Σελίδα 3 από 3

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 2:38 pm
από Spartiatis No2
Φίλε και πατριώτη, δεν χάνεις πουθενά με αυτήν την αλλαγή. Δεν θα καταλάβεις διαφορά, μόνο καλύτερο πάτημα. Εγώ είχα τα Pirelli P6000 που φόραγε εξ'αρχής σε διάσταση 185/55/15, και όταν άλλαξα έβαλα pilot exalto 2 σε διάσταση 195/50/15 και το αμάξι είναι χαρτί. Το καλό βέβαια οτι το λάστικο πλέον προεξέχει της ζάντας και δεν την τρώω στα παρκαρίσματα.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 2:43 pm
από P.A.D.R.C
Spartiatis No2 έγραψε:Φίλε και πατριώτη, δεν χάνεις πουθενά με αυτήν την αλλαγή. Δεν θα καταλάβεις διαφορά, μόνο καλύτερο πάτημα. Εγώ είχα τα Pirelli P6000 που φόραγε εξ'αρχής σε διάσταση 185/55/15, και όταν άλλαξα έβαλα pilot exalto 2 σε διάσταση 195/50/15 και το αμάξι είναι χαρτί. Το καλό βέβαια οτι το λάστικο πλέον προεξέχει της ζάντας και δεν την τρώω στα παρκαρίσματα.
Oυτε με το pirelli τρωγονταν..Και οσον αφορα την διασταση ,οπως το εχω ξαναπει ,τουλαχιστον για την δικη μου οδηγηση ,δεν μου αρεσει η πληροφορηση που δινει (οχι παντα,αλλα μερικες φορες).Ισως να φταιει και η αναρτηση μου,αλλα συνηθως το καταλαβαινω σε σημεια που δεν ζοριζεται!
Οσον αφορα τον tarantula ,απ΄οσο ξερω εχει 60αρι(trofeo) οποτε καλο ειναι να πεσει σε διασταση..ειδικα σε φαρδος!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 3:05 pm
από polatov
το ξαναλεω γιατι τα μπερδευετε....185/55/14 και οχι! 15!ειναι η καταληλοτερη διασταση για μενα για 80αρι και 60αρι...οποιαδηποτε αλλη επιφερει αρνητικο αποτελεσμα....

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 3:09 pm
από P.A.D.R.C
polatov έγραψε:το ξαναλεω γιατι τα μπερδευετε....185/55/14 και οχι! 15!ειναι η καταληλοτερη διασταση για μενα για 80αρι και 60αρι...οποιαδηποτε αλλη επιφερει αρνητικο αποτελεσμα....
Kανεις πολυ μεγαλο λαθος για 2 λογους..
1ον τα μκ2Β trofeo εχουν 15αρα ζαντα..
2ον 185 σε 60αρι ειναι θανατος,ποσο μαλλον μεγαλυτερο φαρδος!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 3:14 pm
από polatov
τα μκ2β στην απλη εκδοση με τα 80 εχουν 185/60/14
και για 60αρι και για 80αρι ειναι καταληλη διασταση με ισως λιγες απωλειες για το 60αρι..γνωμη μου για το 80αρι αλλα και γνωμη παιδιου αο το κλαμπ που εχει 60αρι

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 6:08 pm
από vdsracing
P.A.D.R.C έγραψε: Kανεις πολυ μεγαλο λαθος για 2 λογους..
1ον τα μκ2Β trofeo εχουν 15αρα ζαντα..
2ον 185 σε 60αρι ειναι θανατος,ποσο μαλλον μεγαλυτερο φαρδος!
Εχω το 60αρι και μετά απο 3 αλλαγές σε διάσταση και με γνώμονα πάντα την απόδοση αποκλειστικά(επιτάχυνση-φρένα-κράτημα) και οχι την εμφάνιση εχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα.Η καλύτερη διάσταση για το 8v είναι η 175-65-14 σε 5,5χ14 ζάντα.Το αυτοκίνητο είναι πολύ ικανοποιητικό με αυτή την διάσταση.
Τώρα φοράω 185-60-14 σε ζάντα sporting με αποτέλεσμα ελάχιστα χειρότερες επιταχύνσεις,ίδια τελική,λίγο καλύτερο κράτημα και καλύτερο έλεγχο στα φρένα.Καλή δοκιμή θα ηταν η 185-55-14 με σκοπό να κοντύνει λίγο η τελική σχέση μετάδοσης μιας και εχω πολύ μακρύ σασμάν αλλά δεν το εχω δοκιμάσει.

Η 15άρα σε 60αρι δεν είναι σωστή,είναι απλά ωραία.Όπως και η 17αρα στο gpSporting αλλά...