Σελίδα 1 από 3

Βελτίωση για MK2B 1.2

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 4:40 pm
από lacatascopa
Λοιπόν , αφού έμαθα να κολυμπάω λέω να κάνω και κάνα μακροβούτι.
Τί βελτίωση θα μπορούσα να κάνω στο αμαξάκι μου ώστε να δίνει λίγο παραπάνω;
Μην φανταστείτε τίποτα τρελό , απλά για να την λέω στους κολλητούς μου που λένε το Puntακι αργό.

Υ.Γ. Το turbo είναι η τελευταία λύση στην περίπτωσή μου.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 4:42 pm
από P.A.D.R.C
Για αρχη θα προτεινα να ψαξεις σε παλιοτερα τοπικ ...;-)
φιλτρο ή εξατμιση ή μπουζοκαλωδια ..;-)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:01 pm
από grhgorhsptol
έχεις πολλές επιλογές:
σκούπα
ολόκληρη εξάτμιση
πρόγραμμα
εκκεντροφόρους
μπουζοκαλώδια
πλανιάρισμα κεφαλής
αλλαγή σασμάν (6άρι από σπορτινγκ αν γίνεται)

ανάλογα τα λ7 που έχεις διαλέγεις και παίρνεις....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:03 pm
από lacatascopa
Κοιτώντας και σε παλαιότερα τόπικ είδα τα εξής να αναφέρονται:
Κιτ Φιλτροχοάνης , Full Εξάτμιση , Χταπόδι , Καταλύτη , Μπουζοκαλώδια , Προγραμματάκι.

Ερωτήσεις του Πανάσχετου(εμένα δηλαδή):
Αυτά μπορώ να τα βάλω κι εγώ;
Πόσα αλόγατα θα μου δώσουν;
Θα υπάρξουν φθορές στο αμάξι μου μετά των μετατροπών;
Κόστος;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:05 pm
από lacatascopa
Επίσης.......... τί είναι το "πλανιάριμσα κεφαλής";;;;;;;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:10 pm
από grhgorhsptol
ολόκληρη εξάτμιση (χταπόδι,καταλύτης,μεσσαίο,τελικό μαζί με τους σωλήνες) θα σου βγεί από 600Ε μέχρι 1000+Ε ανάλογα με την μάρκα.

σκούπα 120Ε

πρόγραμμα 250-500Ε ανάλογα

σύνολο:10-15 άλογα στρόφαλο

πλανιάρισμα κεφαλής=φάγωμα της κεφαλής για αύξηση συμπίεσης κυρίως...αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:13 pm
από P.A.D.R.C
Πλανισμα της κεφαλης κανουμε για πολλους λογους.1ος λογος ειναι οταν μας καψει φλαντζα κεφαλης ωστε να καθαριστει..αλλοι λογοι ειναι οταν θελουμε να ανεβασουμε την συμπιεση του αυτοκινητου.Συνηθως μια τετοια κινηση συνοδευεται και απο ροϊκη εξελιξη,δλδ ανοιγμα των αυλων εισαγωγης και εξαγωγης για καλυτερη ροη καθως και με την τοποθετηση αγριοτερων εκκεντροφορων..Απαξ και κανεις ολα αυτα σιγουρα χρειαζεσαι προγραμμα(δλδ ρυθμιση εκ νεου του καυσιμου μιγματος σε ολο το φασμα των στροφων).Αυτη η ιστορια κοστιζει πολλα και αποδιδει αρκετα..Ομως αν ας πουμε εχεις σκοπο να βαλεις εκκεντροφορους σε κατι μηνες ειναι κουτο φτιαξεις Φιλτρο-Προγραμμα-Εξατμιση τωρα(το γνωστο φπε) αφου θα πρεπει να αλλαξεις προγραμμα και να ξανασχεδιασεις την εξατμιση σε καποιο βαθμο.

Οσο για τις φθορες οσο αυξανουν οι απαιτησεις σου για αλογα τοσο θα αυξανουν και αυτες ,εκτος και αν ριξεις παρα πολλα λεφτα στο τουτουνι σου..Για την τοποθετηση ,εξαρταται ..Αν μιλαμε για φιλτρο αερος το βαζεις και μονος σου..για πιο πολλα μιλας με τον μηχανικο σου(ειτε βρεις καινουργιο ειτε με αυτον που συνεργαζεσαι τωρα!).

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:13 pm
από grhgorhsptol
αν το παρακάνεις με το "πείραγμα" ή αν δεν κάνεις τις σωστές επεμβάσεις μπορεί να υπάρξουν κάποιες ανωμαλίες ή ακόμα και ζημιά ή ακόμα να μην έχεις και τα επιθυμητά αποτελέσματα....γιάυτό κοίτα να βρείς κάποιον καλό και αξιόπιστο μάστορα.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:21 pm
από lacatascopa
Μάλλον το έπιασα.
Βάση λογικής λοιπόν θα πάω στα χαμηλά.
Εννοώντας "Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση" και ότι χρειάζεται αλλαγή λόγω αυτών και ο Θεός βοηθός.
Αυτά σε κάνα δίμηνο αφού αυτή τη στιγμή τα φράγκα δεν είναι διαθέσιμα.
Ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια ελπίζω να τα καταφέρω και να δω το Punto μου να "μεγαλώνει".

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 5:28 pm
από P.A.D.R.C
Φ-Π-Ε ειναι καλα και δεν θα εχεις προβλημα αξιοπιστιας..Για αυτο ψαξε εδω μεσα να διαβασεις πιο φιλτρακι κανει πιο καλα την δουλεια του και ξεκινα απο αυτο..Μετα χταποδι-καταλυτης-μεσαιο-τελικο(χωρις κατ'αναγκη να κανει φασαρια:-P) και στο τελος προγραμμα..Μαζι με αυτα θα προσεθετα και ενα καλο σετ μπουζοκαλωδια (γυρω στα 60 ευρω) αν σου περισσευουν μερικα ευρω ακομη...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 7:27 pm
από GRIGIO
Ατμοσφαιρική βελτίωση με Φίλτρο(σκούπα ή βαρελάκι),φούλ εξάτμιση αλλά από σοβαρό εξατμισά που να ξέρει τί πρέπει να βάλεις και τέλος ένα πρόγραμμα...
Πρώτα αυτά.Μετά για τα μπουζωκαλώδια πιστεύω είναι δευτερεύον θέμα.Εγώ ψήνομαι για τα Beru powercables τα οποία βγαίνουν για mk2b για τύπο μοτέρ 188Α5000.Πρόσφατα επικοινώνησα με την beru λλά και με τους εισαγωγείς και έχω κάποια ενδεικτική τιμή γύρω στα 50 ευρώ...Πλανάρισμα δεν θα το έκανα στο αμάξι μου φίλε...
Τώρα για το σασμάν το 6άρι πιστεύω η καλύτερη κύση είναι από mk2a sporting αλλά η μετατροπ'η του σασμάν θα σου πάρει 500 ευρώ περίπου.

Για Φ.Π.Ε οι τιμές είναι αυτές που λέει και ο grhgorhsptol...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 11:10 pm
από lacatascopa
Μάλλον θα το πάω σιγά σιγά.
Αρχές Σεπτέμβρη θα βάλω το φιλτράκι και θα ρίξω κι ένα ζαντολάστιχο πάνω.
Εξάτμιση και πρόγραμμα after.
Άντε , καλή μου αρχή.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 11:16 pm
από grhgorhsptol
Αν θες να κάνεις μια καλή επένδυση στο αμάξι σου (ειδικά αν γουστάρεις τις στροφές) βάλ'του αναρτήσεις και λάστιχα....και γενικά θα σου πρότεινα πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε επέμβαση του κινητήρα να κοιτάξεις πρώτα το στήσιμό του αμαξιού σου (αναρτήσεις,λάστιχα,φρένα είναι τα κυριότερα).

Άντε καλή σου αρχή!!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 11:24 pm
από P.A.D.R.C
και γενικά θα σου πρότεινα πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε επέμβαση του κινητήρα να κοιτάξεις πρώτα το στήσιμό του αμαξιού σου (αναρτήσεις,λάστιχα,φρένα είναι τα κυριότερα).
Αυτο κατα την δικη μου αποψη ειναι τελειως λαθος..Βεβαιως οταν μιλαμε για 5-10-15 αλογα δεν εχει σημασια αλλα οταν μιλαμε για μεγαλυτερη αυξηση(πχ 50-70 αλογων) τοτε πρωτα τελειωνεις με το μοτερ και μετα διαλεγεις φρενα και αναρτησεις στα μετρα σου!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 27, 2007 11:31 pm
από grhgorhsptol
Το παιδί δεν μιλάει για 50-70 άλογα...τα πράματα που θέλει να βάλει θα του δώσουν το πολύ 20άλογα γι'αυτό και το είπα.