Αλλαγή καταλύτη σε mk2b sporting

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Τρί Απρ 29, 2008 1:26 am

Spartiatis No2 έγραψε:Καλά, μπορεί να μην κάηκε και από την απουσία καταλύτη αλλά από τίποτε άλλο.

'Εχει κάποιος να μου πεί για μία πραγματική τέτοια μετατροπή και όχι τι γίνεται θεωρητικά; Αποκλείεται να μην έχει αλλάξει καταλύτη σε αυτό το αμάξι...
όχι φίλε μου,μιλάμε για καθαρά απουσία καταλύτη που έκανε τον Λ να δουλεύει 'υπερωρίες' και στο τέλος να παραδόσει πνεύμα!ήταν λογικό,το αμάξι πεταγε υδρογονάνθρακα πίσω όταν βγήκε ο καταλύτης...Εγώ πιστεύω ότι θες επώνυμο βελτιωτή,οποιαδήποτε άλλη λύση μου φαίνεται μεσοβέζικη,όλο και κάτι δεν θα σου αρέσει ή όλο και κάτι θα ήθελες αλλιώς..Θες χταπόδι 4-1-2-3 αν δεν κάνω λάθος.Το check engine είναι σχεικό το αν θα σου το ανάβει όπως είπαν οι προλαλήσαντες.

Υ.Γ. Πρόσφατα έμαθα για γνωστό εξατμισά ότι πήρε κουρμπαδόρο που χάνει κατά πολύ λίγότερο από όλους τους υπόλοιπους στην Ελλάδα όταν κουρμπάρει σωλήνα..Και εννοώ για διάμετρο.



Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”