Τι μπουζι σε sporting mk2b

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τρί Μάιος 20, 2008 4:02 pm

Μπουζί της fiat βάλε φίλε.Κι εγώ τα μανίσια έβαλα με 8€ το κομμάτι.
DCPR7E-N ή DCPR8E-N.

Για άλλη μάρκα ή με περισσότερες ακίδες ψιλοφοβάμαι να το ρισκάρω.Όχι για περίπτωση μηχανικού προβλήματος αλλά λόγω χρημάτων.



Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Μάιος 20, 2008 4:04 pm

safos.καθε 20 καλο ειναι να τα αλλαζεις.
ασε το βιβλιο..
ειναι πολυ φθηνα και κριμα να μην εχει καλο σπινθηρα λογο φθορας.

ακομα και τα καλα κ ακριβα καλο ειναι να αλλαζωνται ποιο συχνα.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Μάιος 20, 2008 4:15 pm

geνικα να θυμαστε:
φρεσκα μουζι
φρεσκα λαδια
καθαρο φιλτρο αερα , δινει μακροζωια στον κινητηρα σας. Μην εξαντλειται τα περιθωρια τους φροντιστε τα νωριτερα η σε σωστο χρονικο διαστημα..
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Coach » Τρί Μάιος 20, 2008 4:29 pm

Εχεις δικιο Πετραν.Φυσικα λαδια και φιλτρο τα προσεχα αλλα τωρα και τα μπουζι!Ευχαριστω ολους!
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Μάιος 22, 2008 7:55 pm

Μπουζι ιδια με τα εργοαστασιακα να βαλεις που ειναι και ανθεκτικα και ικανοποιητικα για ενα κινητηρα χωρις εκτενης μετατροπες.Βεβαιως η αλλαγη τους πρεπει να γινεται πολυ νωριτερα απο τις 40.000 χλμ.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Coach » Πέμ Μάιος 22, 2008 9:25 pm

Καθε 20000 ειναι καλα πιστευω!Thanks!
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
dimitris95
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 657
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 12:25 pm
Τοποθεσία: Μετς και Ν.Βουτζάς (Ραφήνα)

Δημοσίευση από dimitris95 » Παρ Μάιος 23, 2008 8:06 pm

συγγνωμη ρε παιδια αλλα αν θυμαμαι καλα ο κατασκευαστης λεει αλλα γη μπουζι σε καθε μεγαλο σερβις, δηλ καθε 20.000χλμ.. τοθλαχιστον στο δικο μου.. μκ2β σπορτινγκ..
κ στο σερβις των 20.000 μου ειχε πει ο τυπας στην αντιπροσωπεια δειχνοντας μου το μπουζι "βλεπεις ποση πορσελανη εχει ακομα;; μια χαρα αντεχε.. αν θες οταν τελειωσει η εγγυηση μπορεις να τα αλλαζεις κ καυε 30.000χλμ.. δ εχουν αναγκη"..
ο,τι να ταν ελεγε;;
d.i.s.p.i.c.

μα οποιος δ χασει στα λεφτα κ στην αγαπη δ εχει μαθει τη ζωη...

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Coach » Παρ Μάιος 23, 2008 9:13 pm

Φιλε dimitris95 και εγω μκ2β sporting εχω.αμα κοιταξεις το βιβλιο μεσα για αλλαγη μπουζι λεει στα 40000 και μετα στα 80000.Κοιταξε το και θα δεις!
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Παρ Μάιος 23, 2008 9:18 pm

"dimitris95", στα 40.000 χλμ λεει αντικατασταση ο κατασκευαστης, τουλαχιστο για τα δικα μου Sporting Speedgear και HGT.
Τα ποιο καινουργια μοντελα, τα λεει για 60.000.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από punto1410 » Παρ Μάιος 23, 2008 10:29 pm

Παιδια, η αλλαγη μπουζι με αλλα aftermarket μπορει να φερει αυξηση αποδοσης??
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Παρ Μάιος 23, 2008 11:14 pm

Οχι!!! :cool:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Μάιος 24, 2008 9:04 pm

Ισως ναι ισως οχι..:-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιουν 02, 2008 12:31 pm

εγω ειχα αντικαταστησει τα μαμα με πλατινας κ το μονο που ειδα ηταν το χρωμα της καυσης....... γινοτανε πιο σωστη καυση με τα πλατινας (οσο ημουν ά σταδιο).
Πλεον χρησιμοποιω ιριδιου, αν κ ειναι πολυ ιδιοτροπα κ δεν συγχορουν λαθη, ειναι απιστευτα κατα το μιζαρισμα κ τα ρεπριζ........ αλλα με το χερι στην φωτια!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Ιουν 02, 2008 12:34 pm

hammersword έγραψε:εγω ειχα αντικαταστησει τα μαμα με πλατινας κ το μονο που ειδα ηταν το χρωμα της καυσης....... γινοτανε πιο σωστη καυση με τα πλατινας (οσο ημουν ά σταδιο).
Πλεον χρησιμοποιω ιριδιου, αν κ ειναι πολυ ιδιοτροπα κ δεν συγχορουν λαθη, ειναι απιστευτα κατα το μιζαρισμα κ τα ρεπριζ........ αλλα με το χερι στην φωτια!
Μπορείς να γινεις λίγο πιο σαφής ρε Πατρινε???Τί εννοείς με το χέρι στη φωτιά?Τί μπουζί έχεις βάλει?NGK?Denso?Πόσο το μαλλί??? :cool:

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Ιουν 02, 2008 12:59 pm

Παιδια...
θελετε να μου πειτε οτι καταλαβαινετε την διαφορα σε αλλαγη μπουζι , μια διαφορα πχ να πουμε της ταξης πχ του 1 ιππου ? και αμα ?
ειμαι 99% σιγουρος οτι αμα δεν σας πει κατι καποιος , κ παρει το αμαξι , σας φορεσει ¨:
1) μαμα μπουζι
2) ιριδιου μπουζι
3) πλατινενια μπουζι

παντα ιδιας ψυχροτητας κ σας δωσει το αμαξι σας να το κανετε μια βολτα (πχ 3 χιλιομετρα) κ μετα παλι επαναλαβει τις αλλαγες παντα με καινουργια μπουζι , δεν θα νιωσετε τιποτα.....

Ο λογος που αντικαθιστας τα μαμα με κατι αλλο , πχ ιριδιου, ειναι για καλυτερο υλικο , και αξιοπιστια κατω απο σκληρες συνθηκες.
κ εγω πχ χρησιμοποιω ιριδιου NKG.
τα αλλαζω MAX ανα χρονο (5 αγωνες βια) κ σε χιλιομετρα μπορεις να πεις ουτε 5000κμ.
Ο λογος που φοραω ιριδιου ειναι απλα οπως ειπα καλυτερο υλικο κ αξιοπιστια. οταν τα βγαζω ειναι σε καλυτερη κατασταση απο αλλα.
παντα ιδια ψυχροτητα με τα μαμα μου , αφου δεν υπαρχει αναγκη για κατι αλλο.

διαφορα στις ρεπριζ ειχα δει κ εγω, αλλα σε ενα απλο τεστ ειδαμε οτι κ τα μαμα να βαλεις ολοκαινουργια παλι διαφορα βλεπεις. απλα γιατι ειναι καινουργια.
τωρα αμα καποιος οδηγος ειναι δυναμομετρο κ νιωθει τον 1-2 ιππους στα 120 αλογα μοτερ ας πουμε , οκ παω πασο.....
Punto HGT SC Evo

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”