Fiat Punto Sporting 1.2 Turbo(Αutotest) -Σχολια..

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Johnny-δ-HF
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 23, 2006 2:40 pm
Τοποθεσία: Στυλίδα

Δημοσίευση από Johnny-δ-HF » Κυρ Ιούλ 01, 2007 7:47 pm

φιλε spartiatis,το σασμαν,μπορει να ειναι κατασκευαστικα ευαισθητο αλλα πανω απ ολα ειναι θεμα χρησης.ποσο πιστευεις οτι αντεχει ατμοσφαιρικο σασμαν που προοριζοταν για 74 αλογακια σε μοτερ punto gt?κι ομως εδω κ ενα χρονο κανει κοντρες με αρκετη πιεση χωρις να μασαει...


Lancia nuova δ 1.4 GT.8v turbo powered by mafia

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Ιούλ 01, 2007 7:53 pm

Nαι το εχω ακουσει..Ομως οπως εχω ξαναπει ηδη γνωριζω 2 αυτοκινητα που εχουν αντεξει..και μαλιστα το ενα ειναι απο τα πιο δυνατα που εχω δει..145ps και 22,5 ροπη αν θυμαμαι καλα!ηδη εχει 45.000 χλμ και η μετατροπη κοστισε λιγοτερο απο 3500 ευρω..Απο εκει και περα οταν εχεις ενα αμαξι με turbo δεν εχεις λογο να το στροφαρεις τερμα(οπως με το 95αρι ή το 80αρι) ωστε να εχεις τα μεγιστα γιατι η δυναμη ερχεται απο χαμηλα..Και μιλωντας για τα 1.2 και 1.4 ατμοσφαιρα μονο οι κανιβαλλοι εχουν σπασει σασμαν-προσωπικ εμπειρια με το 95αρι εχεις και ξερεις πολυ καλα οτι δυσκολα χανεται ταχυτητα και το σασμαν διαμαρτυρεται σε πολυ βιαιες αλλαγες..Αυτο που εχω ακουσει ειναι για το διαφορικο(ο sonicboom το ελεγε,και δεν μπορω να το διαψευσω αμεσα γιατι δεν εχω turbo).Oμως ενα σασμαν κοστιζει 400-500 ευρω .Οποτε δεν το θεωρω ιδιαιτερο προβλημα..

Οσον αφορα το κοστος του συγκεκριμμενου αυτοκινητου δεν γνωριζω τιποα παραπανω απ'όσα γραφονται στο αρθρο:smile:!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Ιούλ 01, 2007 11:13 pm

βασικα δεν εχει τοσο προβλημα το κιβωτιο...δισκο-πλατω δεν υπαρχει περιπτωση ν'αντεξει....
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Ιούλ 01, 2007 11:15 pm

Λογικο..:smile: Tουλαχιστον το δυνατο που αναφερω εγω φορουσε χειροποιητο διχτενο!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Κυρ Ιούλ 01, 2007 11:28 pm

Αφού δουλεύει στα 0,4 μόνο έπρεπε να αλλαχτούν και μπιέλες στρόφαλοι κτλ?
Αν ήταν μαμά δεν θα άντεχε αυτή την πίεση,δεν θα ήταν αξιόπιστο?
θα έβαζε και μια πιο χοντρή φλάτζα να πέσει η συμπίεση και θα ήταν οκ...έπρεπε να ρίξει τόσα λ7?

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Δευ Ιούλ 02, 2007 11:25 am

Το κιτακι της autotest είχε πρωτοπαρουσιαστεί στο drive και απ'οσο θυμάμαι έβγαζε γυρω στα 120 μοτερ στο 0,4. Για τα λεφτα παντως που ζητούσαν τότε δεν αξιζε. Η τουρμπίνα ήταν αρκετα μικρη και νομίζω τοποθετημένη στη μαμα πολλαπλή και επίσης η εργοστασιακή συμπίεση σε περιοριζε αρκετά.
Παντως το μοτεράκι έχει μπολικες αντοχές. Με ελαφρως μειωμένη συμπίεση και 0,7 max αντέχει εδώ και ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα χωρις κανένα πρόβλημα. Οσο για την μετάδοση...μαυρίλα!!!
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
BILL1974
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 30, 2005 1:33 pm
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευση από BILL1974 » Δευ Ιούλ 02, 2007 2:42 pm

Του drive το τεστ του έδινε 109 άλογα και 10,9 0-100.Ένα μολυβί ήταν και ζητούσε τότε σε δρχ.1.250.000,με εγγύηση από την FIAT.Α και τελική 190.Πολλά λεφτά για τότε μιλάμε για 2001.

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Ιούλ 02, 2007 2:44 pm

10,9 το έδινε μαμά η fiat το sporting..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
BILL1974
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 30, 2005 1:33 pm
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευση από BILL1974 » Δευ Ιούλ 02, 2007 2:51 pm

Ναι αλλά στον ύπνο της.Το ίδιο έχω και ξέρω.Μακάρι να΄ταν έτσι,13,2 είναι πραγματικό.

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Ιούλ 02, 2007 2:56 pm

καλά 10,9 δεν έχει σίγουρα το μαμά sporting, αλλά μου φαίνεται λίγο κουλό να έδινε το ίδιο 0-100 με αυτό που έδινε η fiat για το μαμά..

(ούτε 13,2 έχει.. γύρω στο 12, και γω το ίδιο έχω)
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
BILL1974
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 30, 2005 1:33 pm
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευση από BILL1974 » Δευ Ιούλ 02, 2007 5:52 pm

Τα τέστ των 4Τ που θεωρείται και ιταλόφιλο το έδινε τόσο και μάλιστα με 14αρες ζάντες.Άμα έβαζες και τις 15άρες τότε ανέβαινε στο 1δ.παραπάνω.Όσο για το περιοδικό που είχε την έκδοση turbo με τα 109 ας ρίξει μια ματιά κάποιος στο τεύχος 10/2001 του drive.Γι'αυτό και είπα ότι είναι πολλά τα λ7 για τόση δύναμη.

Alfisti33
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2007 6:27 pm

Δημοσίευση από Alfisti33 » Κυρ Οκτ 14, 2007 5:37 pm

το τεύχος το έχω εγώ.Είναι πολλά τα λεφτά για μία τόσο μικρή βελτίωση.Πάντως το αμάξι το πας το πρωί και το παίρνεις το μεσημέρι τουρμπάτο χωρίς να ανοιχτή μοτέρ.Απλά αναφέρουν στο περιοδικό ότι είναι μία καλή λύση αν θέλετε να κινήστε απλά σβέλτα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto Sporting 1.2 Turbo(Αutotest) -Σχολια..

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Φεβ 01, 2010 4:24 pm

Σε αντιπαραβολη του θεματος μπορειτε να δειτε και αυτο :
http://forums.puntomk2.co.uk/showthread ... 997-Munkul

:-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Fiat Punto Sporting 1.2 Turbo(Αutotest) -Σχολια..

Δημοσίευση από Vicepresident » Δευ Φεβ 01, 2010 6:09 pm

Το μοτερ παρ'ολο που δεν του φαινεται αντεχει ολα τα παραπανω χωρις αναβαθμηση στα εσω.Ο δισκος θελει ειλικρινα πεταμα,αυτο ειναι στανταρ.Το σασμαν δεν βγαζει καποιο προβλημα.Το προβλημα υπαρχει στο διαφορικο του.Ειναι εντελως αχρηστο.Αν το ζορισεις δε ακομα και σε μαμα αμαξι σε εχει αφησει χωρις πολλα πολλα.Απο προσωπικη εμπειρια παντα.Μετραω 2.Ο Θεος να με φυλαει απο το 3ο....
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”