Αλλαγή καταλύτη σε mk2b sporting

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Αλλαγή καταλύτη σε mk2b sporting

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Κυρ Απρ 27, 2008 12:38 pm

Παιδιά, θέλω να βελτιώσω λίγο ακόμα το Puntάκι μου και θα χρειαστώ τα φώτα σας...

Στο αμάξι μου έχει γίνει αλλαγή μεσαίου - τελικού και θέλω να τοποθετίσω έναν πιο ελέύθερο καταλύτη και μάλλον αργότερα πρόγραμμα...

Θέλω τα φώτα σας γιατί έχω ακούσει διάφορα και ζητώ να μου πεί κάπιος που ξέρει. Αλλάζει μόνο ο καταλύτης ( ως γνωστόν σείναι κολλημένος πάνω στο χταπόδι) ή για να γίνει αυτό θέλει και το χταπόδι αλλαγή.

Με τους αισθητήρες λ τι γίνεται. 'Εχω ακούσει για check engine ή οτι μπορεί να μην διαβαζουν σωστά εαν γίνει κάποια αλλαγή...

Σας ευχαριστω προκαταβολικά...



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Απρ 27, 2008 2:40 pm

Moνο αν τοποθετησεις κεραμικο καταλυτη σαν τον εργοστασιακο δεν θα χρειαστεις τιποτα..Επειδη ομως μιλαμε για βελτιωση,θα φτιαξεις ενα χταποδι και θα τοποθετησεις μεταλλικο καταλυτη.Επειδη ο μεταλλικος θα μπει απο κατω απο το σασι θα χρειαστει να επεκτεινεις τους Λ,που ομως δεν ειναι κατι φοβερο αρκει να βαλεις το σωστο(ωμικα) καλωδιο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Κυρ Απρ 27, 2008 6:43 pm

Πιστευω οτι σε καλυψε πληρως ο Κωνσταντινος!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Κυρ Απρ 27, 2008 7:48 pm

Δεν ξέρω αν με έχει καλύψει πλήρως. 'Εχω ακούσει ιστορίες και ιστορίες. Από κανένα πρόβλημα μέχρι δεν δουλεύει σωστά. Και επειδή η μετατροπή αυτή θα παίξει σίγουρα στα 600 ευρώ και βάλε, μπορεί κάποιος να μου πεί εάν έχει κάνει κάτι και δούλεψε?

Κάποιος που τα έχει αλλάξει να μου πει τι είδε από απόδοση, αν είχε κανένα πρόβλημα, που πως πόσο και όλα αυτα...

Να δω κι εγώ πρακτικά τι γίνεται, όχι μόνο θεωρητικα...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Απρ 27, 2008 11:59 pm

Εγω δεν σου μιλησα θεωρητικα..Εγω σου ειπα πως δεν θα εχεις προβλημα με το check engine.Απο εκει και περα που(πχ SS) και ποσο ειναι αλλο θεμα το οποιο εχει να κα νει με το ποσο κοστισε σε καποιους καθως και τι αυξηση αποδοσης ειδαν.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Δευ Απρ 28, 2008 10:55 am

'Εχεις κάνει κάτι εσύ πάνω σε αυτό το θέμα?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Απρ 28, 2008 1:39 pm

Στο δικο μου αμαξι οχι.Αν ενδιαφερεσαι για 1.4 ενας φιλος στον Βολο μονο που δεν ασχολειται με το φορουμ.Την διαδικασια την ειχε κανει εδω και πολλα χρονια ο Fastbill5000 οπως και ο Alfista_guru χωρις κανενα προβλημα.Επισης skinboy εχει γραψει εδω και καιρο, πως και χωρις καταλυτη δεν ειχε check engine.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Απρ 28, 2008 3:15 pm

Χωρίς καταλύτη σε καμιά περίπτωση δεν θα το πρότεινα...Έχω δει Λ να καίγεται από απουσία καταλύτη....

Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Δευ Απρ 28, 2008 4:23 pm

Καλά, μπορεί να μην κάηκε και από την απουσία καταλύτη αλλά από τίποτε άλλο.

'Εχει κάποιος να μου πεί για μία πραγματική τέτοια μετατροπή και όχι τι γίνεται θεωρητικά; Αποκλείεται να μην έχει αλλάξει καταλύτη σε αυτό το αμάξι...

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Δευ Απρ 28, 2008 4:42 pm

κοιτα το θεμα ειναι οτι τα λεφτα ειναι πολλα και η δουλεια θα πρεπει να γινει πολυ καλη για να δουλεψει χταποδι καταλυτης.
απο κει και περα ο P.A .... τα λεει πολυ σωστα.εγω απλα θελω να συμπληρωσω οτι ΔΕΝ κανουν ολοι οι καταλυτες για το αμαξι σου και μπορει να σου αναβει check απο το λαθος καταλυτη.
σε μκ2 που ειναι η ιδια περιπτωση εχει δουλεψει μια χαρα χωρις να αναβει check αλλα με μικρη αποδοση και τελικα δεν αξιζε ισως γιατι μιλαμε για 1200...
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
punto_x_spoting
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 6:35 pm
Τοποθεσία: παιανια

Δημοσίευση από punto_x_spoting » Δευ Απρ 28, 2008 4:55 pm

Φίλε, Spartiati n2, εγώ την έχω κάνει αυτή τη μετατροπή σε αυτό το αμάξι(mk2b). Δεν έχεις κανένα πρόβλημα με τον καταλύτη και αισθητήρες λ... Τώρα, από απόδοση είναι αρκετά θα έλεγα ικανοποιητική! Εγώ με το χταπόδι και τον καταλύτη μου πήγε 420Ε (αν θες φωτο στο προσωπικό album)


-Edit by TaRaNTuLa- Παρακαλείστε να μη χρησιμοποιείτε greeklish, αλλά ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες.

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Δευ Απρ 28, 2008 5:54 pm

paidia δεδομενου οτι τα τουτου μας ειναι αρκετα φημωμενα μια τετοια αλλαγη αλλα με σωστη κ καλη δουλεια πιστευω οτι μονο + μπορει να δωσει. τωρα φιλε μου επειδη ολο κατι τυχαινει κ δε το κανω, σε εμενα μου ζητησαν 350 χταποδι και 250 καταλυτη με τοποθετηση δωρεαν. χειροποιτηο χταποδι που σε συνδυασμο με το υπολοιπο σε μενα με 48 σωληνες μεσαιο τελικο κ χταποδοκαταλυτη + προγραμμα ο εξατμισας αναφερει +8 αλογα περιπου. αλλα τι να σου πω. φιλε punto_x_spoting an θες στειλε μου με πμ την αλλαγη που εχεια κανει κ που γτ η τιμη ειναι πολυ συμφερουσα κ για τη δουλεια που λες...ευχαριστω εκ των προτερων

Άβαταρ μέλους
TaRaNTuLa
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1439
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!

Δημοσίευση από TaRaNTuLa » Δευ Απρ 28, 2008 7:25 pm

Φίλε punto_x_sporting, είχες αναφέρει σε άλλο topic πως για 2 posts θα έκανες χρήση greeklish. Δε θα το κάνουμε μόνιμο όμως! Γνωρίζεις καλά τους κανόνες του forum για το εν λόγω θέμα...
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...

Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!

Ν&Ν

Άβαταρ μέλους
siiiii
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 20, 2005 7:39 am

Δημοσίευση από siiiii » Δευ Απρ 28, 2008 8:45 pm

εχω βαλει εγω μεταλικο (αμερικατ)τον ειχα παρει 240 ευ.καταλυτη και χταποδι,τωρα οσο για τον αισθητηρα μπενει στο χταποδι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και εχει καλες αποδοσεις.μονο που εχει λιγο θορυβο.
εχω και punto παμε μια βολτα?

Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Δευ Απρ 28, 2008 10:24 pm

Γενικώς δεν έχει βγάλει κάποιος κάτι συγκεκριμένο για το αμάξι αυτό οπότε πάμε κατασκευή...

Το ξέρω οτι θα κινηθώ γύρω στα 600 ευρώ, μπορεί λίγο πάνω, λίγο κάτω.

Θέλω να είναι κάτι ποιοτικό πάντως, να μην είναι της πλάκας...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”