Bελτιωση σε ΜκΙΙ 1.2 selespeed.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- icetuner
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2007 8:53 pm
Bελτιωση σε ΜκΙΙ 1.2 selespeed.
Exω το Punto mk2 του 2002 1200 80HP και θελω να παρω μονο 5 ιππους για να μην τα τιναξει το αυτοματο. Τι να κανω? Exhaust?
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Bασικα ,αφου μιλαμε για το 1.2 16V καλο θα ηταν να ψαξεις στα αντιστοιχα θεματα.. Βεβαιως οπως ειπε και ο g χρειαζεσαι φιλτρο αερος πιο ελευθερο και εξατμιση.Αν ειναι μονο τελικο δεν κερδιζεις και πολλα,κυριως ψυχολογια .Αν παλι προχωρησεις σε αλλαγη χταποδιου και καταλυτη κατι γινεται..Επισης απόσο ξερω στο 1.2 μπορεις να αλλαξεις και μπουζοκαλωδια με αλλα καλυτερα!Παρολα αυτα το προγραμμα ειναι που θα σου δωσει το κατι παραπανω πιο ευκολα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Επειδη μεσολαβει και το κιβωτιο και δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο το προγραμμα (απο οσο ξερω δεν ειναι...αλλα μπορει να εχουνε αλλαξει τα πραγματα πλεον)
τα 5ΗP μπορεις να τα εχεις με
σκουπα
χταποδι καταλυτη (αναγκαστικα καταλυτη γιατι μεταφερεται ποιο πισω μιας και ειναι ενα και εμπρος με το μαμα χταποδι)
στην θεση σου θα εβαζα και μια σωληνα απο καταλυτη και πισω με το μαμα τελικο σου (για να μην φαινεσαι).
το τελευταιο ειναι μπαλαντερ μιας και μπορεις να το δεις το αμαξι με τα 2 πρωτα και μετα βλεπεις...
το κοστος δε του τελευταιου (σωληνα) ειναι max 100e ,καλης ποιοτητας κιολας και ευκολο να γινει ανα πασα στιγμη.
τα 5ΗP μπορεις να τα εχεις με
σκουπα
χταποδι καταλυτη (αναγκαστικα καταλυτη γιατι μεταφερεται ποιο πισω μιας και ειναι ενα και εμπρος με το μαμα χταποδι)
στην θεση σου θα εβαζα και μια σωληνα απο καταλυτη και πισω με το μαμα τελικο σου (για να μην φαινεσαι).
το τελευταιο ειναι μπαλαντερ μιας και μπορεις να το δεις το αμαξι με τα 2 πρωτα και μετα βλεπεις...
το κοστος δε του τελευταιου (σωληνα) ειναι max 100e ,καλης ποιοτητας κιολας και ευκολο να γινει ανα πασα στιγμη.
Punto HGT SC Evo
- TasosB
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1733
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 07, 2006 12:01 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον, Αθηνα
Πολλα λετε παιδια.g έγραψε:χμμμμ λοιπον βαρελακι, μεσαιο, σωληνες, τελικο, πιστευω να τα παρεις τα 5, με κοστος 500 συνολο . τωρα οσο ποιο μπροστα πας σε εξατμιση θα εχεις κερδος. αν βαλεις κ προγραμμα αλλα 250 ευρο κ πας στα 10 σιγουρα με τα παραπανω. γνωμη βεβαια μπορει να λεω κ μπαρουφες.
Στο ιδιο αμαξι κιτ φιλτροχοανης, μεσαιο, σωληνες, τελικο συνολικο κοστος με τοποθετηση 345 ευρω.
Χταποδι, τραβηγμα και τοποθετηση νεου καταλητη συνολικο κοστος 580 ευρω (τιμη μιας βδομαδας και θα το κανω την επομενη μαλλον).
Σχολή Οδηγών...Η Χελώνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Φιλε Πετρο μπορεις να δωσεις λιγες παραπανω πληροφοριες γιατι δεν μπαινει το προγραμμα?το selespeed συνεργαζεται και με τον εγκεφαλο του κινητηρα?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- icetuner
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2007 8:53 pm
Eχω το αυτοματο κιβωτιο CVT (Continuously Variable Transmission) το οποιο δεν σηκωνει παραπανω απο 85 αλογα οπως λεει και το εγχειριδιο. Για το τελικο μου ειπαν 350 ευρώ (sebring), γινετε λοιπον να τα βγαλω περα με 500 ευρώ και να αλλαξω ολο το συστημα?Αν ναι, τι μαρκες ειναι τα κομματια? Που μπορω να τα βρω? Κανα site μηπως?
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
350 ευρω ειναι πολλα για να τα δωσεις για τελικο..Ποσο μαλλον οταν θες να παρεις 5 αλογα και εχεις budget 500 euro!Oποτε ψαξε για καταλυτη μεταλλικο (250-300 ευρω πρεπει να εχει) και χταποδι.Και μετα κανε αυτο που σου προτεινε ο φιλος skinboy.Για την σκουπα δεν ξερω,μιας και απο συζητησεις παρατηρησα οτι δεν δουλευει τοσο καλα.Αν ψαξεις λιγο στις αντιστοιχες συζητησεις θα βρεις εναλλακτικη λυση
Oσο για το CVT δεν ξερω κατα ποσο αντεχει η οχι περισσοτερα απο 85 αλογα αλλα κρινοντας απο τα 6αρια κιβωτια που εχουμε εμεις στα sporting,τα οποια υποτιθεται οτι δεν αντεχουν πανω 17kg(?) ροπης υπαρχουν τουρμπισμενα που βγαζουν πολυ παραπανω και την εχουν αντεξει..Εννοειται οτι και η αυξηση της ιπποδυναμης ηταν +50% τουλαχιστον.Βεβαιως δεν σημαινει οτι δεν καταπονουνται ..
Oσο για το CVT δεν ξερω κατα ποσο αντεχει η οχι περισσοτερα απο 85 αλογα αλλα κρινοντας απο τα 6αρια κιβωτια που εχουμε εμεις στα sporting,τα οποια υποτιθεται οτι δεν αντεχουν πανω 17kg(?) ροπης υπαρχουν τουρμπισμενα που βγαζουν πολυ παραπανω και την εχουν αντεξει..Εννοειται οτι και η αυξηση της ιπποδυναμης ηταν +50% τουλαχιστον.Βεβαιως δεν σημαινει οτι δεν καταπονουνται ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα