Καίει λάδια - Βελτίωση μοτέρ HGT

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τετ Νοέμ 14, 2007 11:59 am

bill33 έγραψε:Τα ελατηρια ηταν ευθυγραμισμενα στα 3 απο τα 4 πιστονια!!
Γι' αυτο ακριβως το προβλημα μιλαμε.Ευχαριστω bill33.Πιστευω να βοηθησαμε πολυ τον tzoutzis.


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Νοέμ 14, 2007 12:54 pm

bill33 , εισαι ο 5ος η 6ος που το επιβεβαιωνει !!! :-)

στην αρχη τοτε το 2003 , πιστευα οτι επεσα σε περιπτωση μοτερ απλα...

αλλα μετα απο 1 κιολας χρονο οταν ειδα αλλα 2-3 αμαξια με το παραπανο θεμα που λες , ειπα οτι τελικα εχουνε κανει αλχιμια...
το θεμα ειναι οτι απλα το μοτερ δουλευει μια χαρα , δεν παρουσιαζει κατι, και το λαδι παει περιπατο για τον παραπανο λογο που αναφερεις.
και αμα πεσεις σε φωστηρες σου λενε κατι πραγματα που ειναι να βγαζεις μαλλια !!!
Ειναι παντος κριμα και αμαρτια συγχρονος, να κανω βολτα με 8000κμ μοτερ ολοκαινουργιο αμαξι 3-4 μηνων , και να βλεπω να λειπει λαδι....
και το ιδιο αμαξι με διορθωμενη την *πειτε το οπως θελετε, να δουλευει τωρα εδω και 60.000κμ και τα τελευταια σε σκληρες συνθηκες και να βλεπω να εχει απωλεια 100gr περιπου ανα 2000 - 2500κμ και ολα αυτα τα λαδια απωλειας να εχουνε βγει στο δοχειο απο αναθυμιασεις.....

κριμα που δεν κανανε τοτε μια ανακληση.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Νοέμ 14, 2007 12:59 pm

να πω επισης οτι σε αυτες τις περιπτωσεις το μονο που θελει προσοχη ειναι να μην μενεις απο λαδι χαμηλα διοτι σε τσιτωματα τοτε (με την σταθμη χαμηλα) δυστηχως αρχιζεις να αναβεις τα κουζινετα στροφαλου.

Ειληκρινα προσωπικα ειμαι υπερευχαριστημενος απο το μοτερ και το μηχανικο συνολο του HGT που δεν λυνω το μοτερ για να το βελτιωσω διοτι το λυπαμαι , οσο περιεργο και αν ακουγεται, ξερετε ειναι καλο να ξερεις οτι μηχανικα δεν εχεις κανενα λογο να ασχοληθεις με κατι, απλα βαζεις μπροστα και φευγεις.
και δοξα το θεο στο μοτερ μου εχουνε γινει πραγματα που ολοι ακομα και τωρα λενε οτι κατι τετοιο δεν προκυτε να δουλεψει ποτε.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Νοέμ 14, 2007 1:00 pm

skinboy έγραψε:και αμα πεσεις σε φωστηρες σου λενε κατι πραγματα που ειναι να βγαζεις μαλλια !!!
Που να παω και εγω..χαχαχα

Δυστυχως δεν το κανανε οι * (φωστηρες) ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Δημοσίευση από bill33 » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:08 pm

Orange έγραψε:
bill33 έγραψε:Τα ελατηρια ηταν ευθυγραμισμενα στα 3 απο τα 4 πιστονια!!
Γι' αυτο ακριβως το προβλημα μιλαμε.Ευχαριστω bill33.Πιστευω να βοηθησαμε πολυ τον tzoutzis.
Kαι σκεψου οτι σε καθε πιστονι αναλογει και ενα μπεκακι που ψεκαζει λαδι!!!Σιγουρα αυτο επιδεινώνει την καταναλωση λαδιου.

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Δημοσίευση από bill33 » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:10 pm

bill33 έγραψε:
Orange έγραψε:
bill33 έγραψε:Τα ελατηρια ηταν ευθυγραμισμενα στα 3 απο τα 4 πιστονια!!
Γι' αυτο ακριβως το προβλημα μιλαμε.Ευχαριστω bill33.Πιστευω να βοηθησαμε πολυ τον tzoutzis.
Kαι σκεψου οτι σε καθε πιστονι αναλογει και ενα μπεκακι που ψεκαζει λαδι!!!Σιγουρα αυτο επιδεινώνει την καταναλωση λαδιου.
...οταν ηδη εχεις προβλημα

tzoutzis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 13, 2007 10:31 pm
Τοποθεσία: hlioupoli

Δημοσίευση από tzoutzis » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:12 pm

φιλε skinboy ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες!αλλα γιατι να παρουσιαζει τετοιο προβλημα σε τοσα λιγα χιλιομετρα?το αμαξι ειναι μαμα δεν εχει πειραχτει!

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:14 pm

ειναι αστοχια απο το εργοστασιο, δεν εμφανιζεται στην πορεια.
το αγοραζεις και το εχει το κουσουρι
Punto HGT SC Evo

tzoutzis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 13, 2007 10:31 pm
Τοποθεσία: hlioupoli

Δημοσίευση από tzoutzis » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:22 pm

skinboy έγραψε:ειναι αστοχια απο το εργοστασιο, δεν εμφανιζεται στην πορεια.
το αγοραζεις και το εχει το κουσουρι
ποσο θα μου παει περιπου η επισκευη του μοτερ?
μιας και θα ανοιχτει το μοτερ μηπως θα ηταν καλο τωρα που ειναι στα 41.000 να αλλαξω και τα λουρια καθωσς και αν στο μελλον βαλω τουρμπο να αλλαξω και κανα πιστονακι?

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Δημοσίευση από bill33 » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:25 pm

tzoutzis έγραψε:
skinboy έγραψε:ειναι αστοχια απο το εργοστασιο, δεν εμφανιζεται στην πορεια.
το αγοραζεις και το εχει το κουσουρι
ποσο θα μου παει περιπου η επισκευη του μοτερ?
μιας και θα ανοιχτει το μοτερ μηπως θα ηταν καλο τωρα που ειναι στα 41.000 να αλλαξω και τα λουρια καθωσς και αν στο μελλον βαλω τουρμπο να αλλαξω και κανα πιστονακι?
Καλο ειναι να αλλαξεις τα λουρια αφου θα λυσεις μηχανη,αλλωστε εχουν χλμ τ λουρια σου.Εγω αλλαζω λουρια και τρομπα νερου καλου κακου.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:37 pm

σωστος.

τωρα σχετικα με τα πιστονακια.
Αλλες οι προδιαγραφες στα turboΠιστονα , δεν μπορεις να τα βαλεις τωρα και να αποφασισεις μετα απο 1 χρονο η πχ 10.000χλμ να το turbiσεις.

αυτα αποφασιζεις και πρατεις αναλογα και μια και καλη σωστα η καθολου.

εγω δεν πληρωσα φραγκο για την δουλεια ολη αφου το αμαξι ητανε 3-4 μηνων και σε 5ετη εγγυηση
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τετ Νοέμ 14, 2007 3:33 pm

Το να ανοιχτει το μοτερ, υπολογιζε καπου στα 500~600 ευρω.Απο εκει και επειτα πλεον των δεδομενων ανταλακτικων (ελατηρια-τσιμουχες-φλατζες) οτι αλλο ζητησει.Για τα μπιστονια σαφως και πρεπει να εχεις καταληξει το τι θες να κανεις και να τι υλοποιησεις την ιδια ωρα ομως.Ιμαντες, χρονισμο και τρομπα, καλο θα ηταν να αλαχτουν κι αυτα, αφου εφτασες εκει.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Τετ Νοέμ 14, 2007 3:55 pm

+1
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Νοέμ 14, 2007 3:57 pm

kai ena μεταβλητο για να μην λυνεις λουρια μετα....;-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
markou_hgt
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Απρ 06, 2008 6:23 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδα

Re: Καίει λάδια - Βελτίωση μοτέρ HGT

Δημοσίευση από markou_hgt » Δευ Σεπ 07, 2009 8:48 pm

geia sas paidia.epeidh diabasa diafora gia filtro se hgt kai mperdeutika...telika poia einai h kaluterh epilogh filtrou??bmc cda 70-150 h kati allo???
___________________________________________________________
edit by Orange:Φιλτατε, στο forum του Puntoclub.gr
γραφουμε με μικρους Ελληνικους χαρακτηρες
και οχι με greeklish.

Ευχαριστω.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”