Σελίδα 3 από 3

Re: Καίει λάδια - Βελτίωση μοτέρ HGT

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 09, 2011 2:40 pm
από holiday_st
Καλωσηρθα στο club και γω!Σε κατι αναστοφες μου αναβε λαμπακι για χαμηλη σταθμη λαδιων...Το τσεκαρα σημερα και σε περιπου 3.000 χλμ μου εκαψε 2+ λιτρα!Βεβαια οφειλω να παραδεχτω πως το δουλευα στα κοκκινα ολη την ωρα...Διαρροη δεν εχει πουθενα...Καπνο δεν εχω δει αλλα επειδη το αφηνω ωρα να ζεσταθει στο ρελαντι μπορει να καει οτι λαδι υπαρχει στη βαλβιδα απο τα τσιμουχακια και μετα να στρωνει!Και σκεφτομαι επειδη το αμαξι το εχω για δευτερο και βγαινει μονο για ταρζανιες μηπως να αλλαζω λαδακια καθε 3000χλμ (με συμπληρωμα στο ενδιαμεσο) η δεν κανει να δουλευει με σφιχτο λαδακι ολη την ωρα???

Re: Καίει λάδια - Βελτίωση μοτέρ HGT

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 09, 2011 2:47 pm
από holiday_st
markou_hgt έγραψε:geia sas paidia.epeidh diabasa diafora gia filtro se hgt kai mperdeutika...telika poia einai h kaluterh epilogh filtrou??bmc cda 70-150 h kati allo???
___________________________________________________________
edit by Orange:Φιλτατε, στο forum του Puntoclub.gr
γραφουμε με μικρους Ελληνικους χαρακτηρες
και οχι με greeklish.

Ευχαριστω.
Αν και offtopic απο οτι εχω καταλαβει το καλυτερο φιλτρο για HGT ειναι το pipercross αλλα θελει πατεντες για να δουλεψει σωστα και προσοχη στα νερα και μετα ειναι το typhoon kit της k&n οπου μπαινει πανευκολα και με την καποτουλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο με τα νερα!εχω την εντυπωση οτι το bmc εχει θεμα στα ψηλα!Το typhoon παντως που φοραω κανει πολυ τιμια δουλεια και τρομοκρατει με τον ηχο του πανω στη ροπη!!

Re: Καίει λάδια - Βελτίωση μοτέρ HGT

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 5:42 pm
από iceman_n
holiday_st έγραψε:Καλωσηρθα στο club και γω!Σε κατι αναστοφες μου αναβε λαμπακι για χαμηλη σταθμη λαδιων...Το τσεκαρα σημερα και σε περιπου 3.000 χλμ μου εκαψε 2+ λιτρα!Βεβαια οφειλω να παραδεχτω πως το δουλευα στα κοκκινα ολη την ωρα...Διαρροη δεν εχει πουθενα...Καπνο δεν εχω δει αλλα επειδη το αφηνω ωρα να ζεσταθει στο ρελαντι μπορει να καει οτι λαδι υπαρχει στη βαλβιδα απο τα τσιμουχακια και μετα να στρωνει!Και σκεφτομαι επειδη το αμαξι το εχω για δευτερο και βγαινει μονο για ταρζανιες μηπως να αλλαζω λαδακια καθε 3000χλμ (με συμπληρωμα στο ενδιαμεσο) η δεν κανει να δουλευει με σφιχτο λαδακι ολη την ωρα???
μαλλον πρεπει και εσυ να εισαι παθων τον ευθυγραμισμενων ελατηριων σε καποιον κυλινδρο...αστοχια και λαθος της φιατ...