματα κ προβληματα με τα παραπανω δεν θα δεις ποτε.
αν δεις , καποιο αλλο προβλημα εχεις με το αμαξι σου η κατι αλλο σε κοβει απο τις τελικες σου.
δοκιμασμενο 1000%.
επισης τα αλογα που θα δεις με τα παραπανω _+ full εξατμιση με αγωνιστικο καταλυτη ειναι 145-147. Παραπανω ειναι "καλο" το δυναμομετρο, γενικα εισαι +15 με αυτα χοντρικα.
ειναι κατι που σε ολα ετσι παιζει.
Punto HGT SC Evo

lef21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 06, 2007 4:35 pm
Τοποθεσία: P.Faliro

Δημοσίευση από lef21 » Δευ Μάιος 26, 2008 3:15 pm

skinboy να σαι καλα...βοηθησες αρκετα μπορω να πω..!ευχαριστω

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”