Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 11:49 pm
από lacatascopa
Ναι ρε παιδιά. Που να τα βάλω 50 άλογα; Δεν χωράνε στο Punto.
Οι στροφές είναι μεγάλη χαρά αλλά αν βάλω μεγαλύτερη ζάντα(σε πλάτος) δεν θα κόβει στην επιτάχυνση;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 11:58 pm
από grhgorhsptol
+50 άλογα μια χαρά χωράνε στο πούντο.!
Αν αλλάξεις και βάλεις από 185 σε 205 σίγουρα θα κόψει αν βάλεις όμως 195 δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά (ούτε που θα την καταλάβεις).
Οι περισότεροι από 185/55/15 βάζουν 195/50/15 γιατί γίνεται το αμάξι πιο νευρικό και για να μην μαγουλιάζει πολύ το λάστιχο στις στροφές (είναι και πιο φθηνό).

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 12:11 am
από lacatascopa
Και πόσο θα μου κοστίσει αυτή η ιστορία στο περίπου;

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 12:17 am
από grhgorhsptol
τα λάστιχα παίζουν σε διάφορες τιμές ανάλογα με την μάρκα που θα βάλεις.
εγώ πχ που έβλαλα michelin pilot exaltoII έκαναν 350Ε και από ότι ξέρω είναι από τα πιο ακριβά.μπορείς να βρείς και με 270Ε όμως.

Για ζάντα δεν ξέρω να σου πω...κι αυτές ανάλογα με την μάρκα πάνε...υπάρχουν και με 350Ε αλλά και με 1000+Ε.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 12:30 am
από GRIGIO
Προσωπικά δεν προτείνω την 195-50-15 στο 80άρι...Κόβει πολύ,όχι σε επιτάχυσνη αλλά σε νευρικότητα.Αισθητή η διαφορά φίλε.Στην επόμενη αλλαγή θα βάλω 185-55-15 και ας πληρώσω 500 ευρώ λάστιχο.Α και λάστιχο θα μπει Toyo Proxes T1R.Άριστο λάστιχο...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 10:39 am
από P.A.D.R.C
Το παιδί δεν μιλάει για 50-70 άλογα...τα πράματα που θέλει να βάλει θα του δώσουν το πολύ 20άλογα γι'αυτό και το είπα.
oπως ειπα και πιο πανω αυτη ειναι η δικη μου αποψη στο θεμα της βελτιωσης γενικοτερα και την θεωρω σωστοτερη..Βεβαιως αν ας πουμε τωρα βαλει brembo 4πιστονα και coilover,ναι σιγουρα δεν θα χρειαστει να ασχοληθει μετα..

Οσο για τα λαστιχα 270 λιγο δυσκολο,αλλα γυρω στα 300 εφικτο για Michelin..Μιλαω για διασταση 195/50/15.Βεβαιως σε αλλες μαρκες ή αλλες κατηγοριες εχει και πιο φθηνα.Παρολα αυτα δεν εχεις λογο να ξεφυγεις σε πλατος γιατι το αμαξι,ναι μεν παταει καλυτερα στον δρομο (και αντιστοιχως φρεναρει) αλλα χανει σε ενα μικρο βαθμο απο την αποκριση και την πληροφορησιμοτητα του.Προσωπικη μου αποψη,μιας και δεν εχω το 80αρι ειναι να βαλεις το setup απο το προηγουμενο το sporting (1.2) σε ζαντες και ελαστικα,δλδ 14αρες αλουμινιου και 185/55/14 αν δεν με απαταει η μνημη μου..Οσον αφορα τιμες την τετραδα θα την πληρωσεις απο 350-400 ευρω και πανω αναλογως μαρκας και διαστασης!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 1:32 pm
από GRIGIO
Διαφωνώ κάθετα Κωσταντίνε.Αν βάλει 14άρα η σωστή διάσταση είναι 185-60-14 και όχι 55-14...Ή αν βάλει 15άρα προτείνω 185-55-15... Δηλαδή οι προτεινόμενες διαστ'ασεις είναι 185-60-14
185-55-15
195-50-15

Τη τελευταία φοράω όπως είπα και το αμάξι έχασε νεύρο.Αν θυμάμαι καλά μαμά διάσταση είναι με 175 πέλμα,φαντάσου με 195 αν θα κόψει ή όχι... Λογικό είναι.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 1:39 pm
από polatov
185 55 14 280 ευρω σε kumho και ειναι τελειο λαστιχο και το 55 αρι προφιλ ταξιζει τα λεφτα του

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 1:59 pm
από P.A.D.R.C
GRIGIO έγραψε:Διαφωνώ κάθετα Κωσταντίνε.Αν βάλει 14άρα η σωστή διάσταση είναι 185-60-14 και όχι 55-14...Ή αν βάλει 15άρα προτείνω 185-55-15... Δηλαδή οι προτεινόμενες διαστ'ασεις είναι 185-60-14
185-55-15
195-50-15

Τη τελευταία φοράω όπως είπα και το αμάξι έχασε νεύρο.Αν θυμάμαι καλά μαμά διάσταση είναι με 175 πέλμα,φαντάσου με 195 αν θα κόψει ή όχι... Λογικό είναι.
Aκομα καλυτερα..θα αποκτησει και νευρο..Βεβαιως κατ'εμε πρεπει πρωτα να εξασφαλισει τις τιμες των ελαστικων και μετα να προχωρησει σε αλλαγη ζαντας..

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 2:04 pm
από grhgorhsptol
P.A.D.R.C έγραψε: Οσο για τα λαστιχα 270 λιγο δυσκολο,αλλα γυρω στα 300 εφικτο για Michelin..Μιλαω για διασταση 195/50/15.Βεβαιως σε αλλες μαρκες ή αλλες κατηγοριες εχει και πιο φθηνα.
Όταν είπα για 270Ε δεν εννοούσα για τα exalto αλλά όπως είπες κι εσύ για κάποια άλλη μάρκα (maxxxis πχ)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 2:08 pm
από grhgorhsptol
P.A.D.R.C έγραψε:Προσωπικη μου αποψη,μιας και δεν εχω το 80αρι ειναι να βαλεις το setup απο το προηγουμενο το sporting (1.2) σε ζαντες και ελαστικα,δλδ 14αρες αλουμινιου και 185/55/14 αν δεν με απαταει η μνημη μου..Οσον αφορα τιμες την τετραδα θα την πληρωσεις απο 350-400 ευρω και πανω αναλογως μαρκας και διαστασης!
Το sporting 1.2 φοράει 185/60/14 νομίζω....αλλά αν έχει σκοπό να ανεβάσει τα άλογα και από 80 τα κάνει 95|+ τότε μπορεί να βάλει και τις ζάντες από το mk2b sporting 185/55/15.Σε 185/55/15 η τιμή για τα λάστιχα είναι πάλι ακριβή (πχ τα exaltoΙΙ σε 185/55/15 κάνουν 400Ε).

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 2:11 pm
από grhgorhsptol
Αν συγκρίνουμε ως προς τις τιμές των ελαστικών πιστεύω πως συμφέρει να βάλει 185/60/14 αντί για 185/55/15.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2007 7:10 pm
από GRIGIO
Λοιπόν, είναι τό τί θέλει από το αμάξι του.Θέλει άριστο πάτημα για καμιά στροφή?195-50-15.
Θέλει άριστη επίδοση σε ανοίγματα και sprint?185-60-14.Ακόμα,μπορεί να πειράξει το βήμα(βλ polatov)αλλά με ότι αυτό συνεπάγεται... Κατ εμέ 2 οι διαστάσεις που έχουν όλα αυτά που θέλουμε.Η μία είναι η 185-55-15 η οποία έχει 185 πέλμα και είναι πολύ καλή για το 80άρι. Η άλλη είναι η 195-45-15 η οποία ναι μεν είναι αρκετά ακριβή αλλά έχει 195 πέλμα,πατάει καλά το αμάξι στη στροφή,δεν μαγουλιάζει το λάστιχο και είναι μικρότερο το βήμα(βλ η κανονική αύξηση είναι η 195-50-15).Το αρνητικό σε αυτή τη διάσταση είναι η ανακρίβεια του κοντέρ,η ύπαρξη κραδασμών αφού δεν υπάρχει μεγάλο προφίλ ώστε να απορροφηθούν οι κραδασμοί και το ότι μετά θέλει μεγάλη προοχή στις λακούβες....

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 2:18 am
από MAXRISTOS
Για να κάνεις μια αξιόπιστη μετατροπή χρειάζεσε πολλά λεφτά παίρνοντας λίγα άλογα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2007 12:54 pm
από TaRaNTuLa
Παίδες, εγώ φοράω 185/55/R15. Αν πάω σε 195/50/R15, τι απώλειες θα έχω στην κίνηση του αμαξιού; Χάνω σε επιτάχυνση; Σε τελική; Σε ρεπρίζ; Πού;