Σελίδα 1 από 2

Bελτιωση σε ΜκΙΙ 1.2 selespeed.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 9:53 pm
από icetuner
Exω το Punto mk2 του 2002 1200 80HP και θελω να παρω μονο 5 ιππους για να μην τα τιναξει το αυτοματο. Τι να κανω? Exhaust? :?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 11:36 pm
από g
χμμμμ λοιπον βαρελακι, μεσαιο, σωληνες, τελικο, πιστευω να τα παρεις τα 5, με κοστος 500 συνολο . τωρα οσο ποιο μπροστα πας σε εξατμιση θα εχεις κερδος. αν βαλεις κ προγραμμα αλλα 250 ευρο κ πας στα 10 σιγουρα με τα παραπανω. γνωμη βεβαια μπορει να λεω κ μπαρουφες.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 12:11 am
από P.A.D.R.C
Bασικα ,αφου μιλαμε για το 1.2 16V καλο θα ηταν να ψαξεις στα αντιστοιχα θεματα..:smile: Βεβαιως οπως ειπε και ο g χρειαζεσαι φιλτρο αερος πιο ελευθερο και εξατμιση.Αν ειναι μονο τελικο δεν κερδιζεις και πολλα,κυριως ψυχολογια .Αν παλι προχωρησεις σε αλλαγη χταποδιου και καταλυτη κατι γινεται..Επισης απόσο ξερω στο 1.2 μπορεις να αλλαξεις και μπουζοκαλωδια με αλλα καλυτερα!Παρολα αυτα το προγραμμα ειναι που θα σου δωσει το κατι παραπανω πιο ευκολα!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 12:14 am
από P.A.D.R.C
Αυτο που ξεχασα να πω ειναι οτι max 10 αλογα με κοστος ανω των 1000 ευρω..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 12:17 am
από g
+1 αν στα 750 που ειπα βαλεις κ χταποδι κ καταλυτη...παει 1000 +. αλλα κοιτα σε αλλα τοπικ οπως ειπε κ ο Κωστας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 12:55 am
από Orange
icetuner έγραψε:+θελω να παρω μονο 5 ιππους για να μην τα τιναξει το αυτοματο
Τι θελεις να πεις μ' αυτο?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 12:56 am
από g
μαλλον φοβαται μη παρει πολλα αλογα κ δεν αντεξει το αυτοματο σασμαν..εσυ ρε κομαντο τι νομιζες κανα ουζι;;;;; δρακουλα ε δρακουλα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 4:11 am
από Orange
Αν οντως εχει αυτοματο κιβωτιο, θα 'χει και προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 8:58 am
από skinboy
Επειδη μεσολαβει και το κιβωτιο και δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο το προγραμμα (απο οσο ξερω δεν ειναι...αλλα μπορει να εχουνε αλλαξει τα πραγματα πλεον)
τα 5ΗP μπορεις να τα εχεις με
σκουπα
χταποδι καταλυτη (αναγκαστικα καταλυτη γιατι μεταφερεται ποιο πισω μιας και ειναι ενα και εμπρος με το μαμα χταποδι)
στην θεση σου θα εβαζα και μια σωληνα απο καταλυτη και πισω με το μαμα τελικο σου (για να μην φαινεσαι).
το τελευταιο ειναι μπαλαντερ μιας και μπορεις να το δεις το αμαξι με τα 2 πρωτα και μετα βλεπεις...
το κοστος δε του τελευταιου (σωληνα) ειναι max 100e ,καλης ποιοτητας κιολας και ευκολο να γινει ανα πασα στιγμη.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 9:14 am
από TasosB
g έγραψε:χμμμμ λοιπον βαρελακι, μεσαιο, σωληνες, τελικο, πιστευω να τα παρεις τα 5, με κοστος 500 συνολο . τωρα οσο ποιο μπροστα πας σε εξατμιση θα εχεις κερδος. αν βαλεις κ προγραμμα αλλα 250 ευρο κ πας στα 10 σιγουρα με τα παραπανω. γνωμη βεβαια μπορει να λεω κ μπαρουφες.
Πολλα λετε παιδια.

Στο ιδιο αμαξι κιτ φιλτροχοανης, μεσαιο, σωληνες, τελικο συνολικο κοστος με τοποθετηση 345 ευρω.
Χταποδι, τραβηγμα και τοποθετηση νεου καταλητη συνολικο κοστος 580 ευρω (τιμη μιας βδομαδας και θα το κανω την επομενη μαλλον).

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 10:20 am
από P.A.D.R.C
Φιλε Πετρο μπορεις να δωσεις λιγες παραπανω πληροφοριες γιατι δεν μπαινει το προγραμμα?το selespeed συνεργαζεται και με τον εγκεφαλο του κινητηρα?:smile:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 10:47 am
από icetuner
Eχω το αυτοματο κιβωτιο CVT (Continuously Variable Transmission) το οποιο δεν σηκωνει παραπανω απο 85 αλογα οπως λεει και το εγχειριδιο. Για το τελικο μου ειπαν 350 ευρώ (sebring), γινετε λοιπον να τα βγαλω περα με 500 ευρώ και να αλλαξω ολο το συστημα?Αν ναι, τι μαρκες ειναι τα κομματια? Που μπορω να τα βρω? Κανα site μηπως?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 11:31 am
από Orange
icetuner και εγω εχω το CVT στο Sporting.Θα σου ελεγα να το ξεχασεις γιατι σιγουρα θα σου βγαλει προβληματα-λογο φυσης του-το κιβωτιο.Και αν χαλασει το CVT μην περιμενεις να βρεθει καποιος-τουλαχιστον εδω στην Ελλαδα-να στο φτιαξει.

P.A.D.R.C ναι συνεργαζεται με τον εγκεφαλο, πληρως!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 11:34 am
από P.A.D.R.C
350 ευρω ειναι πολλα για να τα δωσεις για τελικο..Ποσο μαλλον οταν θες να παρεις 5 αλογα και εχεις budget 500 euro!Oποτε ψαξε για καταλυτη μεταλλικο (250-300 ευρω πρεπει να εχει) και χταποδι.Και μετα κανε αυτο που σου προτεινε ο φιλος skinboy.Για την σκουπα δεν ξερω,μιας και απο συζητησεις παρατηρησα οτι δεν δουλευει τοσο καλα.Αν ψαξεις λιγο στις αντιστοιχες συζητησεις θα βρεις εναλλακτικη λυση :smile:

Oσο για το CVT δεν ξερω κατα ποσο αντεχει η οχι περισσοτερα απο 85 αλογα αλλα κρινοντας απο τα 6αρια κιβωτια που εχουμε εμεις στα sporting,τα οποια υποτιθεται οτι δεν αντεχουν πανω 17kg(?) ροπης υπαρχουν τουρμπισμενα που βγαζουν πολυ παραπανω και την εχουν αντεξει..Εννοειται οτι και η αυξηση της ιπποδυναμης ηταν +50% τουλαχιστον.Βεβαιως δεν σημαινει οτι δεν καταπονουνται ..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 11:44 am
από Orange
Το προβλημα ειναι οτι εδω δεν εχουμε γραναζια εχουμε μεταλικες καδενες και δυο κονικες τροχαλιες που αλλαζουν την περιμετρο τους προς αναγκη της μεταβαλομενης σχεσης.Δε λεει να αρχισουν οι καδενες να χανουν την επαφη τους με τις κονικες τροχαλιες!!